Kocsis István perel

2009.07.07. 18:55 - Index

A BKV vezérigazgatója úgy érzi, kétes hírek jelennek meg róla.

"Sajnálatos módon a BKV vezérigazgatója körül időről időre valótlanságokat tartalmazó, kétes hírek jelennek meg, amelyek hátterében nyilvánvalóan a vezér negatív megítélésének generálása áll. A média felelőssége ezekben az esetekben meghatározó. A valótlan és esetenként rágalmazó sajtóhírek ráadásul nem csak a vezérigazgató, hanem a cég megítélésének sem kedveznek. A vezérigazgató megelégelte a légből kapott álhírek cáfolását, és határozott lépésre szánta el magát" - írja a BKV Zrt. közleményében. Kocsis állítása szerint soha nem lépett fel jogilag az oknyomozó sajtó ellen, de most több sajtóterméket is beperelt a jó hírnév csorbítása miatt. Ha nyer, a kártérítést alapítvány számára kívánja felajánlani "támogatási céllal".

Címkék:

Kommentek

  • 2009.07.07 19:03:47'ztaqrwa

    Csaló...
    Ne pereljen, mondjon le. Ehh...

  • 2009.07.07 19:13:50Sean

    Sajnálatos módon a kurva anyját az összesnek.

  • 2009.07.07 19:14:27Rókakígyó

    Nem kéne ugrálni, csak csendben lelépni.... Esetleg megmondani, h kicsoda mrs Istvan Kocsis

  • 2009.07.07 19:15:41Rókakígyó

    Különben meg mikor cáfolta a légből kapott híreket? Ilyet én nem láttam.

  • 2009.07.07 19:29:18Rózsa Misi

    Én nem értem miért is kéne Kocsisnak "takarodnia". Miért a BKV vezérigazgatója a bűnös azért, mert az egymást váltó kormányok rendre a fővárosnak betartanak és nem adják meg számunkra azt a támogatást, amit a város súlyánál és jelentőségénél fogva megérdemelne. A fővárosnak rendre betartó kormányok menjenek inkább a francba.

    A BKV-nak Európában az egyik legjobban kiépített közlekedési hálózata van. Még éjszaka is a város egyik végéből a másikba simán el lehet jutni a tömegközlekedéssel. A megjelent nemzetközi felmérések rendre a tömegközlekedés vonatkozásában Budapestet az élvonalba sorolják.

    Hogy több új járműre lenne szükség? Ez bizony igaz. De miből? A BKV-nak hiába van Európa egyik legszélesebb hálózata a tulajdonában, ha ezt jóval kevesebből kell működtetnie, mint más városok tömegközlekedési vállalatainak. Ahogy az ősi dakota mondás is tartja, szarból nem lehet várat építeni. Nem a BKV vezérigazgatójának a hibája, hogy a szinte semmiből kéne a cégnek gazdálkodnia.

  • 2009.07.07 19:34:19Rókakígyó

    Nem is a BKV miatt kellene elsősorban mennie. Tessék utánanézni a többi eseménynek.

  • 2009.07.07 19:36:26Okostojás

    Rózsa Misi!
    nem is a BKV-s ügyek miatt kellene eltűnnie Kocsisnak, hanem az MVM-es elsikkasztott 10 milliárd miatt...
    A BKV-val amúgy nekem sincs semmi bajom.

  • 2009.07.07 19:40:37Laska

    Rózsa Misi, vess egy pillantást ide:
    http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/29/az_mvm_a_vezer_felesegetol_berelt_szallodat/

  • 2009.07.07 19:40:53Ménemá

    Ennek a Kocsisnak igen vastag bőr van a pofáján.
    A Tocsik per harmadrendű vádlottjaként, nem kéne vernie a nyálát. Egy harmadrendű demokráciában már régen börtönben ülne.

  • 2009.07.07 19:46:24zellerkremleves

    Nekem absz. úgy tűnt, hogy Kocsis úr folytatta az MVM-es gyakorlatát a BKV élén is. A takarodni szó szerintem is erős, de sajnos:

    1. A tevékenységéről nem lehet látni semmilyen értékelést (tudomtudom, ez mindenhol így van, sehol nem készül ilyen anyag. De per előtt/helyett szerintem sokkal jobb lenne egy ilyennel előállni. Egyszer valakinek el kell kezdeni)

    2. A legtöbb tudósítás és hír a mutyi szagú eseményekről szólt, amikre nem született érdemi (hihető, nem mosolyra fakasztó) reakció az ő oldaláról.

    3. Nem bírok elszakadni attól a gondolatkörtől, hogy abszolút értékben olyan mennyiségű pénz folyt át szinte kontroll nélkül egyetlen ember kezén, ami szerintem még államigazgatáson (értsd pl. kormányon) belül is ritkaság, és ezért nem is lehet szerintem megfelelő 'bekötések' nélkül ezt művelni.

