A következő képeket olvasók készítették olyan rendőrautókról, amelyek tilosban, mozgássérülteknek fenntartott helyre vagy kerékpárútra parkoltak. Elképzelhető, hogy némelyik rendőr éppen intézkedett, vagy sürgős bűnesethez riasztották, ezért nem ért rá megfelelő parkolóhelyet keresni. A képeket készítők jó része azonban nem így látta.
Llyd a fenti képet még tavaly ősz környékén lőtte, a soroksári Auchan parkolójában. Mint írta, "nem volt elég nekik a forgalomtól elzárt terület, a mentőké is kellett".
Gyuri két képén szereplő rendőrautó biztos, hogy talált volna jobb helyet a közelben, mint hogy útzárat alkosson a kerékpárúton. A fotó annyira egyértelmű, hogy vélemény sem volt hozzáfűzve.
Ha egyszer kijelölnek parkolót a mozgássérülteknek, akkor azt illik tiszteletben tartani. Nem úgy, mint Anna-Petra fotóján, a VIII. kerületi rendőrkapitányság előtt.
István még 200-4-ben fényképezte le ezeket a rendőrmotorokat egy bevásárlóközpont parkolójában. Ami időtállóvá teszi őket, az az, hogy a képeket elküldte Belügyminisztérium címére, a következő szöveggel:
"Tisztelt BM! A közelmúltban több híradás is beszámolt arról, hogy a Rendőrség fokozottan ellenőrzi azt, hogy a mozgássérültek számára fenntartott parkolóhelyet a valóban az arra rászorulók vegyék igénybe. Ez amúgy nagyon helyes. A mellékelt felvételeket egy budapesti bevásárlóközpont parkolójában készítettem 2004. október 28-án, 12.51-kor. A két rendőrmotor szemmel láthatóan a mozgássérültek parkolóhelyén "pihen". Ezt a parkolást minden bizonnyal valami nagyon sürgős eset indokolta (de legalábbis ez lesz a magyarázat) ugyanakkor én az áruházban nem találkoztam rendőri intézkedéssel. Arra szeretném emlékeztetni Önöket, hogy hiába fektetnek pénzt, energiát aktuális kampányukba, ha az elvárt magatartással ellenkező példát tapasztal a társadalom - épp a rendőrőktől." A levélre máig nem kapott érdemi választ.
Nándor levele szerint "a Szabadság téren, a Bankcenter oldalánál a sarkon van egy értelmetlen Megállni tilos tábla. Minden nap bilincselik azokat a szerencsétleneket, akik azt hiszik, találtak egy szabad parkolóhelyet, pedig rendszerint jegyet is vesznek tudatlanságukban. A két rendőrnek persze szabad megállni."
K.A. felvételén a rendőrautó a lehető leglátványosabban hány fittyet a tiltó táblára a Práter utca - Vajdahunyad utca sarkán.
Gergő még január végén látta ezt a kiváló rendőrautót az V. kerületi Gerlóczy utcában, a Tűzoltósággal szemben. Mint hozzáfűzi, "külön pikantériája a képnek, hogy épp ezen a helyen szokott a szomszédos irodaház legtöbb dolgozója 10 perces parkolásokkal masszív büntetéseket beszedni: az utca eleje megállni tilos (ahogy az a képen is látszik), a további része pedig behajtási engedély-köteles, videókamerával megerősítve..."
Balázs idén februárban lőtte ezt a két fotót a Belgrád rkp. 1-3. közötti szakaszon. Az elsőn látszik, hogy a gyalogosok is alig férnek el az autó mellett a járdán. A második fotón a táblán feltüntetett lopóautó pedig valamiért nem jött.
Gábor a fenti képet Ferihegyen készítette, ahol a 4-es főút vecsési elkerülő szakaszán a Budapest felé érkezőket mérik a rend őrei, forgalomtól elzárt területen. Mint írja, "kérdésemre, hogy villogó nélkül milyen alapon állhatnak ott meg, a közeg azt válaszolta: Meg lehet oldani. Arra, hogy hogyan, már válasz nem érkezett. Mikor fölvetettem, hogy lefényképezném őket, a kolléga közölte, beperelhetnek személyiségi jogok sérelméért. Hm.. Érdekes!"
PB szerint "a Blahán a közértnél, az éjszakai busz megállójában minden nap, minden napszakban lehet látni rendőrautót. Van, hogy a rendőr több szabálytalan parkolóval együtt áll ezen a helyen, a legnagyobb nyugalomban." Ezt dokumentálta is két egymást követő napon.
Speedy-nek még a télen sikerült lekapni ezeket a példamutató rendőröket a Dunakeszi Auchan parkolójában.
"Nem villogtak, nem szirénáztak, nem intézkedtek. Sziesztáztak és parkoltak." - írta S.D. a 2006 június 16-ám, Budapesten, a Margit körút 56.-nál készült képekhez, amelyeken látszik, hogy a gyalogosok alig tudják kikerülni a járdára állt rendőrautókat.
Hogy a közterület-felügyelők se maradjanak ki, a fenti képet Balázs küldte, a következő szavak kíséretében: "Ez a kép majdnem egy éves, annyit tudni kell erről a parkolóról a XI. kerületi önkormányzat előtt, hogy mind a három hely mozgássérülteknek van fenntartva, kivéve amikor beállnak a közterületfelügyeletesek."
Ha bárki a fentiekhez hasonló fotót vagy videót készít pofátlanul szabálytalankodó autósokról vagy egyéb felháborító/érdekes/meghökkentő fővárosi eseményről, küldje el a budapest blog jobb felső részén található linkre (Küldjön képet, videót!). Köszönjük.














Kommentek
2009.05.22 13:27:52Mézespuszedli
2009.05.22 13:22:41westside55555
Köszi a választ.
Én is parkoltam ott, mert régen amikor oda álltam még nem volt tilos. Engem megbüntettek, 10 ezer forintra. Kicsit bosszankodtam és befizettem. Csak utána tünt fel amikor arra jártam, hogy parkolnak ott autók és azokat nem bünteti meg senki, akkor kezdtem el felfigyelni a mozgáskorlátozott igazolványra. Azóta többször jártam arra, és mindig ott parkolnak. Azért megnézném, hogy ők valóban mozgáskorlátozottak-e? Mert az is biztos, hogy Budapesten azon az egy járdán több a mozgáskorlátozott, mint mondjuk egy belsőbb kerületben összességében.
2009.05.22 13:28:22i hate the police
westside55555:tévedsz-a mozgáskorlátozott igazolvánnyal rendelkező személy a járdán is várakozhat bizonyos feltételek mellett,,,parkolhat,,várakozni tilos táblánál, stb.Ha nekem nem hiszel, nézd meg a wwww.jog.lap.hu-t
2009.05.22 13:31:51Yogi
1: megkülönböztető jelzés: fény ÉS hang jelzés = ha meg áll a rendőr intézkedni ott fog vinnyogni az ablakod előtt, ergo megint köcsög a rendőr.
