Bruttó 19,2 millió forintot költött el 2007-ben a BKV a saját fénymásoló-állományának teljes felmérésére; a tanulmány készítő céget a cégbíróság idén tavasszal törölte a nyilvántartásából, írja a Magyar Nemzet.
A napilap szerint a vizsgálatot a társaság vezérigazgatósága rendelte meg; a vállalat fénymásoló-állományának teljes körű felmérésével az Optimismo Kft.-t bízták meg.
A lap ír egy 35 millió forintos szerződésről is, amelyet még Antal Attila korábbi vezérigazgató kötött egy tanácsadó céggel. A társaságnak arról kellett tanulmányt írnia, hogy a közlekedési vállalat miként tudja érvényesíteni érdekeit a kormányzatnál, hogyan tud javítani a megítélésén. A lap szerint az összegből valamivel több mint 7 millió forintot fizetett ki a BKV.
Ez utóbbi szerződéssel kapcsolatban a közlekedési társaság kommunikációs igazgatója a lapnak arra hivatkozva nem kívánt nyilatkozni, hogy a szerződésről a hét végére ad le egy értékelést Kocsis István vezérigazgató a felügyelőbizottságnak, és csak utána tudnak tájékoztatást adni.
A Blikk arról számolt be, hogy a Kornusz Kft. 50 millió forintért adott kommunikációs tanácsokat a BKV munkatársainak.

Kommentek
2009.09.07 10:16:51gulasZuppe
Senkit nem erdekelne az, hogy ez ceg mire mennyit költ, es hogyan működik, a kutyat nem érdekelne, azt csinálna amit akara - de nem igy van, mert ez a cég abból működik amit az adófizetőktől elvonnak, miközben ket kezzel szóraja a pénzt, a mi zsebünkből veszi ki a működőképességének az árát. És ehhez nagyban asszisztalnak a vezetők, azok kapcsolatai, az FB-nek meg az a feladata, hogy belekössön mindenbe nem pedig csak signozza amit elétesznek, az FB felelős mindezért ami a BKV-nal megy, jogilag. Nem bújhat ki, de a felelősség nem abban merül ki, hogyha rájukpirítanak akkor egyketten lemondanak, egyket embert lecserelnek es meg van oldva. Ez az egyik utolsó nagy állami pénznyerőgép. A szivattyú addig megy amig az állam pénzeli. És még sok ilyen van. Persze működhetne ez nem ekkora korrupciós fertőben is, csak úgy néz ki nem nálunk.
2009.09.07 10:18:37kogito
WUT : "a másik fő kérdés meg: Kocsis István miért nincsen még bilincsben az MVM-es ügye miatt??!! "
Sokkal előbb kerül börtönbe az a pár lázongó paraszt innen a netről ( meg a térről) , mintsem Kocsis meg a cinkosai oda kerülnének !
Ezer szerencséd, hogy nemcsak a BKV-nál van az úgy, hogy nem a munkára megy el a pénz, hanem ellopják, így van ez az államhatalom más szintjein is, ezért nincs erejük Téged mint államellenes lázítót és uszítót lecsukni :)
2009.09.07 10:19:17venomspawn
HgGina: Az átlagember által használt multifunkciós gép igen, kb 30-40.000ft. Azonban ezek százkilós monstrumok napi többezer oldal nyomtatására. (védjük az erdőket jelige)
2009.09.07 10:21:58Tibike15
Megmondta a Kocsi, aki keveset keres az hülye. Tehát a BKV-nál a hülyék vezetik a buszokat és a nagyon okos emberek meg irányítanak. De ezek annyira okos embereke, hogy amúgy a nemzetközi cégek sorban állnak értük és jobbnál jobb ajánlatokkal bombázzák őket, amikert ezért kénytelen a BKV megfejelni, mert különben nem tudna ilyen okos embereket a vezetőségben alkalmazni.
A BKV vezetősége világszinvonalú munkát végez, csak a sok hülye olcsó alkalmazott nem hagyja kibontakozni a vezetőséget.
2009.09.07 10:26:20ó jaj
venomspawn:
Kocsis azt mondotta az atv-s interjújában, hogy a 12.000 fős bkv-nál 800 fő az irodai melós a központban. (A többi nyilván sofőr, szerelő, jegyellenőr, stb.) Tehát nem több ezer fő.