    Kérdés, hogy ki, vagy kik (lehettek) ezek a vonalak. És miért a fővárosba csöppent át az MVM-ből..

  • 2009.07.07 19:50:05bubci

    30 napon belül kell helyreigazítást kérni és az elmaradó helyreigazítás esetén 15 napon belül pertindítani (konkrétan kereset benyom a bíróságra) rémlik valakinek az indexnél, hogy KI kért volna helyreigazítást a fenti határidőben az első cikk megjelenését követően?

  • 2009.07.07 19:53:21El direktor

    Nem csak az a kérdés hogy ki az a Mrs. István Kovács, hanem az, hogy ez a pénz (és a többi is) milyen arányokban került a pártok kasszájában. Ugye senki nem gondolja komolyan hogy a több milliárd forint ami eltűnt, Kocsisnál van? Ha így lenne, már régen befektetőként dolgozna a saját befektetési alapjában vagy bankjában. De a pénznek max egy része maradt nála (jutalék). A többi a pártkasszákban van. Ez az ügy nem más, mint Zuschlag II. Csak itt sokkal nagyobb léről van szó.

  • 2009.07.07 20:05:18K3!uS

    ...nem csak a vezérigazgató, hanem a cég megítélésének sem kedveznek.

    És az mit számít??? veszteséges, pénznyelő fos...

  • 2009.07.07 20:07:08Góré

    Milyen "jó hírnévről" beszél ez a senkiházi bűnöző? Mit képzel ez? Lopott, és még neki áll feljebb? Minden büdös körülötte! Hát hol élünk??? Rég a börtönben lenne a helye!

  • 2009.07.07 20:26:43tollas

    Rózsa Misi 2009.07.07 19:29:18
    Biztosan jól látod ?
    Kocsis már lerabolta a fél országot, Mátrai Erőmű, Paks robbanás, MVM lenyúlások.
    Miért kéne megvárni, hogy a BKV is még jobban padlóra tegye,mint ahol már amúgy is van?
    Szét akarja szervezni.
    Már régen el kellett volna tűnnie az állami-önkormányzati szférából, álljon meg a maga lábán, lopott már éppen eleget, csak meg kell nézni a leányfalui birtokát, kastélyát, fedett fürdőmedencéjét, ahol korábban gyerekek nyaralhattak, de jó elvtársi kapcsolatai révén olcsón elhappolta előlük.

  • 2009.07.07 20:27:15nápolyi maszti

    Anélkül, hogy állást foglalnék "senkiházi bűnöző"-ügyben -- erre, gondolom, a bíróság a legalkalmasabb --, az azért fura hozzáállás, hogyha Kocsis nem perel, akkor ezzel beismeri a bűnösségét (buci), ha meg perel, akkor "még neki áll feljebb" (Góré). Szerintem még kommentben, nickname mögé bújva se kéne lemenni egy bizonyos szint alá.

  • 2009.07.07 20:28:53tollas

    Amúgy milyen alapítványnak akarja felajánlani? A megbukott állami vezetők megsegélyezésére általa alapított alapítvány részére?
    Bár amit nyerne, abból ugyan felkopna az álluk.

  • 2009.07.07 20:31:06tollas

    2009.07.07 20:27:15 nápolyi maszti
    Aha, majd a bíróság tíz év múlva megbünteti három millió forintra, mint Princzet.
    Addig meg lopjon tovább a világba, mert te ezt támogatnád.

  • 2009.07.07 20:34:27tollas

    Az is nagy disznóság, hogy Kocsis István korábbi szennyes ügyeinek kapcsán a BKV pénzén perel, gondolom jól megfizetett ügyvédek felkérésével.
    Vagy talán ő fizeti saját zsebből? Igaz, az is lopott pénz lenne, de szerintem még ezt a költséget is a közösség nyakába varrja a BKV büdzséjéből.

  • 2009.07.07 20:37:50josepapa

    Kocsis úr körül szép lassan elfogy a levegő. Valakinek nyilván rálépett a tyúkszemére, így tök véletlenül előkerültek az MVM-es papírok. Az ilyen szerencsétlen politikai megbízottak előbb utóbb így szokták végezni...

  • 2009.07.07 20:39:55tollas

    2009.07.07 19:46:24 zellerkremleves
    Nyilván sok pénz ment át a kezén, aminek csak egy része ragadt hozzá, de a mannyiség miatt ez is tetemes. Érdekes módon Tarlós nem nagyon támadja Kocsist, ez azért gyanús, mert Fidesz támogatást sejtet. Az is vizsgálandó körülmény, hogy milyen kapcsolata van Csányi Sándorral (OTP), mert az OTP is támogat pártokat, csak nem olyan hülyén, mint a Postabank. Az OTP-nek sem mer nekimenni egyik nagy párt sem, szerintem ez a vonal lehet Kocsis menekülő útja.

