Olaszoktól jön a legőrültebb G Merci?
Ilyen bátor stílustanulmányt még nem látott a típus. Hogy megosztó, nem kérdés, de azért szép lenne, ha megépülne.
Ilyen bátor stílustanulmányt még nem látott a típus. Hogy megosztó, nem kérdés, de azért szép lenne, ha megépülne.
Dobjon el mindent, ilyet nem gyakran lát. Ilyen lenne egy Aventador és egy HiAce szerelemgyereke.
Az oroszoknak már van. A képeket látva sejtésünk sincs, ki a célcsoport.
Zsolti egy dunai hajón mosogatta össze a pénzt két év alatt erre az Eclipse-re.
Van egy külön bugyor azoknak, akik rengeteg pénzt költöttek arra, hogy a gyárinál rosszabb legyen.
Tajvanban illegális a tuning, viszont a rendőrök valamiért csak a rizsrakétákra vadásznak. Ha európai autót ültetsz porig, észre sem veszik, virágzik is a German Motorsport.
A török sportkocsi, az aranyozott McLaren és néhány utastér, amelyet jobb, ha nem nézel meg.
Ennél pompásabb, csillogóbb csodajárgány talán nincs is még egy. De talán nem is akkora baj.
A brazil mester egy fiatal Gol elemeivel ruházta fel öreg Bogarát. Az eredmény felkavaró.
Minden valószínűség szerint igen. A Larte kijött egy ilyennel: az él az új ív Elizabetán.
Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról.
És 2,5 milliós 601-est? Hátborzongató, alapos, de mindenképp megosztó autók az AMTS-ről. Itt tart a tuning 2015-ben.
Távol a fényektől és a tucc-tucctól, a parkolóban bújtak meg az igazán őszinte tuningautók
A csóri 110 lovas 1.6-os motorból lehet-e többet kicsikarni vagy ne is vágyjak rá, hogy jobban menjen?
Egy brit autóstalálkozóról szállították el a rendőrök az átalakított Vauxhallt.
"Dani feladta, nem kellett volna" – ezzel a kommentárral küldte be a videót Pista a listára.
Páncélozott, golyóálló. Van benne minibár és egy rekesz a fegyvereknek, ha nagy lenne a szükség.
Se nem elegáns, se nem kivagyi: szerény olajsejkek lopakodója a 750 lóerősre tuningolt BMW X5 M.
Igény szerint ehhez is kérhető páncélozás, de célszerű anélkül kérni, úgy 250 a végsebesség. Őrült S osztály az extrém gazdagok tunerétől.
Tavaly májusban futottam bele először a hírbe, hogy Guy Martin a Pikes Peakre saját építésű turbós motorral menne, ami 320 lóerős – nitróval 500! – és győzni akar.
Csodálatos zűrzavar a fizetős és ingyenes útvonalak körül. És már a navinak sem hihetünk. Ugyanitt: nem lennénk most a tanulóvezetők helyében.
Vegyünk egy 550i-t, chippeljük, amíg nem szégyelljük, és kész is az M5-verő. Vagy mégsem?
Sajátos vezetési élményt nyújthat a 230 lovas Tata Nano, cserébe viszont egyáltalán nem olcsó.
Ha ezt a magyar rendőrök is elkezdik használni, pokoli lesz itt autózni. Ugyanitt egy Mercedes, ami 350-et megy.
A németek nagyon érzik, hogy mit kell az utcákon kallódó srácok elé tolni. Ez a Golf megcsinálja a napod.
Mit tehet a laikus, ha megbízott a szerelőben? Legyünk inkább pesszimisták? És mit mond erre a tuningpápa?
Még hetekkel ezelőtt jártam látogatóban volt kollégáinknál, a mostanság kajában (is) utazó Péter Annánál és Zirig Árpádnál.
Eddig 5 milliót költött el a tulajdonos, de nem kapott semmit. A szerelő nem dolgozik, nem fizet, néha nem veszi a telefont, de meg tudja magyarázni.
G-nosaur névre hallgat az átdolgozott Mercedes terepjáró. Találó a név, tényleg egy szörny.
Megjelenésében ez is csak egy átlagos S8 lesz, pedig 3,6 alatt gyorsul nulláról százra.
Meglepő, milyen kevés kell, hogy egy visszafogott luxusautóból valami iszonyú vásári rémség váljon.