Közgép: Nálunk nem talált szabálytalanságot az EU
A cég szerint az, hogy baj lenne az EU-s projektjeivel, újságírói csúsztatás.
A cég szerint az, hogy baj lenne az EU-s projektjeivel, újságírói csúsztatás.
Szabálytalanságokat találtak a Közgép EU-s fejlesztéseinél, úgyhogy Brüsszel visszakérheti az erre kifizetett milliárdokat.
A Közgép volt igazgatójának cégét kizárták a közbeszerzésekből, pedig jól ment a szekér.
Ki az az Orbán Viktor? – kérdezte a Közgép tulajdonosa az Indextől.
A munkaügyi bíróság szerint súlyos károkat okozna, ha nem pályázhatnának a per befejezéséig.
Októberben már tárgyalják is, hogy jogosan zárták-e ki a céget minden közbeszerzésből.
A bíróságon szerezné vissza a jogát, hogy megint indulhasson közbeszerzéseken.
A többi jelentkező meg a hiánypótláson bukott el.
A vád szerint adatot hamisított Simicska cége. Pereskedés és parkolópálya jön.
A BKK szerint az volt a baj, hogy a Simicska-cég kirívóan alacsony ajánlatot adott egy felüljáró felújítására.
Döntött a kormány: valószínűleg más nyomvonalon gyorsforgalmi út lesz helyette. Valaki meg majd befejezi az új Tisza-hidat.
Bár félmilliárddal alá kellett ígérnie becsült költségnek, hogy utat építhessen Nagykanizsa körül.
Simicska cége túl olcsón épített volna, a BKK a jóval drágább ajánlatot választotta. A válaszaikat a bullshit-fordítógépen is át kellett futtatnunk.
A Közgép rekordot döntött, de jön fel a kihívója is, és Mészáros Lőrinc is jó sok pénzt keresett tavaly.
Nem egész 10 milliós közbeszerzést nyertek csak, február óta az elsőt.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
A Közgép szélárnyékában viharos sebességgel növekedett az építőiparban egy magyar cég, amelynek tulajdonosai már a leggazdagabb magyarok között vannak. A Duna Aszfalt sikersztorijában fontos szerepet játszott Tiszakécske, Kecskemét, Felcsút és Hódmezővásárhely környéke, valamint a jó kapcsolat több fideszes politikussal.
A háborús idők ellenére Simicska Lajos cége tavaly jelentősen növelte a bevételeit.
Túlzás vagy belefér a kilométerenkénti 4 milliárd forint? Lázár János összevissza beszél.
Az EB biztos nem mondta, hogy kartelleztek az autópálya-építők, pedig a kormány ezt állította.
A tartozás összegét nem, csak a tényt közli a NAV honlapja.
Az unióban kiakadtak a 4 milliárdos kilométerenkénti költségen. A kormány fizethet vagy új pályázatot írhat ki.
Bodrogkeresztúron az előzőleg becsült ár felett nyertek, de Nagykanizsán is kaptak egy melót.
Ők lehetnek a befutók, durván aláígértek a kétmilliárdosra becsült árnak.
A miniszter szerint jó lenne, ha több magyar cég tudna közbeszerzést nyerni.
Nézzen meg néhány grafikont abból az időből, amikor Simicskának még nem volt oka panaszra.
A NIF Zrt. cáfolja a Mávinformot.
A II. kerületi, 689 nm-es telken álló, háromszintes házat két héttel a kinevezése után adta el az Átlátszó szerint.
Ritkán szólalnak meg a nevében, de most mégis.
A lassúépítészet akár magyar találmány is lehetne. Hát nem lenne fantasztikus 91 520 éven át piramist építeni a Hortobágyon?
Egy pár óráig ingyenes lesz. Az átadáson kiderült, hogy terület, élet és munkaerő van a Nyírségben.