  • 2009.07.07 20:45:16moncayo

    Na, ez pont olyan, mint az a lincselős roma, aki 3 milliárd forintot akart kártérítésként, mert a roma szót a média összefüggésbe hozta a lincselés szóval. Emberek ez a Kocsis nem hypózza magát?
    Remélem Kocsis is életfogytit kap.

  • 2009.07.07 20:48:02LukeL_Reloaded

    En unom.

    Azt unom, hogy sokan vannak, akik egyszeruen nem tudnak leesni. Fent tartja oket vmi ketes barati kapocs, mint a La Cosa Nostra erinthetetlenjeit. MVM, aztan a BKV vezere, az elotte levo idoszakrol, poziciokrol, es foleg a teljesitmenyrol! nem sokat tudni. Lehet, felteszem ennek ellenere, vmiben bizonyara jo szakember, de hogy mindenben, az mar ketseges. Sorolni lehetne a vezereket, akik kapcsolataik reven toltenek be vezetoi posztokat. (Szakmakat asnak igy ala. Nekem ezzel van bajom.) Nincs bajom ellenben azzal -es csatlakoznek az elottem szolohoz-, hogy birosaghoz fordul. Joga van, es remelem mondanivaloja is, vagy az ujsagoknak bizonyitekaik. Nezunk elebe!

  • 2009.07.07 20:48:25bolek

    minden Kocsist anyázó bejegyzéssel egyetértek. mi a f*szért van az, hogy ebben az országban gátlástalanul lopnak a politikusok és a kegyeltjeik, a bíróságok és az ún. nép meg tétlenül nézi??? LMP-té Jobbikot a kormányba, és akasszanak fel (de legalábbis börtönözzenek be) mindenkit, aki állami pénzek elsíbolásával szedte gennyesre magát. férgek...

  • 2009.07.07 20:49:26bolek

    "LMP-ét és Jobbikot"; azt akartam írni. mondhatjátok, hogy fura párosítás, de a lendület a Jobbiknál, az ész meg az LMP-nél van...

  • 2009.07.07 20:52:02LukeL_Reloaded

    Ja, es irjunk mar egy peticiot!

    Tegyek nyitotta a kozszereplok ellen folyo targyalasokat a nep szamara, legyen online kozvetites, vagy hasonlo. Elkerulheto lenne, hogy az ujsagok altal megragva keruljon az asztalra masnap, oldalak szerint izesitve.

  • 2009.07.07 20:56:16roki

    OTP magánpénz, míg Pakson közpénzből lett lenyúlva minimum 10 milliárd eléggé looser módon, a becses nej felhasználásán keresztül.

  • 2009.07.07 20:59:26roki

    Az, hogy az ész az LMP-nél volna az tartalom nélküli fényezés csupán.

    Az SZDSZ-is a szürkeállomány pártjának nevezte magát, de az ész csak arra volt használva, hogy s.k. érdekeiket minél erőszakosabban érvényesítsék.

  • 2009.07.07 21:10:53tollas

    Szerintem itt nem érdemes a pártokat fényezni, a jelenlegi parlamentiek mind a bankok (Csányi) és jólfizetett talpasai (Kocsis) kezében vannak.

  • 2009.07.07 21:12:44Mafis

    Két link, amit érdemes figyelmesen elolvasni.
    Ezekből már "sejthető", hogy Kocsis István miért az aki...

    1.)
    Ld. 4. oldal, "Szakmai önéletrajz", "Társasági megbizatás":

    http://www.bkv.hu/home/BKV_vezig_palyazat.pdf

    2.)

    Az "Áramember", Csányi szerint: "Kocsis István egy rendes ember."

    http://www.managermagazin.hu/magazin.php?page=article&id=648

  • 2009.07.07 21:16:11Mafis

    Jah, és ami még figyelemreméltó az a vezérigazgatói pályázat 14. oldalán található erkölcsi bizonyítvány.

  • 2009.07.07 21:16:27szedbattrú

    kb. 5000 napja nem tudjuk ki az a Kaya Ibrahim és Josip Tot, valamint 8 napja nem tudjuk ki az a mrs istvan kocsis.
    Nem megy ez egyik napról a másikra.

  • 2009.07.07 21:20:21bolek

    nem akarom én fényezni se az LMP-t, se a Jobbikot. az a helyzet, hogy jelenleg ez a két párt hiteles Mo-on. A parlamenti pártok nem jobbak a rablók és gazemberek gyülekezeténél. Végül is évente soktízmilliárdot el lehet lopni az államntól (avgyis az adófizetőktől), és mit is várnánk azoktól, akik a rendszerváltás zűrzavarában szocializálódtak.
    Mondom, legyen Jobbik + LMP, és vezessék be a kézlevágást sikkasztásért. Csak az első háromnál kellene betartani...

