Isten adná, hogy a kétharmados többség meglegyen!
2010.02.17. 19:25 - Munk Veronika
A jelölt emberei sorozatunkban az óbudai pártok aktivistáinak tevékenységét követjük a választásokig. Tervünk most veszélybe került. A Fidesz sajtóosztálya indoklás nélkül azt üzente az óbudai aktivistáknak, hogy többet ne szerepljenek sorozatunkban. Pedig mindenben alkalmazkodtunk a helyi fideszesek igényeihez, kéréseiket a szerkesztéskor a szokásosnál is jobban figyelembe vettük, hiszen hosszú távú együttműködésre, a választásokig tartó sorozatra készültünk.
A sorozat korábbi részeiben bemutattuk szereplőinket, kopogtattunk MSZP-s Ádámmal, most pedig a legnagyobb párt, a Fidesz aktivistájával fagyoskodtunk, hogy megfigyeljük, hogyan kell kétmillió ajánlószelvényt szorgos hangyaként összegyűjteni.
Fideszes Ákos Csillaghegyen
„Isten adná meg, hogy a kétharmados többség meglegyen, és el lehessen számoltatni a sok gazembert” – fogadja az ajánlószelvények postázásának délutánján bátorító tekintettel fideszes Ákost egy idős úr. Be is hív bennünket zöldövezeti otthonába, isteni töltött cukorkával kínál, és azt meséli, hogy ő a vitézi rend főkapitánya (erről látványos dokumentumot mutat a nappali falán), korábban MDF-es volt, de Bokros Lajos személye miatt kiábrándult a pártból. Vicceket mesél, miközben kitölti az ajánlószelvényt, ilyeneket: „Bajban vannak a nők, mert a delfinek kapják a kettes személyi számot” , mire a felesége megdorgálja, hogy már unja, miután éppen ötven éve hallgatja ugyanezt a poént. A főkapitány régi ismerősként köszönti fideszes Ákost, ő ugyanis mindig ezen a csillaghegyi területen dolgozik pártaktivistaként.
A kopogtatás egyáltalán nem hálás feladat télen, a tapasztalt kopogtató ugyanis öt óra körül indul, akkor már nagyobb eséllyel érnek haza munkából az emberek, de akkor köszönt be az igazán durván hideg idő. A Delta egykori főcímében látható zimankó ahhoz képest kaliforniai napsütés, ami Óbuda külsőn tapasztalható egy februári délutánon. Néhány helyen befagyott a csengő, máshol nem jutunk be, ezeket a címeket feljegyzi Ákos, hogy ide egy másik napon érdemes visszatérnie.
MSZP-s Ádámhoz hasonlóan fideszes Ákos is elutasítja, hogy előre ismert címlista alapján gyűjtene, ő módszeresen végigjár minden rá kiosztott utcát, és abban minden egyes házat. Ahogy azt Pokorni Zoltán néhány hete kifejtette, a Fidesz kétmillió ajánlószelvény összegyűjtésére hajt, a kopogatást fideszes Ákos sem bízza a véletlenre. Rendkívül szorgalmas, a legtöbb házról tudja, ki lakik benne, és oda is kopogtat, ahol korábban nem járt sikerrel.
Csillaghegyi ismerősei telefonon értesítették az ajánlószelvények postázásának hétfői délutánján, hogy megérkeztek a cédulák, úgyhogy már aznap, első aktivistaként kopogtat. Csillaghegynek ez a része egyfajta fideszes Kánaán, két órát követjük fideszes Ákost, akit azalatt csupán két helyen utasítanak vissza, mindketten a Jobbiknak tartogatják a cédulát. „Ismered egyáltalán a Fidesz programját? Röhej, hogy rá akarsz szavazni” – hajtja el az alsónadrágos férfi. Fideszes Ákos nem törődik vele, fideszes hűséggel a szemében kopogtat a következő ajtón.






Kommentek
2010.02.18 10:17:03kisqtya33
Viktus: nem olvastad el rendesen amit írtam. Nem Te tehetsz róla ez a tipikus kommunikációs hiba M.o.-on, nem figyelünk arra amit a másik mond. A lényeg a zárójelben van.
"Szóval aki a nyugdíjasokat (általánosítva, összemosva mindenféle nyugdíjast) szapulja annak üzenem:"
Valahogy nem láttam egy korábbi kommentben sem azt rövid kitételt hogy: "kivéve akik valóban végigdolgozták a 40 + x évüket. Enélkül pedig nevetséges, szomorú és felháborító és aljas dolog általánosítás a nyugdíjasokat (általánosítás) szidni.
2010.02.18 10:17:42Viktus
A panelproli meg ebben a kontextusban nem inge nem veszi magára, ha büdös parasztot látok a tv-ben, aki hülye , és büdös parasztnak nevezik azt sem érzem sértőnek őseimre nézve, mert azok nem olyanok.
Az előbbi bejegyzésben rögzített videón látható jó öreg elvtársak-elvtársnők meg a legsötétebb panelprolik, akiknek minden mindegy csak szocialista legyen. Már lehet az alatt is kommenteli ezt a nagyszerű társadalmi csoportot, amely eláshatta a jövőnket, és ha tehetné ma is azon dolgozna, hogy a PÁRT fénye beragyogja a szívünket évtizedekig.
2010.02.18 10:18:52Viktus
kisqtya33
Nézted volna tovább többször ki lett fejtve ...
2010.02.18 10:21:45sszuri
Viktus!
Te miben hiszel, mert eddig csak fikáztál, de nem nyilatkoztál arról, hogy Te milyen megoldást látsz reálisnak ebben a helyzetben! Kiváncsivá teszel bennünket!
2010.02.18 10:24:58Deszkás
Viktus: "Csúsztatsz, hazudsz, szoci."
Hmm. Ez így szól helyesen: Csúsztatsz, hazudsz, fideszes. Na, hogy érzed magad? (Tudod, ez legalább igaz, nem úgy, mint ahogy te ráhúzod másokra.)
2010.02.18 10:26:28Viktus
sszuri
Ezekre a régi jó elvtársakra nyugdíj szempontból? azt amit a lengyeleknél elvenni a zsíros nyugdíjaikat aztán szétosztani a dolgozó nép nyugdíjasai közt, aztán Istenithetik úgy a szocikat, ahogyan akarják minimálnyugdíjon amit érdemelnek.
Mielőbb elkezdhetnék bevezetni a svéd modellt.
2010.02.18 10:27:43Viktus
Deszkás
Hu ezek legalább zsíros pénzekért adták el magukat fiatalabb társaik olyan butácskák, hogy bögrékért, vagy a Sziget jegyre hajtasz? prt scr :D
2010.02.18 10:34:13kisqtya33
Na lenyugodtam... bocs mindenkitől akit megsértettem.
