A Kia hídján átment az élet
Rozsdásodás miatt mind a két oldalon szétrohadt és letört a felső stabilizátorrögzítő fül.
Rozsdásodás miatt mind a két oldalon szétrohadt és letört a felső stabilizátorrögzítő fül.
Nyugalom, nem akar M3-as lenni, pedig nagyon BMW-s ez is. A Sportage is szintet lépett, pedig már nem is porschés.
Alig változott valami. Mégis, itt van az a Kia Ceed, amely miatt a vevők többsége végre okkal figyel fel a modellre. Komoly okkal.
Szakítottak az eddigi jópofa formákkal, helyettük átgondolt, elegáns elemek kerültek az utastérbe.
Nagyon erős karakterváltáson megy keresztül a Kia szabadidő-autója, bár nem egyértelmű, hogy az előnyére válik-e.
Mindent megmutatnak a Koreában készült képek. Most már biztos, hogy annyira nem lesz porschés.
Annyira mégsem lesz porschés, de azért kerül bele Macan-utánérzés.
A Hyundai lemondott az önálló sportautó tervezéséről, a testvérmárka viszont lecsap.
Egy hónapja halk, az idő múlásával egyre erősödő morajlást lehetett hallani elölről
Csendesebb és egy picit csillogóbb lett a koreai kompakt, a legnagyobb újdonság viszont a motorválasztékban található.
Közel három évtized kellett, de Európa visszaelőzte Japánt. Ami ennél is durvább, hogy Korea milyet ment a felmérésen. Na, és ki lett az első megint?
Kicsit olyan a jelenet, mintha valami filmből vágták volna ki, de ezt az élet produkálta.
Állítólag élete lehetőségét kapta meg Luc Donckerwolke – állítólag a Hyundai kínált neki csúcs-állást.
Ha a Kia be akarna lépni a nagyok közé, ilyesféle autóval tenné. Kár, hogy az egész műanyag, kár, hogy csak alibiből van benne motor, kár, hogy csak tanulmány. Esetleg mégsem?
A bringások ujjal mutogattak rám.
Több szerviz, több alkalommal sem találta meg az okot.
A Kia újabb szintet lépett: már nemcsak azt tudja, amit a többiek, hanem többet. Hát ilyen az, amikor az asztalra csapnak Koreában.
Hiába mondták, hogy lehetséges, a Sportspace tanulmányból mégsem lesz szériagyártmány. Amerikai közbeszólt.
Szöulban bemutatták a Novo tanulmányt, ami a márka új arculatának első viselője. Nagyon szigorú.
Az új Optima viselheti először az új stílusú orr-részt, de valószínű, hogy később a többi modell is valami hasonlót kap majd.
Az Optima következő generációja április elsején mutatkozik be, de nem tűnik viccnek a vázlatok alapján.
Ma már nincs olyan, hogy koreai autó. Olyan sincs, hogy olasz, csak cégek vannak, akik vagy érzik, vagy nem érzik. És ennek itt még golyók is vannak a csomagtartójában, nahát.
Minimál futurista indiai és a nagykerekű japán vaddisznó. Sosem lesz autók és előre mutató tanulmányok Genfből.
A koreaiak sokáig kitartottak, de úgy néz ki, az 1,6 literes szívómotor már nem elég takarékos.
A Sportspace jó formájú, lendületes kombi – kérdés, hogy eljut-e a gyártásig.
Megvillantotta a Kia a következő Optima tanulmányát, amit Genfben láthatunk élőben. De ezt tényleg egy új autó?
Ez az a pillanat, amikor a koreaiak európaibbak lettek, mint a japánok. Valamire ráéreztek, és ha így folytatják, nagyot akasztanak még.
Lelövöm a poént, mert ettől még senki nem lesz okosabb: egy Kia Capitalt látnak.
Sokat nem változott a tanulmány óta. A gyári képeken már az utasteret is látni.
Háromszázezer autó készült tavaly a szlovákiai gyárban. A legtöbb Sportage-ből és Ceedből.
A fejlődés üteme visszaeshet az elmúlt évekhez képest, de aggodalomra azért nincs ok.
A hetvenes évek óta először történt ilyen. És akkor még várjuk meg, mit mutatnak majd a decemberi számok.
A tetőablakosakkal van a baj. Egyelőre csak az USA-ban, az európai hatóságok hallgatnak.
A szervizben több alkalommal is lambdaszonda fűtéskör hibát olvastak ki.
Valószínűleg dögösnek szánták, de inkább nevetséges a Kia Sorento X-Men kiadása, sok krómkarommal.
A Kia is megpóbálkozik napjaink legfelkapottabb kategóriájában – az eredmény kifejezetten érdekes.
Van egy Alfa Mitonk és egy Vectránk. Kabrió BMW-t, Kia Pro Ceedet vagy Passatot az Opel helyett?
Amerikában hamisították a kocsijaik fogyasztási adatait, forintban majdnem 200 milliárdot fizetnek.
A koreaiaknak három évükbe telt, mire eldöntötték, hogy megvalósítják a drága ötletet.