2. rendőr állam: pl. Egyesült Államok, Oroszország, ahol le is lövik az ilyen hülye "állampolgárokat".
2009.05.22 13:38:57i hate the police
Yogi:amennyiben, olyan helyen áll meg a sün, ahol egyébként tilos, nem kell megkülönböztető jelzést használnia, csak a a villógot, ergo nem fog vinnyogni..
A minösitést ,,köszönöm,, de azért ne keverd már össze különböző országok különböző jogrendszereit
2009.05.22 13:55:41fantaboy69
Szerintetek a rendőr bevásárolni ment munkaidejében a Tescoba? Hát nem.12 óra alatt enni nincs idő. valószínüleg egy bolti lopót előállítani vagy egy elveszett gyerek szüleit megkeresni.A politika adja alátok a lovat. üüh fényképezd a rendőrt, sün sün sün sün.
Na de mindegy, itt lesz***ja mindenki. Az a lényeg, hogy szabálysértésen kapták a rendőrt. Divat lett ez mostanában. Próbáljátok meg 85 ezerér csinálni ezt.
Persze kárpótol az emberek maximális megbecsülése.
Az ilyen fényképezgetős szemellenzős barmok miatt takarodik el innen mindenki.
2009.05.22 14:02:52Eizogembird
Bodzaszedő Manager-nem mozgás korlátozottak.Szellemi fogyatékosok.
2009.05.22 14:07:00kalandrover
Yogi! Romlott volt a málnalekvár?
Megkülönböztető jezésEK: Menetközben használható. Álló bütykösautó nem vinnyog, csak villog. Az meg a kóbormedvét sem izgassa.
A rendőr meg gyakran kocog, pont.
2009.05.22 14:08:45carlcox
adeak
Tudod, a problémák kicsiben kezdődnek, és minden összefügg mindennel, ha neked az agyad helyén nem szar lenne még te is tudnád. Az okosabb intelligensebb fajta magyar látja ezt, és törvénytelen dolgot számon kérni a rend "védelmezőitől" nem suttyósság. Sajnos, ez nem rendőr állam, de nem ám annál rosszabb. Itt a rendőrség már régóta párt rendőrségként működik, és bizonyos politikai érdekeket véd.
2009.05.22 14:10:23Ló Béla Lóbál
adeak,
mennyél kisfiam a felettesedhez (beírásod alapján te aztán tényleg a legsötétebb rendő barom vagy) és mutasd meg neki amit ide írtál.
biztos kapol fizetésemelést vagy barackot az okos kis buksidra.
te rendőrállat.
2009.05.22 14:10:28i hate the police
fantaboy:a jogszabályok ettől függetlenül-elméletileg-még rátok is vonatkoznak.Persze nem ártana megtanulni őket, jövőre még szükségetek lehet rá...Ja, és nem kötelező rendőrnek menni
2009.05.22 14:13:01i hate the police
Ló Béla Lóbál:egyetértek, csak én nem megyek le egy rendőrállat szintjére, azért irtam neki finoman
2009.05.22 14:16:56carlcox
_Fantaboy
Összes buzi rendőr haverod eltakarodhatna, legalább a vidéki emberek a saját kezükbe vehetnék a sorsukat mert veletek szart sem érnek! :D Jellemző rátok, ahelyett hogy kitaszítanátok magatok közül a szemetet, nem nem magadfajta még védi őket és akkor persze köcsög a lakosság... ugye, azt áruld el nekem miért legyen rátok büszke??? hm szerinted a megbecsülés az jár az egyenruhával mi? nem kisapám azt ki kell érdemelnetek.. hogyan? nem kéne állat módjára viselkedni, példát kellene mutatni. A lóvé miatt ne sírjál te ezt már akkor tudtad mikor jelentkeztél, egyébként tudjátok van munka meg van hivatás, a rendőri szak ma hivatás lenne. Fejtegessem vagy érted?
2009.05.22 14:19:40Cliff
primitivek
2009.05.22 14:22:25i hate the police
Alikam, carcox:mondanom sem kell, veletek is egyetértek.Egyébként, tudjátok mit keresnek átlagosan ezek a rendőrállatok egy hétvégi szoliban zsebre?Min.3-4ooezer forintot..és még siránkoznak
2009.05.22 14:24:27Empty
Fantaboy69, néhány hete láttam a budaörsi Tesco elôt 6 db rendôrmotort, fennálva az árnyékos járdarészen. Gazdáik vidáman nevetgélve kigombolkozva bevásároltak éppen.
2009.05.22 14:24:53viktor134
miranda elv kell ide.
egy alapvető elvárás, hogy aki a szabályokat betartani akarja, az maga is betartsa azokat.
ezt kívánja a normális erkölcs is.
ilyen szabálytalanságtól már csak egy lépés, hogy egy eljárásban elmarasztaljanak, szabálytalanul a törvényeket be nem tartva csak úgy. mert végül is miért kellene bizonyítani, hogy mi történt, tudom úgy nem szabályos, de hát nem kell betartania az egyenlőbbeknek, ugye?
ezért mondom, hogy egy közteres, egy rendőr tartsa be szintén a szabályokat.
pláne, hogy ők kell , hogy mutassanak mintát.
a közteres meg pláne.
2009.05.22 14:31:19VonPerez "kapus vagyok, nem csatár"
Úgy látom a kommentelők és a képek készítői sem fogják fel, hogy micsoda erőfeszítésébe van a rendőreinknek, hogy a tomboló fasizmust visszaszorítsa a barnaesőt pedig megelőzze. Ehhez pedig minden eszköz megengedett!
2009.05.22 14:33:20carlcox
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár"
Igazad van, most el is szégyelltem magam, bevallom . :DDDD jó duma tetszik! :D
2009.05.22 14:34:07Empty
VonPerez, ebben teljesen igazad van, de a vörösingeseket ki állítja meg?
2009.05.22 14:37:07i hate the police
viktor134:alapvetően igazad van, de nézd meg pl. ezeknek a rendőrőknek a szellemi szintjét, akik ide irogatnak-érvelni nem tudnak, a jogszabályokat nem ismerik, csak sértegetőznek-tehát, hogy várjunk el tölük is bármit?Ezt az egész rendőrbünőző-brigádot le kellene cserélni, aztán aki alkalmas azt fel-visszavenni rendőrnek.Ezt már Hende Csaba is javasolta, persze nem lesz belölle semmi..
2009.05.22 14:37:57carlcox
Kicsit más, vki tudja miért van az, hogy a "kényesebb" témájú cikkekhez miért nem lehet hozzászólni? Talán az index korlátozza a szabad vélemény nyilvánítást?lol
2009.05.22 14:40:30Empty
Carlcox
Nem korlátozza csak nem tartja szükségesnek a sok egyetértô megjegyzést mert az indexesek nem szeretik önmagukat fényezni.