Ez a nem inge ne vegye magára dolog pedig nem így működik, jó lenne ha tudomásul venné mindenki.
Egy adott csoportot nem lehet és nem szabad megítélni a csoport egy részének viselkedéséből, szociális, anyagi helyzetéből stb. Ez enyhébb esetben általánosítás, durvább esetben pedig Btk. EL kell fogadni hogy a szavainknak súlya van.
Az életben is rengeteg ilyen emberrel találkoztam akik ráadásul vezetői posztokat töltenek be.
Sok-sok embernek ( tisztelet a kivételnek !) fel kellene nőni az európai gondolkodáshoz, ami nem egyszerű hiszen az emberek gondolkodásmódját talán a legnehezebb megváltoztatni a világon.
Erről eszembe jut a történet Mózes 40 éves vándorlásáról. Nekünk vajon sikerülni fog a köv 20 évben?
2010.02.18 10:34:37sszuri
Viktus
Nem a nyugdíjasokra gondoltam, az aktív korosztályra, gondolom Te is ide tartozol. Remélem megéred a nyugdíjat, és lesz majd egy pár köcsög fiatal, akik akkor visszatekintve szidni fogják a náluk idősebb korosztályt, hogy miért pont azokat választották meg vezetőjüknek, akik ellopták az ország még meglévő vagyonát (akkorra már nem marad sok)?! Légy hosszúéletű Viktus!
2010.02.18 10:40:02Deszkás
Viktus, ne kérdezz visszakérdésre! Csak próbálom neked megmutatni, milyen is vagyok. Fáj az igazság, mi?
2010.02.18 10:42:26Deszkás
Viktus, a hozzászólásaim olyan butácskák, mint magad vagy. Türköt tartok eléd, és magad láthatod hozzászólásaimban. Engem nem fizetnek ezért. De ha ez feltételezed rólam, akkor valószínűleg magadból indultál ki, ergo azt a következtetést vagyok kénytelen levonni, hozzászólásaid gyermeteg színvonala a fizetés nagyságával egyenlő.
2010.02.18 10:43:35Deszkás
Vitkus: nyugdíjasokról meg annyit, kérdezd meg Tarlós István barátodat, mekkora nyugdíjat markol fel. És mire fel nyugdíjas, ha aktív, és dolgozik?
2010.02.18 10:44:18sszuri
kisqtya33
Mózes népével volt Isten, és Ők hittek benne!
Ma már egyre kevesebb ember hisz Istenben, inkább hisznek a politikusokban! Meg kellene újulnia ennek az országnak, csak sajnos ez nem érdeke sem a saját vezetőinknek, sem a külföldnek. Túl veszélyes nemzet a Magyar!!!! Még hosszú időnek kell eltelni ahhoz, hogy egy kicsvel magasabb szintre jussunk gazdaságilag és ideológiailag is. Ennek a helyzetnek a legnagyobb haszonélvezői a szélsőségesek! Ha közösen irányítanák az országot a parlamentbe jutó pártok, akkor nem tudnának egymásra mutogatni, nem tudnának mutyizni, talán előbbre jutnánk!
2010.02.18 10:45:15gorcsev54
Viktus: Én ezzel egyet is értek, bár megpróbálom és nem hagyom magamat szívatni,(bár nem úgy néz ki)-mint mondtam nekem is elegem van az "elvtársakból"de sajnos cédulagyűjtés közben rá kellett jönnöm még mindig mennyi ostoba ember van(meg persze szoci összefonódás).Édesapám 99-ben halt meg, 28000ft nyögdíjjal (építész diplomával)magas beosztással mégis szar nyugdíjjal, mindig azt mondta anyámnak "nem a mi világunk ez" (mármint a "rendszerváltás"nevezett)édesanyám tavaly halt meg kerek 50.0000 nyugdíjjal , de csak azért volt ennyi mert 80 éves volt.( szerencsére még halála előtt lemondott a Ferenc- ez némi megnyugvást adott neki, és még az utolsó mondatai is azok voltak" sajnállak fiam neked még nehezebb, lesz mint nekünk, pedig mi háborút ,Rákosit, majdnem kitelepítést, Kádárt,elsumákolt rendszerváltás is megéltünk.
2010.02.18 10:50:49Viktus
sszuri
Mire megélném a nyugdíjat nemhogy nekem nem lesz aki kitermelje még az előttem lévő generációknak sem. A svéd rendszert meg szintén miattuk nem lehet bevezetni, mert a PÁRT mindjárt armageddont kiállt.
Gondoskodtak róla ezek az általatok Istenített jó elvtársak amikor a saját jóléttük érdekében elzálogosították az utánnuk következő generációk jövőjét.
Deszkás bravo meglesz az a bögre jó kaparást.
kisqtya33
A panelproli sosem volt egyenlő a panel lakókkal.
2010.02.18 10:53:37Viktus
gorcsev54
Na itt a probléma gyökere, ha jó elvtársak lettek volna ne félj nem annyit kapnak.
Csak éppen ezért nem volt itt rendszerváltás, mert nem azokat becsülte meg az "új" rendszer akik építették ezt az országot, hanem azokat akik pusztították.
2010.02.18 10:55:17Stock
Viktus: te gonosznak érzed magadat és a hőn szeretett szélsőjobbod?
2010.02.18 10:56:46kisqtya33
sszuri
Én inkább abban látom a legnagyobb problémát, hogy itt lassan nem hisz senki semmiben... Hogy ez most Isten, egy párt , egy közös cél, valamiféle boldogabb jövő, szinte mind1 lenne (szerintem)...
Hit nélkül az ember céltalan a céltalanság pedig egyenes út a közönybe, apátiába, a "mának élésbe"...
2010.02.18 11:00:02sszuri
Viktus:"Gondoskodtak róla ezek az általatok Istenített jó elvtársak amikor a saját jóléttük érdekében elzálogosították az utánnuk következő generációk jövőjét."
Ne általánosíts!!!!!
Nem szoktam senkit és semmit "Isteníteni"!
Úgy látom haragban vagy a világgal, Neked nagyon "kijutott" mindenből, ezért csak sajnálni tudlak!
2010.02.18 11:00:37kisqtya33
Viktus:
Na ebben egyetértünk:
"A panelproli sosem volt egyenlő a panel lakókkal."
2010.02.18 11:03:53Viktus
Stock
Szélsőjobb Magyarországon szerencsére nem tényező hangyányi underground közösség , amely néha bohóckodik egy sort.
2010.02.18 11:06:44gorcsev54
Viktus: Így van! Sőt én sem vagyok "jó elvtárs" csak
egy öregedő dolgozó, akinek egyre nehezebb,hála isten a gyerekeim nagyjából rendben bár az egyik már ithagyta szép hazánkat talán soha nem is jön vissza ,végleg,a másik meg fizeti a hitelét szerencsére tűrhető fizetésből,mert sajnos mi csak 40 év alatt annyit tudtunk segíteni, hogy a kezdés meglegyen
2010.02.18 11:11:24Viktus
gorcsev54
Ez ami szomorú, és felháborító legalábbis a számomra. Nem azt becsülik meg aki értéket teremt, hanem aki pusztítja-ellopja.
2010.02.18 11:11:34kisqtya33
"Szélsőjobb Magyarországon szerencsére nem tényező hangyányi underground közösség , amely néha bohóckodik egy sort."
Megintcsak egyetértünk. Ami azonban szomorú, hogy a külföldi sajtó (tudom ez most általánosítás, de már osztrák, német, francia, amerikai, brit lapok is hangoztatták nemegyszer), hogy Magyarországon mennyire erős a szélsőjobb, és milyen mértékű a kisebbségek elnyomása, antiszemitizmus stb...
Mivel nem szeretem a másodkézből kapott infókat ezért ezeket a cikkeket eredeti nyelven olvastam (kivéve a franciát), elkerülvén a félreferdítést...
2010.02.18 11:14:52Stock
Viktus: sosem válaszolsz a feltett kérdésekre, mindig csúsztatsz, hazudsz... lehet, hogy magadból indulsz ki? :)) és ezért gondolod, hogy te meg a családod tökéletesek vagytok, mert nem gondolkozol a saját dolgaidon csak köpködsz??
nah mindegy! a szélsőjobb talán te magad mondtad, hogy 1000 cédulát gyűjtött össze, azért az már valami, sztem ne becsüld le ennyire őket!!
de a kérdés újra: gonosznak érzed magad és a hön szeretett pártodat?
2010.02.18 11:15:24gorcsev54
Milyen kisebbségek vannak elnyomva?
2010.02.18 11:16:28kisqtya33
Gorcsev54:
Megértem aki elmegy. Sajnálom ugyan, hogy azok akik tudnának, akarnak dolgozni azoknak el kell menni, mert a legnagyobb szorgalommal tudással is csak nehezen vagy egyáltalán nem boldogulnak itthon.
Én még adtam magamnak tavaly ősszel 1 évet itthon, hogy hátha meg talán... Ezt nevezhetjük hitnek, meg persze hülyeségnek is... ;-) Egyenlőre nem látom a fényt az alagút végén, de őszig maradok.
2010.02.18 11:21:11gorcsev54
Viktus:A "szélsőjobbnál" kikre gondoltál,hogy "nem tényező kevesen vannak"?
2010.02.18 11:21:15kisqtya33
Gorcsev54: "Milyen kisebbségek vannak elnyomva?"
Ez tőlem kérdezed? Szerintem semmilyen.... :-)
De pl a Der Standard nevű szennylap tavaly több cikket is megjelentett arról hogy nálunk milyen nagymértékű és egyre erősödő az antiszemitizmus. Egy másik (ez brit lap volt) pedig a cigányellenességről cikkezett hetekig, többen talán emlékeznek rá... pedig ez még a gyilkosságsorozat előtt volt.
2010.02.18 11:22:13Viktus
Stock
Beakadt nálad v.mi lemez? megértem kaparsz a bögrére, de nincsen kedvem most szaporítani a prt scr számaid.
Így utóljára a gonoszok tv2 délelőtt nickelodeon blokkban tekinthetők meg a jó leküzdi őket. Válaszolok az érdemi kérdésekre hazudni a jó elvtársaid szoktak aztán elterelik a szót, amikor lebuknak.
Senki sem tökéletes maximum törekedni tud a tökéletességre. Köpködni nem szoktam tudod egyfajta szintre nem megy le az ember bármennyire szeretnél lehúzni magadhoz. Bocs.
Nem mondtam semmi ilyet. A szélsőjobb egy cédulát sem gyűjtött, mert szélsőjobboldali párt nem indul a választásokon.
Nem alapítottam pártot így ilyesmivel nem rendelkezem. A gonoszosdit meg kifejtettem már ...
2010.02.18 11:23:58Viktus
gorcsev54
A szélsőjobb azok a vér és becsület meg ezek a rendszer széléről bohóckodó ifjonti nyilas nosztalgiázók.
2010.02.18 11:26:55gorcsev54
Kisqtya33:Az én gyerekem is adott pár évet magának itthon, csak miután rájött, hogy itt semmire sem megy, meg mi már nem tudunk segíteni akkor döntött úgy. És annyit keres nettóban ill. többet mint a másik bruttóban diplomával stb, pedig a mi fizetésünkhöz képest Ő is sokat keres
2010.02.18 11:26:56Stock
Viktus: azért azt gondolom nem mesélték az agymosodában, hogy a fidesz találta ki ezt az egész hazugozást, szocizást, elvtársazást, miután buktak 2002-ben.. uyganúgy mint az uatcai hőzöngést, meg a polgári gabonaköröket, amikrből kisarjadt az igazi szélsőjobb, aminek ügyében pofátlanul és sután hazudsz!!!!
a gonoszságot pedig azért kérdeztem, mert én jobban szeretnék egy gonosz szélsőséges csoportot, mint egy butát, mert a gonosz legalább néha pihen!
de úgy látom te sem és az autókat gyújtogató spanjaid sem gonoszak...
2010.02.18 11:27:55gorcsev54
Viktus: Aha értem már, azt hittem , hogy mi.
2010.02.18 11:31:51Viktus
Stock
Így van a Fidesz kormányzott 2002 óta miatta kellett az államcsődtöl megmentenie az IMF-nek az országot sőt még az öszödi beszédet is a patásördög azorbán diktálta Ferinek. :D Jaj, de kis okos vagy te.
Hu micsoda elegáns hazudozásokkal tudsz átcsapni egyik pontból a másikba autókat gyújtogató spanok :D hu a baráti köreidet ne tituláld az enyémeknek. Ők értetek küzdöttek minden produkció egy-egy balhétok utánra volt időzítve figyelemelterelésnek. Kesereghet Ildi néni, hogy nincsen szabadlábon Budaházy pedig most a nagy korrupciós letartóztatás sorozatról figyelemelterelésnek milyen cuki lenne egy kis utcai bohóckodás.
