Rosszat súgott Sarkadon a tanár az érettségin

2010. június 22., kedd 17:01

Duplán is rosszul járt néhány sarkadi diák májusban a középszintű érettségin: félrevezették őket és még pontot is vontak le tőlük.

A matematikaérettségin felügyelő magyartanár két feladatnál is hibás eredményt diktált a 12/B osztály érettségiző diákjainak a sarkadi Ady Endre-Bay Zoltán középiskolában május 4-én, írja a Beol.hu. A Békés megyei hírpoltál cikkéből az nem derül ki, hogy a tanár szándékosan vezette félre a tanulókat, vagy ő sem tudta jól megoldani a példákat.

Az viszont igen, hogy az ügyből botrány és vizsgálat lett. Az érettségi vizsgabizottság a pórul járt diákokat még meg is büntette, pontot vont le tőlük. Volt, akinek emiatt kellett szóbeliznie.

A határozatok indoklása szerint ugyan a tanár a főbűnös, súlyosan megszegte az érettségirendeletet, de a diákok is szabálytalanul jártak el, mert felhasználták a súgást (akadt, aki a jó megoldását módosította a helytelenre), és mert nem jelentették.

Címkék:


Kapcsolódó anyagok:

Hibás feladat a biológia érettségin - 2010.05.12.
A-tól H-ig adtak meg válaszokat, de csak öt válaszlehetőségre hívták fel a figyelmet.
Bezárva találták iskolájukat a zsámbéki diákok - 2010.05.10.
A premontreiek szerint a keresztes nővérek értékesíteni akarják az épületet, ezért zárták be.
Megszenvedték a matekérettségit - 2010.05.04.
Az angolos feladatok hibáktól hemzsegtek, a többiek újságolvasási szokásokat elemeztek és marcipángolyót terveztek csokiba.

Kommentek

  • 2010.06.22 17:59:25Inimma

    Hülyék!

  • 2010.06.22 17:59:51Ianas

    Elég kevés olyan magabiztos érettségiző van, aki ne használná fel a súgást, ha az a matektanártól jön.

  • 2010.06.22 18:01:18princeps

    No de a magyartanártól?

  • 2010.06.22 18:01:25Tökiböki

    És természetesen ezért azt a hülye gyereket kell büntetni, és pontszámot levonni, ami egyébként egy életre meghatározhatja a gyerek jövőjét. Ehhez is mint oly sok máshoz, csak gratulálni tudok

  • 2010.06.22 18:05:21mungo

    Viszont az illető magyartanár volt. Bár a pletykák szerint, súgás ide vagy oda, a magyar érettségi amúgy sem túl nívós, pláne középszinten.

  • 2010.06.22 18:06:20Ianas

    princeps -- Mindegy. Ha tekintélye van, akkor a gyerek nem fog kételkedni. Vagyis igen, a saját igazában.

  • 2010.06.22 18:10:56Astronomy Domine

    Idióta.

  • 2010.06.22 18:12:15droid_

    Magyartanárra matekból nem szabad hallgatni. Nekünk egyszer előadta, hogy a 9 a tökéletes szám, mert egyszerre prím és négyzetszám. Nem értette, miért röhög mindenki (matek tagozat volt). Kémiatanárunk se volt különb, ő azt hitte, hogy az a tény, hogy a 2^5 (32) pont kétszerannyi mint 2^4 (16), tök véletlen, és milyen érdekes. Ő is durva kiröhögést kapott.
    Későbbi matektanárom felvételiztetett magyarból, ő épp az ellenkezőjét csinálta: mivel nem tudta mi az elvárás tollbamondásnál, gyakorlatilag minden nehezebb szót betűzve olvasott fel. Na mindegy, órákig lehetne sztorizni.

  • 2010.06.22 18:13:05testlife

    És miért is nem maradhat ez a tanár, tanárok, diákok belső ügye? Emberek között, megoldásra törekedve, és nem a médiába köpve, gyűlölködést és bizalmatlanságot, meg egydimenziós véleményeket szülve-szítva.

