Egymilliárdot beleöltek, de nem igazán tudják, mi legyen a VI. kerület vadonatúj kultúrházával. A 4000 négyzetméteres ingatlan állami címzett támogatásokból készült el, az önkormányzatnak viszont sürgősen csinálni kell valamit, mert ha a beígért funkciókat nem indítják be, vissza kell fizetni a pénzt. Csakhogy az induláshoz újabb százmilliók kellenének, így valószínűleg költségkímélő, azaz gagyi áthidaló megoldás születik.
Április elején szakadt a terézvárosi önkormányzat nyakába a gond, végleg elkészült a Közösségi Kulturális Színtér névre keresztelt intézmény épülete. A váratlannak nem nevezhető fejlemény ellenére a kerület néhány gyors intézkedés megtételére kényszerült. Rohammunkában, két hét alatt készíttetett egy tanulmányt, ami arra hivatott válaszolni, hogy mi legyen az épületben.
600 millió forint állami támogatás, 200 millió forint önrész, valamint egy hasonló nagyságrendű hitel kellett ahhoz, hogy a VI. kerület Eötvös utca 10. alatti épületet egy vadonatúj négyemeletes ingatlanná alakítsa a Kipszer. A cég tulajdonképpen már tavaly év végén elkészült a beruházással, de mivel az önkormányzatnak 2009 első negyedévében nem volt ideje foglalkozni az üres ingatlan sorsával, elvállalta az üresen álló ház üzemeltetői és őrzési feladatait is. Ez a szerződés járt le március 31-én.

Néhány nappal a lejárat előtt kapták meg az önkormányzati testület tagjai azt a döntés-előkészítő tanulmányt, amely a hivatal felkérésére megvizsgálta a házat, és javaslatokat dolgozott ki a beüzemelésre és a működtetésre. Az irat két hét alatt készült el, a szerzők sajnálkoznak is, hogy az előterjesztett ajánlatok egy része emiatt nem lehet pontos, hiszen „nem minden esetben készültek a konkrét feladat és helyszín ismeretében". A sürgősség oka az volt, hogy a Kipszer kivonulása után a kerületnek meg kell oldania az őrzés-védelmet és az állagfenntartást, de az is nyomaszthatja a vezetést, hogy a „végleges használatba vételi engedélyt az épület még nem kapta meg, a címzett támogatás elszámolása azonban csak az érvényes engedély birtokában történhet meg, amelyhez viszont ki kell jelölni a majdani üzemeltetőt".
A tanulmányból kiderült, hogy az állami pénzért beígért színházi funkciót nehéz lesz összehozni, mert a nagyterem kialakításánál a tervezők nem kalkuláltak a színpadtechnika, a fények, gépészet beépítésével. Ezért az igazi színház megvalósítása már csak az épület visszabontásával lenne lehetséges, ami további, akár százmilliós nagyságrendű kiadással járna.
A beüzemeléshez ezt leszámítva is mélyen a zsebében kell majd nyúlnia a terézvárosi vezetésnek, mert a jelek szerint az Eötvös 10-ben egyelőre csak a falak állnak. Az épületben sem telefon, sem internet nincs, be kell szerezni a berendezéseket, székeket.
A kerület kulturális költségvetéséből mindenesetre nehéz lesz kigazdálkodni, hiszen a TERMA (Terézvárosi Művelődési) Közalapítvány évi jelenleg évi 120 millió forintból működik, de az összeg közel felét a személyi kiadások viszik el.

Nem lesz probléma a beüzemeléssel - mondta az Indexnek Bajor Zoltán, a VI. kerület alpolgármestere. A kulturális területet felügyelő Bajor szerint lehet találni olyan szerényebb megoldásokat, amelyek közel sem igényelnek 100 milliós kiadást. Az önkormányzat szándéka, hogy úgy oldja meg az intézmény indítását, hogy ne nagyon kelljen pénzt beletenni.
