Magyarországra költözik az Opel motorgyártó-részlege is
Az Opel egyik fő gyára ma Bécsben található, de 2018-tól Szentgotthárdra jöhet.
Az Opel egyik fő gyára ma Bécsben található, de 2018-tól Szentgotthárdra jöhet.
Az Astra nem volt dagadt, csak súlyos, és ez nagy különbség; a dagadt az a Nissan Juke, pedig a súlyával semmi baj. De az Astra most minden fronton csökkent.
Olvasónk a kedvünkért lerángatta a virtuális matricákat egy álcázott példányról. Ezen kívül megfejtjük a körforgalmat.
Nemcsak a Volkswagen-csoport márkái, sőt nem csak európai autógyártók érintettek a dízelbotrányban. Már tavasszal tudni lehetett, hogy nagy baj van néhány modern dízellel.
Úgy tűnik, az új Astrába már nem kerül 1,6 liternél nagyobb motor, még az OPC változatba sem.
A Nürburgringen és környékén hemzsegnek az álcázott prototípusok. Itt van néhány, és ez még csak a kezdet.
Menet közben alapjáraton melegen a motor furcsán kerreg.
Alig pár nappal az új ötajtós Astra fizikai kézzel való testi megtapogatása után már itt van a kombi. Még csak prototípus, de ettől még lényegében végleges.
Húsz dollár/hordóig eshet az olaj ára. A Kreszprofesszor igazságot tesz kapaszkodósáv ügyben, az Opel vezető szerepre törekszik.
A legújabb kémfotók tanúsága szerint az apró egyterű stílust vált a következő generációval.
Nem lesz lényegesen nagyobb, mint az elődje volt, de az Opel jelentős súlycsökkenést és valamivel több belső teret ígér.
Új elektromos töltőállomásokat építenek itthon, kultikus olaszokkal nosztalgiázunk, és megmutatjuk, hogy kerüld el a dugót.
Ha más nincs, akkor van ugyebár közvetlen az akksi.
Ennek az autónak így, ahogy van, műemléki védelem járna.
Rüsselsheim tovább dicsekszik azzal, amit elért – és amivel lassan utol is érheti a konkurenciát.
Ezen gondolkodtam egy álló héten át a Zafirában ülve és mindig oda lyukadtam ki, hogy valószínűleg az Opelnél vannak a legjobb kereskedők. És lehet alkudni, sokat. Másképp nem mehet.
Minden induláskor megnézem a kiegyenlítő tartályt és nincs benne víz
A Monza tanulmánytól kaphat sokat a következő Insignia. Lapítanak is a formán.
Dízel Astrámba tennék más olajat a gyári Opel helyett.
Ami kimaradt: a tuti a harmadik napon, amikor majdnem jól bevásároltunk.
Nem tudom, hogy a gáz beszerelésnél kapott-e új gyertyát, vagy még a gyári első gyertyák vannak az autóban
Az üzemanyag tartályon belül egy cső lyukadt ki, ami összeköti az szivattyút a felső zárókupak csatlakozójával.
Folytatódott a vadászat, megtaláltuk a csodát, ami lerobbant és a potenciális nyertest is. Aztán mindent otthagytunk.
Csak egy új dízelmotor az apropója ennek a tesztnek. De amikor valaki olyan ritkán mutat be motorokat, mint az Opel, egy ilyesféle esemény jelentőségét nem szabad alábecsülnünk.
Mennyibe kerül megvenni és üzemeltetni 200 ezer kilométeren is túl? Tényleg jobb annyival a Golf amennyivel többe kerül? A tények meglepőek...
Üresjáratnál nagyobb gázfröccsnél fekete füstöt fúj a G Astra.
Az Opel aerodinamikai eredményeivel dicsekszik, az új Astra áramvonalasabb, mint az elődei.
20 milliárd forintnyi eurót vitt ki a Mercedes, ezzel ő a tavalyi rekorder, de a Suzuki és az Audi sem panaszkodhat. Hát mi, magyarok?