Másik, hogy 800 fő, az 6,6%. Ez nonszensz, a XXi. században, 6,6% overhead kb. a háromszorosa az elfogadhatónak, pláne ha minden melót kiszerveztek... Nálatok még vannak gépírók, meg takarító minden irodára külön, vagy hogy?
Magyarul a 800 fő aktakukacból min. 500 fő puszipajtás alapon van foglalkoztatva. Lopás ez cimbora...
2009.09.07 10:28:12ó jaj
venomspawn: Tényleg, ha te belsős vagy, mesélj már, hogy élik meg ezt hónapok óta tartó botrányt odabenn?
2009.09.07 10:30:42vadaszok
Fővárosi Bíróság 01 09 737886
OPTIMISMO Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság (1085 Budapest, Üllői út 30. 2. em. 9.;
[13489487242])
A Cégbíróság a rendelkezésére álló adatok alapján megállapítja,
hogy a cég székhelyén, telephelyén, fióktelepén nem található, és
a cég képviseletére jogosult személyek lakóhelye, tartózkodási
helye is ismeretlen, illetve a cég képviseletére jogosult lakóhelye
ismeretlennek minősül, mivel a lakóhelye külföldön van és nincs
a Cégjegyzékbe bejegyzett kézbesítési megbízottja.
Ezért a bíróság a 2006. évi V. tv. 89. § (1) bek. alapján felhívja a
cég tagjait (részvényeseit), hogy a cég törvényes működéséhez
szükséges intézkedéseket 60 (hatvan) napon belül tegyék meg. A
törvényes működés helyreállítása érdekében a tagok (részvényesek)
a cég legfőbb szervének összehívására is jogosultak.
A felhívás eredménytelensége esetén a bíróság a 2006. évi V. tv.
90. § (1) bek. alapján az ismeretlen székhelyű cég megszüntetésére
irányuló eljárást megindítja.
2008. 07. 03. (Cégközlöny, 2008/32)
2009.09.07 10:35:49Babu2000
venomspawn: de igen, sajnos a politikai elit elérte, hogy ma Magyarországon mindenki sikkasztást lát az ilyen ügyek mögött és lássuk be, a nagy részében így is van....
2009.09.07 10:36:01zauberpferde
Tibike15
Rossz nézni, ahogyan a buszvezetők, jegypénztárosok, váltókezelők, két kézzel szórják az adófizetők pénzét.
2009.09.07 10:38:16venomspawn
ó jaj: Nem vitatom hogy nagy a szenny a háza táján, de egy kocsiszínben egy tucat ember dolgozik, ilyenből van nekik pár, vannak a diszpécseri irodák...stb. Tehát ahova nyomtatót helyeztek, ott valóban szükség volt ezekre a gépekre.
Mindenesetre tökéletesen egyetértek veled, mert részben az én és a te pénzedből mások jogosulatlan végkielégítéseit fizetik, ami nincs rendjén, hisz már az is elég baj, hogy a saját politikusaink kilopják a szemünket.
2009.09.07 10:38:52The Green Manalishi
Annak idején annál a kis cégnél, ahol dolgoztam, egy db multifunkciós fénymásolót béreltünk (vagy valamiféle lízing volt, nem emlékszem pontosan).
A bérleti díjért tonercsere, azon felül havonta karbantartás, (ami nyilván magában foglalta az ún. "állapotfelmérést"), szükség esetén express javítás járt. Nálunk működött.
2009.09.07 10:40:16venomspawn
ó jaj: Bennfentes vagyok, de nem az Akácfa utcai székházban dolgozom :)
Ha normál kismunkás lennék, nem ismerném a gépeket és hogy mi mennyi, hol, mekkora számban... stb.
2009.09.07 10:42:29Kandabula
Amennyiben a nyilvántartásokat rendben vezették volna, a központi vagyonfelméréshez egy körlevél elegendő. Amennyiben a cél pénzügyi bulizás, felmérethették volna akár a WC kefék állapotát, vagy a BKV helyiségeiben található ablakok összfelületét, különös tekintettel azok fényáteresztő képességére a fővárosban és vidéken.
