A Merci adna motort az ellenségnek
Megoldódhatna a Forma-1 egyik nagy problémája.
Megoldódhatna a Forma-1 egyik nagy problémája.
Legalábbis látszólag. Valójában párolgással működik, csak szobahőmérsékletű víz kell hozzá, és néhány baktériumspóra.
Egy francia újságíró elmélete arról, hogyan jutott előnyhöz a Giro d'Italia győztese.
Egy 27 éves férfi Bakonycsernyén, egy 55 éves férfi Abasáron csapódott neki a villanyoszlopnak.
Két fa közé feszítették ki az erdőben Franciaországban, a férfin volt nyakvédő.
"Az F1 oldja meg a saját problémáit."
Nem egyértelmű, de 680-nal fog repeszteni, vagyis minden más földi járműnél gyorsabban.
Az amerikai tinédzser a kórházban meghalt.
Beintenek az 5. motornak, Ricciardóék szívnak.
A motorvita aggasztó, 2017-re a négyből két gyártó maradhat: képes- és hajlandó-e 10 csapatot ellátni a Ferrari és a Mercedes?
Ecclestone a régi V8-asokat akarja, a csapatok nem változtatnának. De jöhet az 1000 lóerő.
Autóval ütközött, a helyszínen meghalt.
De semmit nem találtak a Milánó–San Remón.
Nem túl jó jel a Red Bullnak.
Átverte a nácikat, az oroszokat és a halált. Világháború az akkor tizenöt éves motorrajongó Károly bácsi szemével. Harmadik rész.
Az első Puchomnak olyan hangja volt, hogy ment a kurva anyjába mindenki – meséli a 85 éves Herl Károly, aki a háborúból visszamaradt roncsokból kezdte az motorépítést. Jogsi és rendszám nélkül száguldozott – de miért volt nehéz dolga, ha csajozni akart? II. rész
Amikor Herl Károly fuvarozó teherautóját elvették az oroszok, lopott másikat a németektől; amikor azt is elvették, a Dobogókőnél heverő roncsokból épített újat, itt találta első Puch motorját is. A 85 éves motorversenyző azóta is a száguldás megszállottja. I. rész.
A fejesek összeültek, és támogatják az ötletet.
Amerikából Ausztráliába akarták küldeni, sárgára festették, de jó állapotban van.
A motor az Érd felé tartó személyvonat alá szorult.
Van, aki már be is mutatta. A nemzetközi szövetség vizsgálodott, semmi furcsát nem talált.