Lehalt a Főgáz ügyfélszolgálata

2015.05.11. 21:57

Nem elérhető a Főgáz weboldala, online, telefonos ügyfélszolgálata és hibabejelentője két napja. Ez így nem kicsit kellemetlen, mert semmi ügyet nem lehet intézni, de veszély esetén hibát sem lehetne bejelenteni.

– írta olvasónk kétségbeesetten.

Azonnal utána kérdeztünk, mi a gikszer?

Ez a felirat fogadja most a Főgáz honlapjára tévedőket
Ez a felirat fogadja most a Főgáz honlapjára tévedőket

A cég sajtóosztálya villámgyorsan reagált:

Eszerint a Főgáz jelentős fejlesztések bevezetését kezdte meg az informatikai rendszeren a hétvégén, hogy az készen álljon az új ügyfelek zavartalan kiszolgálására, hiszen a gázszolgáltató társaság április elején megkapta országos egyetemes szolgáltatói engedélyét. Ehhez szükségessé vált informatikai kapacitások bővítése, ezek beállítása. 

Sajnos a műveletek elvégzése időnként rövidebb technikai leállást eredményezhet. Amennyiben a fogyasztók számára a mérőállás bediktálása nehézségbe ütközik, a Főgáz meghosszabbíthatja a diktálási időszakot. (A nap 24 órájában elérhető a diszpécserszolgálat a +36 1 477 1333 telefonszámon, ahol gázszivárgást, vagy egyéb műszaki problémát lehet bejelenteni.)