    Miért kell kirikácsolni? Ki az a hülye, akinek ez jó? Nem unják még ezt az attitűdöt?

  • 2010.06.22 18:23:01Astronomy Domine

    " Miért kell kirikácsolni? "


    Talán azért, hogy legközelebb ne játssza az eszét az ostoba majma. Megérdemli a picsánrúgást.

  • 2010.06.22 18:23:41droid_

    Azért kell kirikácsolni, hogy legközelebb eszébe jusson a tanárnak meg a diáknak is ez az eset. Meg azért, hogy legyen mit olvasnom szarás közben.

  • 2010.06.22 18:31:04XtraP

    "... a diákok is szabálytalanul jártak el, mert felhasználták a súgást ... és mert nem jelentették."

    Még szerencse, hogy (ezek szerint) maga a tanár jelentette. Vagy rosszul értek valamit?

  • 2010.06.22 19:04:33smartdrive

    remélem, szándékosan szopatta őket :D

  • 2010.06.22 19:39:47_Molly

    "a diákok is szabálytalanul jártak el, mert felhasználták a súgást (..), és mert nem jelentették"

    HURRÁ!
    Ezek szerint már az iskolában illik megtanulnia a gyereknek, hogy ha szabálytalanságot észlel, azonnal tegyen feljelentést.

    Egyébként szerintem elsősorban az iskola hibázott, mert neki kellett volna gondoskodnia:

    1.) ingyenesen hívható telefonszámról a névtelen feljelentésekhez;

    2.) tanúvédelmi programról.

  • 2010.06.22 19:42:29_Molly

    XtraP: "Még szerencse, hogy (ezek szerint) maga a tanár jelentette"

    :D :D :D

  • 2010.06.22 20:18:18Arcanas

    Szerintem egyáltalán nem kellene a diákokat megbüntetni. Ők nem tehetnek arról ,hogy
    egy magyar tanár eltévesztette a számolást.
    Amúgy az idei érettségi nem volt könnyű matekból.
    Ott minden segítséget megragadnak kivéve ha tudják.

  • 2010.06.22 20:25:08kilgor

    Arcanas: "az idei érettségi nem volt könnyű matekból": hanem?

  • 2010.06.22 20:36:03Semerreretyó

    Molly drága!
    "Ezek szerint már az iskolában illik megtanulnia a gyereknek, hogy ha szabálytalanságot észlel, azonnal tegyen feljelentést."

    igen cseszdmeg, meg kellene tanulnia és akkor talán nem lenne ennyi kibaszott adócsaló ebben az országban, akik helyett a tisztességes emberek fizetik... meg mi lenne ha pl az emberek rászólnának egymásra, ha szabálytalanságot látnak, pl szemetelést? szar lenne mi? micsoda egy gyökér lehetsz te.

  • 2010.06.22 21:16:42blr

    "És természetesen ezért azt a hülye gyereket kell büntetni, és pontszámot levonni, ami egyébként egy életre meghatározhatja a gyerek jövőjét. Ehhez is mint oly sok máshoz, csak gratulálni tudok"

    Miért? Jobb lenne, ha a tanulság az lenne, hogy ha csal, nincs következménye?
    Én nem pontszámot vonnék, hanem egyszerűen törölném a matekérettségije eredményét, jövőre újra nekifuthat. Talán kétszer is meggondolja, mit csinál.

  • 2010.06.22 21:37:21_Molly

    Semerreretyó: "illik megtanulnia a gyereknek, hogy ha szabálytalanságot észlel, azonnal tegyen feljelentést. - igen cseszdmeg, meg kellene tanulnia és akkor talán nem lenne ennyi kibaszott adócsaló ebben az országban"

    Csak egy kérdés: TE mikor jelentettél föl utoljára adócsalót?
    Csinálod rendszeresen? Minden nap szépen?

