Nehogy hozzányúljon bárki!
Ennek az autónak így, ahogy van, műemléki védelem járna.
Ennek az autónak így, ahogy van, műemléki védelem járna.
Rüsselsheim tovább dicsekszik azzal, amit elért – és amivel lassan utol is érheti a konkurenciát.
Ezen gondolkodtam egy álló héten át a Zafirában ülve és mindig oda lyukadtam ki, hogy valószínűleg az Opelnél vannak a legjobb kereskedők. És lehet alkudni, sokat. Másképp nem mehet.
Minden induláskor megnézem a kiegyenlítő tartályt és nincs benne víz
A Monza tanulmánytól kaphat sokat a következő Insignia. Lapítanak is a formán.
Dízel Astrámba tennék más olajat a gyári Opel helyett.
Ami kimaradt: a tuti a harmadik napon, amikor majdnem jól bevásároltunk.
Nem tudom, hogy a gáz beszerelésnél kapott-e új gyertyát, vagy még a gyári első gyertyák vannak az autóban
Az üzemanyag tartályon belül egy cső lyukadt ki, ami összeköti az szivattyút a felső zárókupak csatlakozójával.
Folytatódott a vadászat, megtaláltuk a csodát, ami lerobbant és a potenciális nyertest is. Aztán mindent otthagytunk.
Csak egy új dízelmotor az apropója ennek a tesztnek. De amikor valaki olyan ritkán mutat be motorokat, mint az Opel, egy ilyesféle esemény jelentőségét nem szabad alábecsülnünk.
Mennyibe kerül megvenni és üzemeltetni 200 ezer kilométeren is túl? Tényleg jobb annyival a Golf amennyivel többe kerül? A tények meglepőek...
Üresjáratnál nagyobb gázfröccsnél fekete füstöt fúj a G Astra.
Az Opel aerodinamikai eredményeivel dicsekszik, az új Astra áramvonalasabb, mint az elődei.
20 milliárd forintnyi eurót vitt ki a Mercedes, ezzel ő a tavalyi rekorder, de a Suzuki és az Audi sem panaszkodhat. Hát mi, magyarok?
Nagy szükségem van az autóra és jelen állapotában nem tudom, mennyire bízhatok meg benne.
Így az autót városi használatra gázzal szinte nem tudom használni.
Nem kevesebb, mint 367 ezer van benne, de ránézésre senki nem mondaná meg. Ezért szeretik a Zafirát.
A váltóban állítólag élettartam feltöltésű olaj van. Ennek ellenére szeretném lecserélni.
Mivel azt gondoltam, hogy szabvány méretek vannak, vásároltam egy steck-normál szivargyújtó adaptert, de mint kiderült ez meg vékonyabb, tehát ez sem jó bele.
Tartályhitelesítés óta ránt az autó
Limbózás autóval, Ascona Grand Prix és Burnout Show – csak három autós program a XI.
Dízel, kombi, és úgy néz ki, mint egy új autó. Hatalmas a kísértés.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
A McLaren csúcsbringája 6,5 millió forintba került, de már mind elfogyott, a Honda versenykerékpárjáról pedig a futamok közt mindig leszerelték a váltót, nehogy ellopják a titkát. De vajon tényleg ilyen menők az autómárkás biciklik, vagy csak az ismert emblémát kell megfizetni?
Autógyártásban a törökökhöz képest sehol sem vagyunk, de a világ királya a Fiat, aki bárkit képes milliárdokkal csőbe húzni a túlélés jegyében.
Mi a hivatalos módja annak, hogy visszakaphassam az eredeti, saját kocsim által futott óraállást?
Azt ígérik, ezzel együtt is több lesz benne a hely, mint az elődjében.
A K jelű modell gyári fotóit idő előtt nyilvánosságra hozzák hivatalosan is, miután egy olasz lap kitette a netre a gyári képeket.