2009.09.07 10:43:01Kivlov
amíg valakit fel nem akazstunk ezek közül a sz*rháziak közül, ennek sosem lesz vége.
2009.09.07 10:44:32hatvanhét
Basszus ezt szerintem egyszerűen leltárnak hívják, illetve a karbantartó személyzet ( gondolom itt külső cég )megmondja mi a selejt, mi szorul cserére, javításra stb.
2009.09.07 10:45:43Fersynando
Hát én ezt nem értem. Vagyis értem, de hogy ennyire pofátlan emberek is vannak...bassza meg, én értem hogy a BKV nagy cég, és biztos sok a fénymásoló is, de ennyi pénzért újakat vehettek volna. Szemét moslék ganaj banda. Aztán meg egymásra mutogatnak hogy senki nem tud semmiról. nem a lóf@szt nem. Fejszét a kezébe adni oszt ki az erdőbe fát vágni, vagy be a bányába!!!!
2009.09.07 10:46:05The Green Manalishi
Egyébként mi a faxomat takar ez a "felmérés". Egy fénymásoló nem atomtengeralattjáró, működésében - felhsználói szemmel - nem sok hiba lehet. (beragad a papír, új tonerrel sem nyomtat rendesen, illetve szoftveres gondok, stb.)
Meg kell kérdezni a rendszeres használókat, oszt' kész.
Nálunk néha egyszerre két lapot húz be. Ezt 20 milláért én is felmérném. Még kevesebbért is.
2009.09.07 10:46:22bbti
Mire való a leltár, ha külső céggel kell összeíratni a vagyontárgyakat? Mi a bánatot csinál ott a könyvelés? Volt egyáltalán analitika ennél a cégnél? Hány főiskolát végzett fiatalt lehetett volna ebből a pénzből foglalkoztatni arra, hogy leltározzanak reggeltől estig? Ez mind-mind pénzlenyúlás, ezekhez képest Tocsik, Boldvai, Zuschlag csak segédinasok voltak.
2009.09.07 10:48:06Micro_fine
Ezek még a lábtörlőt is ellopták? Mikor huzzák már el a csikot, teljesen ki akarják fosztani az országot? Kedves szavazók, ezt a bünbandát sikerült, a szirénhangokat hallva, hatalomra juttatni.
2009.09.07 10:48:46balta
Vajon hány fénymásológépe van a BKV-nak? Legyen mondjuk 192 darab, ekkor egy gépet 100.000 forintért „mértek” fel. :D
ÉLJEN! ÉLJEN! ÉLJEN!
2009.09.07 10:50:27timyyy!
venom, és munkaidőben is megy a heroes IV? :)
2009.09.07 10:53:38venomspawn
timyyy! Heroes 3 és Heroes V párti vagyok, de a gép amin melózom talán csak a Heroes 2-t vinné el :)
2009.09.07 10:54:35ó jaj
venomspawn: bennfentesnek lenni, az jóóó :) Az a tuti egzisztencia ;)
Figyelj venomspawn, ugye ez rendszer-szinten úgy megy, hogy ex-bkv-s kollégák céget csinálnak, annak a bkv tízmilliókért, közbeszerzés nélkül, vagy kamu közbeszerzéssel (=úgy kiírva, személyre szabva, hogy csak a haverok nyerhessék meg) kiad kamu melókat, majd az így kilopott pénzt testvériesen elosztják, és gyorsan eltüntetik a céget, hogy elvarrják a szálakat. Gondolom minden nagyobb lopásra külön projektcégeket dobnak össze.
Kiborítóak vagytok :D
2009.09.07 10:54:47Bono
pókerparti az én pénzemből. tök jó.
és akkor csinálják a felvilágosító rajzfilmeket (mesefilmeket! :-P), hogy miért fizessek adót, meg az miért jó nekem, hogy abból épül-szépül az ország... :-P
2009.09.07 10:55:30timyyy!
májkonzerv: de igen, a dr. szalai bevállalja ingyen is, talán mert még a lepedőt is beleszívja a seggébe
2009.09.07 10:56:11blah
EZEKET A FELMÉRÉSEKET INGYEN CSINÁLJÁK AZ IRODATECHNIKÁVAL FOGLALKOZÓ CÉGEK! Aki a számlát aláírta mehet is a börtönbe...