  • 2010.06.22 21:39:29oriza99

    Aki bölcsészre hallgat matematika feladat megoldásánál, megérdemli a felfüggesztést is. Aki matektanárra asszociált az ügyben, az pedig megbukott az érettségin. Aki úgy gondolja, hogy ez egyedi eset, az egy másik országban él:(

  • 2010.06.22 21:47:34Csigorin

    És természetesen ezért azt a hülye gyereket kell büntetni, és pontszámot levonni, ami egyébként egy életre meghatározhatja a gyerek jövőjét.
    IGEN,
    PONT azért mert egy életre meghatározza a jövőjét TANULJON A BÜDÖS KÖLKE.

  • 2010.06.22 22:03:42oriza99

    Csigorin

    Ha egy ilyen matek érettségin múlik a gyerek jövője, akkor az kissé gáz. Ha egyszer mégis felkészül újra írhatja önállóan, akár sokkal jobb eredménnyel.

  • 2010.06.22 22:11:10Reggie

    2010.06.22 18:01:25Tökiböki

    Az a diak, aki azt hiszi, hogy egy magyartanar barmit is konyit a matekhoz, az 4 ev alatt nem tanult semmit, es buktatni kene, nem levonni tole. Az ilyen totalis debil lehet csak.

  • 2010.06.22 22:15:03oriza99

    így igaz

  • 2010.06.22 22:23:2252

    Valóban hülyeség a gyerektől pontszámot levonni, annyit kellett volna közölni vele, hogy mivel csaltak, ezért majd jövőre tehetnek érettségit. Természetesen szigorú felügyelet, egyetlen tanárt sem ismernek, és megoldják a kellően szigorú értékelést.

    Ha valaki nem csal, nem hallgat a súgásra, nincs a sok egyformán rontott megoldásból balhé, akkor nem veszik elő azért, mert nem jelentette. Ha meg csalt akkor a csalásért megérdemli.

  • 2010.06.22 22:39:53Androsz

    Vannak megoldhatatlan élethelyzetek. A gyerek szabályszegést követ el, amikor elfogadja a súgást, de a gyerek nem a társadalom ellen, hanem csak a tanár ellen "játszik" ezen a pályán, és a puskázást már nagyapáink sem tekintették bűnnek. A gyerek elfogadja a tanár segítségét, mert (egyes helyeken még) a tanár tiszteletét is megszokta, tehát ha a tanár súg, akkor ő tudja, hogy azt lehet-e vagy nem. És amit a tanár mond, főleg így, az biztosan jó.

    A tanárt feljelenteni pedig... Először is kinél? Egy másik tanárnál? Esetleg menjenek a rendőrségre? Beköpni egy embert, akinek a tiszteletét várják el tőlük? Aki ráadásul nekik segített egy nagy jelentőségű, nehéz próbatételen? És ha nem köpik be, akkor IS hibásak lesznek? Ezt nem lehet megoldani, fölösleges is volt azt az utolsó megjegyzést odatenni.

  • 2010.06.22 23:03:03Reggie

    2010.06.22 22:39:53Androsz

    A tanar tisztelete, es a tanar tudasa ket kulon dolog. Akinek ez nem jon le ilyen idos korban, azert szinten nem kar.

  • 2010.06.22 23:04:24honnanhova2

    Aki azt hiszi, hogy a diákok azt hiszik, "hogy egy magyartanár bármit is konyít a matekhoz", az nem konyít túl sokat a világhoz, ennek megfelelően a bölcsészekről alkotott véleménye se igazán állja meg a helyét.
    Magyar szakon végeztem - az elképzelhető, hogy a másodfokú egyenletes feladatot fejből is tudja egy bölcsész, mégha ez sokak számára hihetetlennek tűnik is (nem mindenki szakbarbár, és főleg nem minden bölcsész elszállt büféző), de a függvényes sok év távlatából nagyon kis százaléknak menne, és nem hiszem, hogy pont Sarkadon lenne az a kis százalék...
    Szerintem a diákok egyike sem volt annyira hülye, hogy a "bölcsész" megoldását fogadja el. Ha megnézitek a feladatokat, amikben állítólag a magyartanár segített, nem kell hozzá különösebb konspirációs hajlam, hogy arra a következtetésre jussunk, hogy a magyartanár csak továbbította a valószínűleg a matektanár által kiszámolt megoldást.
    Szóval inkább a matektanár kapkodta el.

