A Focus RS a legerősebb forró kompakt?
Vagyis hát majdnem. A Hondát mindenesetre túllicitálták.
Vagyis hát majdnem. A Hondát mindenesetre túllicitálták.
Visszafogott kiegészítőket kapott a Sanderóból faragott forró ferdehátú, de már ez is elég ahhoz, hogy megkívánjuk.
A Renault jelvény mögött ezúttal az olcsó Dacia sportváltozata rejtőzik. Kérdés, hogy hozzánk eljut-e.
Új GT 2016-ra, új Focus RS összkerékkel, 170 lóerős Fiesta ST, illetve az európai Mustang - minden itt köröz, mozog, még a szagukat is érezni.
McLarenek, Ferrarik és Lamborghinik közé pottyantva is menőnek számít, csupa szénszál, lazán kiráz magából 600 lóerőt. Csikós Fordra gerjed.
Szupersportkocsi-parádéra készülnek a svédek. De mire lesz elég a lóerők bűvölete?
Százhetvennel szaggatni egy befagyott tavon eszméletlen jó móka. Irigykedni lehet, utálni inkább ne.
Nem csak az Agera RS szupersportautót tartogatják Genfre a svédek, jön a brutális Regera is.
A legerősebb Focusból sokak szomorúságára nem ígér a gyár háromajtós változatot. Íme egy terv, hogy milyen lehetne.
Szinte biztos, hogy jön egy ST-nél erősebb Fiesta. Bevállalja a Ford a kisebbik RS-t?
Már csak tízet kell aludni, és itt az új RS, minden idők legerősebb Focusa.
A Porsche merész döntésre szánta el magát: száműzik a szívómotorokat a 911-esekből. Egyetlen kivétel marad: a GT3 RS.