2009.05.22 14:41:02carlcox
i hate the police
Igazad van, nem tudnak, és pedig azért mert a rendőr szakközép iskola szellemi szintje nem haladja meg egy közepes erősségű általános iskola szintjét. Ezekből lesznek rendőrök... őőő bocs pártrendőrök.
2009.05.22 14:41:38carlcox
aham... értem. :D
2009.05.22 14:51:43Labancz
Vette magának valaki a fáradságot a zindexnél, hogy elküldje a cikket és a fotókat a BRFK-ra és az őket felügyelő minisztériumba? Esetleg meg kéne tenni, kérve, hogy a fejleményekről tájékoztassanak. Azután pedig minden egyes beérkező fotót lehet forwardolni...
Na, megyek iszom egy kv-t, hátha attól felébredek. A rendőrök pedig szarjanak sünt!
2009.05.22 14:53:32i hate the police
carlcox:fején találtad a szöget..és miért ilyen ez az oktatási szint?Mert gyakorlatilag ugyanazok tanitanak ott akik a gengszterváltás elött is rendőrők voltak.A másik véleménnyilvánitással kapcsolatos kérdésedre meg egyszerű a válasz:azért, mert ez az index, nem pedig egy nemzeti honlap
2009.05.22 15:03:33ACE
Lenne pár felvetésem.
1. Hol látszik ezeken a képeken, hogy az a rendőr aki oda állt, éppen hova ment, mit csinált? Lehet épp valakinek az anyját mentette meg, nehogy egy állat leszúrja, vagy egy több napja nem látott öreghez ment, és berúgta az ajtaját, hogy megmentse az életét. Erre miért nem gondol senki? Ezt miért nem feltételezi senki?
2. Ha ilyen esetben a rendőr bekapcsolva hagyná a kék fényt, kb. 15-20 perc múlva már lehetne tologatni a rendőrautót, mert lemerülne az akksija. Faszán megtervezték a villogót, de nem álló helyre, hanem menet közbenre.
3. Tény hogy vannak rendőrök között is olyanok, akik attól függetlenül, hogy semmi dolguk nincs, képesek mozgáskorlátozott helyen megállni, meg járdán úgy, hogy ne férjen el még egy ember sem, nem hogy babakocsi, de az ég szerelmére, a nem rendőrök között nincs ilyen? Vannak ugyanígy megálló szabálytalankodó, ittas vezető emberek, azokat nem kell pellengérre állítani csak azt, akin könnyű észrevenni hogy kicsoda?
4. A rendőrt jobban megbüntetik a gyorshajtás, buszsávban haladás miatt, mint mást, a szabálysértés miatt kiszabott bírság mellett még meg is van fenyítve, és annak súlyától függően 1-2 évig semmilyen plusz juttatást nem kaphat.
5. Azt szeretem a legjobban, amikor a kevés fizetésre valaki azt hozza fel, hogy "Nem kötelező rendőrnek lenni...". Az ilyennek kívánok egy olyan társadalmat, tőlem távol, ahol nincs rend, mindenki azt csinál, amit jónak lát, na az ilyen ember, aki ezt mondja sírna először rend (rendőr) után, bömbölne a sarokba, hogy senki se lássa...
2009.05.22 15:04:59ferlin
Ha szeretnéd kifejteni a véleményed, írj a szerkesztőségnek, hátha megjelenik. Nyilván a rendszer nem viselné el, ha 1-1 cikkhez 2-3000 hozzászólás érkezne, nagyrészt anyázó vagy éppen istenítő 1-2 mondat. Semmi értelme nem lenne. Írni lehetne, olvasni meg gyakorlatilag nem.
Írj blogot, megteheted szabadon. A nézettséget meg ki kell érdemelni. ;)
2009.05.22 15:18:04i hate the police
ACE:a válaszaim:1-2:erre visszakérdezek, ha pl.neked rosszul csinálja meg egy szerelő cirkódat és éjjel felrobban, te megbocsátanád ezt a szerelőnek, mert mondjuk rohannia kellett volna a beteg édesanyjához és ezért nem tartotta be az előirásokat?No, ezért nem érdekel engem a ti aksitok sem
3,Előszőr ti mutassatok példát
4,1o esetből 1x?
5, Rátok-erre a rendőrségre-nincs szükség.Ezért kellene teljesen átszervezni.Egyébként én csak akkor hivnék rendőrt, ha muszáj lenne-pl. esetleg betörnének hozzám és a biztositónak kellene a rendőrségi határozat-egyébként magam oldom meg a problémákat.Hatásosabb, tapasztalatból tudom
2009.05.22 15:36:12kalandrover
" de az ég szerelmére, a nem rendőrök között nincs ilyen? Vannak ugyanígy megálló szabálytalankodó, ittas vezető emberek, azokat nem kell pellengérre állítani csak azt, akin könnyű észrevenni hogy kicsoda?"
Igazad van Őrmester-ke!
Versenyezzünk ki tud nagyobb bunkóságot-szabálytalanságot csinálni! Ettől jutunk előrébb.
2009.05.22 15:43:59naat2
Nekem ez a személyiségi jogra alapozó védekezés tetszik - ezzel jöttek nekem is, amikor traffixpax-os (sötétített ablakú, este) kocsit örökítettem meg (egyébként szintén szabálytalanul állva: parkoló kijáratában keresztbe).
Ahogy látom, ezt a "védekezést" már alapból megtanulták - pedig ez csak akkor valósulhat meg, ha a rendőr (ember?) felismerhető a képen és azt én publikálom. Személyről fényképet készítve első lépésben még csak adatkezelővé válok - tárgyaknak (kocsi) meg ilyen nincs is.
Mellesleg ilyen esetben hajlamosak az igazoltatásra is: csakhogy ennek indokának is kell(ene) lenni, amit még közölnie is kell (ld. még rendőrség honlapja). Arról pedig alkotmánybírósági határozat is van, hogy a rendőri intézkedés nem lehet fenyegető/megtorló jellegű, ld. még a Panasztestület határozatait (és indoklásait). Az adatok rögzítése pedig további szigorítás tétele (mert hogy ezt is szeretik) - ehhez pedig már a további intézkedést (feljelentést) is csatolni kellene.
Arról már nem is beszélve, hogy némelyik rendőr ilyen esetekben milyen hangnemet enged meg magának ("erre vered a farkad?" és hasonlók) - pl. már a tegeződés se szabályos.
2009.05.22 15:46:05yaffa
Én csak annyit mondanék, hogy Anna-Petra fotóján a rendőrautó nem parkol szabálytalanul a mozgássérült helyén. A mozgássérült tábla ugyanis uolyan, mint a buszmegálló, vagy a taxis tábla. A terület végén áll!!! Ez a felfestésből is látszik. Úgyhogy ott a szürke kocka Lada parkol max. szabálytalanul, ha ő nem rokkant.
2009.05.22 15:46:37zalatgal
Mocskos ÁVH!!!
2009.05.22 15:46:55Shopping
Ottan láccik a rendszám!
Remélem ezek után a büntetés automatikus!!
2009.05.22 15:52:11Átlagpóóógár
Nem akarom védeni a rend őreit, sem pedig a másik oldalt, DE azok a ráérő fotóművészek akkor csináljanak fényképet és/vagy videót amikor majd hozzájuk kell, hogy kivonuljon bármely sürgősségi szerv (rendőr, mentő, tűzoltó a gyk-ért) és azért nem fog tudni időben kiérkezni mert SZABÁLYOS parkolóhelyet kerestek. Örömmel tölt el viszont, hogy ennyi embernek EZ a legnagyobb gondja manapság.
2009.05.22 15:53:02naat2
Shopping: hát hogyne lenne automatikus! Objektív felelősség van érvényben, nem??? :-)
2009.05.22 15:57:21naat2
Ha azért nem lámpáznak indokolt esetben, mert lemerül az akksi, akkor erre költsenek (vízágyú helyett, akár).
Mellesleg: a Suzukimban bír két órát az akksi tompítottal meg cd-vel, nehogy már a kék villogó sokkal több legyen (és nagyobb akksi van bennük).
Egyébként láthatólag le_parkoltak_, ilyen beállást rohanva nem csinál senki. Akkor viszont nem is sürgősségi eset volt.
2009.05.22 16:03:42princza
Itt is van pár csini kép: http://princza.com/hu/parkolosblog
2009.05.22 16:25:41oktatas
AMúgy tudomásom szerint Rendőr autó csak megkülönböztető fény és hangjelzés együtttes használatával parkolhat, közlekedhet olyan területen ahol más autónak tilos vagy külön engedéjjel használhat csak.Tehát az a válasz hogy az adott helyeken sürgős intézkedésük volt, akkor sem hatalmazza fel őket hogy megkülönböztető jelzések nélkül álljanak, haladjanak(pl leállósávban autópályán is tilos nekik fény és hang nélkül menniük)
2009.05.22 16:29:34Manyizga
Akik szerint nem a rendőrök szabálytalankodása a legnagyobb probléma, azoknak üzenem: DE.
Valahol el kell kezdeni a rendrakást, mert az NAGY problémák esetében (Postabank, KH brókerügy, stb.) NEM történik/történt érdemi felelősségrevonás. Úgyhogy akkor kezdjük a skála másik végén, az ilyen "apró", de bosszantó esetekkel! :)
2009.05.22 16:30:10oktatas
bocs a hibákért mielőtt valaki nem a mondandómra reagálna, hogy terelje a témát.
2009.05.22 16:39:39micsihocsi
SÜN
2009.05.22 16:41:57akibenneél
ihate!
Csalódtam benned. Felajánlottam egy lehetőséget, hogy megértsd a lényeget, de nem éltél vele...
Nem sértegetsz? Kulturált vagy?
A rendőrállat kifejezés neked mi?
Unom már a sok acsarkodó embert. Tényleg azt hittem, hogy az emberékért dolgozom és ők ezt értékelik.
Hát olvasom, hogyan...
Egyszerű a megoldás. legalábbis részemről. Engem nem fognak szabálytalanságon kapni innentől az tuti. Ha 2 km-re találok szabályos parkolóhelyet a címtől, akkor onnan gyalogolok. Ha valakit egyonvernek ezalatt, az sajnálatos, de ugyebár a szabályokat be kell tartani.
Ja és mégegy. Nehogy siránkozni merjen nekem valaki. Nem kötelező rendőrnek menni? Jól van. Autóba sem kötelező ülni.
Azt hiszem elkezdek szimpatizálni a 20.000res összeggel, mint egyetlen kiszabható bírsággal. Gratulálok emberek. Okosak vagytok.
EGY RENDŐRÁLLAT, AKI MOCSKOS, HÜLYE, KORRUPT, STB.
Már nem érdekel, hogy szidtok. De az enyhitő körülmények sem fognak...
2009.05.22 16:59:27Perillustris
Teljesen értelmetlenek ezek a képek, hiszen nem derül ki, hogy történt-e intézkedés. Gondolom ha a fénykép készítőjét bicskázta volna meg éppen Maugli a Blahán, akkor örült volna, ha a rendőrök parkolóhelyet keresgélnek.
Ezzel együtt bizonyára a fenti képek jelentős része szabálytalanságot rögzít. A szervezeten belülről kéne ezek ellen eljárni, hiszen valóban lószar minden PR, amíg hasonlók előfordulnak.
2009.05.22 17:14:13Empty
Akibenneél, te is általánosítasz. Az értelmesebb emberek nyilván nem tartanak minden rendôrt hülyének, korruptnak stb. Ugyanakkor ha hibáztok azt nem kéne mentegetni.
2009.05.22 17:15:06naat2
"Ha 2 km-re találok szabályos parkolóhelyet a címtől, akkor onnan gyalogolok." - vagy kapcsold be a megkülönböztető jelzést - azért van, nem? Ha meg nem olyan fontos, akkor valóban lehet gyalogolni.
A társadalom téged azzal a munkával bízott meg, hogy a sietős dolgokat intézd el soron kívül, erre kapsz jogosítványokat - és ehhez még kapcsolódik egy-két dolog, szerintem a munkaköri leírásodban benne vannak. A munka része pl. az előtted lévő kapcsolók helyzetnek való megfelelő állapotba csavarása/billentése is. Csak ennyi kellene - ha ez neked tényleg sok (és az előbbi stílusod alapján), akkor tényleg próbáld meg magad más szakmában.
Ahogy itt kivettem, a legtöbbünknek nem azzal van problémája, hogy egy rendőrautó áll szabálytalan helyen, hanem hogy ezt egy vele azonos szerepben lévő, "polgári"-val azonos módon teszi, mközben nem jelzi, hogy ő valami különlegeset csinálna.
A képeken láthatóak egy része pl. egész szép pontosan leparkolt, az út szélével egy vonalban. Azért ez nem egy sürgős helyzetre utal, nem?
2009.05.22 17:20:55akibenneél
Empty!
És ki tudja, hogy jelen esetben melyik az a kollega, aki valóban saját szórakozására szabálytalankodott?
Egy lakótelep előtt szabálytalanul parkol egy rendőrautó. Szerinted mit csinál ott?
Áll egymás mellett két rendőrautó? Azok szerintem tuti egy ultipartyra gyűltek össze...
Abból van elegem, hogy
1, mindenki úgy beszél rólunk, mintha minimum gyerekgyilkosok lennénk.
2, meg sem hallgatnak, nem is érdekli őket, hogy miért.
Bezzeg, amikor megállítom, jön a sírás, hogy ez meg az, én vegyem figyelembe... És szoktam is, mert ha őszinte, tényleg van ami emberileg méltányolható.
Na ez eddig tartott.
Igazatok van. Senki ne méltányoljon semmit, szűnjenek meg a szabálysértések, én innentől 20ezer vagy feljelentés, az itt posztolók meg jelentgessék csak a kollégákat. És mindenki very boldog.
2009.05.22 17:26:27akibenneél
naat2!
Nem hiszem hogy az én stílusommal lenne baj. De biztos igazad van.
Fogalmad nincs az egészről, vagy pedig nem tudsz értelmezni dolgokat.
Leírom őket utoljára én befejeztem a magyarázkodást, úgyis jön mindig valaki aki beleköt.
1, miért nem megy a kék lámpa?
Mert lemeriti az akksit. hagyományos akkumlátor van az autóban és nem bírja, ha 8 nagyteljesítményű izzó és az őket forgató motor folyamatosan megy.
2. ha nem olyan fontos?
A csalási viták 98 %-a az anyucik felemlegetésében kimerül. De abban a maradék 2 %ban a vér folyik. Méghozzá rendesen. Amikor kiküldenek, honnan tudjam, hogy 98 vagy a 2 %?
érthető így?
Még valami belémkötést esetleg?
2009.05.22 17:27:50steevo
Nem csoda hogy okádhatnékja tőletek az embereknek!!!!
2009.05.22 17:29:38Páneurópai Harci Kos
"Elképzelhető, hogy némelyik rendőr éppen intézkedett, vagy sürgős bűnesethez riasztották, ezért nem ért rá megfelelő parkolóhelyet keresni. A képeket készítők jó része azonban nem így látta."
Tévedés 100% osan kizárva mi?
szvsz, nem a rendőröket kéne cseszegetni.
(hanem pl azokat akik irányjelző nélkül váltanak egyik sávból a másikba, vagy nem adják meg az elsőbbséget a zebrán sem)
2009.05.22 17:34:21steevo
"szvsz, nem a rendőröket kéne cseszegetni."
Ne hát! Hanem azokat akik lovasrohamot intéznek nyugdíjas, meg babakocsis tömeg ellen! Ja? Hogy azok rendőrök? Bocs...
2009.05.22 17:34:44Empty
Páneurópai Harci Kos:
Múlt hétvégén a gazdagréti lakótelepen a rendôrkocsi - nem szirénázva -, simán átment a zebrán úgy, hogy majdnem átment a lábamon is. Ugyanis már leléptem az úttestrôl. Majd beugrottak az éjjel-nappaliba vásárolni.
2009.05.22 17:46:39Empty
Na elég volt ebbôl. Megyek nézem a Tûzvonalbant.
2009.05.22 17:53:42Páneurópai Harci Kos
"Ne hát! Hanem azokat akik lovasrohamot intéznek nyugdíjas, meg babakocsis tömeg ellen! Ja? Hogy azok rendőrök? Bocs"
Ez utóbbi kép nagyon gyakori :)
a terhes kismamák miért lettek kihagyva?
2009.05.22 17:55:02Páneurópai Harci Kos
"2009.05.22 17:34:44EmptyPáneurópai Harci Kos:
Múlt hétvégén a gazdagréti lakótelepen a rendôrkocsi - nem szirénázva -, simán átment a zebrán úgy, hogy majdnem átment a lábamon is. Ugyanis már leléptem az úttestrôl. Majd beugrottak az éjjel-nappaliba vásárolni."
menj oda és mondd meg nekik, hogy ez nem szabályos.
O:)
2009.05.22 17:57:57steevo
"Ez utóbbi kép nagyon gyakori :)
a terhes kismamák miért lettek kihagyva?"
Ugye nem kell bizonygatnom, hogy ez csak egy a több ezer eset közül? Hányat linkeljek be akár innen az indexről vagy a youtube-ról?
Naivitásból hányast kapnál?
2009.05.22 18:19:55steevo
Persze nem csak lovasrohamról van szó!
2009.05.22 18:24:49naat2
akibenneél: én is benne élek, csak pl. fizetek is ezért a szolgáltatásért (ha már ezt a szlogenben is hangsúlyozzátok) - és ezért el is várok valamit.
Abban igazad van, nem kell méltányolgatni: annak ugyanis nincs rögzített határa, mindenki úgy ítéli meg, ahogy akarja. Arra meg nem kell rendőrség, nem a bájolgásért meg a kacsintgatásokért fizetjük, azt át lehet élni máshol is. Az "én elnézem neked, ha te is elnézed nekem" nem működött, pedig évtizedekig próbálkoztak itt vele.
Ha viszont lehet zéró tolerancia az állampolgárokra, akkor az mindenhol érvényes: a szabály kimondja a megkülönböztető jelzés használatát. Ha ettől később nem indul a kocsi, akkor azt a témát kell feszegetni - végre egy megszólalási lehetőség a tábornokoknak - mert így senki nem tudja, hogy az adott helyzetben mi van - és ez a szolgáltatásért fizetőket igenis irritálja (tudjuk, abban sem mindenki normális).
Bár már lezártad a dolgot, azért: konkrétan meddig bírja? És általában milyen intézkedési idők jellemzőek? A "nem bírja (addig)" kifejezés csak mellébeszélés. Számok.
Mellesleg ha az intézkedő rendőröknek volt idejük szépen leparkolni, amikor volt két százalék esély arra, hogy éppen vér folyik, akkor szerinted ők olyan jól (kielégítően) végzik a munkájukat?
Sajnos elég csak egyszer látni a rendőröket a boltból kijőve egy szabálytalanul álló autóba beszállni, hogy utána már gyanakodjunk.
2009.05.22 18:32:22pkrisko
Szegény magyar rendőrök, mindjárt elsírom magam a nagy sajnálattól!
Normális munkát kellene végeznetek ahhoz, hogy jogotok legyen egyáltalán megszólalni! De gondolom attól nem dagadna a zsebetek!
Kedvenc mondatom intézkedő rendőrtől (bármelyiktől lehet hallani!):"Hát ugye a hivatalos út szerint nekem most fel kellene jelentenem magát...!"
Akkor hol volt ez a hatalmas rendőri öntudat, amikor rendőrautók lángoltak a Szabadság téren meg a Hősök terén?
Külön kedvenceim a közlekedő rendőrök, akik nagy ívben tesznek a szabályokra!
És persze a 42 kilós rendőrlányok szép hosszú műkörömmel meg derékig érő hajjal!
Ez igen, komoly Rendőrség!
Pont olyan, amilyet érdemlünk!
2009.05.22 19:32:19OnLány
mért akarjátok kirekeszteni szegény szellemi fogyatékosokat, szadistákat és egyéb idiótákat akik rendőrnek álltak?D) csak az firkászoknak szabad mindent? D))))))
2009.05.22 19:57:25i hate the police
akibenneél:???Ezt nem értem..a rendőrállat kifejezés azokra az itt kommentelő sünőkre vonatkozott, akik engem sértegettek, nem rád-olvasd vissza a kommenteket..őket neveztem én a Homáron a 95%-nak..de ezek után, elállok az ajánlatodtól, mert kimutattad a fogad fehérjét, sajnos te is közéjük tartozol, pedig már komoly,31 éves járőrvezető vagy..felöllem meg úgy intézkedsz és várakozol ezután, ahogy akarsz
2009.05.22 20:10:07i hate the police
Onlány::))
2009.05.22 20:13:29triumphator
kresz 1. §: a rendelet a közutakon folyó közlekedést szabályozza.
rendőrségi törvény, közúti közlekedési törvény, meg még ezer más törvény felhatalmazza az állami szerveket mindenféle ellenőrzés végzésével. ergo, a rendőrautó nem a kresz alanya, mivel annak használója nem közlekedés céljából használja a közterületet, hanem az egyéb törvényekben meghatározott feladatát végzi.
