Milliárdokért kommunikál a Miniszterelnökség

2014.10.08. 16:25 Módosítva: 2014.10.08. 16:25

Két-két cég közös ajánlattevőként három társaság pedig önállóan nyert el egy-egy részt a Miniszterelnökség 2,9 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs nyílt közbeszerzéséből - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

  • Az első rész a grafikai tervezésre vonatkozott, ezt a 400 milliós keretet az E-Press Nyomda Kft. és Pátria Nyomda Kft. - mint közös ajánlattevők - nyerték el.
  • A második részbe foglalt feladat a PR koncepció kidolgozása, PR és on-line kampányok tervezése, lebonyolítása, továbbá kreatív anyagok gyártása volt. Ennek a 800 milliós résznek a nyertese a HG360 Reklámügynökség Kft. lett.
  • A médiafelületek foglalását és vásárlását tartalmazó, 1,5 milliárd forint keretösszegű harmadik részt az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte el.
  • A kvalitatív közvélemény-kutatási feladatok nyertese a Kutatópont Piac- és Véleménykutató Kft., míg a kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok nyertese a Századvég Politikai Iskola Alapítvány, valamint a Kód Piac-, Vélemény és Médiakutató Intézet Kft. közös ajánlata lett. Ezek egyenként 100-100 millió forint keretösszegűek.