Újabb egymilliárdot költenek kormányzati kommunikációra
Közbeszerzést írt ki a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a 2013-2014 évi kommunikációs feladatai ellátására - írja a Kreatív a Tenders Electronic Dailyre hivatkozva. A becsült érték nettó 1 milliárd 330 millió forint.
A keretösszeg nettó 700 millió forint, amelytől 90 százalékban el lehet térni igény esetén, így a becsült érték áfa nélkül 1 milliárd 330 millió forint.
A tervek szerint 2013. július 22-től induló és 2014 június végéig szóló megbízás során a nyertesnek médiatervezést, médiavásárlást, reklámtevékenységet és btl-munkákat kell végeznie, valamint kommunikációs stratégiát kell kidolgoznia és rendezvényeket kell szerveznie. Az alkalmasság minimumkövetelményei és a bírálati szempontok a kiírásban részletesen szerepelnek. Az ajánlattételi határidő június 10.-e, az ajánlattételi felhívást a KIM július 1-én küldi ki a kiválasztott indulóknak - írja a lap.
A Kreatív emlékeztet arra, hogy KIM legutóbb januárban írt ki közbeszerzést a Jó állam című kampány lebonyolítására.
Ahogy arról korábban írtunk, akkori közbeszerzést a Bell and Partners nyerte, a cég által elkészítendő kampányok fő célja a minisztérium szerint az, hogy bemutassa, értelmezze és megértesse a jó állam fogalmát és szerkezetét, "amely az elmúlt két év átalakításainak következtében kézzelfogható valósággá vált".
A szerződésben vállalt feladatokat - köztük média- és márkakommunikációs stratégia kidolgozását, médiakampányok tervezését, médiavásárlást, kampányok utóértékelését és kutatások elkészítését, kreatív tervezést, kivitelezést és gyártást, valamint reklámügynökségi és online kommunikációs feladatokat - 2013. május 31-ig kell elvégeznie a cégnek összesen 35 millió forint plusz áfa keretösszeg erejéig.