2010.02.18 11:36:48kisqtya33
Anno 26 évesen kimentem Németországba dolgozni 1 évre. A cégnél elégedettek voltak a munkámmal, sok barátot szereztem, akik az utolsó hetekben folyamatosan nyaggattak hogy maradjak kint, a főnököm segített volna állandó munkavállalásit szerezni, de én úgy gondoltam hogy itthon is tudok majd boldogulni, ha egy idegen országban, idegen nyelvű környezetben megálltam a helyem a munkában. Meg honvágyam is volt na...
Az utóbbi 6 év bebizonyította, hogy tévedtem... :-(
2010.02.18 11:37:09Stock
Viktus: tudod volt itt egy apró kis gazdasági világ válság, amit csak aferi gerjesztett......
öszöddelm mneg nem tudom mi bajod? az övé kikerült.. az legalább őszinte, legalább a spanjaival őszinte!
a Zorbán meg még SOHA nem hazudott... muhahahaha :-DD
morvai, vonós vona, hídfoglalós előd, budaházy egy cspat ne bohóckodjunk már, ne felejtsük már el, mai tegnap történt!
2010.02.18 11:38:50Viktus
kisqtya33
Igen sajnos ez a jelenlegi kormányzó elit legnagyobb bűne, akiktől még most sem tudunk megszabadulni sajnos. Ők letudták annyivel, hogy ellehet innen menni.
2010.02.18 11:42:41Viktus
Stock
Gazdasági válság másfele is volt Európában. Cseheknek? szlovákoknak? lengyeleknek? kellett IMF hitel az államcsőd elkerülésére? 2002-ben még mindegyik mögöttünk kullogott. Ezt a gazdasági válság szöveget max. a régi trotyi elvtársak veszik be a válság csak felgyorsította az eseményeket. Nem volt szerencsétek megszűnt az isteni gondviselés meg a világgazdaság pénzbősége pedig még egy ciklust szívesen pusztított volna a párt aztán 2011-12-ben omlott volna össze a produkció. Ennyi.
2010.02.18 11:51:53kisqtya33
Stock:
Ne haragudj, de a kommented rettentő tájékozatlanságról tesz tanúságot. Nálunk már 2004-2005-ben megkezdődött a gazdaság hanyatlása, abban az időszakban amikor a kelet-európai övezetben az átlag növekedés 5-7% között volt. Na egy ilyen hanyatlóban levő egyre erőtlenebb gazdaságot talált el a válság a "közepibe".
2010.02.18 12:00:24kisqtya33
Nem akarok minden politikust szidni (ez általánosítás volna amit nem szeretek) de álljon itt két vicc elgondolkodtatóként:
- Miből lehet tudni, hogy egy politikus hazudik?
- Kinyitja a száját.
A másik vicchez egy kis komment, ez tavaly keringett Romániában (igen fordult a világ, most ők gyártanak vicceket rólunk):
- Mi a különbség a román és a magyar pénzügyminiszter között?
- A román pénzügyminiszter lop, aztán teszi a dolgát. A magyar pénzügyminiszter lop.
A politikát, politikusokat az egész világon megfertőzi a korrupció, hiszen ők is emberek és némelyik nem tud ellenállni a korrupciós pénzek csábításának, ez így volt és így lesz mindig is. De ha a saját haszna mellett az ország boldogulásért is tesz, küzd, dolgozik, akkor hát nem jó, de egye fene... De ha egy politikus csak azért lesz képviselő, miniszter stb hogy a saját zsebét tömje, az ország meg le van sz...va, nos az eredményt láthatja és "élvezheti" mindenki a mai Magyarországon...
2010.02.18 12:11:40sántaclaus
Már megbocsáss Viktus, ,ma hajnalban nem azt ugattad ,hogy mész aludni mert dolgoznod kell majd menned, hogy kitermeld a nyuggerek 13 haviját?
Csak azért kérdezem ,mert egész nap itt ugatsz, komoly munkád lehet, belőled nem sok forintot lát az a nyugdíjas.
2010.02.18 12:14:09silverlaci
Minden part hibas abban, hogy hova jutott vagy nem jutott Magyarorszag. A Fidesz kormanyzasa alatt sem voltak lenyeges elteresek a politikaban. Rengeteg korrupcios botranyuk volt. Nem hiszem, hogy a Fidesz ujitast hozna, hiszen amig ok voltak hatalmon 98-02 semmi gyokeres reformot nem vittek vegbe (ado, egeszsegugy, nyugdij, stb...) Ha valaki meg akar cafolni konkret tenyekkel, nyugodtan probald meg.
2010.02.18 12:16:14silverlaci
Az LMP elegge kezdo, naiv partnak tunik, de legalabb meg van a lehetoseg arra, hogy kinovik. Nem artana ha bekerulnenek legalabb a parlamentbe. Unom mar ezeket a levitezlett, ujulasra nem kepes politikusokat, partokat.
2010.02.18 12:24:15Viktus
sántaclaus
Céget vezetek ákom-bákom nem kapálok gép előtt dolgozom. Nyugodtan betudok nézni ide. Sőt most megyek ebédelni is. Összevetnénk melyikünk mennyit termel lenne megdöbbenés ... :P
silverlaci
laci alapvetően kevés tökéletes ember van még a mostani friss húsik közt is mindenki legalább egy kis szívességet elintéz v.kinek. Az álszentség, hogy ne csinálná meg bárki. Két dolgo lényeges a mérték , és a mellette végzett teljesítmény.
2010.02.18 12:24:31silverlaci
Viktus:
Ahhoz kepest, hogy mennyit nyafogsz arrol hogy a nyugdijas prolikat, naplopokat, kisebbsegieket tartasz el az adodbol, feszt csak ezen a portalon logsz, valoszinuleg munkaidoben. Nemhogy mennel vissza dolgozni :D. Remelem a Fidesz legalabb, mint jobb oldali part tenyleg csokkenteni fogja a munkat terhelo adokat. De 98-02 kozott nem igyekeztek.
2010.02.18 12:26:55D.S.
Ahogy előttem már többen leírták, nagyfokú naivitás elszámoltatásra számítani.
A "rendszerváltáskor" alakult pártok csak színlelik a végletes szembenállást, a színfalak mögött pedig összekacsintanak. A lényeg, hogy ők maradjanak körön belül. Az, hogy ki nyer, már mellékes. A mentelmi jog adott, és az alulról szerveződő mozgalmak a perifériára szorulnak. Mi pedig utáljuk egymást az ő nevükben.