(ők magyarázzák így, őket anyázzátok. köszi.)
2009.05.22 20:24:11i hate the police
triumphator:a rendőrségre is vonatkoznak bizonyos jogszabályok, de a rendőrautó valóban nem a kresz alanya, ám abban emberek..bocs, rendőrők ülnek:))A KRESZ egyébként az 1/1975 KPM-BM.rendelet
2009.05.22 20:52:27stroB
Javaslok ilyen összeállítást pénzszállító autókból...nekem ők vannak nagyon a bögyömben, sorozatosan kerékpárúton, járdán, megállni tilosban vészvillogóval stb parkolnak...az egész országban.
2009.05.22 21:03:36milango
Nagy divat lett ez a rendőrautó fotózgatás. Nem szól ez semmi másról, csak arról, ha az én lovam döglik, dögöljön már a szomszédé is. Szerintem nagyon gagyi, kicsinyes dolog.
2009.05.22 21:05:25milango
Szidja mindenki a rendőröket, utálja mindenki őket, amikor meg kirabolják, meg összetörik stb. akkor meg hirtelen milyen jó is hogy vannak nem?
2009.05.22 21:28:40steevo
"Szidja mindenki a rendőröket, utálja mindenki őket, amikor meg kirabolják, meg összetörik stb. akkor meg hirtelen milyen jó is hogy vannak nem?"
Ja ez így baromi jól hangzik, csak majd ha egyszer tényleg komolyan utolér valami bűntény sértettként és várod a segítséget, nyomozást, felderítést, stb. a rendőrségtől és azok minden képzeletet felülmúlóan beleszarnak az egészbe, akkor majd rájössz, hogy vajon miért is hívtad őket?
Saját tapasztalat!!!!
2009.05.22 21:33:37milango
És akkor ha véletlenül megáll ott ahol nem lehet, és te a telefonoddal lefényképezed akkor megoldódott a helyzet?
2009.05.22 21:35:53milango
Az a baj ebben az országban, hogy mindenki a másik dolgával foglalkozik, nem a sajátjával. Nem azon gondolkozik, hogy hogy lehetne betartani a szabályokat, hanem azon, hogy azt hogy lehet kijátszani.
2009.05.22 21:45:04steevo
"És akkor ha véletlenül megáll ott ahol nem lehet, és te a telefonoddal lefényképezed akkor megoldódott a helyzet?"
Nem oldódik meg semmi! Csak éppen a korrekt rendőrségi hozzáállás szép lassan elkezdhetné kijavítani, azt a töménytelen mocsokságot amit az utóbbi években elkövettek vagy tettek! Egy normális esetben a törvénytisztelő állampolgár tiszteli a rendőrt a meg bűnöző fél tőle. Most nálunk a törvénytisztelő retteg, mert bármit rá tudnak verni a mostani helyzetben (pl. hazug rendőrök a bíróságon), a bűnözők meg jót röhögnek az egész mostani állapotokon! A tilosban parkoló és közben kávézó rendőr, ennek a helyzetnek a tipikus megtestesítője!
Aztán majd ha lesz felderítési hatékonyság, csökkenő bűnözés, törvény tisztelés, korrekt eljárás, akkor talán a lakosság is támogatni fogja a jobb rendőrségi fizetéseket. A beleszarásért nem szokás jól fizetni!
2009.05.22 21:49:09steevo
"Az a baj ebben az országban, hogy mindenki a másik dolgával foglalkozik, nem a sajátjával. Nem azon gondolkozik, hogy hogy lehetne betartani a szabályokat, hanem azon, hogy azt hogy lehet kijátszani."
Más dolgával addig nem szokás foglalkozni amíg engem nem érint! Abban a pillanatban amikor engem megbüntetnek a lejárt elsősegély csomag miatt, két sarokkal arrébb meg farokvakargató rendőrt látok bicikli úton parkolva, akkor jogosan foglalkozok a dologgal!
2009.05.22 21:51:30milango
Van igazság abban amit leírsz, de egyet árulj már el nekem. A lakosság hogy tudja támogatni a rendőrök fizetésemelését? Engem senki nem kérdezett me arról, hogy mennyi legyen bármelyik rendőr, vagy ápolónő, vagy tanár fizetése. Téged megkérdezett erről valaki?
2009.05.22 21:53:02milango
Egyébként büntettek már meg lejárt eü csomagért? De őszintén!
2009.05.22 21:57:47milango
Amúgy meg Spanyolországban is láttam, hogy roki helyen álltak meg rendőrök. Két helyen egy autóval, középen. De ott eszébe sem jutott egy embernek sem hogy fényképezgesse. Egyedül én fotóztam le, pont azért, hogy megmutassam alkalom adtán hogy nem csak nálunk van ilyen. Persze én nem küldtem sehová.
2009.05.22 21:59:59steevo
Hogy tudja támogatni? Én sem vagyok ebben nagy szaki, de pl. alapítványok (adó 1%), népszavazás, olyan pártra szavazni aki a yard tunigolását tervezi, stb.
ami hirtelen eszembe jut...
2009.05.22 22:00:42akibenneél
naat2!
Soha nem tagadtam, hogy vannak szabálytalanok köztünk is. De az általánosításból elegem van.
Ha neked mindegy, hogy egy rendőr fél óra alatt vagy 10 perc alatt ér ki, akkor acsarkodj csak a parkoláson. Tudok vezetni. Le"baszni" a kocsit kb 2 mp-vel tart kevesebbe, mint normálisan leparkolni...
Ihatepolice!
Azt hittem egy értelmes ember vagy, akivel egy jót fogunk egy érdekes témáról vitatkozni. De nem.
Megadtam (ÉN) egy elérhetőséget, nem jelentkeztél. Most meg kimutatom a fogam fehérjét?! Loool! Az a baj, hogy valamiért olyan mélyen gyökerezik benned a rendőrgyülölet, hogy bár elég értelmesnek tünsz, az előbbi elhomályosítja az utóbbit.
steevo!
nem tudunk mindenkit elfogni, bármennyire is szeretnénk. De bármennyire is meglepődsz, elég türhető a felderítési mutatónk, mégha ezt te nem is vetted személy szerint észre. Ha nincs nyom, csodát mi sem tududnk tenni...
Mint emlitettem már, köztünk is vannak nem ide való személyek, akik korruptak, rendőrruhába bújt bünözök.
De a többség tisztességes és hivatásként tekint erre a munkára.
