Négy autó ütközött az M1-esen
Biatorbágynál óvatosan kell közlekedni.
Biatorbágynál óvatosan kell közlekedni.
Magányosan villogó lámpák és elhagyott csempészautók, sehol egy lélek. Ilyen volt az M5-ös az első éjszaka, miután lezárták a határt.
Budapest felé alig lehet haladni Érdnél.
Csak a külső sáv járható Budapest felé.
Nyíregyháza közelében történt a baleset.
A hét elején személyesen is találkozni akar az osztrák kancellárral.
Azaz a tragédia még Magyarországon történt. Afgánok és irakiak is vannak az áldozatok között.
Térképen a legveszélyesebb útszakaszok az M7-en és a 7-esen a Balaton felé.
Még a német tűzoltók sem találkoztak ilyennel, és nem is tudják, hogy lehetne eltávolítani.
Az M35-ös autópályán, Hajdúböszörménynél történt balesetben még ketten megsérültek.
Fonyód térségében dobott le követ egy hídról júliusban. Kitörte egy autó szélvédőjét.
Több mint 100 migránst találtak a rendőrök az osztrák autópályákon a hétvégén.
A francia házaspárnak órákig nem tűnt fel, hogy a gyerek az autópálya pihenőjében maradt.
Egy ember megsérült Martonvásárnál.
Péntek délutántól elkerüli Pécset az M60 gyorsforgalmi út.
A dán rendőrök még sosem láttak hasonlót.
Az M3-as, az M5-ös és az M7-es elválasztósávjain dolgoznak november végéig.
Egy sávon halad a forgalom Budapest felé.
Az erős forgalom, egy baleset és az azt bámulók miatt is alakult ki nagy torlódás.
Átterjedt a bozóttűz, égő autók tucatjait hagyták hátra az utasok.
Négy autó ütközött, araszolva lehet haladni.
Az Érdnél történt baleset miatt már az M0-ig áll a dugó.
Az M85 viszont fizetős lesz jövőre.
Nyolc pályázóból hetet kizártak, végül az a cég nyerte meg a milliárdos tendert, amelyik nagyon jóban van Mészáros Lőrinccel.
Három autó összeütközött Polgárdinál Budapest felé. A Balaton északi partján is lassú a haladás.
Közlekedési történelmet írunk: Budapesttől Temesvárig lehet száguldani.
Tíz autó ment egymásba Biatorbágynál, de előtte volt három másik karambol Győrnél.
Amikor télen megfagy a sár az A360-ason, akár 70-nel is lehet haladni rajta. Amikor nyáron ráesik az eső, arra nem nagyon vannak szavak.
Szeged felé áll a kocsisor Kecskemétnél.
A sofőr életveszélyesen megsérült, öt gyerek is könnyebben megsebesült a babarci balesetben.
Már építik a határátkelőt, az átadás után Budapesttől Temesvárig lehet majd autópályán eljutni.
Berlin meg kiakadt, hogy a lényegében külföldieket sújtó autópályadíj nincs rendben.
Azoknak jelentene megoldást, akik irtóznak attól, hogy a földbe temessék őket.
A sofőr meghalt. Nem tudni, mi történt.
Már egy éve jelezte a kormánynak Brüsszel, hogy nem pénzelik a terveket. Kartellről szó sem volt.
Magyarország egyik legnagyobb, az első századokból való temetőjét találták meg egy autópályaépítésnél. Az épülő M4-es nyomvonalán, Berettyóújfalunál egymásra temetkeztek a gepidák és az avarok.
Orbán Viktor amerre jár vidéken, megígér egy autóútfejlesztést, és mond valami olyat, amin aztán napokig lehet csámcsogni. Vajon mivel jön elő ma?
Egy közbeszerzést lefújtak, a horvátok a magyarokkal együtt próbálnak rá uniós pénzt szerezni.
Súlyos baleset történt Martonvásárnál.
60 milliárdot költöttek eddig a beruházásra, ebből 20 milliárd előleget a NIF visszakövetel.
A kormányfő nagy profitot kívánt a kaszinósoknak. Megépül az autópálya Miskolctól a szlovák határig.
Méghozzá több ezren vonultak utcára a követelésükkel.
Budapest és a Balaton irányában, is Fehérvárnál.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
Ezért nem jó sztrádán edzeni: a kamionos elnézte a sávot, és úgy döntött nem a lehajtót választja.
Kettévágta a pickupot a felújítás közben leeső lemez, egy kisbaba halt meg a szüleivel együtt.
De nem árulják el, hogy ki, és azt se, hogy indítanak-e eljárást.
Már 600 milliárdnál tartunk, és ez csak a hazai pénz. Ózdot is gyorsforgalmi úton lehetne elérni.
Döntött a kormány, leállítják az építkezést.
Három teherautó ütközött össze.
Ennek egy része előleg, ami visszakérhető. Több irányban is vizsgálódnak, a kormány az EU-tól várja, hogy bizonyítsa a kartellt.
A kormány 750 milliárdos autópálya-fejlesztésről beszél, amiből 273-at a választások évében költenének el. Összeszedtük, milyen fejlesztések várhatóak.
Néhány éve még nem tartottak szükségesnek vizsgálatot a drágán épülő M4 miatt, megmagyarázták, miért kerül ennyibe. A szerdai kormányülésen is napirenden lesz a téma.
Az EB biztos nem mondta, hogy kartelleztek az autópálya-építők, pedig a kormány ezt állította.
A szalagkorlátnak ütközött kamion sofőrje a helyszínen életét vesztette. A forgalom egy sávon halad.
A megyei kapitányság dönt a szükséges felelősségre vonásról. De előzhetünk-e az autópályán jobbról?
Négysávos autóutat, hatalmas felújításokat és fejlesztéseket ígért Sopronnak.
Három autó ütközött Soroksár után.