A Hyundainál nagyon érzik a divatot
Magasan ülés, hasvédelem és fapados élborítás csinál crossovert az i20-ból. Van friss Santa Fe is, és nagyjából már látni, milyen lesz a koreai sportrészleg.
Magasan ülés, hasvédelem és fapados élborítás csinál crossovert az i20-ból. Van friss Santa Fe is, és nagyjából már látni, milyen lesz a koreai sportrészleg.
Az Elantra látszólag gyökeresen megváltozott, de ez nagyrészt optikai csalódás.
Majdnem két éve tudunk róla, de csak most kezdik becsempészni a köztudatba az N Performance almárkát.
Elegánsabb, nem vitás, és megkap mindent, amitől mai hyundai-os lesz.
Átépítettük gázosra a Hyundai Getzet.
Meglepő tanulmányautót mutatott be a Hyundai: egy hatalmas, szokatlan vonalvezetésű luxuskupét.
A Hyundai lemondott az önálló sportautó tervezéséről, a testvérmárka viszont lecsap.
A jelenet minimum ijesztő: a szőlőből váratlanul előkerül egy traktor, épp a lefelé zúgó versenygép útjában.
Egy autó, amit nem lehet megfogni, nem lehet rá mutogatni és észrevenni sem könnyű. Átlag Géza álomterepjárója sosem volt kézzelfoghatóbb. És igen, a sajtóanyagban emlegetik a Nordschleifét!
Leleplezték a koreaiak új városi terepjáróját, amelyet világszerte forgalmaznak majd.
Három típusból ezúttal csak egynek adott öt csillagot az EuroNCAP. Persze a legdrágábbnak.
Állítólag élete lehetőségét kapta meg Luc Donckerwolke – állítólag a Hyundai kínált neki csúcs-állást.
A Creta eddig csak egy üres név volt, most azonban megmutatták, milyen is lesz.
A katolikus egyházfő korábbi Mercedesét cserélte le egy Hyundai Santa Fére.
Valószínűleg ugyanarról az autóról van szó, amelyet nemrég még ix25 tanulmányként mutogattak.
Egy Hyundaijal vitték el őt és a nejét egy malibui étteremből, ez ám az égés.
Középmotor, hátsókerékhajtás, 300 lóerő: az RM15 mindent tud, amit egy sportkocsinak kell?
Új szinten az autóipari bullshit: íme az autó, amit a motorversenyzés ihletett, a Hyundai Enduro.
Az i20 Active-ról már a bemutató előtt nyilvánosságra hozták a gyári fotókat.
A 3,3 literes Lambda II Twin-turbo elsősorban nyomatékban és fogyasztásban jelent majd előrelépést.
Az ix35-ös helyére érkezik az ötajtós városi terepjáró, amelyen látszik a formatervezők erőfeszítése.
A Tucson újra globális modell lesz, Európában az ix35-öt válthatják le vele.
Egyre biztosabb, hogy a koreaiak levonták a megfelelő következtetést a Veloster gyenge szerepléséből.
Egyszerre próbál sportkocsi, terepjáró és pick-up lenni, de nem biztos, hogy a valóságban bármire is alkalmas a villantáson kívül.
A Hyundai rakétafokozatba kapcsolt 2014-re, de most végre az Opel is nekiállt fejleszteni, s nem is rosszul. Vihar a biliben, a meccs eredménye megjósolhatatlan.
Mindegyik autógyártó elképesztő bemutatókat tartott Vegasban, de az újításaikból jó sokára lesz boltban megvehető termék.
A fejlődés üteme visszaeshet az elmúlt évekhez képest, de aggodalomra azért nincs ok.
Robotgyerekkel próbálják szemléltetni a Sonata újdonságait. Nem biztos, hogy jó ötlet volt.
Van olyan piac, ahonnan teljesen kivonják, másutt csak turbómotorral kínálják tovább a fura kis kupét.
Az i30-ast és az i40-est is átfaragták a Hyundai tervezői: mindkettőn felbukkant a hatszögletű üvöltés.
A koreaiak kétféle i20-ast készítettek: van a praktikus ötajtós, és ez a másik, amit Coupénak neveznek.
Nagy rá az esély. A spanyolok is kitiltották az Ubert, a MOL Bubi pedig húzott egy zseniálisat.
Nem tudom, hogy ez a súlykapcsoló mit szólna a közvetlen hőhöz.
Az európai és japán konkurencia régóta érzi a nyakán a forró koreai leheletet, de az eddig a Kiáé volt. Ám az új Hyundai-arculat szerinti i20 még súlyosabb ellenfél lesz.
A balesetben vétlen voltam, a károkozó elismerte a hibáját. Mégis veszteségesen jövök ki.
Vadiúj luxusmodellt mutat be a Hyundai, de ahogy megszoktuk, valahogy mégis olyan ismerős az összhatás.
A Ford Model T, VW Bogár, a Toyota Corolla és a többi népszerű népautó közé furakszik most a Hyundai legnépszerűbb márkaneve.
Amerikában hamisították a kocsijaik fogyasztási adatait, forintban majdnem 200 milliárdot fizetnek.
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.