2009.09.07 10:56:29venomspawn
ó jaj: Bennfentes alatt a következőt értem: NEM bkv vezető puszipajtás vagyok, hanem olyasvalaki, aki belelát a bkv-nél folyó, informatikát érintő ügyletekbe
2009.09.07 10:58:20KR_
venomspawn:
Mint bennfentes közlöm, több száz fénymásolója van a BKV-nek és teljes nyomtatóállomány csere miatt volt szükséges a felmérés. Úgyhogy ez az egy szerződésük nagyjából fedezi a költségeket.
Persze-persze...
Ezt most ugye nem gondoltad komolyan?!?!
Felmérés készítek egy excel-táblát, esetleg egy körlevelet, esetleg 5 perc alatt intranetre egy "szavazást" a szervezeti egység alapján, hogy KI MENNYIT nyomtat,faxol,másol, szineset, szagosat stb...
Ezt az xls-t odaadom a beszállítóknak, akik erre adnak egy árajánlatot, mert ők pontosan tudják hogy milyen teljesítményre, igényekre mi kell...
Mivel tudom hogy a beszállító átb*sz ezért az egyik informatikus __alkalmazott__nak, akinek van paraszti esze, kiadom munkába hogy 2 hét alatt hasonlítsa össze a gyári specifikációkkal, hogy jó lesz e, és nem tulzó e az ajánlat.
ennek költsége még az 1-2 millát sem éri el...
Még hogy reális költség... muhaha...
2009.09.07 10:58:24kotika
Csak halkan szeretném megkérdezni:Ezüsthajó,Josip Tot,Beléptetőrendszer és a többi feledve???
2009.09.07 11:00:01félreértitek már megint
...és ez csak a BKV!!
Mi lehet a MÁV-nál és a többi vízfejnél????
ha ezeket a sunyi tróger lopásokat összeadnánk simán visszafizethettük volna belőle a teljes államadósságot!!!!!!
2009.09.07 11:02:24ó jaj
Na, mulassunk is, ne csak bosszankodjunk pajtásaim e korrupció lángoktól ölelte kis földjén!
Aug 29.-ei HVG, 36. oldal, a lap felső fele: A BKV pályázatot ír ki HUMÁNPOLITIKAI IGAZGATÓI munkakör betöltésére :)
A szöveg: blablabla, a lényeg:
Amit nyújtunk:
- versenyképes jövedelem
- béren kívüli juttatások
- folyamatos szakmai fejlődés
:)
2009.09.07 11:02:40venomspawn
KR_: A multinacionális cégeknél végzett munka is hasonló árban van
2009.09.07 11:02:55Takács Jenőné
2009.09.07 10:40:16 venomspawn
Akkor te sem vagy büszke manapság arra, hogy BKV-s vagy!
Megint ott tartunk, hogy ciki annak lenni...
Bár az újonnan felvett munkatársak biztos nem ezt mondják, akik 3x annyi bérrel jönnek ide, mint az átlag kereset a "régi" munkatársak esetében.
A tapasztalatra meg nincs szükségük, úgyis a kezük alá dolgozunk mi "hülyék"!!!
2009.09.07 11:03:07timyyy!
OFF: venomspawn, évekig nyomtuk a hármat, de amióta rátaláltam a négyre, azóta semmilyen más mosóport nem használok :) teljesen más logika, hihetetlen változatosság - az öt inkább a három felturbósított verziója.
ON
2009.09.07 11:04:43ó jaj
venomspawn: csak vicceltem, ne kapd fel a vizet. örülök, az infóidnak, még több bkv-snak kéne ide írnia.