Ehhez olyan külső üzemeltetőt keresnek, aki vállalja az épületbe tervezett funkciók ellátását. Az alpolgármester szerint erre hamarosan pályázatot írnak ki, és a közbeszerzési pályázaton keresik majd a legjobb ajánlattevőt a szükséges felszerelések beszerzésére. Ha nem lesz pályázó, akkor viszont az önkormányzatnak kell megoldania az üzemeltetést.
Bajor Zoltán szerint szeptemberben „döntési helyzetben" lesznek. Azt viszont, hogy mikor nyithat ki a ház, nem tudta megmondani.
A gombra varrták kabátot - jelentette ki a Fidesz-KDNP-frakcióvezetője. Hassay Zsófia leszögezte, támogatták, hogy legyen kultúrháza a kerületnek, de nem úgy, hogy egy elképzelést sem tudtak letenni, miként működjön. A frakcióvezető szerint a Verók István polgármester irányítása alatt álló hivatal eddig azt sem közölte, hogy miből kívánják fenntartani az intézményt.
Hozzászólások
2009.04.10 16:13:12Gottfried
Aki olyan igénytelen, hogy jól elvan ott a 6kerben, ahol a természetet csak a kutyaszarhegyek képviselik, annak fölösleges a kultúra.
Annak elég, hogy retteg a faSZistáktól és rászavaz a verók-féle tolvaj bandára.
2009.04.10 16:17:08nyistapista
Hát persze, Gottfried, mindenki pártállás alapján választ lakóhelyet. Mesélj, te hol élsz? Igényesfalván?
2009.04.10 16:23:48Dubito
Az állami pénzek ablakon való kidobásának kíváló példája. Mi a lószarnak kell kultúrház a VI kerületbe, ahol nem tud az ember 200m-t úgy megtenni, hogy színházba, múzeumba, kiállítóterembe, zenés-táncos lokálba nem botoljon.
Sok minden hiányzik a fővárosban, illetve a VI kerületben, de hogy az nem a színház, illetve nem ebben a formában, az biztos.
2009.04.10 16:37:00Hadess
Gottfried ez most vicc volt ugye? Jol el van a 6. keruletben? Es ha odaszuletett te barom akkor mi van? Akik "mind jol el vannak" a szegenyebb keruletekben azok kossek fel magukat? En a 2. keruletben lakom, de ez semmi masnak, mint a szerencsenek a kovetkezmenye, hogy ide szulettem. Nyilvan ha megtehetne a 6. keruletiek nagy resze is a Rozsadombon lakna te nagyon hulye, tippelj vajon miert nem koltoznek azon nyomban.
2009.04.10 16:40:35használt ingatlan
kultúrházat talán kultúrára kéne használni...:) Qrva vicces, hogy éhen döglenek a művészek, ezek meg semmire nem tudják hasznosítani....
2009.04.10 16:42:29használt ingatlan
Dubito: Imádom azokat az emberek akik nem a jelenben élnek és csak a miérteket kérik számon, mert... Kész van és kész, nem az a kérdés, hogy miért meg hova épült, hanem, hogy most mi lesz vele:)
2009.04.10 16:48:36parsons
Furcsa ez az egész. Pont az szokott lenni a probléma, hogy nincs igénybe vehető és megfelelően kialakított helyszín a kulturális közösségek számára a belvárosban. (Inkább irodák, meg luxuslakások épülnek.) Szerintem igény lenne, csak az összekötő kapocs hiányzik a jelentkezni vágyok felé.
2009.04.10 16:51:56Gottfried
Igazad van, nem fogalmaztam ölég cizelláltan, akiknek csak ilyen helyen nem esik a fejükre az eső, valóban megbántódhatnak.
Nekem is szerencsém volt, mert én is a II. kerületben nőttem föl, igaz, a szegényebb, külső végén.
Éppen ezért írtam oda, hogy AZ az igénytelen, aki JÓL ELVAN ott.
Pont azokat illettem kritikával, akik akkor sem költöznének a r.dombra, ha megtehetnék.
A r.domb amúgy alaptalanul lett a legelőkelőbb hely szinonímája, előnytelen északi lejtő,a kilátás nagy része a pesti síkság lakótelepekkel. A legjobb hely a Széchenyi-hegy, meg a XII.kerület többi része.
