EP-választás: az MSZP az utcáról a netre menekül
Szanyi Tibor, az MSZP európai parlamenti listavezetője szerint a párt nem elsősorban közterületi hirdetésekkel, hanem inkább az interneten fog kampányolni - írja az MTI.
A politikus ezt azzal magyarázta a sajtótájékoztatón, hogy a parlamenti választással ellentétben ezúttal nincs központi kampánytámogatás, és a párt a "CÖF-höz hasonló munkásőrséggel" sem rendelkezik.
A Transparency International számításai szerint a Kormányváltók pártjai 1 milliárd 370 millió forintot költöttek az országgyűlési választás kampányára, azaz 370 millió forinttal többet, mint az megengedett lett volna. A TI szerint a Fidesz-KDNP még őket is felülmúlta, a pártszövetség több mint 2 milliárdot költött.
A május 25-ei EP-választás kampányához nem kapnak költségvetési támogatást a pártok, így a pártok dönthetnek arról, hogy mennyit szánnak pártjuk és jelöltjeik támogatására.