Prius-árban normális autót?
A belseje olyan büdös, hogy a gyomrom kifordul tőle, de ennél jobb vételt, illetve a "normális" kategóriában autót nem nagyon tudok.
A belseje olyan büdös, hogy a gyomrom kifordul tőle, de ennél jobb vételt, illetve a "normális" kategóriában autót nem nagyon tudok.
Persze továbbra sem dőlt el a versengés a világ legnagyobb autógyártója címért.
Irgalmatlan szóviccek jutottak először eszünkbe, mikor címet kerestünk mai cikkünkhöz. Jó ST-t! ST már nagyot és hasonlók. Pedig ezek a kis gyöszök nem viccesek, sőt! Sok erős autónál többet adnak, fillérekért.
Európának új kedvence van: az ázsiai márkák közül már a Nissan a legkedveltebb.
A hétüléses, alvázas modell nem puhány szabadidő-autó, legalábbis a gyártó szerint.
Szoftverhiba miatt több mint félmillió hibridjét hívja vissza a Toyota. Nálunk is vannak érintettek.
komoly szoftverhiba van a legújabb, 2010 májusától legyártott kocsikban.
Ha bárhol másutt született volna, az ügyetlen Cadillac, illetve Toyota másolatot soha nem engednék forgalomba.
Ezt az új modellt elnézve már biztos: a Toyota központban nem maradt jó ízlés.
Utólag látom, hogy az Eneos oldalán teljesen más az ajánlat a típushoz.
A legendás finn raliversenyző vezetheti a japánok ralicsapatát az újabb világbajnoki címek felé.
Meglepő módon csupa japán nevű autó alkotja a toplista elejét.
Rendet raktak az Auris utasterében és itt az új, 1,2-es turbómotor, meg a BMW-dízel is megérkezett hozzá.
Ülhetnél akár Passatban, Mazda 6-ban, Octaviában vagy Mondeóban, de neked Avensis jut. Mi lesz most?
Éjszaka néhol belassul és kiürül ez a furcsa világ, de a pályán nincs kompromisszum: töretlen a lendület. Ilyen volt az első fél nap.
A japánok egyetlen megmaradt, valamire való sportkocsijával utánozzák a múlt legendáit. Szép tiszteletadás.
Kétmillió a keret. Heti négyszáz kilométerhez kell, Lehet akár kombi is, csak legyen jó úttartása.
Ezt tényleg nem vettem volna észre, ha nincs rajta az a bazi nagy EV-matricázás.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Elkészült a strapabírásáról ismert Hilux következő generációja, valamivel érdekesebb formában és jobb motorokkal.
Az Auris arcával, új extrákkal, átgondolt belső térrel és BMW motorokkal hódítana a Toyota nagy visszatérője.
Még a GT86-osnál is kisebb, ezer kiló alatti kétülésest fejlesztenek a japánok, ha igazak a hírek.
Úgy látszik, a Mazda Skyactive benzinmotorjait a legnagyobb japán gyártó is szívesen látná saját autóiban.
Totálkár után pénzt kaptam, pedig nagyon szerettem a Civicet. Maradjak annál, van jobb ennyiért?
A szervizben azt állították, hogy ez a motor - KGB10(H) - feketelistán van, nem gázosítható.
Valamivel jellegzetesebb és kényelmesebb lesz a Toyota következő pick-upja, de a lényeg aligha változik. Szerencsére.
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
A jobb oldali ablakot az anyós ülés felőli kapcsolóval nem tudom leengedni, csak felhúzni.
Fél óráig üldözték az amerikai lányt Bangkokban, aki a menetiránnyal szemben próbált közlekedni.
Nem árt tudni a VVT-i-ről, hogy a Toyota egy időben sorozatban cserélte őket, gariban.
Bírnia kell a napi 20-30 indítást, a szar utakat és álljon meg háromszázezer alatt.
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Ezt kell megvenni, ha az ember nem akar foglalkozni az autójával. Mondjuk öt évig. Vagy tízig. Vagy akármeddig.
Kisebb mint amit megszoktunk, de ebből mi úgysem kapunk. Ez ugyanis a japán belpiacos változat.
Kis ötajtós kell hétkilóig klímával, légzsákkal. Olaszországi autóvásárlási tanácsok ugyanitt.
Teljesen újragondolták az orrát, és olyat húznak, amit már rég meg kellett volna. Meglepetés-facelift New Yorkból.
A szervizfüzet kötelező karbantartási részénél nincs erről szó, és a szerelőm is azt mondja, hogy nem kell.
Szegény Mazda 2-es, mintha szájpecekkel feszítették volna szét az arcát. És ez nem valami bugyuta áprilisi tréfa.
A kis piros led világít a kulcson, amikor megnyomom a gombot, de az ajtók nem záródnak.
A japán gyártó rövid videóban idézi fel a Top Gear számukra is emlékezetes pillanatait.
Amióta a japán gyártó kiszált a Formula 1-ből, a TS040 a leggyorsabb autó, amelyet fejlesztenek. A név maradt, a forma változott.
A japán gyáróriás az utolsók közt készült el saját szabványos padlólemezével, amelyet most mutatnak meg először.
Annyit már most kikotyogtak, hogy az új sportautó a GT 86 fölé érkezik a kínálatba.
A szerelők széttártak kezüket, majd közölték "Safe to drive". Mi legyen, nyomjam el a rádióval?
Kétliteres turbómotorral támad a Toyota kisautója, amelyet a WRC versenygép ihletett.
Középmotoros, hátul kapar, bukólámpás, és még Toyota is. Csak jó lehet.
Egy olcsó 3d nyomtatóval sikerült reprodukálni egy Toyota váltóját. Sőt, korábban a motorját is.
Könnyen lehet, hogy ez jelenleg a világ legrondább sorozatgyártású autója, de a Priust sem a szépségéért szerették és lám: tele van vele az utca.
Amikor levettem a harangot a felső csuklóról meglepődtem mert nem a sima grafitos zsír volt benne, mint az alsóban, hanem sztracsatellafagyi színű zsírnál kissé hígabb szmötyi.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
Egyszerű autó, nem romlik el a Nepper szerint, de azért ajánl mást is ennyiért.
Meglepően hamar, két és fél év után frissítik a középkategóriás Toyotát – állítólag turbós benzinmotorja is lesz.
A hibrid autó méregdrága akkuját egy kis barkácsolással meg lehetett menteni.
A fúvókákat átmozgattam tűvel, de nem hiszem hogy az lenne a baj
Meglepő fejlemény, hogy meghosszabbítják a kevéssé sikeres modell szenvedését életciklusát – talán az erősödő piacban bíznak.
Ritka furcsa a látvány, mintha két különböző autót hegesztettek volna össze a japánok.
Ötfősre bővültünk, kell a hely a három gyerekülésnek. Megy a Clio, valami kell a helyére.
A Toyota eddig nem is beszélt az új Hiluxról, most pedig készen fotóztak egy példányt szállítás közben.
Az óriási, kényelmes japán szedán elég meglepő átalakításon esik át.