  • 2009.07.07 21:21:26Mafis

    De én 1et nem értek... A Fidesz nem követeli telitorokkal, hogy Kocsis monnyonle, hanem ehelyett az mszp-s Hagyó dobta be, hogy Kocsis húzzon.
    Van vkinek tippje, hogy ennek mi lehet az oka?

  • 2009.07.07 21:22:30bolek

    ehhez persze egy valóban független sajtó és egy rohadtul korrupciómentes bírósági rendszer is kellene.

    Ezzel együtt olyan, mintha megindult volna valami ebben az országban. Nem szabad a mostani parlamenti / rendszerváltó pártokra szavazni, és majdcsak kiforrja magát az igazsághoz hasonló valami.

  • 2009.07.07 21:23:23bolek

    Mafis: gondolom, a Fidesznek is lopott, nemcsak az MSZP-nek. ez lehet "megbocsáthatatlan" bűn is az állampárt szemében.

  • 2009.07.07 21:23:53Nymus

    Gusztustalan ez az orszag! Es toletek budos! Olyan kurva okosak vagytok, csak akkor azt nem tudom, miert vagytok ennyire ostobak! Gratulalok nektek! Menjetek ti a picsaba! Vegre egy ember, aki alatt kezd megmozdulni valami, ti meg frocsogtok! szep

  • 2009.07.07 21:27:09Mafis

    Nymus, csak nem Te vagy Mrs. Kocsis? :)

  • 2009.07.07 21:28:57bolek

    Nymus a Kocsis, vagy a selyemfiúja... gratula, ha magadtól vagy ilyen hülye.

  • 2009.07.07 21:31:26vagye1

    A képlet egyszerű.
    Kocsis Istvánnak nem a sajtót kellene támadnia, hanem hitelesen bizonyítania, hogy mrs. Kocsis a szállodatulajdonos nem azonos a feleségével. Ha ez megtörténik, gondolom a sajtó lehozza és kész.
    Olyan ez mint amikor Kárpáti besúgó gyurika közölte, hogy perel meg fel van háborodva- és dehgy perelt, szép csendben meghúzza magát.
    Kocsisnak err is jó esélye van. Hagyó felszólította, majd a városházán elhatárolódtak Hagyótól aki más húrokat penget.
    Ez az ember egyszerűen mindent megtehet egy Csányival és egy Demjánnal a háta mögött. A Fidesznek ( is ) akkora szüksége van ennek a két embernek a támogatására és a Kocsis félék kiszolgáló munkájára, hogy dehogy lesz ennek baja. legfeljebb Bodokival történik majd valami. remélem nem drasztikus és azt is remélem nem fizetik majd le, hogy hallgasson. csalódnék benne.
    Senkit nem érdekel hogyan Jutott Kocsis jóval áron alul de így is a jövedelmét meghaladó módon a leányfalusi kastélyhoz. Apeh, miért nincs vagyonvizsgálat stb.?
    Undorító rohadt egy politikus réteg van ebben az országban barátaim, és ezt nagyon jól használjá ki az ilyen Szász és Kocsis félék.

  • 2009.07.07 21:58:15magdi anyus

    Rózsa Misi, nem kell állandóan védeni a főváros vezetőit. Kocsissal együtt nekik is takarodniuk kéne, mert ennél kártékonyabb és jellemtelenebb népség még nem ült a főváros élén. Csak olvasd el Hagyó megnyilvánulásait ebben az ügyben! Maga a két lábon járó aljas gyávaság.
    De ha utána számolunk: ha 4-es Metró, a Margit híd és egyéb építések és felújítások terven felüli költségét nem lopják el, akkor a bkv virágzó nyereséges vállalkozás lenne. Legyen a fővárosi vezetés új jelszava: nem lopunk többet és mindjárt minden rendben lesz.

  • 2009.07.07 22:42:01Gazságosztó Alálarcos

    "A BKV-nak Európában az egyik legjobban kiépített közlekedési hálózata van. "

    Hahahahaha. Ekkora faszságot is régen olvastam már. Kovbojjancsi, szerencsére már nincsen függöny a határokon meg asztán internet is van azóta, szóval okosoggyá előbb mielőtt patriotista faszságokat írkálsz.

    Ami szar az szar.

  • 2009.07.07 22:52:46spykee

    Ez a Mr István Kocsis,egy nagyon hűséges komcsi pártkatona,mindig csak vezérigazgató,és elnök tud lenni.Nyilvánvaló hogy a lóvé nagy része amiket lenyúlt az elmúlt 20 évben az bolsevikok pénztárcáját dagasztotta.