2009.04.10 16:52:20Blowzy
és mi a halálért nem csinálnak mondjuk egy robert capa emlékházat? http://nol.hu/kult/capak_es_fiuk
2009.04.10 16:54:23Grundaktiv Gergő
No, én például szívesen venném, ha ilyen-olyan célokra (pl. kisközösségi klub) biztosítanának egy termet nekünk, kultúrát művelő (de nem művész) fiataloknak Budapesten, amit kulcsra lehet zárni. Ahol könyveket olvashatunk, csereberélhetünk, internetezhetünk, találkozhatunk, és a többi. Nem csak a Hamlet meg a Nemzeti Színház a kultúra.
2009.04.10 16:58:34http://kukh.mybrute.com
"az önkormányzatnak 2009 első negyedévében nem volt ideje foglalkozni"
hogyne, mert az összes közalkalmazott munkaidőben csak wiw-ezik, youtube-ot néz meg pasziánszozik. sebaj.
hamárúgyis üresen áll, és nem tudnak funkciót, költöztessék be a kortárs építészeti központot, vagy a kultiplexet.
esetleg beköltöztethetnének 100-150 hajléktalant is. azok majd őrzik az épületet ingyér. (meg jól összehugyozzák)
2009.04.10 17:00:37Gottfried
nyistapista,
aki például PÉNZÉRT vett lakásba költözik verókvárosba, az biztos azt szereti, ami ott van - mocsok, kutyaszar, bűnözés - arra csak az igénytelen kifejezést tudom használni.
Százezrek költöztek már ki Budapest gettós részeiből ide Igényesfalvára, valamilyen rejtélyes okból, még nem éppen polgári pártállású egyedek is.
2009.04.10 17:01:30newdawn
Félreértés ne essék, nem "leszólni" akarom, az "éhen döglő" művészeket, de miért nem fognak össze, és mondják azt, csináljunk oda valamit abból amink van, és próbáljuk meg együtt, ha külön-külön csak "éhen döglésre" futja.
Nem tudom már ki írta ezt a kifejezést, de azért remélem nem ennyire rossz a helyzet:/
2009.04.10 17:03:52Tapirfej
Gottfried egy sznob gyökér vagy.
2009.04.10 17:04:33Grundaktiv Gergő
Vajon a kultúrházról miért mindenkinek a művészek jutnak az eszébe? Legszívesebben mindenki bezavarná a művészt, hogy művelje a kultúrát.
2009.04.10 17:05:19KA_Steve
Gottfried: én mondjuk nem költöznék rózsadombra, vagy széchenyi-hegyre, ha megtehetném sem. Nem hiszem, hogy az a megoldás, hogy ha szar a jelenlegi környezetem, és anyagilag megengedhetem, akkor otthagyom, szívjon vele más. Ha így gondolnám, akkor valszeg az országból is leléptem volna.
A hatker pont annak az iskolapéldája, hogy ha lakóként elhisszük, hogy majd a vezetés megoldja, akkor az milyen megoldás lesz. Nem picsogni és elmenekülni kell, hanem tenni valamit - bármit - a környezetedért. És pont itt a hatkerben az egyik legerősebb ez az ébredező lakossági öntudat. Gyerekcipőben jár még, de látszik, hogy sokan vannak, akik azt mondják, hogy innen akkorsem megyek el, hanem időt és energiát rakok bele, hogy élhetőbb legyen a környezetem...
2009.04.10 17:05:53newdawn
Úgy értem, remélem nincsenek ennyire szar helyzetben a kortárs művészek...
Ide meg szerintem ha színházat nem is, de egy low budget színjátszókört lehetne csinálni:)
2009.04.10 17:10:20Dezső bácsi
Gót frid!
te egy barom vagy.
2009.04.10 17:11:49ottlikgéza
A kerületben áldatlan körülmények között működik egy könyvtár (egy "eladott" palotában az Andrássy úton), de ők nem kellettek oda. Vajon miért?
2009.04.10 17:24:16Awkward
Ezekre nem is tudok mit mondani. Minek csinálták meg ha nem tudják mire használni??