Véleményem szerint a Jobbik is ennek a tervnek egy új eleme. Sokan minden pártból kiábrándultak, és felmerült a veszély, hogy ezek az emberek szerveződni kezdenek. Ezt elkerülendő csináltak, vagy csak elősegítették a kialakulását egy olyan pártnak, ami felszívja az elégedetlenkedőket, a későbbiekben pedig értelmetlen irányba fordítja az egységes akaratot. Korábban ez a MIÉP feladata volt, amit meg is valósított. Rendszeres hőbörögési lehetőséget biztosított a feszültségek levezetésére, majd hazaküldte az embereket. Persze a volt miépesek szépen átültek a Nemzeti Frontba, majd a Jobbikba.
www.kibulizottorszag.net
2010.02.18 12:34:05Viktus
silverlaci
Neked ugyanazt tudom mondani lacikám ... egyébként a multi akinek beszállítok éppen takarékon van, mert itt van a bölcs vezetőjük, és most éppen okoskodós napokat tartanak.
laci hallottál már az adójóváírásokról? tanultál-gyereked tanult hasznosíthattad, biztosításokat szintén, lakáshitelt stb. több volt, mint a semmi már az is.
2010.02.18 12:37:53Viktus
D.S.
Mire szerveződnének mégis? ki szervezné őket? Budaházy meg hunnia? jurtasátras szép jövőbe?
2010.02.18 12:39:43sapienti sat
A végén nem Csókay András agysebész látható? Szerintem igen!
2010.02.18 12:46:12silverlaci
Viktus:
Ezek a latszat intezkedesek nem gyokeres reformokat jelentenek. Szerintem ezt meg te is latod, csak nem akarod beismerni. Fidesznek mar meg volt a lehetosege, hogy erdemi valtozasokat hozzon. Szerinted mert buktak meg a 2002 es 2006 valasztasokon?
2010.02.18 12:47:55D.S.
Viktus:
A szervezés pont arra irányul, hogy az elégedetlenséget agyament irányba fordítsák, és nevetségessé tegyék az egészet. Ilyen volt, amikor az öszödi beszéd után az önjelölt szónokok és vezetők "vesszen Trianon" és hasonlók skandálására bíztatták a tömeget. Így egyrészt elterelték a tömeget az eredeti céltól, a hazug kormány eltávolításától, másrészt sokan haza is mentek, mert ezzel komédiába fulladt a demonstráció.
2010.02.18 12:51:20silverlaci
Viktus:
Nem azert buktak meg mert hirtelen tobb proli, meg myugdijas lett, hanem mert az emberek csalodtak Orbanban.
Azota a Fidesz vezetosege semmit nem valtozott. Ha lehet meg gorcsosebben kapaszkodnak husosfazekhoz, mint regebben. Ez is mutatja, hogy mennyire nem kepesek a megujulasra.
Ilyen partra nem hazafias tett szavazni, hanem epp ellenkezoleg. Uj partok kellenek, uj arcokkal, uj eszmekkel. Mar unom a komcsizos poltikat, te meg nem?
2010.02.18 13:10:13silverlaci
De legalabb regi partok uj arcokkal, uj ideologiaval. Az MSZP legalabb probal ujitani, ezt nem lehet a szamlajara irni.
Viktus:
UI: En szabadsagon vagyok, de en egyebkent is az angol prolikat tartom el az adombol:D.
2010.02.18 13:17:01silverlaci
Viktus:
Egyebkent, aki Fideszes az nem multi ellenes alapbol? Fidesz szokott multi ellenes szovegeket hangoztatni. Te is Magyarorszagot zsakmanyolod ki a munkaddal. Beszerzel olcson anyagot a magyaroktol, hogy a multik eladjak jo haszonnal, de meg igy is olcson, kiszoritva a magyar kisvallalkozokat a piacrol? :D. Mint Fideszes, en a helyedben ott hagynam oket es atallnek kisvallalkozonak. :D
2010.02.18 13:39:28Asura
az egesz valasztasrol, partokrol, egymas torkanak eso marhakrol tomoren annyi a velemenyem es ebbe mindenki bele tartozik:
BOFFF
2010.02.18 13:43:55silverlaci
Asura:
Szerintem te vagy a legertelmesebb mindagyiunk kozul, beleertve magamat is.
2010.02.18 13:51:16sszuri
Asura! Igazad van, az emberek többségének csömöre van az élősködő politikusokból és politikából!
Csatlakozom silverlacihoz!
2010.02.18 14:19:42silverlaci
sszuri:
Ne hozzam csatlakozzal, hanem az LMP-hez. Ok meg bizonyithatnak. Jo lenne ha legalabb bekerulnenek a parlamentbe. Ha ramesz weboldalukra, olvashatsz egy par gazdasagot elenkito celkituzest, amik szimpatikusak.
UI: Nem vagyok LMP aktivista, de itthon vagyok vagy ket napja es jobb hijjan mivel rossz az ido (Londonban), atneztem melyik partra lenne erdemes szavazni.
http://lehetmas.hu/sajto/142
2010.02.18 14:24:37sszuri
silverlaci:
a véleményeddel értek egyet, egyéb iránt nekem is szimpatikus az LMP!
2010.02.18 14:27:42D.S.
sszuri:
silverlaci:
Pedig tényleg inkább egymáshoz kellene csatlakoznotok, csatlakoznunk. Nekünk, az embereknek. Az LMP is csak egy párt. Ma már minden párt és pártprogram hiteltelen. Az egész rendszer rossz.
Én nem fogok szavazni. Minden szavazat (bárkire) a jelenlegi rossz rendszert legitimálja.
Tényleg érdemes elolvasni ezt:
www.kibulizottorszag.net
Legalább a végét, ahol az alacsony részvétel következményeiről ír.
2010.02.18 14:35:03sszuri
megnézem
2010.02.18 14:43:16silverlaci
sszuri:
"Ne hozzam csatlakozzal, hanem az LMP-hez." beszolas csak poen volt:D. Nem akartalak kioktatni.
Szerintem ok egy ude szinfolt a politikai palettan. Ha ranezel a jeloltjeikre, nincsen gazdasagi bunozo fejuk, mint a legtobb politikusainknak.
D.S.:
Ha esetleg elkorcsosulnanak, akkor meg le veluk. De addig is adjuk meg a bizalmat nekik latatlanban, es ne vegyuk oket egy kalap ala a leszerepelt politikai "elittel".
2010.02.18 14:51:36silverlaci
D.S.:
Egy demokratikus allamnak szuksege van kulonbozo partokra es ideologiakra. Kulonbozo part allasokra szukseg van, szakmai vitakra, stb... Nyugati orszagokban nincs ilyen szakadek es sokszor ellenzekiek egyuttmukodnek (Nemetorszag, Anglia).