  • 2010.06.22 23:16:13honnanhova2

    2010.06.22 22:39:53Androsz

    Nade ez ÉRETTségi, nem kisgyerekek vizsgáznak!
    Nem ártana a tananyagban olyan mértékig biztosnak lenni, hogy a tanár szabályszegését és tévedését ne kritika nélkül fogadjuk el...
    Én azt megértem, hogy nem dobták fel a tanárt, kevesen vállalnák, hogy erkölcsi megfontolásból besúgózásnak, árulózásnak, spiclizésnek tegyék ki magukat.
    De aki a jó megoldását javította rosszra, az azért érdemli meg a levonást, mert a tudása egyértelműen bizonytalan; aki meg megoldani sem tudta önállóan, talán nem kérdés, miért.

  • 2010.06.22 23:20:19Csigorin

    Nem azért vontak le, mert félrevezették, hanem mert rossz volt az eredmény. Ha meg tudok oldani egy feladatot, akkor felismerem a rossz megoldást, ergo pontlevonás jogos. a "mertaszonta más" hozzáállást meg matematikából alapból nem értékeljük.

  • 2010.06.22 23:54:05Androsz

    Akinek ezeken a matek-érettségiken súgni kell, annak más problémája is lehet még, szóval ne kérjük számon rajtuk a tanár kontra saját tudás döntés képességét ilyen felhevült állapotban.

  • 2010.06.23 00:00:58LastScout

    Tényleg kíváncsi lennék, hogy honnan pattant ki a sztori.. :D Mert ha tegyük fel én lennék a tanár, aki rosszat súg, biztos, hogy lapítanék valamelyik sarokban, nehogy kiderüljön, hogy tanár létemre az érettségit sem tudnám megcsinálni, ha pedig a gyerekek lennék, akik lemásolták, akkor szintén lapítanék valamelyik sarokban további következményektől tartva. Még esetleg az lehet, hogy amikor a matektanár javítja a dolgozatokat, akkor feltűnik neki, hogy ugyanazok a feladatok ugyanúgy lettek elrontva, és esetleg felmerül, hogy valami csalás történt, és tegyük fel, hogy kiderítik, akkor a suli helyében is biztos lapítanék, esetleg kirúgnám a tanárt, csak nehogy kiderüljön, hogy így érettségiznek nálunk..

  • 2010.06.23 00:38:43Androsz

    Megmondom, hogy történt. Az érendő: "Muter, az nem lehet, mert a Páka mondta meg, hogy mennyi, és én azt írtam le, amit a Páka mondott, mert ő ezt mondta." A szülő: "Igazgató úr, az én fiam nem hülye, és egyébként is azt írta, amit a tanárja mondott, vagyis hogy akkor nem igazság, hogy a fiamnak csak kettest adjanak, mert ő nem tudhatta, hogy az nem jó. Hiszen a tanárja mondta. Tessen hát itten igazságot tenni, mert a fiam jobbat érdemel, mint az a kurva kettes." Az igazgató: "Fiam, tényleg a Pákosztos tanár úr mondta a megoldást?" "Hápersze." "És hallotta még más is?" "Mindenki ezt írta, mert a tanár úr mondta mindenkinek, hogy ezt írja. És ez nem igazság." Szóval talán valahogy imígyen.

  • 2010.06.23 01:57:27atleta.hu

    Jajj, ne sajnaljuk mar a diakokat. Aki vizsgan csal, ezt kockaztatja. Sajnald inkabb azokat, akik a tobbi csalo miatt kerulnek hatranyba. Na meg azert a matek erettsegi igen nevettsegesen alacsony kovetelmeny szintet tamaszt, ami szerintem konkretan nagy baj. Ahogy az is, hogy divat utalni a matekot, meg azt gondolni, hogy erre aztan sose lesz szukseged, csak csussz at valahogy.