  • 2009.07.08 03:10:51tollas

    2009.07.07 21:23:53 NymusKocsis ténykedései alatt legfeljebb a közpénz mozdul meg, méghozzá Kocsisék irányába.

    Amúgy amíg Csányi a helyén van, Kocsis is mindig jó állásban lesz, persze mindig máshol. Az úgynevezett hálózat embere, nem tud megbukni.
    Valószínűleg inkább Hagyó lesz a vesztes.

    Én meg nem tudom mondani melyikük a nagyobb gazember, eddig Kocsisról több sidznóság derült ki, de mindig megvédték.

  • 2009.07.08 03:24:28kivilágítatlan biciklista

    Mrs. Istvan Kocsis vajon milyen nemű? :)))

    Mrs. Kocsist még érteném...

  • 2009.07.08 05:37:58biohouse

    Drága Kocsis Úr!

    Igen, egyetértek, pereljen. De legyen szíves fair módon. Kérem mutassa be feleségét a nyilvánosság előtt! Tegyenek közös nyilatkozatot, hogy felesége soha semmilyen külföldi vállalkozásban semmiféle szerepet nem játszott! Felesége adjon ki nyilatkozatot, hogy bármiféle cég vizsgálatához hozzájárul, amelyek a nevével kapcsolatban felmerülnek. Tétként pedig ajánlja fel szerény hajlékát, vagy hajlékait.
    Addig is hallgasson Nagy Ferót és Ős-Bikinit! "Én nem félek! Nincs mitől félni!Én nem tudok semmit!"

  • 2009.07.08 06:41:59kerdesekesvalaszok

    Látszat demokráciában élünk, látszat politikusokkal, látszat hatósági intézkedésekkel.
    Ezt az embert már rég el kellett volna zavarni.

    Az egész felső vezetés együtt bandázik. Senkit nem lehet fülön csípni, mert mindenkinek vaj van a füle mögött, így segítik egymást. Pont annyi a hiányunk évente, amennyit ezek a szélhámosok elsikkasztanak.

    Minden nap azt hallgatjuk, mennyi a költségvetés hiánya 1000 Milliárd.

    Minden nap azt hallgatjuk, éppen hol tűnt el 4-5 Milliárd. Napi hír! Szorozzuk fel egy évvel, ha naponta ennyi tűnik el
    .
    Már meg is van a hiány.

    Egyszerű megoldásom lenne a költségvetési hiány pótlására.

    Az egész korrupt, álszent bandád el kellene zavarni. Ha nem tudnának sikkasztani, már is maradna a napi 4-5 Milliárd.

    De hangsúlyozom, azt MI FIZETJÜK BE nem ők!

    Ezért kell nekünk adóterhek alatt roskadni?

    Ezért, hogy amint befizetjük, valaki ismét elsikkassza.

  • 2009.07.08 07:06:44Micro_fine

    Most már érthető, hogy nálunk /"a piacnyítás ellenére"/ miért emelkedik az áram ára. Valakik abban versenyeztek, hogyan lehet több pénzt elcsaklizni az állampolgárok zsebéből.

  • 2009.07.08 07:56:47Emiksz

    Tollas:
    "Kocsis már lerabolta a fél országot, Mátrai Erőmű, Paks robbanás, MVM lenyúlások."

    Adjuk meg egyelőre az ártatlanság vélelmét, ha így éltetjük a demokráciát! Vizsgálják ki az ügyeit, és ülje le, ha most nem, majd májusban, de amíg nincs ítélet, addíg aki tolvajt kiállt, az nem demokrata...

    Ja, tkp azt akartam megkérdezni, hogy mi robbant Pakson? Nem láttam a gombafelhőt!

  • 2009.07.08 07:57:41Ajtony

    Egy érv a seggberúgása mellett:
    A paksi franciás karbantartás!

  • 2009.07.08 08:01:30Ajtony

    Hapci Benő szerint Mrs Beno Hapcit nem ismeri. Gondolom, ha most megjelennék Mrs Hapciként, az offshoros lóvét el is hozhatnám. Az igazi Hapciné (Mrs Hapci) csendben kussolna.

  • 2009.07.08 08:16:45Baromméter

    Azokkal értek egyet, akik szerint takarodnia kéne. De nem mindegy, hova. Munkatáborok vannak még? Amúgy nyilván semmi nem lesz, túl sokat tud az arc, zsarolási poziban van.

  • 2009.07.08 08:20:3412341234

    Feszíti tovább a húrt a patkány!

  • 2009.07.08 08:21:29Baromméter

    tollas

    "Érdekes módon Tarlós nem nagyon támadja Kocsist, ez azért gyanús, mert Fidesz támogatást sejtet."

    Benne van ebbe az egész politikai garnitúra. Kéz kezet mos. Kartelleznek (copyright twá) a fejünk felett, mi meg szopunk. És emellett üzennek, hogy kuss a nevünk, ld. tüntetés-oszlatás, törvénymódosítás költségtérítésről.

