Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMSenkit nem terhel személyes felelősség amiatt, hogy Magyarországnak rossz a nemzetközi sajtóvisszhangja, jelentette ki Kovács Zoltán, a kormányzati kommunikációért felelős államtitkár a Magyar Televízió Ma reggel című műsorában csütörtökön. "A sokat látott külügyérek és a sokat tapasztalt közvéleménnyel foglalkozók is azt mondják, hogy ilyet még nem láttak" – mondta Kovács Zoltán. Szerinte várhatóak voltak reakciók, kritikák a médiatörvénnyel kapcsolatban, de ami most zajlik, az mind stílusában, mind kiterjedtségében váratlan.
Kovács csütörtökön kérdésre tagadta, hogy ellentét lenne a kormányzat, a frakció és a miniszterelnök kommunikációs stábja között. Azt is mondta: nem tudja, kinek szólt Lázár János Fidesz-frakcióvezető korábbi kijelentése, miszerint felmerül a kormányzati kommunikációért felelős személyek felelőssége. Tegnap az Index is arról írt, hogy a támadások felkészületlenül érték a kormányt, a választási győzelem után kialakított, három részre osztott kommunikációs szisztémában mindenki a másikra várt. Az Indexnek nyilatkozó fideszesek Lázárhoz hasonlóan a kormányzati kommunikációt okolták. A médiatörvény egyéni képviselői indítvánnyal ment át a parlamenten, így a kormány csak akkor tudott vele foglalkozni, amikor a jogszabályt a parlament már elfogadta, magyarázta Kovács.
Mindannyiunk felelőssége, hogy megfelelő válaszokat adjunk a külföldi sajtónak, mondta az államtitkár. Hozzátette, hogy éppen ezért a magyar uniós elnökség bemutatására Brüsszelből meghívott 55 újságíró programját részben megváltoztatták, hogy tájékozódhassanak a médiatörvényről. Kovács úgy érzi, hogy sok "félreértést" sikerült eloszlatni, állítása szerint újságírók maguk mondták, hogy a "már-már alpári támadások" mögött a Közép-Európával kapcsolatos előítéletek "bugyognak fel".
Arra a kérdésre, hogy a 174 oldalas médiatörvényből 14 oldalt miért nem fordítottak le, az államtitkár azt mondta: ez a kákán is csomó keresése, mert az érdemi részt már lefordították.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM