Tulajdonosváltás jöhet az F1-ben
Bernie Ecclestone szerint még az idén. Ő nem szeretne lemondani a szerepköréről.
Bernie Ecclestone szerint még az idén. Ő nem szeretne lemondani a szerepköréről.
És miért kötelező a Red Bullnak az F1-ben maradni?
A VW-Audi-Porsche háromféle turbómotorral két autós versenysorozatban nyeri. A Red Bullnak motor kell, győzködi is őket. Az üzletet a VW-botrány veszélyezteti, de ha abba nem roppan bele a német konszern, direkt jól jöhet neki az F1.
Eggyel több futam kellett az angolnak a 41. futamgyőzelemhez, mint a brazil legendának.
Lauda szerint igen. Úgy tűnik, az is eldőlt, ki kapja az RBR-től sajnált motorokat jövőre.
GP2-esnek nevezte a motort, amikor a 17 éves Verstappen előzte. Dennis keményen visszaszólt.
A rajt után megelőzte Rosberget, ezután már nem volt izgalom. Rosberg a második, Vettel harmadik.
Villámgyorsan az élre állt, onnantól pedig már csak azt kellett számolnia a csapatnak, hogy a visszaeső Rosberget valahogy visszaügyeskedjék Vettel elé. Ez sikerült, de újabb F1-futam ment le komolyabb verseny nélkül.
Hibázott, teljesen lebontotta az autót, és nagyon csalódott a szuzukai F1-es időmérő után.
Szerencsére megúszta sérülés nélkül. Rosbergé a pole, Hamilton a második.
Sose gondoltuk, hogy egyszer ilyen blődségről kell beszélnünk. Mi történt az F1-et irányító szervvel?
Újra gyári csapata lesz a Renault-nak, miután visszaveszik az istállót, amit négy éve a Lotusnak adtak át. A nagy visszatérés azonban zűrzavart hozhat: a Red Bull menekülne tőlük a gyenge teljesítmény miatt. Lehet, hogy a franciáknak egy évig a Mercedes-motorral kell majd versenyezniük a Renault név alatt.
A Forma-1-es Belga Nagydíj eseményei.
A 2016-os szezon végén lejár a Forma-1 szerződése a jelenlegi gumiszállító Pirellivel, de a háttérben már most óriási a harc köztük és a Michelin között. Az FIA tőlük várja, hogy az F1 visszanyerje a rég elvesztett izgalmát, a feladat tehát nem kicsi, de az oda vezető elképzelés teljesen különbözik. A legjobb megoldással pedig nem is foglalkoznak.
A venezuelai kicsit összetörte a kocsija elejét, Rosberg volt a leggyorsabb a Belga Nagydíj mindkét szabadedzésén.
Nem lesz nagy mozgás 2016-ban a finn miatt.
A GP2-ben segítené azokat a 84 éves F1-főnök, akik mögött nincs komoly támogatás.
A német bízik a fenomenális szezonkezdetben és a még jobb folytatásban, pedig 42 pont a hátránya.
A hungaroringi ötödik hely után még 50 lóerőt ígér a Honda Belgiumra.
Doppingnak szánt optikai tuning jön 2017-től. Az orr szebb lesz, de ennyitől még nem lesz verseny.
Hát megtanul vezetni.
Nem értékelik eléggé a csúcstechnológiát az emberek a korábbi világbajnok szerint.
Még magától is. Rosberg viszont alig várja az új rajtrendszert Belgiumban.
Ha technikai segítséggel is gondjuk volt, mi jön, amikor már csak a versenyzőiken múlik minden?
Interjúzás közben nem figyelt eléggé az ausztrál.
Az eredmény ugyanaz, de Vettel és Schumacher reakciója összehasonlíthatatlan.
Annyi dráma fért bele, mint az utóbbi öt évbe összesen. Két rajt, amatőr Hamilton, ütközések, defektek, necces előzések, és dráma után dráma. Red Bullok a dobogón, McLaren-Honda a Mercik előtt. Őrület.