2009.09.07 11:07:15Kivlov
2009.09.07 10:56:11blah
Lejárt lemez. Menjünk vissza akkor a földesurakig, akik a jobbágyokat sanyargatták. (kevésbé, mint az állam most a tisztes adófizetőt)
2009.09.07 11:07:44félreértitek már megint
kotika,
"Csak halkan szeretném megkérdezni:Ezüsthajó,Josip Tot,Beléptetőrendszer és a többi feledve???"
távolról sem! ezért kellene a parlament létszámát AZONNAL lecsökkenteni (érdekes módon ezt egyetlen "párt" sem tartja időszerűnek - ócska tolvaj rohadékok), az eddig a politikával akár érintőlegesen is foglakozókat TÉTELESEN elszámoltatni, majd az egész bagázst kivétel nélkül száműzni egy belső ázsiai "demokráciába"!!!!!!!!!!!
2009.09.07 11:08:49d.j
Gyerekek ne legyetek naívak. Ezek a pénzek nem maradnak a cégeknél. Ennek a 90 %-át le kell adni az illetékeseknek. Tehát a cég teljesen korrekt áron csinálta a felmérést. Egy ekkora munkáért nem sok a 2 milla.
2009.09.07 11:09:52kotika
Kérdeztem valamit,vagy mindenki irányítottan egyoldalú?Akkor semmi értelme a hitem szerint értelmes emberek vitájának.
2009.09.07 11:10:54venomspawn
timyyy! A heroes4-et én is sokáig toltam, tetszett benne a hősök közvetlen szerepe. Nemrégen felraktam megint, de már nem tetszik, főleg az 5. rész után.
Takács Jenőné: Szia. Közvetlenül nem a BKV alkalmazásában állok, így nem vagyok BKV-s, boldog ember vagyok :) Csupán munkámból adódóan lehetőségem van látni mi folyik odabent.
ó jaj: Nem kaptam fel a vizet :)
2009.09.07 11:13:10zauberpferde
kotika:
Ne kötözködj, mert te is megkapod az 5 általánost:)
Ki emlékszik arra már...
2009.09.07 11:15:19Takács Jenőné
venomspawn
..sejtem, hogy kinek az alkalmazásában állsz:)
2009.09.07 11:16:30acid_jazz
Kivlov@ Ó istenem! Milyen szívesen fizetnék csak tizedet adóként... (:
2009.09.07 11:17:15zauberpferde
kotika:
Szelektív emlékezet, ezt úgy hívják.
2009.09.07 11:20:49kotika
Köszönöm.Magam is ezen a véleményen vagyok.'00 vén tanácsa lenne a legjobb megoldás,de Antalék megcsinálták az "alkotmányos" bebetonozást.Hogyan zavarod el Őket?Te választottál-mondják-,ez a hivatkozási alap.Ha pofázol taccsra tesznek.Szopunk:akár így,akár úgy.Maximum ez a gőzleeresztő (kvázi)szólásszabadság.A " nadtesvér" pedig figyel!!!Na ennyit erről.A demokrácia és a szabad választás eredménye,hogy most 4 évente tömi tele a zsebét az új banda és nem évtizedek alatt lassan.Melyik a jobb?
2009.09.07 11:30:59pösti
Lehet hogy a Mr Kocsisé a Copygeneral???:)
2009.09.07 11:32:59zauberpferde
kotika:
Biztos vagyok abban, hogy a BKV-nél is kétoldali a picsi-pacsi, ma nekem, holnap neked alapon. Vannak dolgok, amik átívelnek a pártok felett.
A pénzlenyúlás, dobogós, -ha nem első helyen van, ezek között.
2009.09.07 11:34:49zauberpferde
pösti:
Az a Ms Kocsis.:)
2009.09.07 11:35:02venomspawn
"zauberpferde:...ma nekem, holnap neked..." Én ezt az mszp vs. fidesz harccal kapcsolatban gondolom így :)
2009.09.07 11:35:37Hans Lopkowitz
A legnagyobb bűnt az követi el, aki adót fizet Magyarországon: ők adnak táplálékot ennek a rohadó országnak.
2009.09.07 11:36:44MissMarple2
csak csendesen jegyezném meg, hogy ANTAL ATTILÁT A FIDESZ IS LELKESEN MEGSZAVAZTA a BKV élére...miért is? mennyiért is?
2009.09.07 11:39:55zauberpferde
venomspawn:
Nem csak nekem van jobb, és bal zsebem ám.:)
2009.09.07 11:40:19MissMarple2
http://www.origo.hu/itthon/20061219ababotond.html
2009.09.07 11:41:01MissMarple2
http://www.origo.hu/itthon/20061220levaltottak.html
2009.09.07 11:42:39Mr. Kobayashi
Egyetértek venomspawn-nal.