Eszem faszom megáll b*meg!
2009.04.10 17:35:19Gottfried
Jól elvagyunk mi is itt a neten!
A naívak, akik szerint lehet a szarból ostort fonni, és színjátszókört, stb-t akarnak,
a nép egyszerű gyermekei, akik tudják, hogy szar, de ezt szeretik,
meg én.
Itt lesztek hagyva, mert szépen csiripelnek a madarak NEKEM ittend a kertben!
2009.04.10 17:41:08globalmind
Komolyan egyszeruen elkeserito nezni ahogy fikaztok,kritizaltok es nem epito jelleggel irnatok ide valamit. Persze undorito a korrupcio es tenyleg az utobbi idoben egyre jobban felszinre kerulnek ezek a dolgok. Mindig akkor bukik ki valami ha valaki nem kap penzt. teljesen mindegy melyik onkormanyzatrol es alkalmazottairol beszelunk mindenhol ulnek hulyek es second lifban ulo degeneralt bunkok akik a hazon beluli munkanelkuliseget novelik, illetve nem teremtenek erteket.Eleve politikust polgarmesteri pozicio kozelebe nem engednek.Na errol ennyit.
Ertelmi hozzaszolaskent igazan ki lehetne alakitani tenyleg a konyvtarat emberi korulmenyek kozott illetve kulfoldon csodalatosan kialakult "being spacest" ahol az emberek kreativan es nyugodtan dolgozhatnak es nem feltetlen egy kavezoban szeretnenek ucsorogni.Egytereket kozossegi munkahoz illetve kisebb szobakat kialakitani ha zavar a zaj. Az emberek szivesen uldogelnek nyugodt helyeken. De nem is megyek tovabb ennel mert itt inkabb visszafejlodik az emberek agya nem elore....Remelem azert megmentheto a remenytelen....
2009.04.10 17:42:31dozzz
Gottfried: "aki például PÉNZÉRT vett lakásba költözik verókvárosba, az biztos azt szereti, ami ott van"
Szerintem ezt teheti meg...
Elképzelem, ahogy egy privát klub szivarszobájában erről beszélgettek a krikett nadrágos barátaiddal, és természetesen mind meggyőzitek magatokat arról, hogy aki rajtatok kívűl nem a Rózsadombon vagy hasonló helyen lakik, az csak azért lehet, mert egyszerűen képtelenek jól befeketetni azt a fránya sok pénzt, ami mindenkinek azonos mennyiségben és arányban, csak úgy terem. De persze szomorúak vagytok ez miatt és sajnáljátok, hisz jó emberek vagytok. No, meg is jött a kaviár, ne szomorkodjunk, fogyasszunk! Egészségetekre! :-P
2009.04.10 17:44:32Dr. Muerte
hát ez qrva jó, aszonygya: "Április elején szakadt a terézvárosi önkormányzat nyakába a gond"! Valahogy úgy képzelem, hogy hétfő reggel bekopogtat egy melós egy qrva nagy kilccsal, hogy akkó, kezitcsókolom, mi mostan mennénk haza, mert lejárt a szerződésünk. A tisztelt képviselő testület meg csak ül a kulcs körül és vakerja a kobakját, hogy hogy a búbánatba került oda az a kúltúrház!? Ki fene igényelt 600millió állami támogatást, ki vett fel rá 200mió hitelt, és ki költötte el az önkormi pénzét, tán a zufók?!
Azt fel sem tételezem, hogy valakinek jó bolt volt a 600 millió állami pénzt stb. elkölteni. Mondjuk kicsit furcsa hogy az önkormi -mint gondos gazda- egy milliárdos beruházást úgy csinál meg hogy fingjuk nincs mit kezdenek majd vele ha elkészül, bár lassan mexokom...
2009.04.10 17:48:18psr6
Milyen érzés lehet ilyen mocskosszájú sznobnak lenni? :) Érdekes kettősség. A madarak a kertben nem értik az anyázást, ezért vagy kénytelen ide rondítani ugye?