A Mercedes német pilótája egyszer sem állt még dobogón a Hungaroringen, pedig tavaly még az első rajthely is az övé volt. A pálya kihívásairól, az elátkozott pole-ról, és arról beszélt nekünk, mi a legfontosabb a magyar futamon. Interjú.
Nyilvánosságra hozták a tavaly októberi japán balesetről készült teljes FIA-vizsgálat eredményét.
Idén rendezik a 30. Forma-1-es futamot Magyarországon, de milyen is volt az első? Ilyen: itt végigkövetheti szinte körről körre, hogyan kezdődött az F1 a Hungaroringen. Pályán Prost, Mansell, Senna, Piquet, Berger, mind a pályán.
Jules Bianchi halála után többen is megszólaltak a Forma-1 biztonságával kapcsolatban.
Több pilóta a barátját vesztette el. A csapatok és az FIA közleményben búcsúzott.
21 év után vesztette újra életét pilóta a Forma-1-ben, Senna óta a 25 éves francia az első áldozat. Az F1 talán legnagyobb reménysége ment el, szupersztár lehetett volna. Balesete abszurd.
A FIA jóváhagyta az új szabályt, a McLaren új erőforrást használhat a Hungaroringen.
Ennyi még sosem volt egy Forma-1-es idényben. A Magyar Nagydíj augusztus 7-én lesz.
A Belga Nagydíjtól kezdve már csak a pilótán múlik minden a rajtoknál.
Az utóbbi félév után röhej, hogy az FIA ezen rúgózik. Tény: a bajusz hiányzik az F1-nek.
A Mercedes világbajnoka megtalálta az F1 egyik legégetőbb problémáját. Csakhogy igaza van.
Csapattársa, Rosberg lett a második, Bottas ért be harmadiknak. Vettel a tizennyolcadik helyről rajtolt, de felért az ötödik helyre.
Neki az üzemanyaggal, Rosbergnek a fékekkel kellett vigyáznia. Vettel nagyon gyors volt, de hátulról csak az ötödik helyig ment. A nagy baleseteket megúsztuk, a McLarennél kiborult Alonso.
Hamilton indul majd az első helyről, Rosberg elégedetlenkedett, Vettelnek problémái voltak.
Épp a gumijait melegítette az F1-es. A 3. szabadedzésen Rosberg a leggyorsabb Kanadában.
Érthetetlen kerékcserével vesztette el a győzelmet Hamilton, csapattársa futamgyőzelmet, Vettel egy második helyet kapott ajándékba Monacóban.
2 tizedet adott nekik. Räikkönen koccant, Button életet lehet a McLarenbe az utolsó szabadedzésen.
Megfejtettük, mi tartja össze a rendszert, és meddig lehet folytatni. De életképes-e az intellektuális Bukótér? Magunkat is megleptük.
De csak akkor, ha ők szabhatják a feltételeket.
Ritka unalmas volt a Spanyol Nagydíj, a németet senki nem tudta megszorítani sem. Hamilton sima második, Vettel harmadik.
A Merci-főnök elővette a "Mi lenne, ha" magyarázatot a Hamilton-Rosberg harcra.
Ralizni nehezebb, mint az F1-ben versenyezni, mondja Kimi Räikkönen, aki az idén újra ütőképes Ferrarit vezethet. Jó passzban csíptük el Budapesten, ahova egy 2010-es Ferrarit meghajtani érkezett. Interjú.
A 85 éves egykori F1-es pilóta, Stirling Moss szerint viszont harmadszor is világbajnok lehet.
Egy új futóművel sebességrekordot döntött egy CV90. Fényesebb a lánctalp, ha lengéscsillapított.
Az angol idén már harmadik futamgyőzelmét szerezte, Kimi Räikkönen viszont az elmúlt két év legjobb versenyével újra dobogós lett. Rosberg a harmadik, csak közöttük volt nagy izgalom, az élen nem.
Ecclestone a régi V8-asokat akarja, a csapatok nem változtatnának. De jöhet az 1000 lóerő.
De egy Ferrari is lesz az első sorban.