Nagy szükségem van az autóra és jelen állapotában nem tudom, mennyire bízhatok meg benne.
Így az autót városi használatra gázzal szinte nem tudom használni.
Nem kevesebb, mint 367 ezer van benne, de ránézésre senki nem mondaná meg. Ezért szeretik a Zafirát.
A váltóban állítólag élettartam feltöltésű olaj van. Ennek ellenére szeretném lecserélni.
Mivel azt gondoltam, hogy szabvány méretek vannak, vásároltam egy steck-normál szivargyújtó adaptert, de mint kiderült ez meg vékonyabb, tehát ez sem jó bele.
Tartályhitelesítés óta ránt az autó
Limbózás autóval, Ascona Grand Prix és Burnout Show – csak három autós program a XI.
Dízel, kombi, és úgy néz ki, mint egy új autó. Hatalmas a kísértés.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
A McLaren csúcsbringája 6,5 millió forintba került, de már mind elfogyott, a Honda versenykerékpárjáról pedig a futamok közt mindig leszerelték a váltót, nehogy ellopják a titkát. De vajon tényleg ilyen menők az autómárkás biciklik, vagy csak az ismert emblémát kell megfizetni?
Autógyártásban a törökökhöz képest sehol sem vagyunk, de a világ királya a Fiat, aki bárkit képes milliárdokkal csőbe húzni a túlélés jegyében.
Mi a hivatalos módja annak, hogy visszakaphassam az eredeti, saját kocsim által futott óraállást?
Azt ígérik, ezzel együtt is több lesz benne a hely, mint az elődjében.
A K jelű modell gyári fotóit idő előtt nyilvánosságra hozzák hivatalosan is, miután egy olasz lap kitette a netre a gyári képeket.
Sokat olvastam a témában, de semmi kézzelfoghatót nem tudtam meg, csak annyit, hogy láncos autóknál nincs csereperiódus.
Szükséges-e valamilyen kenőanyagot használni a tető mozgó, fém szerkezeténél?
Nem igazán találtunk helyet a kábelnek, de elbarmolni sem akarunk semmit.
A legújabb Opel típust legalább fél év késéssel vezetik be Magyarországon, hisz a nyugat erősebb piac.
Valószínűleg, nem az én H Astrám kelti fel elsődlegesen a rossz szándékú emberek érdeklődését.
Opelék megint kitettek magukért, volt is rá okuk.
Egy Astra itt, egy Insignia ott, dízel, biturbó dízel, kombi, sedan, lassan álmosodunk, mi jöhet még? Megint egy Insignia, hopp! Odanézzetek, egy vérbő mini-hatch, csípat és harap, mi ez? Opel? Neba!
Amíg nem ülsz bele, nehéz elhinni, hogy mit tud. Az egyik legjobb dolog, ami Magyarországon készült az elmúlt huszonöt évben.
A 21. században felejtsük el a kazettát és cd-tartót.
Ha szemből nézzük a szelepfedelet jobbra lejt az egész.
Pici a dízelmotorja, de jó erős, még autópályán se képez mozgó útakadályt.
Van egy csomó Opel, amely eredetileg nem is az: az átemblémázás európai nagymestere kétség kívül az Opel.
Itt kérem súlya van a menésnek, a Corsa OPC nem azt akarja elhitetni veled, hogy jó autód van, hanem azt, hogy jól tudsz vezetni. És ez óriási különbség, pláne ennyiért.
Keresünk egy dagadt mackót és a használható sportautót, valamint gyalázzuk az Opel naviját.
Kérdezném, hogy onnan esetleg hiányzik egy csavar vagy nagyobb probléma lehet?
Itt a legújabb generáció, a K. Halkan mondom, ez egyben egy új szemlélet első autója is. Hosszú idő után most először érezni: végre a technikába is belelapátolt egy óriási adag pénzt az Opel.
A detroiti vállalatóriás most ünnepli, hogy 500 millió autót gyártott 1908 óta, bár hogy miért épp most, azt csak ők tudják.