A sok hozzá nem értő megpróbálja megbeszülni egy ilyen projekt költségeit, és az index adja alájuk a lovat. De ennek így nincs értelme!
Félreértés ne essék, biztos sok visszaélés van a BKV-nál. De nem minden projekt visszaélés!
Nem tudom ez a konkrét ügy korrekt-e vagy sem, nem értek ehhez a területhez. De nem a 10-20 milliós projektekre kellene koncentrálni, hanem a tender nélküli 100 milliós munkákra. Ott van az igazi lenyúlás.
Aki már dolgozott állami cégnek, tudja, hogy egy ilyen projektbe min. 20 embert delegálnak, mindegyik beleszól, és minden beleszólás igénnyé is válik, mert az ügyfél oldali projektvezető nem ért hozzá, így inkább mindent elfogad, csak hogy ne hibázzon.
Az állami cégek hetente három projekt értekezletet szerveznek, amik 4-5 órát eltartanak (mert nem égnek a munkától a kartársak), így rendkívül sok tanácsadói erőforrást igényelnek. Ez pedig sokba kerül. Két tanácsadónak ott ülni két hónapig heti 3x4 órát, ki lehet számolni. Plusz az emlékeztetők írása, doksi készítés, amibl sokat várnak el az ilyen cégek.
2009.09.07 11:44:42Mr. Kobayashi
Folyt:
Majd amikor kész a projekt, a vezér kitalálja, hogy nem is erre gondoltak, hanem másra, és lehet előről kezdeni az egészet. Vagy megváltozik a projekt csapat, új igényekel, stb.
Szóval legtöbbször az állami cég bénasága miatt kerülnek ennyibe ezek a projektek, mert kis feladatot is képesek 50szer megrágni.
2009.09.07 11:47:38Mr. Kobayashi
Csak annyit, dolgoztam több projektben, ugyan nem a BKV-nak, de hasonló állami intézményeknek. Az alapján írtam ezt.
2009.09.07 11:50:02k_attila78
Aki állami cégnél dolgozik annak azt hiszem ez nem hír, könyvet tudnék írni az ilyen ügyletekről...
2009.09.07 11:51:37zauberpferde
Mr. Kobayashi
Amit most írtál az a fénymásoló felmérésről, és a szivarkóstolóról szól?
2009.09.07 11:57:23ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa
Na most akkor szivarozás közben felmérik a fénymásolókat, hogy tudják melyiket kell majd eladni ócskavasként valamelyik főnök csókos sógorának 100 forintért mázsánként.
Azért kell pontos felmérés nehogy valami régi szart selejtezzenek le:(((
2009.09.07 11:58:59Gondol
Ez a BKV. Már tudjuk régóta, hogy mi van ott. És ezeken még mindig meglepődünk!? Mi van a MÁV-nál, mi van a minisztériumokban? Ugyanez!!! Nagymamámat tudom idézni: "MIND GAZEMBER!!!!" Én finomabban fogalmazok: RONGYEMBEREK!!!
2009.09.07 12:02:38zauberpferde
k_attila78
"Aki állami cégnél dolgozik annak azt hiszem ez nem hír, könyvet tudnék írni az ilyen ügyletekről..."
Nosza, rajta!
Írd meg gyorsan!
2009.09.07 12:03:06k_attila78
Gondolnak igaza van!!!:) MÁV-os voltam...
2009.09.07 12:05:17Tibike15
Szerintem az index már hozzájutott annyi BKV balhé anyagához, hogy idén minden nap egy újabb ügyet lehet leadni, egészen addig, amíg valaki tényleg bele nem bukik ebben a következmények nélküli országban vagy annyira belefásulnak az emberek, hogy már semmi BKV-val kapcsolatos hír nem érdekli őket és nem kattintanak a hírra, akkor azért fogják levenni, mert unalmas lesz, nem generál forgalmat az ilyen dögunalmas hír, hogy lopnak a BKV-nál. Na és, ez hír, ezt már mindenki tudja, talán még a Wiki is lehozza, mint axióma.