    Aztan ezekbol lesznek valasztopolgarok, akik benyelnek minden baromsagot, mert lustak osszeadni meg kivonni is. (Hogy a picit bonyolultabb kerdesekrol mar ne is beszeljunk.)

  • 2010.06.23 06:29:21Theg

    "Tényleg kíváncsi lennék, hogy honnan pattant ki a sztori"

    Szerintem onnan, hogy a matektanárnak feltűntek az egyformán szar megoldások.
    Egyébként, akinek ehhez a matek érettségihez segítség kell, az ássa el magát!

  • 2010.06.23 06:38:59Csore60

    Sajnos vannak olyan középiskolák, ahol nem tartják bűnnek, hogy "segítenek" a gyerekeknek az érettségin. Itt rosszul sült el a dolog. Azokban az iskolákban, ahol szigorú a rend, tulajdonképpen hátrányos helyzetbe hozzák a diákokat. Az esélyegyenlőség nevében követelem, hogy vagy mindenhol csaljanak, vagy sehol. Mondjuk személy szerint én az utóbbit támogatom.:)

  • 2010.06.23 06:50:27Petya1977

    Ugyan már, mindenkinek segítenek egy kicsit !
    Gyanítom hogy a tanárt a diákok akarták befeketíteni, mert csak így derülhetett ki az ügy, ám utólag biztos megbánta a tettes a cikkben foglalt okok miatt. Egyébként szomorú, hogy még azt a tanárt is leégették aki jószándékú volt velük.
    Bár tény hogy érettségin ezért küldenek be reál tárgyakra humán felügyelőt és fordítva, így a "help" hasznosága kérdőjeles. Ezért nem is hiszem hogy olyan nagy segítséget adott volna a tanár.

  • 2010.06.23 06:57:11Petya1977

    ui: Nem a könnyű matematikával van a baj hanem az rendszerrel.
    Micsoda dolog, hogy pl. IV.-ig nem lehet buktatni. Olyanok is elvégezhetik az Ált. isk.-át aki még nem tud rendesen írni, olvasni.
    Megszüntették a kisegítő iskolákat is, ahol speciális módon tanították meg ugyanazt, beintegráltak mindenkit, a butákat a szuper tanulókhoz.Így nem megy. Ezekből az iskolákból az értelmes tanulókat a szomszéd településre vitték, így nem hogy csökkentették volna, hanem erősítették a szegregációt. Így vannak ma jó alapfokú iskolák és rosszak is. Az alapprobléma itt kezdődik !

    Jó példa erre, hogy a 80-as években milyen eredményeket értek el diákjaink és most. No comment !

  • 2010.06.23 07:22:02É2I

    Hogyan buktak le? Egyszerű: ugyan az a hibás megoldás mindenkinél, nyilván gyanússá válik. Attól kezdve már csak az érettségizőket kell sarokba szorítani; kitől kapták a rossz megoldást.

  • 2010.06.23 07:40:58BuckaMacska

    Én csak azt nem értem, hogy ha adott egy diák, aki NEM AKAR csalni, viszont bejön a felügyelő tanár, és elkezdi mondani a megoldást - na ő mit tud tenni???? Mire kettőt pislog, máris belerántották egy bűnbe, amit ha jelent, akkor írhatja újra ő is az érettségit, pedig ő továbbtanulni akar, és a legjobb szándékkal készült az érettségijére. Szerintem rohadtul igazságtalan a diákokat kihozni hunyónak!

  • 2010.06.23 07:49:53malacz69【ツ】rettegéselemző

    Az ilyen nem tanár, hanem egy szerencsétlen lúzer, aki másképp nem tud a gyerekek kegyeibe férkőzni csak a maga szánalmas módján.

    egy középiskolai tanár

  • 2010.06.23 08:10:36kyanzes

    Magyartanár járkál a padok között, megáll egy nebulónál és megakad a szeme egy soron:

    "Ha van két ómám és kapok még két ómát, akkor összesen öt ómám van."

    A tanerő rácsap a gyerek kezére, majd teátrálisan átjavítja:

    "Ha van két almám és kapok még két almát, akkor összesen öt almám van."

