Valamit, amivel elkápráztathatom leendő feleségem
Vagy legalább én boldogabb leszek vele, mint a Fabiával. 1,5 millióm van rá.
Vagy legalább én boldogabb leszek vele, mint a Fabiával. 1,5 millióm van rá.
A Mazda szabadidőautót villantott, ezzel készülnek a Frankfurti Autószalonra.
Szinte minden fórum/blog/szerviz mást ír, gyártók szerint nem kell mivel élettartamra szóló olajjal van feltöltve.
A Mazda eddig mereven elzárkózott a lehetőségtől, de változnak az idők.
Mennyire fontos a klíma? És a keménytető? Vagy vegyek inkább egy Megane CC-t? Winkler válaszol.
Cipelt rőzsét, a tetején lakosztályt, belsejében sarat, pakoltuk tetőig, nyektettük a kaptatón és járattuk órákon át. Arra használtuk, amire kitalálták: szabadidős foglalkozásra.
Nem minden alkalommal fordul elő ez a probléma.
A kereskedéstől alig több mint egy kilométerre csattantak bele hátulról a Mazda roadsterébe.
Tökéletesen ellentétes álláspontot képvisel a Mazda és a Fiat, pedig az autó ugyanaz. Eljárt Alfredo Altavilla szája.
Érdeklődni szeretnék hogy milyen olajat érdemes használni
A japán gyártó kiadott egy egyszerű appot, amellyel mobiltelefonról irányíthatók a legújabb modellek. De a program nem olcsó.
Az utóbbi időben nehéz volt hibát találni a Mazdákon, de a CX-3 most kárpótolt minket.
A legújabb pletykák szerint RX-9 néven érkezhet egy igazán nagy kupé az évtized végére.
Vannak dolgok, amiket újra és újra el kell ismételniük a Mazda szakembereinek.
Sosem volt még Mazdám.
A 767B prototípus 1989-ben indult Le Mans-ban, utóda máig az utolsó japán győztes.
Esetleg cseréltessem le másik olajra?
Beperelem a Mazdát. Kiloptak valamit a tudatalattimból, megcsinálták, és most pénzért akarják eladni nekem, ahelyett hogy jogdíjat fizetnének. Ezeknek már semmi sem szent?
Drasztikus fogyasztáscsökkenést ígér a japánok új benzinmotorja, amely bizonyos helyzetekben dízel-szerűen működne.
Máshol tankoltam, és egyből megszűnt a zörej. Az üzemanyag okozhatta?
Partner után kéne valami megbízhatóbb, ami nem baj, ha ennél nagyobb.
Nyélgázon rajtoltunk ki a meredek partoldalról. De a betonútra rácsúszott agyagfal előtt mindennél jobban hajtott a sokkilós pontyok látványa és a harc édes íze a szájban.
Ritkán, de van úgy az életben néha, hogy minden tökéletesen klappol. Na az ilyen.
Tornalján validálták a halcsalit, és finomnak találták. Mi meg lyukasra tűzifáztuk a tenyerünket, a csuka meg csak röhög rajtunk, és ellopja a halainkat.
Tucatnyi szereléktípus, ezerféle módszer és ezek tetszőleges kombinációi adják a tuti receptet és megoldást.
Hazai pályán próbálkoznak a japánok a Morgan és a Caterham ellen – érdekes ötlet.
Úton vagyunk, szól a rock'n'roll, hasítunk a pontyok felé a megrakott Mazdával.
És mi majd jól ki is fogjuk onnan. Vízbe vágjuk a fejszénket és a Mazdát, irány a Felvidék és a vadkemping!
Két nő, egy Mazda, és egy türelmes oktató, és egy csomó röhögés. Kattintson és nézze meg, hogyan tanulunk meg rendőrkanyart csinálni.
Nem, ez nem az a Mazda 6-os, amit eddig ismertünk. Megváltásnak érzem, amit műveltek vele.