A gond az Mo.-on hogy ertelmesen nem lehet vitazni, mert vannak partok, akik elvbol elutasitanak mindent, ami nem toluk valo. Nincs kompromisszumra valo hajlam, meg a legalapvetobb nemzeti keredesekben sem. Megy a komcsizas, Orbanozas, gyuloletkeltes (zsido, roma).
2010.02.18 14:56:15Balance Of Power
2010.02.18 14:43:16silverlaci
LMP: Aranyosak, fiatalok, de sulytalanok. Ott van a blogban is szereplo aktivista: biztos jol el lehet vele dumalni meg inni par sort a Szodaban, de komolyan veheto-e? Hol a karizma? Bp-en kivul hol van eselyuk? Szvsz ha MINDEN 30-as pesti ertelmisegi rajuk szavazna, az se lenne eleg az 5%-hoz. Ennek ellenere kacerkodom a gondolattal, hogy rajuk kellene voksolni.
Mondjuk nekem alapvetoen az a velemenyem, hogy aki elmegy aktivistanak barmelyik csoportosulashoz, az azzal e lepesevel feladta egyenisegenek egy fontos reszet. Ez valamifele korltatoltsagot feltetelez, ill. eredmenyez.
2010.02.18 15:00:03Balance Of Power
2010.02.18 14:51:36silverlaci
Az hogy ott egy fokkal civilizaltabban csinaljak, nem valtoztat a dolog lenyegen.
Szerintem Nyugaton az van, hogy bar vannak partszimpatiak, a te alapveto eletszinvonaladon kurvara nem valtoztat, hogy van-e kormanyvaltas vagy nincs. Itt meg 4 evenkent mindenki a Messiast varja. Sokszor, sok helyen elhangzott mar, hogy nagykoalicio - a nemetek megcsinaltak. Nalunk miert nem lehet? Foleg ha valojaban osszejatszanak a szinfalak mogott...
2010.02.18 15:02:53silverlaci
Balance of Power:
Meg partok nelkuli politikai rendszert meg nem talaltak fel. Bocs, tevedtem. De ok meg nagyon utopisztikusak. Az elgondolasuk az hogy nincsenek partok es az emberek teljesen egyenloek es a tudomany es technika a megoldas a modern politika minden problemajara. http://www.zeitgeisthungary.com/
2010.02.18 15:13:16silverlaci
Balance of Power:
Itt a link a teljes filmre (remelem magyarul is meg van valahol zeitgeist addendum full movie youtube). Szerintem te csipned oket. Nekem nagyon utopisztikusak, meg ha jo dolgokat is mondanak.
Az elso masfeloraba a penzugyi rendszert meg az amcsikat biraljak, utanna meg az o uj vilagkapukat magyarazzak az utolso fel oraban.
http://www.youtube.com/watch?v=1gKX9TWRyfs
2010.02.18 15:21:06sszuri
Emlékszem amikor 90-ben zajlott a választás, a külföldi megfigyelők úgy nyilatkoztak, hogy Magyarországnak a nagykoalíció lenne a leghasznosabb abban a helyzetben. Nézzétek meg azóta mi történt, egymás kezébe adogatták a hatalmat és az ország pénzét, a pénzünket, és az arcok nem sokat változtak! Azt látom, hogy azok az emberek akik ezalatt az időszak alatt közel kerültek a politikához, meggazdagodtak és le sem szarják a pórnépet egészen addig amíg jönnek a választások! Sajnos a többség elhiszi azokat az ígéreteket amelyek alapján választ, és jön megint egy másik kormány aki az előzőre fog mutogatni a be nem teljesült ígéretei miatt! Közben persze újra elosztják egymás között az emberekből még kicsavarható pénzt, és négy év múlva még gazdagabban ismét ígérgetni kezdenek. Kor5ábban már leírtam, most úra idézem:"Ha közösen irányítanák az országot a parlamentbe jutó pártok, akkor nem tudnának egymásra mutogatni, nem tudnának mutyizni, talán előbbre jutnánk!"
D.S. megnéztem, az elejét és a végét elolvastam, sok mindennel egyetértek, azonban én szavazni fogok.
2010.02.18 15:26:14D.S.
silverlaci:
A pártok szembenállása csak színlelt. Húsz évvel ezelőtt mind az MSZMP-ből alakultak. Ez alól csak a Magyar Október Párt volt kivétel, amit hamar el is intéztek. Felosztották maguk között a politikai palettát, de a szembenállásuk csak nekünk szól. Mi utáljuk egymást a nevükben. Nekik a lényeg az, hogy a körön kívülről ne érkezzen új erő, főként ne alulról szerveződő kezdeményezés. Az, hogy ki alakít kormányt az másodlagos kérdés számukra.
Amikor a "rendszert" utasítom el, akkor a háttéralkuk rendszerére gondolok, nem a demokráciára. Az "elitet" kellene lecserélni. Ennek eszköze lehet egy nagy arányú távolmaradás. Ez talán össze is hozná az embereket. Rájönnének, hogy az "elit" a közös ellenség, nem pedig a másik ember. Erre a felismerésre mindenképpen szükség lesz ahhoz, hogy elinduljon végre valami fejlődés.
2010.02.18 15:30:08D.S.
sszuri:
Ez a Te döntésed. Én tiszteletben tartom. Főként, mert egyáltalán nem biztos, hogy az én megoldásom a legjobb. Az viszont jó, hogy megismerjük egymás véleményét. A megoldás így fog kikristályosodni, remélhetőleg.
2010.02.18 15:35:23Balance Of Power
2010.02.18 15:13:16silverlaci
Na igen, de ez is csak egy mozgalom. En a mozgalmon kivulisegben hiszek ;)Meg esetleg a cinizmusban.
De az Index pl. nagy derrel-durral beharangozta ezt a mitigernek.hu kezdemenyezest, ez is tok jo dolognak tunt, aztan behalt. Legalabbis a honlap kurvara nem frissul.
2010.02.18 15:37:21Balance Of Power
D.S.: Pont ezert lehetne opcio a nagykoalicio.
2010.02.18 15:41:10sszuri
Szevasztok.
Holnap remélem folytatom!
2010.02.18 15:45:02silverlaci
D.S.:
Neked is ajanlom ezt a videot, ha szereted az osszeeskuves elmeleteket.
http://www.youtube.com/watch?v=1gKX9TWRyfs
http://www.zeitgeisthungary.com/
UI: Egyebkent valamilyen szinten biztos igazad van, habar nem hiszem hogy a hatterben olyan nagyon egyuttmukodnenek, biztos vannak dolgok amikben igen. Pl. leszavaztak csomo kezdemenyezest a kozelet, fizetesek, juttatasok nyilvanossagra tetelerol. Ebbe egyet ertenek.
