Kattant a bilincs, s vele együtt a BMW-s agya
Vajon mit gondolt a kerékbilincset kapott szerencsétlen BMW gazdája, amikor elhajtott a kemény fémteherrel?
Vajon mit gondolt a kerékbilincset kapott szerencsétlen BMW gazdája, amikor elhajtott a kemény fémteherrel?
A G-Power mindent kifacsar az X6M-ből, amit benne hagytak a gyárban. Ha a brutális teljesítmény nem elég, kiütik a sebességhatárolót is pár száz euróért.
Átfaragták egy kicsit a 3.0 CSL-t idéző Hommage tanulmányt. De vajon szebb is lett?
A fő szempontjaim az automataváltó, összkerékhajtás, biztonság, kényelem. Döntsön, mi nem tudunk.
Karbonszálas műanyag elemekkel és vízbefecskendezéssel tették még jobbá az M4-est.
Ilyen közel még senki nem járt ahhoz, hogy nagy szériában gyártson karbonvázas motort.
Ezzel nem lehet normálisan közlekedni, illetve lehet, de akkor pénzkidobás volt. Mit szabad és mit nem egy 640d Coupéval?
Hosszanti útbordák nagyon megvezetik az autót és eltekerik a kormányt. Futómű beállítás sem segített.
Vendégünk Novoth Tibor autódiagnoszta, aki megmondta, mi a baja az új Rulettkerék autónak. Vigyázat, szpojlerveszély! Valakinek pedig csak úgy lett egy BMW-je.
OT rendszámosítanám, de nincs semmi papírja. Van erre bármi megoldás?
A 7 évvel ezelőtti M5-teszt egy éktelen káromkodással kezdődött. Ez a mostani egy régi emlék tűnődő felidézésével. Ebben nagyjából minden benne is van a két autó közti különbségről.
Nem állnak meg a háromnál, plusz egyel préselnének ki plusz lóerőket a sorhatos háromliteresből.
Az oktatót és a tanulót is elvitték. Mi folyik itt?
Kétszer annyi van az Audiban, mint a Lanceremben. Öregebb is, de nagyon prémium.
90%-ban autópályán megyek vele
Nem feltétlen BMW-t, csak valami benzines kupét. "Nem ökörködésre, csak nívósabb megjelenés céljából."
A túragépeket Spanyolországból szállították vissza Nagy-Britanniába. A trélerest aligha dicsérik meg.
Akár tíz centiméteres pontosságot is lehetővé tesz a rendszer, amelyért milliárdokat fizetnek.
A BMW új fejlesztésével minél jobban tolják neki, annál többet spórol az autó. Szimpatikus ötlet, nem?
A kínai nő fia bennragadt a BMW-ben, de az asszony csak az ablakokat féltette.
Bármikor termelhető és nem növeli az üvegházhatást. Ez lenne a kulcs a villanyautóhoz is, amellyel nagyobb távolságokat tudnánk megtenni és gyorsan tankolhatnánk.
Úgy hallani, a Magna Steyr üzemébe szervezhetik ki a nagy BMW egyes változatainak előállítását.
Stabilitási problémái vannak az autónak, és úgy gondoljuk, hogy a rossz gumiminőség miatt, mert a futómű jó.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
Igaz, hogy negyven tonna, de csendes és nem szennyez a BMW új alkatrész-szállító szerelvénye.
A bajorokat úgy tűnik, nem lehet megállítani: most tízszázalékos javulást mutatnak.
Az M részleg főnöke szerint már a manuális váltó is az utolsókat rúgja.
A dinamikus féklámpa autókban már létezik, most motorkerékpárokon is bevezetik.
Az M1 igazán ritka sportkocsi, rendesen meg is kérik az árát. Ez az utolsó darabok egyike.
Az egész egy 3D-s tervezőprogramban kezdődik, végül teljesen elmaszkírozzák az 5-ös GT-t.
Naiv voltam.
Távolról talán i8-asnak néznénk, de a részleteiben egész más, és még igazi neve sincs.
Alkalmi vétel, hibátlan állapotban, de drágább, mint a hasonló korú társai.
A fejtetőre borult sportautó foglyul ejtette a sofőrjét.
Ferrari? Lamborghini? Bugatti? Itt szinte minden egzotikum szolgál, de vajon hajtják is őket, vagy csak dísztárgyak?
Tizedik alkalommal rajtol el a Bike Maraton, a cél ezúttal Ausztria.
Tagadhatatlan, hogy megosztó egy dolog az új BMW M3, egyben azonban mindenki egyetért: műszakilag kikezdhetetlen, a hardver tökéletes, csak össze kéne szokni.
Nagyon a Teslára pozícionálnak a németek, de nem elég gyorsak, soká jöhet az i5.
Három BMW, egy Nissan és egy Mercedes pár méterre pörgött a kétszáz nézőtől.
Mi ez a sorkettő? Pótkávé egy rendes BMW helyett vagy konkurenciát alázó középkategóriás?
A versenymotorok csodálatos tárgyak.
A cél 0,4 literes fogyasztás száz kilométeren, négy személlyel, használható csomagtérrel.
Szeretném a kocsimnak a legjobb motorolajat megadni és mivel hobbi autó nem gond ha kicsit drágább.
Az abszolút győztes a BMW i8 hajtása lett, de további négy díjat is elhoztak a bajorok.
Kicsi kaszni, kicsi motor, kicsi fogyasztás. Mégis nagynak érezhetjük magunkat, hiszen BMW-ben ülünk.
Az apró roadster jövőre érkezhetett volna, de a bajorok elvetették az ötletet.
Nyolcperces videóban mutatják be, mivel próbálják túllicitálni a Mercedes S osztályt.
Lehengerlő technikával támad a vattaúj 7-es, jedist vagy James Bondost is játszhat vele a tulajdonos.
Vadiúj modellt ígér a Bristol új tulajdonosa, méghozzá német műszaki alapokra.
Itt az első fotó, amelyen teljes egészében látható az új csúcsmodell, és számos részlete.
Kell-e a nyakleves a srácnak, aki inkább eloldalog az M135i mellől, mert az olyan langyimacis?
A McLaren csúcsbringája 6,5 millió forintba került, de már mind elfogyott, a Honda versenykerékpárjáról pedig a futamok közt mindig leszerelték a váltót, nehogy ellopják a titkát. De vajon tényleg ilyen menők az autómárkás biciklik, vagy csak az ismert emblémát kell megfizetni?
Egy picivel elegánsabb, de egy picivel kevésbé BMW a vadiúj X1-es.
Ahogy sejtettük, nem várják meg a leleplezéssel az őszt, bő egy hét múlva minden kiderül az új luxusmodellről.
Könnyes nosztalgiával emlékezik török barátunk az időkre, amikor együtt uralkodtunk Európán, de autószalont csinálni még nem tudnak. Winklert elvitték az autólámpa-nagyhatalomba, más pedig csak fuldoklik a pollentől.
Százharminc fölött felkarból tartod magad, százhatvannál már csak egy vágyad van: hogy ne repülj le róla.
A hátsókerekes kicsi-BMW platform az M-Pakettel megspékelve van annyira jó, hogy még kabrióként is élvezhető legyen. De van egy kis bibi.
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.
Megmutatták a 3.0 Hommage orrát is. Nem kellett volna.
A Concept 101 vérbeli sorhatos BMW, amellyel meghódítanák Amerikát.