Sokat olvastam a témában, de semmi kézzelfoghatót nem tudtam meg, csak annyit, hogy láncos autóknál nincs csereperiódus.
Szükséges-e valamilyen kenőanyagot használni a tető mozgó, fém szerkezeténél?
Nem igazán találtunk helyet a kábelnek, de elbarmolni sem akarunk semmit.
A legújabb Opel típust legalább fél év késéssel vezetik be Magyarországon, hisz a nyugat erősebb piac.
Valószínűleg, nem az én H Astrám kelti fel elsődlegesen a rossz szándékú emberek érdeklődését.
Opelék megint kitettek magukért, volt is rá okuk.
Egy Astra itt, egy Insignia ott, dízel, biturbó dízel, kombi, sedan, lassan álmosodunk, mi jöhet még? Megint egy Insignia, hopp! Odanézzetek, egy vérbő mini-hatch, csípat és harap, mi ez? Opel? Neba!
Amíg nem ülsz bele, nehéz elhinni, hogy mit tud. Az egyik legjobb dolog, ami Magyarországon készült az elmúlt huszonöt évben.
A 21. században felejtsük el a kazettát és cd-tartót.
Ha szemből nézzük a szelepfedelet jobbra lejt az egész.
Pici a dízelmotorja, de jó erős, még autópályán se képez mozgó útakadályt.
Van egy csomó Opel, amely eredetileg nem is az: az átemblémázás európai nagymestere kétség kívül az Opel.
Itt kérem súlya van a menésnek, a Corsa OPC nem azt akarja elhitetni veled, hogy jó autód van, hanem azt, hogy jól tudsz vezetni. És ez óriási különbség, pláne ennyiért.
Keresünk egy dagadt mackót és a használható sportautót, valamint gyalázzuk az Opel naviját.
Kérdezném, hogy onnan esetleg hiányzik egy csavar vagy nagyobb probléma lehet?
Itt a legújabb generáció, a K. Halkan mondom, ez egyben egy új szemlélet első autója is. Hosszú idő után most először érezni: végre a technikába is belelapátolt egy óriási adag pénzt az Opel.
A detroiti vállalatóriás most ünnepli, hogy 500 millió autót gyártott 1908 óta, bár hogy miért épp most, azt csak ők tudják.
Fecskendőt ugyan nem visz magával, viszont az Opel szerint balesetekhez való kiszállásra nagyszerűen alkalmas.
Értelmezhetetlen a Corsa motorpalettája, amiben észrevétlenül elsikkad az egynégyes, száz lóerős turbómotor. Pedig nem rossz, sőt.
Több, mint egy alapos és jól átgondolt fészlift, nagyon sokat javult a Corsa. Kapott egy új motort is, amitől többet reméltünk.
Leáll a motor, ha bekapcsol a hűtőventilátor. Milyen zavar lehet a rendszerben?
Mindenféleképpen gázos autót szeretnék
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mi a teendő a papírozásokkal úgy hogy már a nevemen van a kocsi? Súlyadót nekem kell fizetnem?
Most 1000 km-rel a felújítás után le kellene cseréljem az olajat
Ha mégis fel kell tölteni javítás miatt, feltölthető-e Opel gyári váltóolajjal?
Az autó hibajelet is adott a motor diagnosztika lámpa kigyulladt, 1-es henger üzemanyag ellátási probléma volt a hiba kód.
A műszaki vizsgán derült ki, hogy az előző műszakiján már majdnem 400 000 km-el regisztrálták a kocsit, tehát a mostani 215 000 km nem valós.
Nagy csodák vannak mostanság világítástechnikában, de az Opelé eddig a legjobb ötlet.
A 150 lovas Corsa azoknak jelenthet megoldást, akik az OPC-nél olcsóbban szeretnének gyors kisautóba ülni.
Úgy néz ki, a General Motors feladja az orosz piacot: bezárják a helyi gyárat, és kivonják az Opel márkát.