Gottfried koma, azért nem költöznék se II. se Rdomb vidékére, mert ott nagyon sok hozzád hasonló pusztulat barmom lakik, és hát erősen szennyezitek a kulturális környezetet. Ez van pajtás.
2009.04.10 17:49:36psr6
Az ügy egyébként jellemző, de nem kerületre, nem pártra, csak nálunk így mennek a dolgok. Egy ilyen intézményből a legtöbbet "kivenni" a beruházási szakaszban lehet. Utána már csak a gond van vele. Nem értem, hogy ki csodálkozik és miért :)
2009.04.10 17:50:31efes
Gottfried egy kifingott, buggyos seggű zizegős melegítőben iszik a Hunyadi-téren a Jobbikos haverjaival a kannából. Ennyi a csávó..:)
2009.04.10 17:55:18dozzz
efes :-))
De biztosan Richie Rich a beceneve a placcon :-)
2009.04.10 18:02:06Kangörény_
gotfried egy hülye pöcs, aki anyuci pénzén albérletben lakik, miközben valami fizetős főiskolára jár. Itt meg osztja az észt.
2009.04.10 18:11:29lápi lidérc
Kultúrházra rohadtul szükség van, mivel a teljes belvárosban már csak ez az egy maradt (illetve hát ez sem maradt - lett).
Ha meg nem tudják megoldani a működtetését, én elvállalom (persze csak ha enyém lesz a büfé/kocsmarész is).
Legföljebb a színpadon nem a legmodernebb színpadtechnikával megoldható darabok futnak majd (amikor a színház mint olyan kialakult, hol a picsában voltak még ilyenek?), hanem kamaraszínházasok (meg kell nézni: a jobb darabokra hónapokra előre elkel minden jegy, érdeklődés és fizetőképes kereslet tehát van). Természetesen mivel kultúrház, a fenntartásba némi pénzzel szálljon be az önkormányzat is.
Csak szigeteljék le jól a falakat, hogy a szomszédos házakban lakók ne zárassák be az előadásokat a zaj miatt.
2009.04.10 18:15:40Nándesz
Gottfried meg a Jobbik? Ezt hogy hegesztetted össze? :D
2009.04.10 18:34:27(ehh)
ki nem szarja le a madarakat és a természetet, amikor 20 méterenként be lehet esni valami kibaszott lokálba?
:)
2009.04.10 18:36:50apoa
Nem volt hiába a ház megépítése! Egymilliárd éptési költségből minimum 300 millíót el lehet tenni zsebre.
2009.04.10 19:14:50pokesz70
Én speciel pont az Eötvös utcában lakom és pénzért vettem itt lakást. És szeretek itt élni. Kutyám is van, felszedem a szarát, sőt azzal a lendülettel más otthagyott kutyagumiját is. Megértem én, ha valaki a madárcsicsergést választja, de lécci ne Te mondd meg nekem, hogy azért, mert én inkább a nyüzsgést, az Andrássy út hangulatát, a pesti Broadway-t, az Oktogon forgatagát szeretem, igénytelen lennék.
2009.04.10 19:37:33gekkócska
Gottfried... Menj a picsába.
2009.04.10 19:45:31Mackaj
Drága kedves Gottfried, remélem, Te ott a távoli Igényesfalván műveled társadalmilag hasznos munkádat, és esetleges gyermekeid is a helyi oktatási intézményeket látogatják, kultúráért, kikapcsolódásért pedig semmiképp se teszed a lábad be Bp területére, hisz Neked ott van a helyi tűzoltózenekar sramli-koncertje.
Ha mégsem így lenne, én a helyedben nagyon lapítanék, hisz akkor egyike vagy azoknak a másokon élősködő mélyen tisztelt potyautasoknak, akik miatt ez város olyan lett, amilyen.
