A budapesti mobilparkolásnak betett a meleg. Az okostelefonokról indított fizetős parkolás ugyan leterheli a számlánkat, csak a visszaigazoló sms nem érkezik meg, emiatt hivatalosan nem tudjuk igazolni, hogy fizettünk, hiába pörög a számláló.
Gábor pénteken a Pannónia utcánál parkolt. Mielőtt letette a kocsit, a megszokott módon küldte el a Telenor parkolási rendszerének a parkolás megkezdését jelző sms-t, viszont mire visszaért, már várta a büntetés. A visszajelző sms - miszerint a rendszer nem fogadta be a jelzését - csak ezután érkezett meg.

A felháborodott parkoló ezután a parkolási társaság ügyfélszolgálatára ment, ahol azzal fogadták, hogy mivel a Telenor rendszerének hibáiért ők nem tudnak felelősséget vállalni, a büntetés érvényes marad.
Gábor elmondása szerint az ügyfélszolgálat tele volt Telenoros panaszosokkal, és a hasonló cipőben járó parkolók reményében a parkolóőrök fokozott létszámban mentek az utcákra.
Az Index megkeresésére a Telenor kommunikációs igazgatósága elmondta, hogy a rendszer egy hajnali frissítés után nem állt helyre rendesen, ezért nem fogadta be az sms-eket.
Kadlok Nelli, a cég sajtómunkatársa viszont arra hívta fel a figyelmet, hogy a felhasználókat minden esetben értesítik arról, hogy csak akkor rendelkeznek érvényes parkolási jeggyel, ha már megérkezett a visszajelző sms a telefonjukra. "Csak azoknak tudjuk kezelni az ügyét, akik bizonyítani tudják, hogy megkezdődött a pénz levonása, viszont ennek ellenére is megbüntették őket." A rendszer a reggeli órákban állt le, délután 3 körülre viszont helyreállították.