Az lenne a hír ha például időre és bőven a tervezett büdzsén belül befejeznék a 4-es metrót. Abban bízom csak, hogy egy másik párhuzamos univerzumban ez így történik, mégsem lehetetlen feladat :))
2009.09.07 12:08:03wmanó
Az állami intézmények költségvetéséről...
Saját szememmel láttam egy budapesti önkormányzat nyilvántartásban: 2003-ban beszerzett gépjárművek összesen x. Ft
Az, hogy ez hány jármű, kinél található, stb...
Nyilvánvaló síbolás a cél...
2009.09.07 12:09:15k_attila78
a milliárdokat elsikkasztott MÁV Biztosító egyesület vezére pl hol a #>#
2009.09.07 12:12:45Kerek Perec
Mindenki nyugodjon meg, senki nem fog börtönbe kerülni! Ezt már Prinz óta tudjuk, ne csodálkozzunk!
2009.09.07 12:15:04naezjó?
Engem 1 dolog zavar, de nagyon. Régen úgy gondoltam, sőt néha látom, h más országban ez még működik, hogy ha ilyen dolgokra fény derül, ott fejek hullanak, és nem kirúgás végkielégítéssel, hanem a büntetőjogi felelősség kerül előtérbe. De itt? Semmi! 1-2 naponta jelennek meg csak az indexen a több milliós nyúlások, és? Semmi nem történik, banktitok, személyiségi jogok meg más tipikusan KISKAPUKÉNT használt tv.ekre hivatkozva.
Már a téglákat lopják a házból, és nem értek ez miért zavarja azt, aki benne lakik.
2009.09.07 12:17:44atttesz
gyerekek, engem mostanában inkább az izgat (no, azon kívül természetesem, hehe), hogy ezzel a bkv-s kirakatcirkusszal mit lepleznek a naccságos urak. akkora barmok mégse lehetnek, hogy a kocsis-hagyó párbajt, az egész cirkuszt az ország szeme előtt játszák, mint valami rossz muónika sóban azok a szerencsétlen nímandok ... ők ennél nagyobb spílerek és itt sokkal nagyobb dolgokról lehet szó. szerintem már olyan kurva nagy a gáz, hogy még ez a cirkusz is jóval kevésbé árt nekik, mintha kiderülnének más, még a bkv-s sztoriknál is jóval fajsúlyosabb és igazán hipergáz mutyik és bizniszek (máv, m6, mnv ...). szerintetek? vagy én vagyok ma összeesküvés-elmélet hangulatban?
2009.09.07 12:21:04venomspawn
"zauberpferde
k_attila78
"Aki állami cégnél dolgozik annak azt hiszem ez nem hír, könyvet tudnék írni az ilyen ügyletekről..."
Nosza, rajta!
Írd meg gyorsan!"
TESCO könyv után BKV könyv :)
2009.09.07 12:22:45MissMarple2
atttesz: az nyilvánvaló, hogy Kocsis az MVM-nél lopott milliárdjairól akarja elterelni a figyelmet
2009.09.07 12:32:01k_attila78
Pl. van egy pü-i tanácsadó cég amelyik majd minden állami vállalatnak "tanácsokat" ad igen súlyos milliókért és a vállalatok vezető székeit pedig ezen tanácsadó cégből kivált emberek foglalják el. Nos ezek az emberek viszont rotálódnak 2-3 évente megfordulnak bizonyos cégeknél persze mindenhol csak vezető beosztásban. Több helyen ugyanazzal a céggel futottam össze:)
2009.09.07 12:36:27peter blau
Ás mi mehet a MÁV-nál?
2009.09.07 12:43:07indapasssucks
aki nem tudja, hogy ez az egész csak arról szól, hogy milyen módszerrel lehet meglopni a közpénzeket, és azt feltételezi, hogy ez nem tervszerű és szándékos, az roppant tájékozatlan, vagy buta, vagy csak azért postol commentet, hogy mentegesse magát.
Ezt a legkisebb érzelmi felhang nélkül közlöm, csak tényként, mivel engem nem érint az ügy.
