Itt a legdurvább BMW M4-es
A GTS változat erősebb, gyorsabb, látványosabb, és ritkább lesz minden más 4-es BMW-nél.
A GTS változat erősebb, gyorsabb, látványosabb, és ritkább lesz minden más 4-es BMW-nél.
Bemutatták a belépő szintű naked tanulmányt mutatott be a BMW, a Concept Sunt G 310 elég pengén néz ki.
Az utcán sosem láttuk őket, mégis örök életre a retinánkba égtek. A '90-es években nem hiányozhattak a gyerekszoba faláról ezek az autók.
Mindenkinek ilyen szerencsét kívánunk – egy pillanattal ezelőtt még ott állt a srác, ahová a BMW esett.
Találtam egy csodaszép BMW 320 Si-t. 2006-os, 109 ezer km, végig vezetett szervizkönyv. Jó áron volt, megvettem. Nem kellett volna.
Legalábbis a BMW-nél megoldották, hogy a 2012 után gyártott S 1000 RR-ekbe, illetve akár a GS-ekbe is be lehessen építeni utólag.
A Borgward márkát feltámasztó szabadidő-autó nem néz ki rosszul, de olyan tökéltes kaméleon, amilyen kevés akad.
A kisebbik BMW terep-kupé M változatát szépnek nem mondanánk, de brutálisan erős lesz.
Európában mostanában az újautó-piac felét tette ki a dízel. Veszélyben az európai autógyárak.
A világ pénzét is elkérik egy-egy képért a túlértékelt fotósok, holott csak oda kell állni és nyomni a gombot. Kémek voltunk, másfél óráig.
A név némileg kapufa, hiszen a bemutató óta még csak momentumaik sem voltak.
Megmozdultak az óriások. Előbb a BMW, majd a Daimler kérte ki magának egy környezetvédő szervezet vádait.
Idén újabb rekord dől meg, de nem kell félni, mert a magyar vásárlók tanulnak a korábbi hibáikból. Már nemcsak öreg és olcsó 3-as BMW-t vesznek.
Ezek azok a cuccok, amikre a szerelő panaszkodik, hogy elromlottak, a gyári fejlesztő magyarázza, hogy az új modellben már átalakították őket. Viszont sose látjuk. Legalábbis így nem.
Nemcsak a Volkswagen-csoport márkái, sőt nem csak európai autógyártók érintettek a dízelbotrányban. Már tavasszal tudni lehetett, hogy nagy baj van néhány modern dízellel.
Egyelőre nincs rá bizonyíték, hogy a BMW is csalt volna, de a részvények már zuhanni kezdtek.
A bajorok a C 650 GT-nél világújdonságként emlegetik a berendezést, de mit tud pontosan?
Az autópályán állóra fékez, csak hogy büntessen – de ezt még egy M6-ossal sem lehet büntetlenül, még Oroszországban sem.
Borul a mérésekkel trükköző autógyártók bilije.
A C 650 GT-t és a Sportot is gatyába rázták, hogy a következő modellévre is el tudják sütni.
A két autógyártó már nem először működne együtt, most egy V8-as szörnyeteg születhet.
Vízhűtés, normális futómű, pörgős blokk... komolyan, mi jöhet még, lánchajtás?
Az új 340i akkorát lép, mint egy régebbi M3-as, a 225xe-ben megvadulnak az anyukák, a vadonatúj X1-ben pedig el lehet férni. Állítólag.
Harald Krueger Frankfurtban ájult el, miközben az újításokról beszélt a közönségnek.
Nulláról százra 4,4 másodperc elegendő, de gyorsan megvan a végsebesség is.
Minden váltásnál akkorát csattan, mintha egyesbe tenném. Bug vagy feature?
Több mint négyszáz lóerős hathengeres dízelről hallani – már másfél hengerére jut egy turbófeltöltő.
Fejlett technológia, mindent kiszolgáló komfort vagy csak ügyesen adagolt létező megoldások? Ferrarizunk és McLarenezünk Svédországban?
