Két új gyanúsított van a Buda-Cash ügyben
Az egyik alapítót őrizetbe is vették.
Az egyik alapítót őrizetbe is vették.
Nem tudtak megegyezni, indul a csődeljárás a Transzaerónál.
Ennyiben lehet beszerelve a bizonyos szoftver.
Összesen 1,2 milliárd forintos bérfejlesztésről egyeztek meg a szakszervezettel.
Surányi és Nagy arról vitatkozott, hogy mennyire függetlenítheti magát a jegybank a világtól.
Lázár János arról beszélt, hogy egy állami fejlesztési-beruházási alapot hoznának létre.
Korábban Homolya vezette az uniós pénzosztó szervezetet, az OLAF szerint nem szabályosan.
Főleg azzal volt baj, hogy nem voltak rendesen feltüntetve a csomagoláson az összetevők.
Az emberi jogi bíróság indoklása szerint nem volt kimerítve az összes hazai jogorvoslati lehetőség.
10 százalék lesz a kenyér, a tej és a hús áfája. A határ mellett indulhat a bevásárlóturizmus!
A 39 éves Králik Gábor korábban az MVM-nél és a Magyar Fölgázkereskedőnél dolgozott.
A hegesztő és a ménesgazda berezelt a zalaegerszegi ingyes orvosi vizsgálat előtt.
Az uniós bíróság fenntartja, hogy szabálytalan volt a szerződés a Dunamenti Erőművel.
A túljelentkezés miatt felemelték a pályázat keretösszegét, minden pályázó kap pénzt.
Ennek főleg a Budapest Bank megvétele és a forint gyengülése az oka.
Ennek főleg az az oka, hogy több bevétel jött be. Áfából és szja-ból is többet sikerült beszedni.
A szlovákok zsákutcájába futhat a magyar gazdaság az összeszerelőüzem-stratégia miatt, a dízelbotrány ennek lehet intő jele. Hosszabb távon Volkswagenre és a dízelautókra elég rossz idők jöhetnek, de azt még nem tudni, hogyan hat ez majd ránk.
Közétették, hogy milyen márkákat érintett Spanyolországban a dízelbotrány.
Állítólag mind a négynek sikerült hoznia a 70 százalékos tagdíjfizetést szeptember végéig.
Hogy oldod fel taxisok és az Uber konfliktusát? Az egyiknek megtiltod, hogy dolgozzon. Pofon egyszerű!
Csütörtökön életbe lépett a módosítás, ami az online kaszinókat is koncesszióhoz köti, ami pedig csak Vajnának és Szima Gábornak van.
Jaksity Györgyék cége közös céget csinál Orbán Krisztiánék cégével, hogy cégeknek segítsenek cégeket vásárolni.
A válság óta nem kötöttek annyi lakáshitel-szerződést a bankok, mint a nyáron.
Váradi József tudja, hogy vannak panaszok a Wizz Airre, de kevés, az utasok 95 százalékának pedig valójában csak az ár számít. Nem érzik, hogy kevesebb turista jönne a menekültválság miatt, saját pénzéről pedig nem szívesen beszél.
Közel egymillió olyan Volkswagenről tudnak, amivel átverték a francia kormányt.
Az üzem lesz az első itthon, ami a teljes energiaigényét biogáz termelésével önállóan látja el.
Az eddigi termelési igazgató vette át a Volkswagenhez távozó vezető helyét.
A cég szerint az, hogy baj lenne az EU-s projektjeivel, újságírói csúsztatás.
Locsoláshoz kedvezmény járna a csatornadíjból, de aki az esővizet vezeti a csatornába, az csúnyán megfizet.
A jegybank megduplázta a nyereségét.
A bank elemzői szerint az MNB-nek még kamatot is kell majd csökkentenie, hogy csökkentse a botrány hatásait.
Emellett a kínai gazdaság lassulása és az amerikai alapkamat körüli para miatt sem dübörög majd a kereskedelem.
3000 tonna terméket vesz a McDonald's magyar termelőktől.
Franciaországban és Nagy-Britanniában is összeszámolták, mennyi adathamisítós dízelautó van az utakon.
Nem tudni, mire kell a pénz és a társaság még azt sem tudja, hogy kitől kapja majd meg.
Visszakérik a pénzt a cégtől, amikkel támogatták, hogy az emberek "környezetbarát" autókat vegyenek.
Magáncsőd, állami lakásfelvásárlás, forintosítás és végelszámolás: sok mindenen vagyunk túl, de több tízezer ember még mindig nem tudja fizetni a hiteleit.
Magyarországon belül olcsóbban, külföldre egy kicsit drágábban lehetett eladni a magyar ipar termékeit.
Szabálytalanságokat találtak a Közgép EU-s fejlesztéseinél, úgyhogy Brüsszel visszakérheti az erre kifizetett milliárdokat.
Folytatódik a leépítés.
Demján Sándor a menekültek ellátásához adott segítséget, Felcsuti Zsolt a távoltartásukhoz.
A benzin ára nem változik.
Akinek pénze ragadt be vagy kártérítést intézne, nem lesz könnyű az ügyintézés.
Online kassza lesz a masszőröknél, de Varga Mihály a diszkókban is el tudná képzelni a bevezetést.
Varga Mihály felszámolná a 23 ezer fős adóhivatal regionális rendszerét, ami ennyi embert érint.
És úgy tűnik, vissza kell hívni az érintett kocsikat.
Úgy volt, hogy nem kapnak, de egy friss kormányhatározat alapján mégis lesz pénz.
A gazdaság gerincét kitevő hajós cégek az adóemelés miatt otthagyhatják az országot.
Augusztusig 53 milliárd forint jött be abból, hogy gazdag külföldieknek árultunk állampolgárságot.
A Főgáz Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese lett az állami tulajdonba került cég vezére.
Nem árulják el, hogy milyen Seatokban és hogy hol adták el az autókat. A spanyolok nyomoznak.
A PSFN az utóbbi idők legsúlyosabb ügyeiben takarítja a szennyest, de egyre érthetetlenebbül viselkednek, és nem magyarázzák el az okokat.
Azt mondták, hogy az ügyfeleik bizalmának megőrzése érdekében nem beszélnek a VW-vel fenálló üzleti kapcsolatukról.
A menekültválság rövid távú kezelésében sokat szerencsétlenkedtünk. Viszont most már azon kellene dolgozni, hogy felkészüljünk a minél hatékonyabb befogadásukra – mert hiába vicsorgunk, valamennyi embert úgyis be fogunk fogadni. És ez nem is lesz baj.
Sok kocsit azért nem javítottak meg eddig, mert becsődölt a biztosító. A törvénymódosítás segít.
Négy cég kapott összesen hatmillió forintnyi büntetést banktitkok jogosulatlan kiadásáért.
A Csongrád megyei kereskedő raktárában olyan is volt, ami 1996-ban járt le.
De csak 2017 elején, addig még le kell cserélni a húszezreseket is. Biztonsági okokból cserélnek.
A taxis szövetség nem lát fantáziát a zöldtaxizásban, de az új cég már beadta a kérelmet.
Nem adtak át 948 milliárdot a vagyonkezelésbe. A Magyar Közút 95 milliárddal lóg.