Japánt vegyünk vagy franciát?
Elindultunk autót nézni, és már az első nap rettenetesen erős volt. Két olyan autót is láttunk, amiben van fantázia.
Elindultunk autót nézni, és már az első nap rettenetesen erős volt. Két olyan autót is láttunk, amiben van fantázia.
Hét év után újul meg a Thaiföldön gyártott terepjáró, de mi egyelőre nem kapunk belőle.
Zsolti egy dunai hajón mosogatta össze a pénzt két év alatt erre az Eclipse-re.
Épp csak megcsillan a Pajero Sport néhány részlete – szerencse, hogy sejthető, milyen lesz.
Két szerelő is megmérte az olajnyomást és a fordulatszámot és alsó határértéket mondtak, valamint, hogy használjak másfajta olajat.
Egy hete hegyvidéken autózgattam és elég sok fékezés volt az út alatt. Azóta rezeg a pedál és nőtt a féktáv.
Bár a nagy múltú Ralliart műhelyt öt éve bezárta a Mitsubishi, úgy tűnik, most ismét versenyeznének – ezúttal az Outlanderrel.
A kérdésem az lenne, hogy az 5. fokozat áttételét meg lehet-e emelni?
Érintőkijelző, prediktív szövegbevitel, telepített alkalmazások – 1994-ben ezt tudta az IBM és a Mitsubishi. És akkorát buktak, mint az ólajtó.
Változott a munkakörnyezet, megy a Skoda. Kétmillió a keret, terepjáró kell.
A japánok mostanság nem kapkodják el a terepjáró-fejlesztést, de lassan itt az ideje egy újabb bemutatónak.
Beszerelés előtt érdemes diagnosztizálni a motor állapotát, ezzel rengeteg kellemetlenséget lehet megelőzni.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Az egyest csak állóhelyzetben, a másodikat csak nagyon lassú tempónál veszi.
Nem működik az ABS , a tesztek az 51 relét hibáztatják, de ezt több szerelőnek sem sikerült idáig megtalálnia.
Már leszedtem mindkét kereket, megnéztem mindent, de semmi rendellenességet nem tapasztalok.
Úgy ültem neki az első galantos posztomnak, hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán gondolatától a jelenig, amikor már néhány hónapja használom az autót.
Úgy tűnik, a japán gyártó megfeledkezett egykori húzómodelljéről, és nem fejleszti az utódját.
Valószínűleg az új Outlander bemutatóját kezdték el beharangozni a japánok, de mi most lelőjük a poént.
Ha nem vigyázunk, a végén még ez lesz az új NSX. CRX... AMX, a franc vigye el, tudják, az a magas Mitsubishi, amiből egész sok fut itthon az utakon. Megvan – ASX!
Az orosz média legalábbis ettől hangos: az AvtoVAZ igazgatója szerint a japán gyártó plagizál.
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS.
Ez az L200 sorozat ötödik generációja, amely kilenc év után váltja le az elődjét.
A márciusi Genfi Autószalonra tartogatják a vörös ötajtóst, amely valahogy ismerősnek tűnik.
Tudják, mivel foglalkozik Nigel Mansell, a britek Forma-1-es legendája? Mitsubishiket árul.
Teljesen újragondolták a Mitsu orrát a japánok, de változott más is az ős-pickupon.
Van amelyik gyártónál az autó típusa alapján csak egyféle fékbetétet találtam, másikaknál külön van első és hátsó.
Sajnos a hibát elég nehéz diagnosztizálni, mert naponta csak egyszer jelentkezik.
Eddig 5 milliót költött el a tulajdonos, de nem kapott semmit. A szerelő nem dolgozik, nem fizet, néha nem veszi a telefont, de meg tudja magyarázni.
Időnként megállás után furcsa szagot érzek, mintha kuplung lenne, vagy behúzva maradt volna a kézifék,.
Öreg, 200 ezer kilométer felett van kicsivel, de ár/érték arányában számomra mindent üt.
Hogy miért is kedvelem én sok, nagy sztárnál és híresebb bajnoknál jobban ezt a nyomott orrú, kopaszodó kis embert? Miért is gondolom úgy - és miért is gondolják így azok is, akik vele versenyeztek -, hogy az egyik legnagyobb ikon annak ellenére, hogy egyetlen bajnokságot sőt: egyetlen futamot sem nyert? Miért imádják a világon mindenütt, ahol megfordul? Azért, mert látványosan ment? Igen, lehet, kívülről úgy tűnik, hogy mindig a közönségnek autózik.
A Mitsubishi szabadidiő-autó legnagyobb hibáját próbálják kijavítani, bár mintha egy kicsit későn kapcsolnának.
Hivatalosan is megerősítették: a Mitsubishitől veszi egyik jövőbeli modelljét az olasz gyártó.
Hibás alkatrészek miatt. Nincs köztük magyar kocsi, és olyan se, ami balesetet okozott volna.