Ezekbe az emberekbe rúg bele aki szidalmazza őket, és azt éri el, hogy belefásul és nem fogja érdekelni, hogy elfogjon egy bűnözőt.
Nekem személy szerint pokoli olvasni, hogy korrupt, szemét, mocskos disznó vagyok ( asszem ezeket a jelzőket kapjuk) és lassan kezdek én is belefásulni. Nem fognak érdekelni az emberek problémái, nem leszek toleráns, stb. Tudom szereljek le. Le fogok. mert megtehetem. Van egy cégem (hivatalosan, lehet), úgyhogy nem én fogom a többet veszteni.
Lehet örülni rendőrutálók! Csak kiváncsi leszek, mi lesz, ha mindenki leszerel...
Tudom, megoldjátok, mert ti olyan ügyesek vagytok...
Sok sikert!
2009.05.22 22:02:40steevo
Nem büntetek még ezért, viszont közel 1 milliót buktam sértettként egy ügyben, azért mert totál leszarták az egész nyomozást... Sejtettem, hogy nem fognak NCIS-t játszani, de ami végül történt azt a legmerészebb álmomban sem gondoltam volna...
2009.05.22 22:12:31steevo
akibenneél!
"nem tudunk mindenkit elfogni, bármennyire is szeretnénk. De bármennyire is meglepődsz, elég türhető a felderítési mutatónk, mégha ezt te nem is vetted személy szerint észre. Ha nincs nyom, csodát mi sem tududnk tenni..."
Ja persze abban ügyben amiben én voltam a sértett kiadtak egy papírt a nyomozás lezárásakor, hogy a gyanúsított ismeretlen helyen tartózkodik, és ezzel vége. Utólag kiderült, hogy a nyomozás lezárásakor már sitten volt a pacák (más ügyben)! A tisztel nyomozó arra sem volt képes, hogy megnézze nem-e ott van az a tetű! Akkor hogyan kereshették bárhol máshol? Sehogy!
Szóval nekem a felderítési mutatók szart sem érnek. Cigicsempészeket, meg szoftverkalózokat könnyű elkapni. Viszont azok fikarcnyit sem veszélyesek a társadalomra. Aki igazán veszélyes és igazi bűnöző azok vihognak a "jó" felderítési mutatókon!
2009.05.22 22:16:52nagy_balint
Csak félig meddig ide kapcsolódva, de van valakinek bármilyen világos ötlete arra, hogy az újbudai közterület felügyelet autóit miért látom rendszeresen Veszprémben, szinte minden héten?
2009.05.22 22:29:27steevo
"az újbudai közterület felügyelet autóit miért látom rendszeresen Veszprémben, szinte minden héten?"
Lehet, hogy oda viszik szervizelni. Onnan kaptak pályázaton jó ajánlatot :), vagy épp ott valami rokon jó pénzért "megcsinálja".
Vagy lehet bármi oka, ez csak egy ötlet volt. :)
2009.05.23 00:28:00i hate the police
akibenneél:no, ezt megint nem értem..én nem láttam semmilyen elérhetőséget, abban maradtunk, hogy majd egyeztetünk.Kértem, hogy olvass vissza, hogy kinek, mit, miért irtam, de ezek szerint nem tetted meg.Én nem minősitem a te értelmi képességeidet, de ezzel számomra a téma lezárva.
nagy-balint:hát ez egy jó kérdés...
Kilépek, jó éjt mindenkinek!
2009.05.23 05:53:20stereoo
Szerintem nekik jogos, igazságos megállniuk bárhol.
Végül is szemet is kilőhetnek és öreglányokat is verhetnek békés tüntetésen.
Gergényit még ki is tüntenték mert jól végezte a dolgát. A tüntetéseken laposravertek közöl 96%-ban birói végzés szerint is szabálytalanok voltak, de belefér....:)
Ne irigykedjetek, legyetek ti is rendőrök!
Jó móka törvények felett állhatok akkor.
Itt valaki írta, hogy a rendszám látszik és biztos majd megbüntetik őket :) :) :) ......kis naív.
Ki bünteti meg őket? A bünöző Gergényi vagy a maffiavezér Draskovits? Vagy az offshor céges Bajnai?
Itt most 2 ember van az országban szolgák és urak.
Az uralkodói, kivételezeteknek mindent szabad.
2009.05.23 07:26:31csutkamanó
Valaki magyarázza el nekem, hogy lehet forgalomban a 2betű 4szám-os rendszám.Sok évvel ezelőtt, amikor lejárt a forgalmim,már csak 3betű 3számos rendszámtáblát lehetett venni. Igaz, azóta már nincs autóm.Hogyis van ez a rendőrautóknál?
2009.05.23 07:47:38Roy
Nekik szabad?!
2009.05.23 10:12:45Pestiboy
Kiváncsi vagyok a hasonló fotók készítőire, hogy akkor is a rendőrautót fényképezgetnék-e, ha éppen verik őket a rendőr meg ott körözne a környéken, hogy szabályos parkolót találjon, nehogy egy éber és dolgos polgár lefotózza.
2009.05.23 11:40:29-putyin-
példát mutatnak a szervek.
2009.05.23 12:02:42motorman
Tatabányán mostanában minden szabálytalanságot 30.000Ft-os csekkel díjaznak. Éjjel 1-2 körül kimennek a lakótelepekre és végigbüntetik a szabálytalan parkoló autókat. Szabálytalan, tehát jogosan, de a mai gazdasági helyzetben 30.000Ft az alap?
Ha jobban belegondolok, akkor örülnöm kellene: biztos elfogták az összes bűnözőt a környéken.
Amúgy nincs mit csodálkozni, a katonaságtól leszerelt tűrhőket felveszik rendőrnek. Annyi idő alatt végzi el a rendőriskolát, amennyi idő alatt egy értelmes ember alapfokú számítógépes bizonyítványt szerez. Sajnos személyesen ismeret ilyet. Ebben az országban, a törvénytisztelő emberek lelkét megnyugtató igazság soha nem lesz.
2009.05.23 13:32:21R2FCb05h
Eszembe jutott 1 jo sztori ezzel kapcsolatban.
Tortent, hogy az Alkotas uton dolgoztam a Delinel, ahol a melygarazsba volt parkolasi engedelyem. A rendorok a melygarazs bejaratanal alltak, hogy meg veletlenul se ferjen el mellettuk senki. Megalltam a kulso savban, jobbra index, tartom fel az amugy sem gyenge forgalmat. kb 5 perc utan jottek oda hozzam intezkedni, hogy miert tartom fel a forgalmat, mire felhomalyositottam oket, hogy nem en tartom fel, hanem csak szeretnek vegre bejutni a garazsba, es miattuk nem tudok... Az egy dolog, hogy meg csak elnezest sem kertek, de meg engem akartak megfingatni a kresz be nem tartasaert. Akkor szaltak le rolam, mikor kozoltem veluk, hogy ott a biztonsagi kamera, kikerem a felvetelt, es talalkozunk a birosagon...
a rendorallam nem ledegradalo kifejezes, hanem egy statusz, mint ahogy a partallam kifejezes is az. kierdemelt...