2010.02.18 15:49:54Viktus
silverlaci
Vállalkozóként szállítom be az alapanyagot van egy tucat kamionyom ... :P
2010.02.18 15:56:31silverlaci
Akkor jo. Ennek tenyleg orulok. Majd Orban papa gondoskodni fog a husegedrol.
Ha ilyen jol allsz anyagilag akkor miert sirsz allandoan ennyit? A sok "prolinak" is lecsurranthatnal valamit:D
2010.02.18 16:02:41silverlaci
Viktus:
Annyira szidod ezt a rendszert, meg Gyurcsanyek se tudtak tonkre tenni:). En nem szidnam a rendszert a helyedben, hiszen te is sikeres lettel alattuk. A gazdad markaba kopni nem szep!:D
2010.02.18 16:08:21silverlaci
Viktus:
Neked is ajanlom, hogy olvasd el a fenti bejegyzeseket. Kulonosen ezt:
Asura
az egesz valasztasrol, partokrol, egymas torkanak eso marhakrol tomoren annyi a velemenyem es ebbe mindenki bele tartozik:
BOFFF
UI: Teljesen igaza van, ezert en is befejezem a kioktatasod Viktus es elnezest kerek, ha megsertettelek. Legalabb mi legyunk kulonbek, mint akikre szavazunk.
2010.02.18 16:32:20silverlaci
Ha ki vagy abrandulva az eddigi rendszerbol, akkor ajanlom a kovetkezo linkeket.
Alternativak a mostani rendszerre:
LMP:
http://lehetmas.hu/sajto/142
ZEITGEIST II ADDENDUM (FULL MOVIE!)
http://www.youtube.com/watch?v=1gKX9TWRyfs
http://www.zeitgeisthungary.com/
2010.02.18 16:35:34jordán negatív
MIÉRT NEM LEHET KOMMENTELNI AZ MSZP-S LINKNÉL?!
2010.02.18 16:36:34jordán negatív
silverlaci: vicces, hogy a zeitgest-et hozod fel az lmp mellett kampanyolva... :)
2010.02.18 16:36:39D.S.
silverlaci:
Én sem összeesküvésre gondolok, inkább egyfajta közös érdek felismerésére. Erre nagyon jók az együtt szavazásos példáid. Valószinű, hogy még ennek is csak néhányan vannak tudatában a pártokban. A helyzet fenntartásához a legfontosabb elem a halálos ellentétek látszatának fenntartása. A fiatal tagok pedig ebbe simán beránthatók.
2010.02.18 16:44:16silverlaci
jordan negativ:
Ezek lternativak. Egyebkent nem kampanyolok senkinek ebbol is latszik. De elegem van ezekbol lejart politikusokbol.
Meg megemlithetnem a Jobbikot is mint alternativat, de szamomra nem azok. Az emberek frusztraciojat lovagoljak meg nagyon ugyesen, de en nem kerek az ideologiajukbol. Ezek valtoztatnanak. Meg ami jo maradt az orszagban azt is elrontanak.
2010.02.18 18:09:30jordán negatív
silverlaci: a partokat emberek alkotjak, akik az ideologiatol fuggetlenul sajat, ill. partjuk erdeket nezik (jobb esetben a hazajuket is). Szamomra nem okoz meglepetest, hogy elobb-utobb mindegyik megitelese, hitelessege romlik a szavazok koreben, mivel kompromisszumos donteseket kell hozni legtobbszor, szuk szabalyozasokon keresztul, amibe az egyszeru szavazo nem lat bele. Ez a resze engem nem is izgat, mert nem lehet ellene tenni. Csak a sok naiv proli kepzeleg valami idealisztikus kepben, ahol tejben-mezben furosztik a rendes vezetoik, mig nekik semmmi se kell csinalniuk. Sok nem valtozott a kommunizmus ota, es mindig meg tudnak lepodni, hogy jee.. meg sem az van, amit az elvtarsak igertek. Persze, hogy nem, foleg, ha nem is az orszag erdekeit nezik a global erdekek helyett, mert pl. az USA se azert eros, mert masok erdekeit nezi.
Tudom, sok bolond volt mszp szavazo fog ikszelni a jobbik melle, de ez se izgat nagyon, mivel elotte se iq-bol szavaztak, viszont most legalabb a haza erdekeit figyelembe vevo gondolat melle megy a voks... divatbol? gyuloletbol? rosszindulatbol? Reszben igen... ilyen emberek mindig lesznek.
En inkabb ugy latom, hogy ebben az orszagban mar annyira leepitettek mindent; moralt, ertekeket, vagyont, folyamatokat, stb., hogy csak jobba lehet tenni. Orom lesz igy ujra otthon elnem, dolgoznom... mert jelenleg kibirhatatlan az elet otthon (es az emberek nem tudjak, hogy az adottsagainkkal mennyivel jobbak lehetnenk, hihetetlen). Mivel van osszehasonlitasi alapom es szeretnek mar hazamenni, hidd el, nem csak ugy beszelek.
2010.02.18 18:38:24silverlaci
Jordan negativ:
Mond meg nekem, hogy mi a haza erdekeit figyelembe vevo gondolat. Egyebkent szerintem meg nem vagyunk teljesen a godor aljan, meg csuszhatunk ha trianonista nacionalistakra biznank az orszag vezeteset.
Johetnel haza, hogy bealljal a hadseregbe keszenletbe, varni a jelzesre hogy mikor foglalhatjuk vissza Felvideket. Hat ez nem egy jo alternativa.
2010.02.18 18:43:11silverlaci
Ja meg kisebbseget nevelni:D A melegekrol, meg izraelitakrol, komcsikrol nem is beszelve. Szep vilag lenne, ha megnevelnek oket a Jobbikosok.
Vigyazzallasba alhatnal te is majd a Jobbikos sorszemlen, csak vigyazz nehogy kilogj a sorbol mert ezek nem teketoriaznak. Szigoruan megbuntetnek teged is.
2010.02.18 19:22:00jordán negatív
silverlaci: Azt hiszem, errol nem fogok vitazni veled, ugyanis mas jelenti szamunkra a boldogulast. Ettol meg nem kellene ilyen szinten beszolni: "mikor foglalhatjuk vissza a Felvideket", "trianonista nacionalista", stb. Nem osztom a negativ jovokeped, amely nem kicsit tupirozott. Annal inkabb latom a veszelyt egy "lmp" szintu tarsasaggal kapcsolatban, amelyik egy bizonyitottan szelsoseges part nyomdokaiban jar.
