BKV: Nem életveszélyes a 3-as metró
A társaság szűkszavú közleményben reagált a Népszabadság tegnapi cikkére.
A társaság szűkszavú közleményben reagált a Népszabadság tegnapi cikkére.
Szovjet elvtársak útmutatása alapján, helyenként középkori módszerekkel kezdődött meg a 2-es metró építése, amit négy év küszködés után végül feladtak.
Aztán a feljönne és felszínen keresztülvágna a Népligeten? Vad terv, részletesen kidolgozva.
Kispestre hívták a rendőröket, ott felismerték az M3-as metró utasait terrorizáló férfit.
Az ujjatlan piros felsőben terrorizáló suttyót egyik áldozata jelentette fel, a nőt ököllel ütötte arcon.
Mennél lefele a metrón, erre szembe jönnek az emberek. Idegesítő nagyon, de van értelme.
Egy olvasónk leírta, hogyan zajlott a Pöttyös utcai metró evakuálása.
Egy volt nyomozó könyve szerint a gyilkosságokat 1953 és 1983 között követték el, aztán az egészet eltussolták.
A BKK fokozatosan csökkentené a vezetők számát. Ha szól a figyelmeztető hang, már ne szálljon fel.
A héten nem ez volt az első eset. Pótlóbuszokat kellett beállítani.
A Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest között állították le az M3-as vonalat.
Miközben az áldozatot próbálják kihúzni a prágai metró síneiről, ő nyugodtan elsétál.
A folyamat felgyorsítására tettek javaslatot, és a csillaghegyi öblöt is azonnal rendbe kell rakni.
Mi lenne, ha az újpalotai villamos a négyes metróban folytatná útját egészen Budafokig? Vagy Gazdagrétig?
Az Alstom visszalépése után a legalacsonyabb ajánlatot az orosz Metrowagonmash adta.
A buszvezetők is hajlandóak csatlakozni. A hajóskapitányok még nem hirdettek sztrájkot.
A nő tompa puffanást hallott. Felvette a segélykérő telefont, de senki nem volt a vonal másik végén.
Az Index lehülyézte, a rendőrség elkapta a három, kamerák előtt graffitiző fiatalt.
Biciklis felvonulás és regatta verseny miatt minden főbb útvonal lezárnak. Tömegközlekedni sem lesz egy öröm.
Kiürítették a Kálvin téri állomást.
A moszkvai esethez hasonlót láttunk már Perthben, most is az utasok segítettek az áldozaton.
De vajon tényleg az övék a tuti megoldás?
Hatóságilag tilos a mozgólépcsőre babakocsit tolni. De vajon biztonságosabb-e összecsukni azt, és kézbe kapni a gyereket?
Kisfiam, ne haragudj, itt kell hagyjalak. Nyolc hónapos nagy gyerek vagy, menj haza egyedül.
Lezárták a Margit hídi és a Batthyány téri aluljárót is, nem áll meg itt a metró.
Tavaly év végére újították fel, alig három hetet üzemelt. Moldova korai novelláit újraírta a BKV.
Már el is fogták a fenyegetőzőt, akinek csak telefonja volt, bombája nem.
Az Örs és a Deák között pótlóbuszok mennek.
A deszka és a mozgólépcső is szétment.
Az utasokat leszállították a Forgách utcánál.
Az M2-es metró nem áll meg a Széll Kálmán téren február 27-étől március 2-ig.
Hamarosan négy megállóval közelebb kerül a metró a reptérhez.
Március 2-áig a metrószerelvények megállás nélkül haladnak át.
A szerelvények felújítását fizetné a főváros a pénzből.
Kösz, Merkel!
A lényeg, hogy gyorsan meglegyen a pénz a leamortizált szerelvények helyreállítására.
Pont a vezető ablakára fröccsent, durva baleset lehetett volna belőle. Felvették videóra az akciót. A bandából egyelőre egy gyanúsított van meg.
Az indoklás szerint ezzel a nők szexuális zaklatásának is elejét lehetne venni a vonatokon.
Június végéig szinte minden hétvégén ez lesz.
Kétszer kell átszállni Újpest és Kispest között.
Egy ember meghalt, többen füstmérgezést kaptak.
Kiürítették a Nyugati téri állomást.
Két metrórendőrt riasztottak, amikor elfolyt az asszony magzatvize.
Nem a Seattle-i tömegközlekedés a legbiztonságosabb hely.
Soha akkor büntetést nem fizettek korrupcióért, mint most ők. Budapestre ők hozták az új metrókocsikat.
A BKK helyesbített, csak ideiglenesek a rondán szerelt jegyautomaták.
Rómában nehéz elkerülni a fúrópajzsokkal az ókori romokat, most is sikerült belefutni egybe.
A sínekre esett ember túlélte a balesetet.
A főpolgármester szerint van rá pénz, és a BKV egyáltalán nem áll az összeomlás előtt.
A brit képviselői irodaházzal együtt, miután gyanús csomagot küldtek Westminsterbe.
Egy kedves mappanév a négyes metró végállomásán.
Elfüstölt az egyik szerelvény kompresszora, egy órán át pótlóbuszok jártak az Árpád hídig.
Azt mondják, New York a város, ami soha nem alszik. Ez a metróra biztosan igaz: a világ egyik legrégebbi és legnagyobb földalatti tömegközlekedési hálózata napi 6 millió embert szállít, és sosem áll le. És most ünnepli a 110. születésnapját.
A Kossuth térről menne a Jászaira? Ma nem fog.
A BKK szerint a hatáskörükön kívül eső műszaki okról van szó, áramellátási hibáról.