Lelepleződött a Suzuki új kisautója
Az újság az, hogy az iM-4 tanulmányon már nem változtatnak érdemben, mielőtt gyártásba kerül.
Az újság az, hogy az iM-4 tanulmányon már nem változtatnak érdemben, mielőtt gyártásba kerül.
Minden megtörtént velünk, ami autóvásárlásnál előfordulhat. Végül a legnagyobb őrültség mellett döntöttünk.
Négy- vagy ötajtós kéne, 15 évnél idősebbet nem szeretnék. Focust, Puntót vagy 206-ost?
Elsősorban nagykerekű robogók érdekelnének, fontos, hogy új legyen és nagy legyen a csomagtartója.
Mintha nudista strandon bámulnánk a csajokat, és könyökkel bökdösnénk a mellettünk ülő bordáit: hű, apám, nézd azt a csajt, milyen jól nézne ki egy feszülős farmerban!
A Kawasaki és a Suzuki egyaránt kis túraendurón dolgozik, jön a V-Strom és a Versys 250-es változata.
Új autót klímával 2,6-ért eddig csak a Daciánál lehetett kapni. De most itt a Celerio, és elképesztően jó árat találtak ki neki.
A japánok már hivatalos fotót és videót is közzétettek az ötajtós ferdehátúról.
A kiszemeltem a Suzuki Burgman 125. Mire kell figyelnem?
Végül is üzemképes minden, csak az okát szeretném tudni
20 milliárd forintnyi eurót vitt ki a Mercedes, ezzel ő a tavalyi rekorder, de a Suzuki és az Audi sem panaszkodhat. Hát mi, magyarok?
Közel a megoldás az évek óta húzódó konfliktusra, legalábbis egy új befektető ezt állítja.
Júliusban 7030 autót adtak el Magyarországon, a magyar gyártású SUV mindenkit lenyomott.
Az megvan, hogy a leghálásabb extrák a motorizáció kezdete óta velünk élnek? Mondok kettőt: berúgókar és normális méretű csomagtartó.
A2-es jogsihoz keresgélek első motort, de nem tudok dönteni a kiszemeltek közül.
A Suzuki alig tíz év után orvosolta a Jimny kellemetlen típushibáját. Az MP3-lejátszást még korainak látták, hátha nem válik be a formátum.
Fáj a derekam a csutkakormánytól. Vacakoljak az átalakítással, vagy vegyek mást?
Sornégyes motorkerékpárblokkjukat toldják meg egy villanymotorral és félautomata váltóval.
Jó lenne, ha egy 85-tel szüttyögő teherautó előzésére nem kéne hosszasan készülni.
A régi vagy az új olajba töltsem? Mennyit kell vele mennem mielőtt leengedem, stb..?
Legalábbis a cég nagyon reméli, miután az első fél évben felpörögött a forgalom.
Ráadásul egy koppanó hang is kíséri a titkozatos jelenséget.
A legendás Gixxer idén éppen harmincéves, visszatérnek az eredeti matricázáshoz.
A négyméteres ötajtós lehet a japán gyártó következő slágere.
Az eladót telefonon nem lehet utolérni, és egy vidéki bejelentett lakcíme van, ami szintén kamu.
4-5 éve nem ment, de csak 1500 kilométer van benne. Para?
Osamu Suzuki kinevezte utódját, így 85 évesen nyugdíjba vonulhat.
Az egyik alapját az R6, a másikét a GSX-R600 adja. Melyik lett a jobb?
A hibajelenség az, hogy fékezéskor túl nagy utat tesz meg a pedál mire a fékhatás megjelenik.
A karbantartásokat mindig megkapta, mégis furcsa hangokkal büntet a motorom.
A versenymotorok csodálatos tárgyak.
Több alkalmazott és beszállító sem kell, amíg nem pörög fel az értékesítés.
A rendőrség által kiadott videó alapján a felismerhetetlenségig összeroncsolódott az a Suzuki, ami kedden este egy vonattal ütközött össze Tatabányán.
A japánok csodálkozó arcú kisautót készítettek valószínűleg elsősorban hölgyvásárlóknak.
A szerelő szerint üt a tárcsa, de a csere sem oldotta meg a helyzetet.
Vajon mit jelent a 30%-os tőkecsökkentés a Magyar Suzuki Zrt-ben? Magyarázatban nincs hiány.
Mindössze nyolcszáz köbcentis és két hengere van, viszont igazán takarékosnak ígérkezik.
Az átalakítás elsősorban a helyzetjelző és a féklámpára irányulna.
Fontos a kerek lámpa, a léghűtés és a klasszikus motorforma.
Nem kell "eco" gumi, a fő szempont a biztonság és a nedves-vizes úton való tapadás, mert szárazon 'szinte' minden gumi jó.
Egyik hónapról a másikra a fogyasztásom jó egy literrel megnőtt.
Főleg túrázom, évente 15 ezer kilométert is megyek, Hondákat, Yamahákat és Suzukikat nézek.
Honda, Kawasaki vagy Suzuki van a mezőnyben, nem tudok választani!
Egy Suzuki GSX600F és egy Honda CBR600F között választanék. Tíz év van közöttük, mind kettő első tulajtól, az áruk ugyanannyi. Melyik legyen?
A kérdés jogos, az egyetlen védhető érv az, ha a dízelmotor jó és megfeledkezünk arról, hogy Duster is van a világon.
Mire figyeljek, ha mégis ilyenre vetemednék?
A román motoros klasszikus pánikfékezést mutatott be, majd a Fiat oldalában landolt.
Az új autók mellett érkezik a Suzuki turbófeltöltős benzinmotorja, sőt, a hibridhajtás is fejlesztés alatt áll.
Egyébként mindig betartom a 10 000-es cserét és minőségi olajat szoktam használni.
Több mint 8 milliárd euró volt az export, de az import is rekordot döntött. Egyszeri hatások miatt.
Ennyi megbízható köbcentit ennél olcsóbban nem igazán kapni.
Jók, amiket kinéztél, de van egy rossz hírem: nem fogsz elférni rajtuk.
Hatalmas visszahívást jelentett be a Suzuki: bő kétmillió autóban cserélik ki a gyújtáskapcsolót, amely akár tűzveszélyes is lehet.
A letámasztott motor mellett keménykedne? Akkor ez nem az ön járműve, nem fogja érteni.
Pár napja zúgó, sípoló hang hallatszik az autó hátulja felől, jellemzően 60km/h fölötti sebességnél.
A Nepperűző gyorsan megfejti a mai feladványt.
A Vitarát már a formája miatt is könnyebb szeretni, de a papírformát a futóművével borítja az egész Suzukira.
Már a szabadalmi hivatal előtt hevernek a Recursion tanulmány tervei.
Bírnia kell a napi 20-30 indítást, a szar utakat és álljon meg háromszázezer alatt.
Ne közlekedjen az autóval úgy, hogy már benne van az adalék az olajban.