2010.02.18 19:45:20jordán negatív
Jah, hogy mi a haza erdekeit figyelembe vevo gondolat? Helyzettol fugg, igy nehez egzakt modon definialni. Legtobbszor ezert is tudjak ezt kihasznalni a haza ellen szandekosan vagy rombolo ideologiak menten tevekenykedok. Hosszu tavon, kisebb-nagyobb tettek utan egy ertelmesebb embernek egyertelmuve kell hogy valjon, hogy mi az, ami hasznos az orszagnak, mi az, ami nem. Mit latsz most?
1. Nem maradt semmink, de meg mindig facsarnanak.
2. Fogyunk.
3. Mindenki kapcarongya vagyunk.
4. Nem azt a reteget segitik, akik az orszag hasznara vannak, hanem akik csak nyelik a penzt (nagy adok, elfojtott gazdasag, nyugdijasok, ingyenelok kozpontban, mikozben a fiatalok nem boldogulnak, elmenekul, aki tenni akar, es marad, ha buntars, orokol, gyava vagy remel)
5. Visszafizethetetlen hitel a nyakunkban.
6. Mindenki fontos, csak az nem, aki tenyleg tudna tenni az orszagert.
7. Erkolcsi, szellemi, moralis leepites.
...
folytassam?
A polkorrektkedes mar nem alternativa szamomra, ne haragudj. Radikalis tettek kellenek ehhez a mocsokhoz, amit mar egy ideje nyelunk.
2010.02.18 19:46:26hevi421
Lesz, Lesz, Lesz... ha a Fidesz ígér abból csak egy nagy Lóf@sz lesz. Szebb Jövőt!
2010.02.18 20:00:16amenatyam
Stock 2010.02.18 00:40:41!
Borzasztó színvonalad van, olyan igazi, jellemző, elvtársi. Tudatlan butaságod elképesztő!
Azok akkor és ott egyáltalán senkit nem tartottak el, hanem Kádár elvtársék vették fel a hiteleket, azokat a hiteleket, ami miatt a csőd közelébe került az ország a '80-as évekre! Azokból a hitelekből finanszírozták a szerinted "ingyen" oktatást, "ingyen" orvost, meg a sok felesleges munkahelyet, ahol a léhűtőket fizetni kellett, de termelés egy lószar se volt!
Ezért tartunk ott, ahol tartunk! Pont azt csinálták mint a Fletó: hitelből finanszírozták a szociális kiadásokat.
Ha cseppet értenél a közgazdasághoz, akkor ilyesmivel tisztában lennél, de ehelyett csak kántálod a baromságokat, és másokkal kötekedsz, trágárkodsz!
Szégyelhetnéd magad!
2010.02.18 20:01:49silverlaci
Jordan negativ:
Elnezest ha megbantottalak, egy kicsit elragadtattam magam es tulzasokba estem.
Amiket irtal felig-meddig igazak, ezert is van ennyi a mostani politikai elitbol kiabrandult szavazo.
Semmi konkretumot nem irtal le a Jobbik valasztasi igeretebol, hogy hogyan tennek veresenykepesebbe Magyarorszagot a regioban, milyen moralis ertekeken alapulo uj tarsadalmi rendet hoznanak letre.
Ciganybunozes megalapitasa az egyik legjelentosebb tettuk:D Erre aztan lehet alapozni egy uj rendszert, a homofob, xenofob (szlovak ellenesseg)alapbeallitottsagukat nem is hangsulyoznam.
2010.02.18 20:05:30amenatyam
jordán negatív:
Amit leírsz az persze fontos és igaz, csak azt nem a Jobbik tudja Európában helyretenni, hanem csakis a Fidesz!
Mert az tagadhatatlan, hogy keményen függünk a nagyhatalmaktól (lásd befektetések), és azokkal csak akkor lehet dűlőre jutni, ha értelmesen, nyugaton is lefogadott stílusban kommunikálnunk.
Sajnos ez a Jobbiknak nem megy, néha - akár jogosan is - de túl radikálisan fogalmaznak.
2010.02.18 20:10:26silverlaci
Az LMP-nek legalabb vannak elkepzelesei a gazdasag rendbetetelevel kapcsolatban. Ha a gazdasagot rendbe raknank, a fenntebb sorolt problemak is enyhulnenek,es vegre nyugodt szivvel hazajohetnel (johetnenk). En mar Londonban elek 6 eve es te?
Olvasd el es aztan majd irj:
http://lehetmas.hu/sajto/142
Megha nem is eredeti,de legalabb van nemzetkozi alapja. (Obama, Brown is hasonlo elgondolasokat tamogat).
A Jobbik nem fogja tudni a problemakat megoldani, de cafoljal meg a programjuk alapjan. Csak tenyeket irj be.
2010.02.19 00:36:16Viktus
silverlaci
Az LMP zöld maszlagra gondolsz a szociálizmussal keverve? ez ugye csak vicc? :D
2010.02.19 00:37:26Viktus
silverlaci
Van olyan cég ami nem élte túl őket csak okos ember több lábon áll ... :P
2010.02.19 03:08:54absurdistan
"Szoktam néha hányni."
2010.02.19 08:27:34sszuri
Szevasztok!
Végigolvasva a tegnap délután óta tett megnyilvánulásokat megállapítom, hogy az álláspontok nem igazán közeledtek!
2010.02.26 16:06:09zgabi
Semmilyen formában nem kívánatos az országnak, hogy egy párt több mint 2 / 3-os győzelmet arasson, különösképpen nem, hogy a Fidesz nyerjen ilyen arányban. 1998-ban, amikor alig-alig volt a jobboldali pártoknak egy ici-pici többségük a Parlamentben, Orbán pökhendien kijelentette: " ellenzék nélkül is lehet kormányozni". Egy ilyen, diktátorságra igencsak hajlamos ember kezébe adni a törvényalkotás és az alkotmánymódosítás lehetőségét több mint hiba, bűn lenne. Súlyos bűn, melyért nagyon-nagy árat fizetnénk. Soha.
2010.02.26 16:21:34mivammáhe
JAJISTENEM GYÖNAZORBÁN!!!
Ugyanaz a lemez, mivel mással nem tudnak operálni, ezért ki van nevezve főgonosznak, akitől rettegni kell. Talán azért, mert tőle tartanak a legjobban.
Nem kívánatos, hogy 2/3 -ad legyen a FIDESZ-nek? Hát én másként gondolom, mi a nem kívánatos. Pl. a szadesznek- mdf-nek bejutni a bejutni, és folytatni a károkozást...
Azt, hogy ki pökhendi, szintén vitathatnánk, de túl sok példát tudnék hozni, úgyhogy most ettől eltekintenék.
Mit kellene még csinálni ennek a tehetségtelen, dilettáns bandának ahhoz, hogy jó néhány ember a fejéhez kapjon???