Abszolút kétségbeesés: a Hondától kért motort a Red Bull az STR-nek
A fiókcsapat fennmaradása a tét.
A fiókcsapat fennmaradása a tét.
Egy másik versenyen sérült meg a korlát Sanghajban, a futam elé került az időmérő.
A Honda tudja, mi kell a többnapos túrákhoz. Ebben az autóban mindennek helye van, alig fogyaszt és baromi jól néz ki.
A japánok miatt veszhet az is. Kaparnak Dennisék.
A japánok elviszik a balhét.
Nem Batmobil, reális terv. Most még álom, de megvalósítható lenne a holland egyetemista ötlete.
Elsőre legalábbis röhejes, amit az igazgató mond.
A FIA abszurd helyzetbe hozta a McLaren-Hondát.
A csapat legésszerűbb kérését nem teljesítik.
A FIA jóváhagyta az új szabályt, a McLaren új erőforrást használhat a Hungaroringen.
Kezd elfogyni a türelem.
A volt csapattulajdonos kifejtette véleményét a McLarenről.
Nem is igen próbálta kimagyarázni, miért kiabált.
A McLaren csúcsbringája 6,5 millió forintba került, de már mind elfogyott, a Honda versenykerékpárjáról pedig a futamok közt mindig leszerelték a váltót, nehogy ellopják a titkát. De vajon tényleg ilyen menők az autómárkás biciklik, vagy csak az ismert emblémát kell megfizetni?
Még klasszabb is lett, mint krómmal volt.
A pilóta rendellenességet tapasztalt a bukásnál.
Keveset mentek a teszteken, még nem jöhetett elő minden hiba, így a motorokból is kifogyhatnak.
Nem akarta cserbenhagyni eddigi csapatát a váltással, de még a gyári Hondáról sem tett le.
Csábították, de nemet mondott a japánok millióira. Marad Zengő Zoltánnal.
A Ferrari tökéletes, a Honda újra lerobbant, a Red Bull erősen akadozott a zárónapon is. Hamilton rendben.
Az új szabály miatt a Ferrari és a Renault befoghatja őket, de nem aggódnak.
Nincs sok reményük a motorfejlesztésre idén.
Kapcsolatba léptek a FIA-val a szívatós motorszabály miatt.
A japánok ejtik a Mercire emlékeztető ezüst festést, ami szintén változtat.
A motorszabályok értelmezése miatt.
A McLaren motorgyártója a Renault és a Ferrari oldalán száll be az F1 motorharcába.
Képbe került egy teljesen új ember.
22 év után újra.
Ajánlatot kapott 2015-re a Hondától a túraautó-vb magyar versenyzője.
Harminc évre visszatekintve összefüggés látható a Honda MotoGP-s és Forma-1-es párhuzamos jelenléte között. Hét év után jövőre újra indulnak mindkét vb-n, és a jelek lehet, hogy már látszanak.
Alonso kiesése miatt aggódnak a Forma-1-ben.