  • 2009.07.08 08:21:32FILTOL

    Kocsis István takarodjon a búsba, és tegye össze a kezét hogy nincs még fellógatva valami útszéli fára, úgy ahogy igazságos időkben ezt rendezték kb. 20 perc alatt...

  • 2009.07.08 08:29:56Orcsány_Virenc

    Emiksz: egy atomerőműben fizikailag lehetetlen a nukleáris robbanás, tehát gombafelhőt sem láthattál abból az irányból, ellenben a hidrogén, vagy gőzrobbanás nagyon is lehetséges.

  • 2009.07.08 08:37:01csendeske

    Amíg Kocsis elvtárs Demszkyéknek (Mesterházi Ernő) nyalja a seggét,addig még Hagyó is csak próbálkozhat. Igaz teljesíteni nem fog, de ígérgetni és közben saját számlára csipegetni, azt jelentősen. Már senki sem beszél az Alstromról, ahol kis pénz leesett, a többiről . . . Rózsa Misi te nem vagy véletlenül BKV-s?

  • 2009.07.08 08:46:17Rózsa Misi

    Csendeske!

    Nem vagyok BKV-s. Csak fővárosi és utas. Te viszont honnan tudod, hogy kinek a seggét nyalja Kocsis?

  • 2009.07.08 08:54:40Rózsa Misi

    Okostojás!

    Ha bárki, így Kocsis is valahol bűncselekményt követ el, vonják érte felelősségre. Nem tudom követett e el bármit az MVM élén Kocsis. Ha igen, akkor miért nem akkor kezdtek ezekről beszélni, amikor elkövette a dolgokat? Hogy most jönnek elő az MVM-es állítólagos ügyekkel, annak nekem nagyon egyfajta koncepciós szaga van a dolognak. Az ilyet pedig elég rosszul viselem.
    Hogy milyen vezetője Kocsis a BKV-nak, azt kívülről nehéz megítélni. Én, aki rendszeresen használom a tömegközlekedést a fővárosban, abból ítélhetem meg a munkáját, amit mint utas tapasztalok. És unalmasnak tartom, hogy divat ma Magyarországon fikázni a BKV-t. / Te is azt írod, szerinted is a BKV működése rendben van. / Ha viszont valóban rendben van a BKV működése, ahogy te és én gondoljuk, akkor nem igazán értem miért kéne a cég vezetőjének a fejét követelni.

    De ismétlem. Ha bármit VALÓBAN elkövetett, ami törvénysértő, kapja meg érte a méltó büntetését. De sem a rendőrség sem pedig az ügyészség tudomásom szerint nem gyanúsítja semmivel. Hogy a Hagyó kör vagy a jobboldali média egy része mivel gyanúsítja, az meg egyenlőre nem több, mint híresztelés.

  • 2009.07.08 08:57:02Rózsa Misi

    Ménema!

    A Tocsik pert tényleg ide akarod hozni? Csak azért kérdezem, mert ott a bíróság jogerősen bűncselekmény hiányában felmentette Kocsist. Attól, hogy valakit valamivel, valamikor meggyanúsítanak, még a gyanúsítás okán nem lesz bűnös.

  • 2009.07.08 08:59:36Rózsa Misi

    Bolek!

    Megmosolyogtató, amikor azt követelnéd, hogy nácikat és marxistákat a kormányba! / Jobbik-LMP/

  • 2009.07.08 09:03:49Rózsa Misi

    Azért elég sokat elárul sok mindenről, hogy a Kocsist támadók között nagy hangon vannak jelen azok, akik a szombati betiltott Nyilas Gárda melletti törvénytelen tüntetést védik. Akit viszont a nyilas söpredék támad, az annyira rossz ember nem lehet.

  • 2009.07.08 09:08:26atesz

    Szerintem is inkább a politikai gátlástalanságról - politika finanszírozás - szól a történet, mint egy egyszerű gazemberről. Persze ettől még, mint kiszolgáló személyzet, egy morális nulláról beszélünk, és hát élek a gyanuperrel, hogy azért saját zsebre is dolgozgatott. Ahogy egyébként sokan a közszférában. Azt kell látni, amit egyébként szépen leírtak már sokszor, legutóbb talán Hankiss prof beszélt róla a rádióban, hogy a rendszerváltozás válaszút elé állított nagyon sokakat, vagy most teremtik meg felmenőik (ükunokáik) jólétének alapját, vagy soha. És ugyebár az első millió forrását finom társaságban nem illik firtatni...

  • 2009.07.08 09:17:20antitaxis

    Voltak már ilyesféle perek. Majd az lesz, HOGY NEM IS VOLT AZ TAGGYŰLÉS!

  • 2009.07.08 09:22:39Agyalap

    Kedves Rózs Misi!