Ezt most nagyon eltalálták a japánok: zseniális reklámmal népszerűsítik az MX-5-öt.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Érdemes-e egy ilyen autónál prémium gumi vásárolni?
Lenne értelme más viszkozitású olajra váltani, amivel a motor jobban kímélve lenne a hidegindításokkor?
Úgy látszik, a Mazda Skyactive benzinmotorjait a legnagyobb japán gyártó is szívesen látná saját autóiban.
Eldőlt, milyen dizájn kerül a Mazdától kapott alapra. Mire megy majd egymás ellen a két roadster?
Ősbálnák versenyben. A Xedos tetszik, de nem ismerem, a Subaru meg összkerekes ugye.
Elég sokat vagyok autómániás emberek között, tehát már ezerszer szóba került a Mazda MX-5-ös.
Az új Mazda 2 messze nem egy hibátlan szerkezet, hanem egy pimaszul feltartott középső ujj a kicsi turbómotorokba fulladt Európának. Hangos, kihívó, izgága.
Autóvásárlás előtt állok, jelenleg a preferált típus Mazda 6. Úgy hallottam, hogy ez a típus ún. szegény keverékes motor.
Szegény Mazda 2-es, mintha szájpecekkel feszítették volna szét az arcát. És ez nem valami bugyuta áprilisi tréfa.
Annyiszor hallottam már ezt a Kodo design dolgot, hogy már a könyökömön jön ki. De miközben tényleg unalmas már a frázispufogtatás, azért nézzék meg ezt az autót. Beszabehu.
Az alapjárat ingadozik 500-1800 fordulatszám között, mi okozhatja ezt?
Ide üljön, aki a valódi szórakozást keresi a nagy számok buzulása helyett. Ehhez a kicsi autóhoz nem ér fel a sok száz lóerő, mert ez egyenesen a szívre és a rekeszizomra hat.
Már a nevét is kitalálták – úgy hívják majd, mint a Zsiguli eredetijét.
A Mazdánál annyi az ötlet, hogy majd kidönti a gyárkaput, ezért két szempillantásonként alakítanak valami újat. Alig győztük nyomni a gázt.
Régi álmom a Subaru, de az MX-5-ről is csak jót hallottam. Mit vegyek a családi kombi mellé?
Ötfősre bővültünk, kell a hely a három gyerekülésnek. Megy a Clio, valami kell a helyére.
Úgy hallani, a japán gyártó lemond a kompakt egyterűről, inkább a szabadidő-autókra koncentrál.
Mennyivel zabál többet egy autó a nehéz lábú sofőrnél, mint a spórolósnál? Majdnem másfélszer.
Egyterű kell egymillióig. Sok típus tetszett, végül ezek ketten maradtak a listámon.
Lelövöm a poént, mert ettől még senki nem lesz okosabb: egy Kia Capitalt látnak.
Egyszerűen nem tudom hol dughatnám ki belülről mert annyira szigeteltnek látszik.
Mazda teherautót loptak Kecskeméten, majd az M5-ösön kannákat dobáltak a rendőrautók elé, mint a filmekben.
Év elején nyitott az üzem Mexikóban, eddig százezer Mazdát gyártottak. Tovább fejlesztenek a japánok, ráadásul a Toyotával.
A japánok odatették maguk: Ford GT40-nel, BMW Z4 versenyautóval, Nissan GT-R-rel és Subaru STi-val mennek a Mazda lezárt útvonalán.
Igaz, nem háromliteres V12-es, hanem egyhatos sornégyes, csupán 115 lóerővel.
Jobban néz ki, mint bármelyik utcai autó, és csak egy Playstation kell hozzá, hogy kipróbáld.
Nem lesz Mazdából Alfa, ennyi biztos. Talán Fiat.
Azt hiszem, olyan vagyok, mint egy gyerek: minél tovább mondják valamire, hogy nem szabad, annál kíváncsibb vagyok.