Hedvig
9 °C
24 °C

Ők lettek 2016 Testébresztői

cc testebreszto fitnesznap 160315 00278 original.png
A cikk támogatója
a Coca-Cola Testébresztő
2016.10.28. 09:09
A szakmai zsűri Pálos Attilát választotta, a közönség szavazatainak köszönhetően Háger-Jenei Krisztina lett az év Testébresztője. Mindketten 500 ezer forintot nyertek, mellyel még jobban megmozgathatják közösségüket. A szavazás az Indavideó felületén zajlott, azok között, akik a tetszik gombbal támogatták a jelölteket, tíz ajándékcsomag és egy futópad talált gazdára.

A zsűri döntése alapján 2016 Testébresztője Pálos Attila lett. Az okleveles szakedző a VitaKid sportegyesület elnökeként azon dolgozik, hogy az élsportban részt nem vevő gyerekeknek is lehetőséget nyújtsanak az rendszeres mozgásra. Ez egy olyan közösség, ahol azoknak a túlsúlyos gyerekeknek sem ciki sportolni, akik ma már majdnem annyian vannak, mint az átlagos testsúlyúak és a soványak. 

Komplex életmódváltást, a mozgás szeretetét és közösséget kínálnak ezeknek a gyerekeknek, de testük mellett lelkükkel is foglalkoznak, például önismereti órákon. Pálos Attila aktívan részt vesz a Boot Up nevű csapat szervezésében is, mely rendszeres edzéseket és közösséget biztosít a felnőtt korosztály számára.

A közönségdíjat Háger-Jenei Krisztina nyerte, az aerobik sportedző Salgótarján és környékének lakóit mozgatja meg, elsősorban prevenciós, betegségmegelőzési céllal. Gyerekek, nyudíjasok, sőt, rendőrségi dolgozók is járnak óráira, népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint hogy 891 szavazattal nyerte meg a közönségdíjat. A nyereményből tervei szerint sporteszközöket vesz és csapatépítő aerobik tábort szervez. A győztesek 500 ezer forintos nyereményüket közösségük megmozgatására fordítják.

A közönségdíjak a 2540 érvényesen szavazó Indavideó látogató között találtak gazdára. Tízen Testébresztő ajándékcsomaggal (1 db túrabot, 1 db törülköző, 1 db technikai póló, 1 db táska és 1 db csuklópánt), egy szerencsés nyertes a fődíjjal, egy futópaddal gazdagodott a szervező Coca-Cola Magyarországnak köszönhetően. A nyertesek emailben kapnak értesítést.

Tóth Valentin zsűritag, a Coca-Cola HBC Magyarország kommunikációs igazgatója: „A hét főből álló szakmai zsűri közel 100 pályázatból választotta ki az abszolút nyertest és az öt döntőst. A kiírási feltételeknek megfelelően azokat a jelentkezőket részesítettük előnyben, akik látványos, kézzelfogható eredményeket tudtak felmutatni egy-egy kisközösség szabadidős testmozgásának elősegítésében. A közönségdíjasunk 891 érvényes szavazattal nyert az összesen leadott 2540 szavazatból. A díj azért fontos számunkra, mert a közösségek építése szerves részét képezi a Coca-Cola HBC Magyarország társadalmi felelősségvállalási stratégiájának.

A Testébresztő programot a Coca-Cola Magyarország 2005-ben indította azzal a céllal, hogy minél több embernek biztosítson lehetőséget arra, hogy különféle szabadidősport rendezvényeken mozoghasson, különböző sportokat kipróbálhasson, így kiegyensúlyozottabban éljen. A program keretében sportolási lehetőségeket nyújtó szabadidősport rendezvényeket támogatnak országosan, ahol minden érdeklődő megfelelő sportot, mozgásformát, távot találhat magának.

A Coca-Cola Testébresztő Díjat, melyet 2015-ben alapítottak, azok a hazai edzők, testnevelő tanárok vagy sportszakemberek érdemelhetik ki, akik sokakat motiválnak rendszeres mozgásra a mindennapokban. Az idei, rekordszámú pályázat közül szakértő zsűri választott ki egy abszolút nyertest és öt döntőst. A döntősök közül a legtöbb szavazatot gyűjtő versenyző, valamint az abszolút nyertes lett az Év Testébresztője. 

A cikket a Brand & Content készítette a Coca-Cola Testébresztő megbízásából, nem az Index szerkesztősége. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.