    Örülök, hogy teljes mellszélességgel kiállsz Kocsis István mellett, aki az ellene felhozott vádakat cáfolja. A politika bűne, hogy bizonyítania nem kell, mert nem jelentették fel. Inkább ezen gondolkozz.
    Az meg, hogy míg Kocsis Istvánt véded, vidáman lenácizol meg marxistázol másokat - kissé hiteltelenné tesz.
    A szélsőjobbal magam sem cimborálok, de kicsit furcsa, hogy bizonyos dolgokat (cigánykérdés, Kocsis István) más nem mer megpendíteni sem.

  • 2009.07.08 09:26:42Gondol

    Kedevs Rózsa Misi!
    Vigyázz magdra, mert a nyilasokkal való riogatás bűn! Egyszaer csak azt veszed észre, hogy feljelentenek gyűlöletbeszéd miatt.

  • 2009.07.08 10:06:20Ménemá

    Kedves Nápolyi Maszti!
    Bizonyos szint alá csak a Kocsis félék mehetnek ugye? Arcátlanul lopják az ország vagyonát. Mi pedig szégyelljük magunkat helyettük.
    A bíróságokra pedig a kutyámat sem bíznám!

  • 2009.07.08 10:13:35Ménemá

    Rózsa Misi!
    Az, hogy valakit nem ítélt el a magyar bíróság bármilyen indok alapján az még nem jelenti azt, hogy nem is bűnös. Motoros rohant bele örült módon egy kis Polskiba, a motoros volt a hibás, meghalt az autó vezetője, a motor utasa életveszélyesen megsérült. Felmentették a motorost, a papa kiváló összeköttetései miatt.
    Ma Magyarországon mindenki börtönbe ülne aki a hatályos jog szerint az utóbbi húsz évben bűncselekményt követett el, valószínű háromszor ennyi börtön sem lenne elég.

  • 2009.07.08 10:21:03szvsz

    @ Rozsa Misi:
    Huuuu, mekkora cucc mar, hogy eccaka is el lehet jutni a varos egyik felebol a masikba! Bezzeg Europa tobbi varosaban, na ottan aztan van kutya vilag. Igaz, ott a hajlektalanok sem szorulnak ejszakai tomegkozlekedesre...
    Nameg aztan milyen keves penzbol ilyen májer már ez a BKV! Jaaaa, hogy 3x ennyi penzbol gazdalkodhatnanak, ha a mrs. Kocsis fele trukkokkel nem menekitenek ki a koltsegvetes 2/3-at?! Esetleg esszeruen ruhaznanak be, stb, csak hat ugy nehez lopni na...
    Amugy igazad van. Tetves tolvaj kormanyoknak meg tobb zsetont kellene kimenekiteni a BKV-n keresztul. Nem am feltenni a kormanyt egy par ikarusra es felgyujtani...

  • 2009.07.08 10:54:09HalivudEstevez

    Az ilyenek miatt tud erősödni a Jobbik.
    Az ilyen csalások, lenyúlások miatt.
    Jobbik talán seggberúgná az ilyeneket.

  • 2009.07.08 10:56:49leofarkas

    tegnap kocsis semjen zsoltival vacsorazott, majd eltuntek a kocsiszinben

  • 2009.07.08 11:30:33daito

    Nem történt anno Pakson robbanás. Amire gondoltok, az a 2003-as ügy, amikor a Framatome cég irányításával a 2-es blokki 1-es aknánál megfőztek jó adag fűtőelemet, tisztítás közben.

    Érdekes sztori volt, szakmailag, pénzügyileg, politikailag. Kocsis úr, a válságmenedzser.

    Mindig érdekesen intézte, intézi az ügyeket, mindig nagy pénzek mozogtak azokban. Nem véletlen, hogy az ilyen sokaknak nem tetszett, nem tetszik; akkor sem, ha minden teljesen tiszta. De az ritkán jött össze... ugye, alkotmányos költségek. :)

    Ha voltak, vannak ügyei, dolgai; és ezek miatt nem tettek, tesznek feljelentést, nem perelték be, nem írtak sok száz cikket az újságok, annak OKAI vannak. Tessék megérteni. :)

  • 2009.07.08 13:18:56tollas

    Rózsa Misi miért véd egy csak kárt okozó személyt? Rejtély. Vagy talán ő lehet a Kocsis family rózsametsző kertésze?
    Nem rossz ám Kocsis mellett cselédnek lenni.

    ÁPVRT-nél eladja azerőművet a németeknek, majd elhelyezkedik náluk két évig nyelvet tanulni. Cseppet sem összeférhetetlen a dolog, mi?

  • 2009.07.08 13:44:16Rózsa Misi

    Agyalap!