Az, hogy keveset keresnek, nem birja az akku, meg ilyenek nem indok arra, hogy nem tartjak be a szabalyokat, annak ellenere, hogy nekik kell peldat mutatniuk.
Tobbszor volt olyan, hogy megkulonbozteto jelzest nem hasznalo rendor mogott mentem 130-al a szentenrdei uton, forgolodtam zarovonalon, mentem a busz savban, stb, es amikor ilyenkor megallt es megprobalt megfogni, kozoltem vele, hogy akkor hivja ide a feletteset, mert akkor en is feljelentem szabalysertesert, mert amig o nem tartja be, addig en miert tartanam be a szabalyokat???
Erdekes, hogy egy birsagot sem szedtem ossze ezek miatt...
Sz'al draga rend orei!
Tessek vegre megtanulni a szabalyokat!
Tessek vegre PELDAT MUTATNI!
Tessek vegre megtanulni KULTURALTAN VISELKEDNI!!!
Es akkor ki fogjatok erdemelni teiszteletet, egyebkent szarba sem fog venni titeket senki!
Ne tessek panaszkodni! Orokervenyu igazsag: "Aki kurvanak megy, ne sirjon, ha basszak!"
2009.05.23 13:49:42longlife
nem bírom a rendőröket, de mégis mit számít hogy hol állnak meg??
2009.05.23 14:08:17zgabi
Kétség kívül előfordul,a rendőrök néha visszaélnek azzal, hogy ők bárhol megállhatnak, ha el kell hárítaniuk valamilyen törvénysértést. És minden ilyen tilosban parkolásra lehet igazolást találni.
( arra futott egy tolvaj, üldözőbe vettük...)
Ezért őket ilyenért megbüntetni nem igen lehet,
de nem is kell. Hadd álljanak meg ott, ahol akarnak. Kilencven százalékuk nem él vissza helyzetével, 10 %-uk meg mindig vissza is fog élni, hozzanak bármilyen szabályt. Akkor meg minek hozzanak?
2009.05.23 16:01:37i hate the police
R2FCbo5h:köszönöm, ezekkel a példákkal is engem igazoltál, abszolút egyetértek veled, ezért sem nem szeretem a magyar rendőrséget.De, ne húzd fel magad a sünökön, felesleges
2009.05.23 18:11:23dextercapo
zgabi : akkor azt hiszem it az ido az osszes kresz szabaly ellenorzesenek megszuntetesere : az autosok tobbsege betartja , a tiz szazelek pedig mindenkepp le....ja . akkor meg minek ?
ahogy az allam most mukodik vicc az egesz - az nbh , a suncsalad a tobbi egy vicc , ujsagirokat zaklatni tudnak , meg tamasztani a trafit . ennyi .
amikor pedig alaposabban megkapargatja valaki a dolgokat , akkor kiderul hogy intezmenyi szinten hazudnak , csalnak - ahogy pl a veszpremi piroslampas kameranal ki is derult .
2009.05.23 19:35:24i hate the police
dextercapo:valóban a sünők csak ehhez értenek, meg a kőzúti zaklatáshoz...kis túlzással:ha nem lenne többé rendőr az utcán, megszünne a bünőzés...
2009.05.23 22:02:00R2FCb05h
i hate the police: Nem huzom fel magam annyira... :)
dextercapo: annyival meg kiegeszitenem, hogy azert lassuak, mert felnek szembeszalni a bunozokkel... megtortent eset kishazankban:
- Betortek a hazamba, itt vannak bent, kerem siessenek
- Kollegank 30 percen belul ott lesznek
2 perc mulva szinten bejelentes:
- En hivtam magukat korabban, most mar nem kell jonniuk, lelottem mindket betorot...
10 percen belul kint voltak, egy egesz hadsereggel... es nem a jarorok...
sz'al, amig a normalis embereket kell baszogatni, addig megy, de amikor a bunozessel kell szembeszallni, akkor meg fosnak, de nagyon...
Tobben emlitettek, hogy az intezkedes csuszna, ha szabalyosan parkolnanak... Ezeknek emlitem, hogy barmilyen keklampas megallhat barhol, villogot hasznalva, ami nem egyenerteku a veszvillogoval, amit a mentosok alkalmaznak eloszeretettel... tehat ha intezkedik, akkor akar az Oktogonnal is allhat keresztbe a csucsforgalom kellos kozepen, ha hasznalja a kek villogot, egyebkent ugyanolyan resztvevoje a kozlekedesnek, mint barki mas...
2009.05.23 22:41:19i hate the police
R2FCbo5h:helyes,neked van igazad.A megkülönböztető jelzés és a sima kék villogó közti különbséget már én is megpróbáltam sok sünnek/és sün-fannak/ megmagyarázni, nem értették....A történet szellemes:))Mostanában ezt úgy szokták leegyszerüsiteni, hogy ha valakihez betörnek, akkor ne azt mondja:hogy betörtek hozzám, hanem azt, hogy itt van a kuruc.info szerkesztősége....garantáltan 2 perc múlva ott lesz egy komplett droid-sereg:))Vicc nélkül, én már itt is és Tékozló Homáron is sok mindent leirtam arról,hogy miért ilyen alkalmatlan ez a rendőrség...de egy dolgot még kihagytam:primitiv emberek kezébe hatalmat adni bűn..ám ez már a jogalkotók bűne..
2009.05.24 00:17:09steevo
"tehat ha intezkedik, akkor akar az Oktogonnal is allhat keresztbe a csucsforgalom kellos kozepen, ha hasznalja a kek villogot"
Ez nagyon szépen hangzik meg minden, de azért egy izzókészlet ellenőrzés miatt akkor se kéne 4 km-es dugót csinálni a belvárosban! Még akkor se ha a "nagyságos úr" éppen intézkedik...
Az egész arról szól, hogy aki törvénytisztelő azt a rendőrnek is tisztelnie kell! Aki megszegi a szabályokat, azzal szemben eljárnia. Mindezt értelem szerűen nem állat módjára, hogy a törvénytisztelőkkel ne legyen jobban kibaszva, mint azzal aki ellen épp intézkednek...
2009.05.24 02:07:08i hate the police
steevo:ja,gyakorlatilag megteheti.De ezen te se húzd fel magad-tudod, mi emberek gondolkodunk, a rendőrállatok pedig nem:))
2009.05.27 13:11:43fantaboy69
Szemellenzős, egyorrú, parizelzabáló pesti panelprolik.
nem érdemes érvelni nektek, világtalanok vagytok.
I hate police...
fogadjunk téged meg kibasztak a rend. szakközépből, és irigységből fröcsögsz itt.
1/1975.-ös többször módosított KPM-BM rendelet.
Enyit tanultál meg a suliban, mig ki nem basztak.
láma vagy, most meg chipet hegesztesz a flextronixba....
Szánalmas..................