A jövő közlekedési táblája Ausztráliából
E-könyves kijelzője van, valós időben frissül, és gyakorlatilag nulla a fogyasztása.
E-könyves kijelzője van, valós időben frissül, és gyakorlatilag nulla a fogyasztása.
Napelemet már használó olvasóinkat kértük, írják meg, mit tanácsolnának azoknak, akik még csak gondolkoznak egy rendszer telepítésén. Az állam és az áramszolgáltató ahol tud, betart.
A napelemes gép 8500 méter magasan, a Csendes-óceán felett repül.
Még legalább egy hétig Japánban marad a világrekordra készülő napelemes repülőgép.
A napelemes repülő a világ körüli út legnehezebb szakaszánál tart. 6 nap alatt átjuthat a Csendes-óceánon, de ilyen sokat még sosem repültek vele.
A Tesla egy évre előre tele van megrendeléssel, de vajon itthon mennyire működnek a már felszerelt napelemes rendszerek?
Egy pilótával repül Csungkingból Nankingba a napelemes gép. A 11 200 kilométeres utat 16 óra alatt fogja megtenni.
Dél-Koreában 30 kilométernyi kerékpárutat fedtek le napelemekkel. Minden eddiginél hatékonyabb.
Hajdúnánáson rossz helyre tervezték a napelemeket, így nem érték el az uniós támogatás fejében vállalt teljesítményt.
Két kísérlezető kedvő svájci feltaláló-pilóta így akarja megoldani a globális felmelegedést. 25 nap alatt kerülik meg a Földet a Solar Impluse 2-vel.
A napelemre kivetett termékdíj már a sokadik pofon a megújulóknak, hiába tiltakozott Áder is, a kormány hajthatatlan.
A napelemes rendszereket tűzvédelmi kapcsolóval kell ellátni, de nincs garancia arra, hogy ezek rendesen működni is fognak.
Nem létező tisztségviselőt is hibáztatott a napelem termékdíjáért.
Mintha azt üzenné a kormány a napelemekre kivetett termékdíjjal, hogy a magyar lakosság kussoljon, és csak az államtól vegyen energiát.
Illés csak csodálkozik: zöldadó a napelemekre, ráadásul a savas akkumulátorokénak a kétszerese?
A "jelentős szennyezést okozó" kategóriába került. Több rá a zöldadó mint az akkumulátorra.
A bioelektromos hibrid gép nap- és szélenergiával, illetve biodízellel repül. Csak pénz kéne rá.
Mérnökök szétszedték a hongkongi szárt filmjét tároló blurayt, és jelentősen megnövelték vele egy napelem hatásfokát.
Raphael Domjan svájci pilóta 2012-ben 584 nap alatt körbehajózta a Földet.
Üveg a felülete, és megoldja a környék házainak áramellátását.
A szénerőműveket váltanák ki azzal, hogy még a tavakra és a vasútállomásokra is napelemet telepítenek.