    Ha leírom itt rólad, hogy pedofil vagy, akkor ezután az a helyes és természetes, ha mindenki ezután beléd rúg egy nagyot, mert a mocskos pedofil nem érdemel mást?

    Ha tudsz arról akár te, akár más, hogy Kocsis köztörvényes bűncselekményt követett el, akkor állampolgári kötelességed megtenni ellene a feljelentést a rendőrségen. Amennyiben bűncselekmény jut tudomásodra és erről nem tájékoztatod a hatóságokat, magad is még enyhe esetben is szabálysértést követsz el ezzel.

    Tehát aki biztosan tudja, hogy Kocsis bűncselekményt követett el, az jelentse fel, induljon vele szemben vizsgálat. Ha valóban bűnős, magam is azt fogom mondani, hogy csukják le. De hát nem történt Kocsis ellen feljelentés. Miért nem? Vélhetőleg azért nem, mert nem követett el semmit és aki bűncselekménnyel vádolja meg, az ha nevét is adja, akkor a hamis vádért járó rizikót is vállalni lenne kénytelen. Így marad a suttogó rágalmazó propaganda. Na ez az amit gusztustalannak tartok.

  • 2009.07.08 13:45:46Rózsa Misi

    Agyalap!

    Kocsist itt azok rágalmazták meg leginkább, akik közben a hozzászólásukban a Gárda melletti tüntetésben résztvevő söpredéket védték. Ebből nehéz kikövetkeztetni, hogy mi félék lehetnek ezek. Ezekkel normális ember nem vállal még véletlenül se közösséget.

  • 2009.07.08 15:15:25ypod

    Kocsis úr leszerepelt, már többször. Azonkívül mindenkinek joga van a saját véleményéhez kedves Agyalap. Bárha Kocsis úr vadásztársa vagy, akkor értem a felháborodásodat. A hozzászólásod egy demokráciában értelmezhetetlen, jobban árt a demokráciának, mint a gárda összes vonulása. Mellesleg Kocsis úr pályafutása, tipikus szocialista pályafutás. Ha valahol megbukott, akkor máshova tették vezetőnek. És ez nem Paksnál kezdődött.

  • 2009.07.08 15:16:39ypod

    Bocsi Agyalap, RM-nek szólt a beszólásom :).

  • 2009.07.08 16:30:38kobor42

    Történt feljelentés ismeretlen tettes ellen feljelentés az MVM-nél azokkal a szerződésekkel kapcsolatban, amit Kocsis István az ellenörző bizottság megkerülésével kötött, és amiből 13 milliárd forint kára lett az MVM-nek.

    Kocsis nincs egy éve a BKV-nál. Idén februárban milyen javaslattal állt elő?

    Idézet ebböl a cikkből:
    http://index.hu/belfold/budapest/2009/02/17/kihereltek_a_bkv-vezer_atalakitasi_terveit/

    "A tanulmány szerint ennek az a veszélye, hogy a magánbefektető erős garanciákat kérne, ezért a központi támogatások is inkább ebbe az irányba tolódnának. A tisztán önkormányzati tulajdonban maradó rész belső eladósodása felgyorsulna, többletfinanszírozást igényelne, sőt magát a holdingközpontot is adósságspirálba ránthatná. Ráadásul a tanulmányt készítők szerint a magántőke általában csak többségi vagy kizárólagos tulajdonosként jelenik meg, ez pedig már nem tőkebevonás, hanem privatizáció."

    Na most akkor mi van? Kocsis Rejtett privatizációt készít elő? Ez egy BKV-s belső tanulmány állapította meg... Nem a hőbőrgők tömege.

  • 2009.07.08 17:31:06kobor42

    Rózsa Misi!

    Kérlek a konkrét tényekkel érvelő bejegyzésekre is reagálj, és ne válogasd ki a hőbörgőket. Ez így elég ...
    fizetett-szagú.

  • 2009.07.15 22:52:38chillman

    Pusztulj Kocsis!

  • 2009.07.16 11:35:33tollas

    Kocsis a felügyelő bizottság meghallgatása elől elmenekült nyaralni. Gondolom a ráckevei Duna ágban kempingezik.

  • 2009.07.16 11:49:25ceka

    Gyerekek...ezzel a "csibésszel" is sokat foglalkoztok...nem kellene...vágjátok pofán...ha meg a "bíróság felmentené"...azoknak is adjatok...akkor lesz csak itt rend, ha egy darabig kemény leckét kapnak, MERT SOK ÁM A KÖVETŐK létszáma !!!

Mi ez?

Október elején elkezdődött az iratismertetés Hagyó Miklós volt MSZP-s főpolgármester-helyettes és húsz társa (több BKV-s vezető, valamint a főpolgármester-helyettes munkatársai) ellen indult eljárásban.

Tovább
Dokumentumlista:

Parkolási szégyenfal

Friss kommentek

Keresés