Eladhatják a Wellát és a Head & Shoulderst
Egy sor egyéb márkát is megvehet a Henkel a P&G-től, a Calvin Klein parfüm gyártója pedig a Hugo Boss és Lacoste parfümjeit viheti.
Egy sor egyéb márkát is megvehet a Henkel a P&G-től, a Calvin Klein parfüm gyártója pedig a Hugo Boss és Lacoste parfümjeit viheti.
Az autógyártás egyik utolsó, ledőlt bástyájára tűzi ki a lobogót ez a kocsi. Igen, sajnos itt tartunk.
Ekkora számot a C betű után nemigen láttunk még Mercedesen, amiben ilyen lóerők vannak, azt nemrég még AMG-nek hívták.
Vajon miért erőlteti a Volkswagen a dög erős dízeleket az új Passat szériából tesztautó-kiosztásnál? Pocsék a kicsi, benzines?
Másfél tonna jobbik része gomolyog sötét felhőként az apró, háromhengeres, egyliteres, 125 lóerős motorka felett. Ennek nem lesz jó vége.
Nem tudom, hogy tényleg kell-e ennyi lóerő egy Qashqai-ba, de ha már így alakult, mindenképpen érdekes.
Igazi gyűlölök és szeretek autó a Twingo – hogy csak klasszikusokat idézzünk – egyik verziója pocsék, a másik imádni való. És most vezettem egy harmadikat is.
Imádom, mindennél jobban becsülöm a Citroent, hogy meg merte lépni ezt az autót, még nagyobb öröm, hogy normális áron is adja. De miután a szemem kielégült, az agyam éhes marad.
Ezt nem gondoltam volna... Ezt meg végképp nem. Na de, a többit már értem. Utolsó fázisába hentergett a jövő évi választás, megvan a rövid lista.
Olyan nincs, hogy ne tegyük keresztbe az S500 coupét. Így vagy úgy, de kiiktatjuk az ESP-t.
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
Huszonnyolc autó a dán tengerparton, és az egyikük elég jól jár majd jövőre. Na de, melyik? Ilyenkor, ősszel kezd bizsergetővé válni a kérdés.