  • 2010.06.23 08:56:39Magester

    8 évig tanárkodtam, tudnék mit mesélni! Nem egy érettségin fordult elő, hogy maga az igazgató adta ki utasításba, hogy igenis segíteni kell a kölöknek, igenis be kell engedni a tanárt a terembe, és igenis falazni kell. Én soha nem mentem be önként a terembe vizsgán segíteni két ok miatt:
    Ha tanult a gyerek akkor miért segítsek, ha meg nem tanult, akkor miért érdemelné meg, hogy segítsek?

    Volt rá példa, hogy maga az igazgató szólt, hogy most azonnal menjek be egy terembe, mert a vizsgázók nem tudnak semmit se a feladatról, én bementem, mert akkor meg azért kapok "fegyelmit" ha nem követem az utasítást, de a feladat olyan egyszerű volt, hogy még le is csesztem a kölköket, hogy kellemetlen helyzetbe hoztak!

    Segíteni hiba! Ha hozzászoktatjuk a srácokat ehhez, akkor még alább adjuk a szintet. Nekem ez a véleményem. Engem személy szerint a hányinger kerülgetett, mikor a sok nyelvtanár pánikban rohnagált teremből terembe, és cetliken diktálták a helyes megoldásokat.

    A feljelentést pedig vagy egy gyerek vagy egy szülő tehette, hiszen micsoda dolog az Ő gyermekének rossz adatot diktálni. Kérem. A tanár egy marha hogy segít, a diák meg mert elfogadja (nem kötelező hallgatni még egy tiszteletnek örvendő tanárra sem!!!). Én mint ex tanár mondom ezt!

  • 2010.06.23 09:18:54FizessunkTobbetHogyLegyenElegParkolohely

    Ezért (is) volt jobb a központi felvételik rendszere, amit nem a saját sulijukban írtak (ott nehezebb csalni, és normálisabb példák is voltak). Az érettségitől nem kellene elvágni a gyereket akkor sem, ha butuska. Van sok meló, amihez nem kell a matek, sőt elemi logikai készség sem. De az egyetemi hallgatók vagy pláne a diplomások számát ne szaporítsuk már fölöslegesen. Így a HR-eseknek is kevesebb lehetősége lenne a havert benyomni az állásba.

  • 2010.06.23 09:18:54FizessunkTobbetHogyLegyenElegParkolohely

    Ezért (is) volt jobb a központi felvételik rendszere, amit nem a saját sulijukban írtak (ott nehezebb csalni, és normálisabb példák is voltak). Az érettségitől nem kellene elvágni a gyereket akkor sem, ha butuska. Van sok meló, amihez nem kell a matek, sőt elemi logikai készség sem. De az egyetemi hallgatók vagy pláne a diplomások számát ne szaporítsuk már fölöslegesen. Így a HR-eseknek is kevesebb lehetősége lenne a havert benyomni az állásba.

  • 2010.06.23 09:47:00Zuzimama

    '......, és mert nem jelentették.'
    Na most ha nem jelentették, akkor mégis hogyan került nyilvánosságra? Gondolom csak a diákoktól, nem?

  • 2010.06.23 09:57:52Csore60

    Magester:

    Egyetértek, úgy is mint gyakorló tanár. Nem az érettségin kell segíteni. Nálunk amúgy sem divat, sőt nagyon szigorúan veszik. Néha nehéz megállni. Egyszer segítettem. A lükének kijött, hogy logX= 11/2. Lányos zavarában 12/2-öt ütött a számológépbe, behelyettesítette a 6-ot, és bután nézett, hogy miért nem jön ki, amikor mindent jól csinál. Ráböktem a problémára, és amikor nyúlt a számológépért a kezére legyintettem. Nagy nehezen rájött, hogy 10-ben hányszor van meg a kettő. Azért ennél tovább magyartanárként nem mennék.:)

  • 2010.06.23 11:13:46röntgenszeműlány

    Zuzimama, drága, akkor jelentették, amikor már kiderült, hogy rosszat súgott. Rögtön az érettségi után kellett volna. Nem mindegy.