Amit cseréltem: vezérműlánc+feszítő, 4 db gyertya, olaj 5w-40.
Nem kapcsoltad le a lámpát? Elfelejtetted elindítani a mosógépet? Út közben is megteheted.
Ma reggel rendeltem volna, de rákerestem mit jelent az N3. Így vajon feltehetem egyáltalán?
Első pillantásra nem nagyon érti az ember, hogy mi történt ezzel a jó kis M3-assal, hogy mehetett ennyire össze.
Annyira bevált a kínai bérgyártás, hogy ismét nekifutna a bajorok.
Vajon mit gondolt a kerékbilincset kapott szerencsétlen BMW gazdája, amikor elhajtott a kemény fémteherrel?
A G-Power mindent kifacsar az X6M-ből, amit benne hagytak a gyárban. Ha a brutális teljesítmény nem elég, kiütik a sebességhatárolót is pár száz euróért.
Átfaragták egy kicsit a 3.0 CSL-t idéző Hommage tanulmányt. De vajon szebb is lett?
A fő szempontjaim az automataváltó, összkerékhajtás, biztonság, kényelem. Döntsön, mi nem tudunk.
Karbonszálas műanyag elemekkel és vízbefecskendezéssel tették még jobbá az M4-est.
Ilyen közel még senki nem járt ahhoz, hogy nagy szériában gyártson karbonvázas motort.
Ezzel nem lehet normálisan közlekedni, illetve lehet, de akkor pénzkidobás volt. Mit szabad és mit nem egy 640d Coupéval?
Hosszanti útbordák nagyon megvezetik az autót és eltekerik a kormányt. Futómű beállítás sem segített.
Vendégünk Novoth Tibor autódiagnoszta, aki megmondta, mi a baja az új Rulettkerék autónak. Vigyázat, szpojlerveszély! Valakinek pedig csak úgy lett egy BMW-je.
OT rendszámosítanám, de nincs semmi papírja. Van erre bármi megoldás?
A 7 évvel ezelőtti M5-teszt egy éktelen káromkodással kezdődött. Ez a mostani egy régi emlék tűnődő felidézésével. Ebben nagyjából minden benne is van a két autó közti különbségről.
Nem állnak meg a háromnál, plusz egyel préselnének ki plusz lóerőket a sorhatos háromliteresből.
Az oktatót és a tanulót is elvitték. Mi folyik itt?
Kétszer annyi van az Audiban, mint a Lanceremben. Öregebb is, de nagyon prémium.
90%-ban autópályán megyek vele
Nem feltétlen BMW-t, csak valami benzines kupét. "Nem ökörködésre, csak nívósabb megjelenés céljából."
A túragépeket Spanyolországból szállították vissza Nagy-Britanniába. A trélerest aligha dicsérik meg.
Akár tíz centiméteres pontosságot is lehetővé tesz a rendszer, amelyért milliárdokat fizetnek.
A BMW új fejlesztésével minél jobban tolják neki, annál többet spórol az autó. Szimpatikus ötlet, nem?
A kínai nő fia bennragadt a BMW-ben, de az asszony csak az ablakokat féltette.
Bármikor termelhető és nem növeli az üvegházhatást. Ez lenne a kulcs a villanyautóhoz is, amellyel nagyobb távolságokat tudnánk megtenni és gyorsan tankolhatnánk.
Úgy hallani, a Magna Steyr üzemébe szervezhetik ki a nagy BMW egyes változatainak előállítását.
Stabilitási problémái vannak az autónak, és úgy gondoljuk, hogy a rossz gumiminőség miatt, mert a futómű jó.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
Igaz, hogy negyven tonna, de csendes és nem szennyez a BMW új alkatrész-szállító szerelvénye.
A bajorokat úgy tűnik, nem lehet megállítani: most tízszázalékos javulást mutatnak.
Az M részleg főnöke szerint már a manuális váltó is az utolsókat rúgja.