A Skodánál is manipulálták a motorokat
A 2009 és 2013 között gyártott Fabia, Roomster, Octavia és Suberb típusok egy része lehet érintett.
A 2009 és 2013 között gyártott Fabia, Roomster, Octavia és Suberb típusok egy része lehet érintett.
Alapjáraton szépen dolgozik a ventillátor de menet közben fel-fel erősödő süvítő hangot ad.
Tavaly novemeber végén vásároltunk újonnan egy Skoda Octavia 2.0 Tdi-t, most 23500km van az autóban.
Alapjáraton nagy a kocsi rezonálása. Motortartó bakot,kopott vezermütengelyt és kettős tömegű lendkereket mondanak a szerelők.
Tervben van, hogy veszek egy 17-es szettet nyárra
Az új Greenline változatba nevetségesen kicsi motor kerül, de a fogyasztása is arányosan alacsony.
A döntés állítólag a Volkswagen érdekében született: adnak egy kis időt a Caddynek, mielőtt jön a házi konkurencia.
Négy- vagy ötajtós kéne, 15 évnél idősebbet nem szeretnék. Focust, Puntót vagy 206-ost?
Castrol olajjal van karbantartva, az aksi nem gyenge, gyertyák újak. Fojtószelep tiszta.
Nézőként ezért éri meg annyi port nyelni, hogy a nap végen vályogházat köpünk
Ez a zaj a motor fordulatszámával is kapcsolatban van
Milyen típusokhoz ajánlott ill. melyikhez kizárt ?
Tagadják, tagadják és tagadják, de épp ez a lényeg: nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél!
Tavaly balra kissé kitekert kormánnyal kapott egy puffot az első futómű, azután semmi változás nem volt.
Műszakin beleköthetnek ebbe?
Feltehető-e komfortosabb 205/55R16-os, anélkül hogy beleérne a kerékdobba?
Az lenne a problémám hogy fogy a víz belőle, havonta utána kell tölteni. A motorolaj egyre több benne, fölé ment a megengedettnek.
A Solaris-Skoda trolik a belvárosi és a zuglói vonalakon állnak majd forgalomba.
Melyik az a legballonosabb méret, ami még megfelelő lehet?
A második generáció várhatóan jövőre érkezik, és úgy tűnik, ezt a típust is szabványosítják.
Autóhasználat kizárólag autópályán, olajfogyasztás 4dl/15.000 km
Már nem egyértelmű, hogy ez a formásabb Superb változat, viszont kétségkívül ez a legtágasabb.
Ha az aktuális Passatba csak egy picivel került volna kevesebb minőségérzet, akkor most nagy bajban lenne. Mert öt, apró gumicsöcs ütné le a trónról.
Az autó computere 90-es normál tempónál 5-5,5 literes fogyasztást mutat, benzinnel ez 5,8-6 liter.
Szinte biztos, hogy egy-két éven belül jön egy hétüléses a csehektől. Talán így néz majd ki.
A neonzöld-fekete Fabia komoly versenytechnikát rejt, ami egy kombitól legalábbis meglepő.
11 napja váratlanul kivonták a forgalomból mind a 13 új trolit. Típushibára gyanakodnak.
Az új generáció gyártását épp csak megkezdték, de máris újabb pezsgő pukkanhat a cseheknél.
Talán a verseny-pick-up kifejezés írja le a legpontosabban, mit is faragtak a cseh kisautóból. A látszat persze csal.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
Hol és hogyan tudnám ellenőrizni az olaj szintet a váltóban?
Olvasónk, Kiss Krisztián hívta fel a figyelmünket erre a nagyon érdekes sportágra.
Elképesztően néz ki az egykori Škoda 200 RS versenygép 420 lóerős szellemi utódja – és gyártásba is kerülhet.
Egyhatos benzines Octaviám több, mint 300 ezret futott már. Ajánlott ekkora futás után még gázosítani?
A 24 troli már szerkezetkész, Csehországban az elektromos hajtóművet szerelik beléjük, nyárra itt vannak.
Az R5 összkerék-hajtású, 265 lóerős turbómotor hajtja, és már az idén be is vethető.
Van félmilliód váltóra? És kétszázezered gumikra? Becsületesnepper nyers őszinteséggel tesz helyre.
Már túl van a bemutatón, most a cseh gyárhoz közel tesztelték, alig álcázva.
A Vision C tanulmányautó mintájára készítettek a csehek egy méregzöld jachtot is. Nem kispályás.
Nagyon jó autó, megvásárlását senkinek sem ajánlom.
Mekkora kárt okozok ha a Škoda Fabiám motorjában a hűtőfolyadék valószínűleg befolyik a motorolajhoz?
Sokkal jobb lett, mint elődje, bár néhol fájdalmasan spúr, lélekben viszont igazán közel áll hozzánk.
Az első amerikai terepjáró Olaszországból és a nagy visszatérő a csehektől.
Az első amerikai terepjáró Olaszországból és a nagy visszatérő a csehektől. De vajon milyenek ezek a tömegtermékek valójában?
Még ki sem jött a kombi, máris itt a kabrió?
A csehországi gyárban ünnepeltek: kigördült az első példány a csúcsmodell új generációjából.
Nagyon észnél kell lennie annak, aki új Fabiát vesz, mert olcsónak drága, drágának olcsó. Az igazság (talán) középen van.
Most vásárlás után szeretnék minden kötelező - ajánlott dolgot lecserélni. Így pl.: motorolaj, olajszűrő, gyújtógyertya és levegőszűrő.
Az osztókörben és az agyátmérőben megegyeznek?
Egészen érdekes reklámmal népszerűsítik az új Fabiát a csehek.
A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel.
Mint amikor elfogy a gáz, majd pár másodperces torpanás után elkapja az "ütemet"
Az első fotó már megjelent, de a teljes leleplezésre is csupán néhány napot kell várni.
Az RS 230 a típusjelzésével már elárulja, mivel több a mezei RS-nél. Nyáron érkezik a kereskedésekbe.
A harmadik generáció nem csak csinosabb, de tágasabb és könnyebb is lett az elődmodellnél.
Néhány órával a bemutató előtt napvilágot láttak a harmadik generáció gyári képei.
Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését.
Indulás után erős kormányszitálás vette kezdetét. A jelenség másnap megszűnt.
Van benne kézi kapcsoló dugóban be szoktam kapcsolni.
Télen lehetőség szerint a keskenyebb, magasabb oldalfalú váltóméret a praktikusabb