  • 2010.06.23 11:16:17toms

    Ugyan már!
    Látta valaki a matek érettségi feladatsort? Én láttam. Szánalom kategória. Azt a diákot kapásból visszaküldeném az általános iskolába akinek ehhez súgás kellett.

  • 2010.06.23 11:16:25no_holy_shit

    meg szerencse hogy anno jo voltam anno matekbol. A magyar tanarrol meg mar akkor is tudtam, hogy ez rola nem mondhato el :-P

  • 2010.06.23 11:28:21no_holy_shit

    amugy mi szamit segitsegnek? magyar tanar bent volt amikor felolvastak a teteleket. annyit mondott, hogy "ezt most vettuk. Akkor ugy kene leirni mint a elozo dolgozatban. helyezetek bele az akkori korba/politikai helyzetbe, vetitsetek ra a kolto azon korszakara, amiben epp irta a verset" (evszam a vers alatt, ha megtanultad az eletrajzot akkor ez nem gond) "volt a koltonek több egyedi sztilisztikai eleme, az itt alkalmazodrol irjatok le amit tudni kell"

    nyilvan segitett, mert akkor nem segitett volna, ha felirja a tablara es kimegy. Ha viszont nem tudtad a temat, akkor ott voltal mint elotte.

    Ezt most hova soroljatok? nem megengedett segitseg?

  • 2010.06.23 11:30:04no_holy_shit

    "sztilisztikai eleme"

    mar akkor is rossz voltak helyesirasbol, azota csak romlott.

  • 2010.06.23 11:36:41no_holy_shit

    "Csak egy kérdés: TE mikor jelentettél föl utoljára adócsalót?
    Csinálod rendszeresen? Minden nap szépen?"

    nem azt kene megtanulni, hogy adot kell fizetni, hanem, hogy vagy szombaton kimegyek a faluvegebe ingyen es aszfaltozom az utat a többi lakossal. Vagy ha nem teszem es nincs kedvem hozza akkor fizetek erte.

    (persze ha nem tortenik semmi, akkor inkabb nem fizetek - akkor adot csalok. Bar minek hivjak azokat, akik megkapjak az adot es nem az utfelujtitasra (es mas kozos celokra) forditjak... azok is adot csalnak, illetve lopnak. Szoktak azt is mondani, hogy lopjak a közvagyont)

  • 2010.06.23 11:40:22no_holy_shit

    "hozza akkor fizetek erte."

    a fura, hogy meg eleg nagy gyarakban is sikerul a jarulekos koltsegeket (portas, belso uthalozat, stb) koltsegehelyekre es sokszor meg a kesztermekig is lebontani.

    Vhogy orszagszinten ez nem megy. (azaz biztos megy, mert tanitjak. meg biztos azt is hogy hogyan csinaljunk egy olyan maszlagot belole, amiben turkalva is csak szardarabokat talalni)

  • 2010.06.23 12:08:18Don Vito

    A hozzászólásokból nekem az derül ki, hogy sokan akik nevetségesnek tartják a matek érettségit, azok valószínűleg pengék voltak belőle...:D

  • 2010.06.23 18:55:48Uzza Ahio

    Megérdemlik a pont levonást,tanultak belőle egy életre. Érettek lettek,amúgy is ezt akarná bizonyítani az érettségi vizsga.

  • 2010.06.24 10:32:09Reggiese

    Ááá... nocsak milyen érdekes.
    Ilyen eset az én sulimban is volt, nem is egyszer, és az is egy magyartanár volt!! De szerncsére, kirugták, mert nem kevés port kavart, az ott léte.
    És az is furcsa, hogy pont Sarkadra mentek a fiai tanulni a gimibe, és, hogy ő is minden áron ott akart tanítani, aztán meg lehet fel is vették oda dolgozni?!? xD De szar nekik ha igen... xD

Shopline

C-Travel ajánlatok

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
Nyerj őssejttárolást!
Játssz a Krio kvízjátékán a 2o éves őssejttárolásért. Krio – az őssejt életet menthet!