Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter december 31-én elküldte a választ Dúró Dóra jobbikos képviselő parlamenti írásbeli kérdésére, hogy mennyibe került a kormány „Magyarország jobban teljesít” kampánya.
Navracsics közölte, hogy a kampány teljes költségvetése (beleértve a médiafelületek vásárlását és a kreatívok legyártását) nettó 623 841 008 forint plusz áfa volt. Ez bruttó 792 278 080 forintot jelent.
A kampány 2013. március 25-től november 10-ig tartott televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és online felületeken. A miniszter tájékoztatása szerint a felületek darabára átlagosan nettó 64 892 forint plusz áfa volt, összesen 8830 felületet vásároltak meg.
A kormány közbeszerzési eljáráson választotta ki a kampánnyal megbízott cégeket. A kreatív anyagok tervezésével és gyártásával a Lounge Design Kft.-t bízták meg, a médiatervezésre- és vásárlásra az Inter Media Group Kft.-vel kötöttek szerződést.