2009.04.10 20:06:43Megélhetési SÜN!-öző
Miért nem a hetedik kerületben építették, ott tapasztalt, "felesleges" ingatlanok hasznosításában nagy gyakorlattal rendelkező profik dolgoznak (-tak) a városvezetésben... :)
2009.04.10 20:46:59Terus
Az Eötvös utcai kulturális központ a legmegfelelőbb hely lenne a Nagymező utcai "Vigalmi negyed" éjszakai szórakozóhelyeinek koncentrált elhelyezésére. Verók polgármester "úr?" sajnos Dunakeszin nem igazán tudja élvezni a "vigalmi negyed" előnyeit, de az Önkormányzat szomszédságában erre lehetősége nyílna, különösen akkor, ha az éjszakáit is az Eötvös utcában töltené mélygarázs tervezés, fakivágás, valamint az ingatlanpanamák tervezésével. Ha többet akarnak tudni a Nagymező utcai áldatlan állapotokról, kattintsanak rá a www.alteregoclub.hu honlapra. Kellemes éjszakai pihenést mindenkinek!
2009.04.10 21:01:19G.T.
Kultúrház? Jé? Talán olyan programok kellenek bele, mint mondjuk az Almássy téri szabadidőközpontban voltak, és igény volt rá! Nem kultúrház kell, hanem értelmes szabadidőközpont... Almássy téri szabadidőközpontot lebontották, pedig volt rá igény, de az egyik ingatlanpanama áldozata lett...
2009.04.10 21:07:28Népművelő
Ez az egész nem mutat mást, mint a pályázati rendszer hibáit. Ugyanis elég, ha valaki "jól tud pályázatot írni".Az, hogy mennyire lesz az eredmény használható az már semmit nem számít. Soha egyetlen bíráló bizottság részéről ki nem teszik a lábukat az íróasztal mögül, hogy meggyőződjenek arról mire adják majd a több millió forintot. Elég, ha valaki nagyot tud álmodni és nagyon jó a kapcsolatrendszere. Ezért lehet az, hogy a vidék /nem tízezer fő alatti!!!!/ településeinek semmi nem jut. Mi például több, mint két évtizede nem tudunk művelődési házat üzemeltetni és városban élünk.
Beadtuk a pályázatot, de nem nyertünk. Tulajdonképpen a kutyát sem érdekli, hogy egy 15.000 fős településen nincs egy kisebb színpadi produkcióra alkalmas hely.
Meg kellene változtatni a pályázati rendszert, mert tudok olyan kistelepülésről, éppen a szomszédunkban, ahol szintén több művelődési ház van, viszont nem bírják működtetni és tartalommal megtölteni.
Mi meg csak várunk, várunk, és álmodozunk, hogy majd egyszer...talán...
2009.04.10 21:15:47Dr. Muerte
Mondjuk a kultúrházat lehetne hasznosítani mint kuplerájt. Ahogy látom a helyi önkormányzatban már így is van jókora, csak ez nem vinné a pénzt hanem hozná, ráadásúl a madam rendet tartana
2009.04.10 21:31:21borovi
Nem az igénytelen 6. kerületi lakosokkal van baj, hanem az igénytelen, ugyanakkor tolvaj 6. kerületi önkormányzati vezetőkkel. Érdekelne ugyanis, hogy mi került ezen az épületen 1 milliárdba, ha még egy szék, egy telefon sincs benne.
2009.04.10 21:56:35Cliff
Gottfried te gyökér, te hol laksz?
2009.04.10 22:06:59RAMBO
Gottfried, ostoba fasz vagy.
