Nehezen indul melegen az Octavia
Castrol olajjal van karbantartva, az aksi nem gyenge, gyertyák újak. Fojtószelep tiszta.
Castrol olajjal van karbantartva, az aksi nem gyenge, gyertyák újak. Fojtószelep tiszta.
Júliusban 7030 autót adtak el Magyarországon, a magyar gyártású SUV mindenkit lenyomott.
Ez a zaj a motor fordulatszámával is kapcsolatban van
Tavaly balra kissé kitekert kormánnyal kapott egy puffot az első futómű, azután semmi változás nem volt.
Melyik az a legballonosabb méret, ami még megfelelő lehet?
A jelenlegi egynyolcas, benzines, kombi Octaviám városi fogyasztása vállalható, de kicsi a csomagtér.
Egyhatos benzines Octaviám több, mint 300 ezret futott már. Ajánlott ekkora futás után még gázosítani?
Nagyon sok a cuccom, kinőttem az Astrát. De biztos, hogy kell nekem a négykerék-hajtás?
Az osztókörben és az agyátmérőben megegyeznek?
Van már egy, sok típushibával, de azt legalább kiismertem. A Swift helyett kéne nagyobb.
Az RS 230 a típusjelzésével már elárulja, mivel több a mezei RS-nél. Nyáron érkezik a kereskedésekbe.
Havi 1500 kilométert megyek, többnyire autópályán. A fogyasztás és a tartósság a kulcs.
Ez a Skoda Octavia legfurcsább kivitele. Nem is valószínű, hogy tömegesen elterjed majd itthon, pedig harmadával olcsóbb vele autózni.
Városon kívülre kell biztonságos, kényelmes autó 800 ezerig. Mivel bukom a legkevesebbet?
Szerelmem az Alfa, de talán jobban járnék egy Skodával. Mit vegyek a régi Swift helyett?
Idehaza sokaknak a fapados Dacia is elérhetetlen, valójában egymillió forintjuk sincs autóra, de hitelt nem akarnak felvenni. Ellenben villantani sem. Csak közlekedni stresszmentesen, nyugalomban. Ez az ő autójuk lehet.
A BMW-ben több, mint négyszázezer van, próbálom magam lebeszélni róla.
Érdeklődöm, hogy ugyanolyan, vagy kevesebb, esetleg több futás után kell ezen a kocsin olajat cserélni.
Lépten-nyomon olvasom ezt a kettőstömegű riogatást.
Keveset autózom, a rozsda nálam kulcskérdés. Van még olyan autó, amit egy életre gyártanak?
Meginogott a hitem a Mazdámban, tovább kell lépnem. Kényelmes, megbízható dízel kell, mondjuk egy Skoda.
A nagy csomagtér a legfőbb szempont, de azt sem bánnám, ha olyan megbízható lenne, mint a Jazzem.
Pár hete kezdte azt, hogy reggeli hideg indításnál rángat, fulladozik a kipufogó durrog mintha nem indult volna be az összes henger