Reggelit főzött a Toyota versenygép
A japán gyártó igazán látványosan demonstrálta, hogy mekkora energiát nyer vissza egyetlen körön a TS040 Hybrid.
A japán gyártó igazán látványosan demonstrálta, hogy mekkora energiát nyer vissza egyetlen körön a TS040 Hybrid.
Ez az autó nem csak úgy néz ki, mintha egy távoli, szebb jövőt képviselne.
Talán a legfurcsább Toyota ez, amely valaha készült, de leginkább attól, ami hiányzik róla.
Az S-FR a Mazda MX-5 komoly riválisa lehetne, ha túljutna a tanulmány-fázison.
A kérdésem az, tehetnék-e az autóra 205/55 R16-s gumit, melyet új R16/6,5J felnire szerelnék fel.
Már önmagában is karakteres egyéniség az új hibrid Toyota, de most gyári kiegészítőkkel még több éllel ruházhatjuk fel.
Ha megkésve is, úgy tűnik, a japánok is beszállnak a kompakt szabadidőautók piacára.
Ezek azok a cuccok, amikre a szerelő panaszkodik, hogy elromlottak, a gyári fejlesztő magyarázza, hogy az új modellben már átalakították őket. Viszont sose látjuk. Legalábbis így nem.
Ajjaj, épp úgy néz ki, mint a Mirai – gondoltam, amikor az első képeket megpillantottam róla. Így élőben azért kicsit más az összkép.
Helyenként kicsit túltervezték a hibrid negyedik generációját, de összességében még így is formásabb bármelyik elődjénél.
Szállítás közben kapták le. Nagyon mirais, de hát ez most a trend a Toyotánál.
Az FX akár Európában is sikeres lehet, ha úgy döntenek, ide is elhozzák.
A Mirai a Rallye Deutschland gyorsasági szakaszain száguldott végig, látványos versenyszínekben.
Tizennyolc év kellett hozzá, de a következő nyolc még ebben az évtizedben meglehet.
Belát maga alá, hogy ne hajts rá a tankcsapdára, és még egy sor izgalmas funkciót szórtak bele a modellváltás előtt.
Viktor két rissz-rossz terepjáró után mondta azt magának, hogy most már olyan kell, ami a legjobb.
Ezer kilométerenként egy liter a motor olajfogyasztása. Szükséges a csere?
Nemrég érkeztek meg Angliába a rettenetes Mirai első példányai.
Európában már a Nissan a legnépszerűbb japán márka, de a Toyota még nem mondott le az elsőségről.
Az Avensis által okozott féktelen boldogságot önöknek köszönhetem. Mindazonáltal alig várom, hogy megvehessem a 159-es Alfám.
Az API szabványok egyébként nem követelnek sokat
A belseje olyan büdös, hogy a gyomrom kifordul tőle, de ennél jobb vételt, illetve a "normális" kategóriában autót nem nagyon tudok.
Persze továbbra sem dőlt el a versengés a világ legnagyobb autógyártója címért.
Irgalmatlan szóviccek jutottak először eszünkbe, mikor címet kerestünk mai cikkünkhöz. Jó ST-t! ST már nagyot és hasonlók. Pedig ezek a kis gyöszök nem viccesek, sőt! Sok erős autónál többet adnak, fillérekért.
Európának új kedvence van: az ázsiai márkák közül már a Nissan a legkedveltebb.
A hétüléses, alvázas modell nem puhány szabadidő-autó, legalábbis a gyártó szerint.
Szoftverhiba miatt több mint félmillió hibridjét hívja vissza a Toyota. Nálunk is vannak érintettek.
komoly szoftverhiba van a legújabb, 2010 májusától legyártott kocsikban.
Ha bárhol másutt született volna, az ügyetlen Cadillac, illetve Toyota másolatot soha nem engednék forgalomba.
Ezt az új modellt elnézve már biztos: a Toyota központban nem maradt jó ízlés.
Utólag látom, hogy az Eneos oldalán teljesen más az ajánlat a típushoz.
A legendás finn raliversenyző vezetheti a japánok ralicsapatát az újabb világbajnoki címek felé.
Meglepő módon csupa japán nevű autó alkotja a toplista elejét.
Rendet raktak az Auris utasterében és itt az új, 1,2-es turbómotor, meg a BMW-dízel is megérkezett hozzá.
Ülhetnél akár Passatban, Mazda 6-ban, Octaviában vagy Mondeóban, de neked Avensis jut. Mi lesz most?
Éjszaka néhol belassul és kiürül ez a furcsa világ, de a pályán nincs kompromisszum: töretlen a lendület. Ilyen volt az első fél nap.
A japánok egyetlen megmaradt, valamire való sportkocsijával utánozzák a múlt legendáit. Szép tiszteletadás.
Kétmillió a keret. Heti négyszáz kilométerhez kell, Lehet akár kombi is, csak legyen jó úttartása.
Ezt tényleg nem vettem volna észre, ha nincs rajta az a bazi nagy EV-matricázás.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Elkészült a strapabírásáról ismert Hilux következő generációja, valamivel érdekesebb formában és jobb motorokkal.
Az Auris arcával, új extrákkal, átgondolt belső térrel és BMW motorokkal hódítana a Toyota nagy visszatérője.
Még a GT86-osnál is kisebb, ezer kiló alatti kétülésest fejlesztenek a japánok, ha igazak a hírek.
Úgy látszik, a Mazda Skyactive benzinmotorjait a legnagyobb japán gyártó is szívesen látná saját autóiban.
Totálkár után pénzt kaptam, pedig nagyon szerettem a Civicet. Maradjak annál, van jobb ennyiért?
A szervizben azt állították, hogy ez a motor - KGB10(H) - feketelistán van, nem gázosítható.
Valamivel jellegzetesebb és kényelmesebb lesz a Toyota következő pick-upja, de a lényeg aligha változik. Szerencsére.
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
A jobb oldali ablakot az anyós ülés felőli kapcsolóval nem tudom leengedni, csak felhúzni.
Fél óráig üldözték az amerikai lányt Bangkokban, aki a menetiránnyal szemben próbált közlekedni.
Nem árt tudni a VVT-i-ről, hogy a Toyota egy időben sorozatban cserélte őket, gariban.
Bírnia kell a napi 20-30 indítást, a szar utakat és álljon meg háromszázezer alatt.
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Ezt kell megvenni, ha az ember nem akar foglalkozni az autójával. Mondjuk öt évig. Vagy tízig. Vagy akármeddig.
Kisebb mint amit megszoktunk, de ebből mi úgysem kapunk. Ez ugyanis a japán belpiacos változat.
Kis ötajtós kell hétkilóig klímával, légzsákkal. Olaszországi autóvásárlási tanácsok ugyanitt.
Teljesen újragondolták az orrát, és olyat húznak, amit már rég meg kellett volna. Meglepetés-facelift New Yorkból.
A szervizfüzet kötelező karbantartási részénél nincs erről szó, és a szerelőm is azt mondja, hogy nem kell.
Szegény Mazda 2-es, mintha szájpecekkel feszítették volna szét az arcát. És ez nem valami bugyuta áprilisi tréfa.
A kis piros led világít a kulcson, amikor megnyomom a gombot, de az ajtók nem záródnak.