2009.04.10 22:49:35rearear
nem a 6.keruleti lakosokkal van a baj, hanem a hugye budai sznobokkal akik ide jonnek lopni,csalni, szorakozni, kocsikazni, vendegmunkaskodni (igen, verok polgarmester elvtast is videki vendegmunkas itt nalunk).. remelem hamarossan lezarjak a margit hidat, bicajjal vagy gyalok ugy se jottok le rozsadombrol! majd az ottani oregek otthonaban fogtok sakkozni szombat este! ha ha ha
2009.04.10 23:36:58'dy
pathetic - patetico - patetikus - szomoru - saaaad - ominózos - büdös - rohadt - dodhat - Ka - the road to nowhere - MAROCCO would do stuff smarter than this, nem is beszélve Bulgáriáról, Albániáról, - Románia van magasabb ethikai szinten - hova tud ez a hely itt lelapulin? milyen alacsonyra tudja magát lelapitani - vigyázz csuszós talajon vagyunk s a lejtő meredek alul pedig a szemétdomb - onnan már csak a pokol a következő csuszda - see you there, aligator
2009.04.10 23:36:58'dy
pathetic - patetico - patetikus - szomoru - saaaad - ominózos - büdös - rohadt - dodhat - Ka - the road to nowhere - MAROCCO would do stuff smarter than this, nem is beszélve Bulgáriáról, Albániáról, - Románia van magasabb ethikai szinten - hova tud ez a hely itt lelapulin? milyen alacsonyra tudja magát lelapitani - vigyázz csuszós talajon vagyunk s a lejtő meredek alul pedig a szemétdomb - onnan már csak a pokol a következő csuszda - see you there, aligator
2009.04.10 23:55:01rozsomák
Értsétek meg, hogy nem az üzemeltetés volt a lényeg a döntésnél -hogy mire fogjuk használni ? ugyanmá, kit érdekel - hanem a beruházás maga. Mert onnan lehet leszedni a sápot..
Én kérem döntöttem, hogy állami pénzt lenyúlok, ha lehet, mert ez így igazságos, nekem is egy életem van..
Ti meg ha művelődni akartok, vigyetek magatokkal mobiltelefont, meg székeket meg villamosáramot meg még ami kell a művelődésetekhez...
Én addig készítem elő az újabb állami pénzeket lenyúló igényléseimet..azokat is el fogják fogadni, mert az Öcsinek, aki dönt majd ezekről, le fogom adni a jattot időben..
2009.04.11 08:03:01netalán
rozsomákból jó szél fúj
itt a beruházási lenyúlás volt a cél
hírek szerint a KIPSZER kapta a szintén itt épült MSZP székház felújítási melót is a Jókai utcában és a KIPSZER nyerte mögöttesként a Hunyadi tér és a csarnok felújításának projektjét (utóbbi egyenlőre aus)
szóval itt bejáratottak a csatornák
amúgy gottfriednek is igaza van
itt lakóként leőszültem, amikor a faszorrú újraválasztódott 2006-ban
ki a fasz szavazott rá ?
2009.04.11 08:45:52tollas
Megoldja ezt a verókbanda.
Eladják ötszázmillióért valami csókosnak.
Persze sietniük kell, amíg nem rabosítják őket a VII. kerületi kollégáikhoz hasonlóan.
2009.04.11 10:34:37rocknroll
Pláza? Abból úgyse lehet sose elég. Vagy kínai áruház! Vagy szigorított fegyház a kiötlőknek!
2009.04.11 19:00:14marxcie
lesz egy ujabb remek epulet ahol 5 bolcsesz 15 bolcsesznek hulyesegeket olvashat fel nagy lelkesen. a kultura, mint az elmult 10 evben, pedig tovabbra is marad az utcan, romkocsmakban es underground klubokban.
2009.04.14 22:28:47rala
Kár, hogy pillanatok alatt megszűnt a hozzászólás
lehetősége. 3 napja próbálom - sikertelenül.
2009.04.14 22:32:04rala
Bocs, úgy tűnik változott a helyzet. Akkor nemso-
kára jövök.
2009.04.19 11:26:29városjáró
A kultúrára való hivatkozással ellopható százmilliók este nem VI. kerületi jelenség. A II-dikban a Klebelsberg Központ is hasonlóan fölöslegesen épült meg (2003). Ráaádul ott még hazudtak is a helyszín történelmi múltjáról, hogy lehívható lehessen az állami lóvé.
2009.07.21 15:20:44wip
gottfried és a többi orbanjugendes költözzetek Salgótarjánba, itt echte fideszes a vezetés.Igaz, hogy nem csinálnak semmit, csak a roma lakhatást támogatják és ide akarnak telepíteni Borsodból még vagy 100 családot,Illetve a múltkor kirúgtak egy műv. igazgatót, mert az orbánjugendes portásnak nem tetszett, hogy dolgozni kell, de hát nem az a természetes, hogy az orbánisták diktatúrát játszanak, az ügyészség meg sunnyog nekik?