Lelepleződött a Citroën meglepetése
Van itt némi képzavar, a fabetét, a virágminta és a sok ékszínkék mellett mintha csak a lényeg hiányozna.
Van itt némi képzavar, a fabetét, a virágminta és a sok ékszínkék mellett mintha csak a lényeg hiányozna.
Másodszor lep meg durván a kis Citroën: raktak bele egy feleslegesen alultervezett, nyomorúságos háromhengerest, és jó. De milyen jó!
Frankfurtban mutatják be, tanulmányautó lesz, és már a nevét is tudjuk. El sem hinnék.
Bár most minden az új DS luxusmárka bevezetéséről szól, közben a Citroën kínálatot is fejlesztik.
Akkor a végeredmény olyan lenne, mint ez az antik, romantikus terepjáró. A Citroën Mehari titkos tenyészetét fedeztük fel Lampedusán. Na, melyik autót lehet kidobni egy repülőből?
Az már biztos, hogy kifejlesztik a jelenlegi legnagyobb Citroën utódját, de lehet, hogy Európában nem lesz kapható.
A márka vezetője azt mondja, megpróbálják visszahozni a vidámságot a kínálatba, a Méhari szellemi utódjával.
Úgy hallani, a spórolás áldozata lesz a hidropneumatikus rugózás – a C5-össel együtt végleg eltűnhet, pedig a DS-ekbe jól jönne.
Sem a kocsi, sem a stílusom "versenyző", 2 csecsemővel, és egy nagyobb gyerekkel közlekedünk a lassan, de biztosan elv alapján.
Mostantól a Citroënnek is van Audija (Lexusa, Infinitije), amit úgy hívnak: DS. Lehet komplett márkát építeni egyetlen belterjes poénra?
Elég meglepő jelenség a Dongfeng Number 1: ilyen, ha egy Citroën C5-ből készül óriás-limuzin.
A büntetések azonban neki kedveztek, a negyedik helyről várhatja az első futam rajtját.
Egy jó állapotú használt autó áráért kapott nagyszervizt a tízéves Jumpy. Így mentettük meg a beteg gyerekeket segítő kisbuszt.
A franciák azt fontolgatják, hogy új névadási rendszert vezetnek be – így is segítenék a DS márka elszakadását.
Egyértelműen a Cactus nagyobb megfelelőjének tűnik a Citroën sportcipő-stílusú újdonsága.
Betesznek egy bohémságot a Cactus mellé? Az Aircrsoss a kameráival tűnne ki a kínálatból.
A csóri 110 lovas 1.6-os motorból lehet-e többet kicsikarni vagy ne is vágyjak rá, hogy jobban menjen?
Ön szerin fel tudom használni a fenti C-s téli abroncsot az új kocsihoz?
Imádom, mindennél jobban becsülöm a Citroent, hogy meg merte lépni ezt az autót, még nagyobb öröm, hogy normális áron is adja. De miután a szemem kielégült, az agyam éhes marad.
A franciák dobozosát hét év után szabják át, de ez elég lehet, hogy további négy-öt évig piacon tartsák.
Az ötajtós francia luxusautó arculatot vált, bár a lényeg megmarad.
A boltban vettem egy flakont, amiből a tisztító habot nem a klíma bevezető nyílásán, hanem az utastérből belülről a szellőzőrácsokba dugtam be.
Idén 60 éves a DS - áll a Citroen sajtóközleményében, amit Papp Tibi beküldött a szerkesztőségi levelezőlistára.
Ez a gépkocsi még hátszéllel sem tud lejtőnek lefelé ezzel a 95 LE motorral ilyen sebességgel menni.
A világ legkedvesebb autója bizony sokszor fájhat és büdös, ellenben a szürke Lambóval, amely hibátlan.
Ilyet más nem mer, még ha tudna, akkor sem. Na de ilyen váltót sem sajnos. Nekimentünk, fejjel.
A világ legkedvesebb autója bizony sokszor fájhat és büdös, ellenben a szürke Lambóval, amely hibátlan.
Az idei túrakocsi-bajnoki sikerek nyomán jutott eszébe a cégvezetőknek a lehetőség.
Azt néztem, hogy jóval olcsóbb lenne 15-ös gumikat venni.
A hátsó szélvédő fűtésénél letört a csúszósarus csatlakozás lába.
Amikor az árlista aljáról választunk. És jól válaszunk.
Azt szeresd, amit adok neked – búgja füledbe a Szirének hangján a C4 Cactus, és kéjes gyönyör fut végig a gerinceden. Arról persze mélyen hallgat, amije nincs.
Még csak nem is drága az egyedi off-road gép, amely akár 200-zal is repeszthet.
A prémium-modelleket kínáló DS márkát világszerte kínálnák a franciák, így sok évtizedes kihagyás után az Egyesült Államokban is.
De elférnek benne négyen, és garantált, hogy egy darabig mindenki megnéz majd az utcán, ha ilyet veszel.
Nem ez az első alkalom, hogy egy cuki kisautót így próbálnak fiúsítani, de a Citroën egyelőre óvatos.
Mintha lendületből még elkészítették volna a típust a Citroennél, de ez talán az utolsó a fajtájából.
Nagyon különbözik mindattól, amit eddig láttunk, de itt épp ez a lényeg.