2009.09.07 12:48:15MlN28
Hmmm, vajon mi az oka annak, hogy hirtelen ennyi BKV-s gikszer került a napvilágra?
2009.09.07 13:16:23Peti80
Miért van az, hogy amíg nem fognak újra csalók és tolvajok lógni a lámpaoszlopokon, addig nem hiszik el, hogy ezek az idők újra eljöhetnek?
2009.09.07 13:21:20manager2008
A problémás dolgok felderítése a rossz emlékű AVH korszakban igen egyszerű volt és gyors.
1. Bevitték a harcosokat a pincébe, és kaptak egy köteg szép üres kockás papírt és egy iróeszközt.
2. Kaptak egy feladatot hogy minden rosszalkodást a papírra le kell írni, és azokat a nevét is, akik benne voltak.
3. Ha nem teltek a papírok elég tempósan akkor nem volt kaja egy ideig, aztán kicsit elnadrágolták a harcost hogy gyorsabban pörögjön a memóriája.
4. A köteg papírt aztán egyeztették a többiekével, és akinek a szövege nem egyezett a másikkal azt szintén megdorgálták.
5. Két hét múlva minden ügy fel volt derítve, ha a téma nem volt sürgős.
6. Sürgős esetben 24 órás üzemmódra váltottak, és akkor 3 nap is elég volt a felderítésre.
7. Ha valaki ártatlan volt annak nem volt szerencséje, de az említett BKV vezérkarában ilyenre nem sok példa akadna.
A jelenlegi helyzetben csak 5-6 év kell és az ügy 10%-a sem lesz felderítve, akármi történik.
Sztálin elvtársnak még egyszerűbb módszerei voltak, az egész csapat ment a Gulágra és passz.
2009.09.07 13:23:36Komment Elek
Nem kell lámpavasra húzni senkit. Ez demagóg és hülye szöveg.
Fénymásolt jegyekkel kellene utazni mindenkinek. A buszokra egy konzervdoboz perselyben gyűjteni a pénzt a dolgozó BKV-soknak. Az utazási feltételeket, kultúráltan felülragasztani. És ezt addig folytatni, amíg felelősségre nem vonják azokat akik elbliccelik a milliókat. Persze ehhez összefogást és kultúrált protestálást kellene tanulni.
2009.09.07 14:17:33Ez vagyok
2009.09.07 10:54:35 ó jaj
"...ex-bkv-s kollégák céget csinálnak, annak a bkv tízmilliókért, közbeszerzés nélkül, vagy kamu közbeszerzéssel (=úgy kiírva, személyre szabva, hogy csak a haverok nyerhessék meg) kiad kamu melókat, majd az így kilopott pénzt testvériesen elosztják, és gyorsan eltüntetik a céget, hogy elvarrják a szálakat. Gondolom minden nagyobb lopásra külön projektcégeket dobnak össze."
Pontosan úgy van, ahogy írtad. Nem kell belemenni a részletekbe, ők sem foglalkoznak ezzel, egyáltalán nem érdekli őket sem a fénymásoló, sem a korrekt ár.
2009.09.07 14:24:56Mike36
füligjimmy77
a MÁV-ra többet költenek
az is nagy pénznyelő
2009.09.07 14:28:37félreértitek már megint
Mr Kobayashi,
Azért hidd el van alapja annak a jogos felháborodásnak amit a BKV ügy kapcsán felszinre került.
A versenyszféra meg semmivel sem jobb azokban az esetekben ahol a mindenkori ungarische kormány keze is benne van az üzletben.
Pl. digitális tábla tender!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A HP és az IBM azért tököl a tender beadással mert a kormány ELŐÍRTA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), hogy az ajánlatok el KELL(!!!!!!) érjék a 20 milliárd HUF-t (!!!!!!!!!!!!!!!!).
Érted? A kormány nem az árak csökkentésében érdekelt hanem abban, hogy beszállító a piaci ár 3szorosáért (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) adja a cuccot, hogy abból lehessen befizetni a pártkasszába!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A fél EU rajtunk röhög!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.09.07 14:39:03durbintss
A 9.99 millió lúzer országában nehéz lesz léhez jutni.
A maradék vérszopó már évekkel előttünk jár. Most lebuktak néhányan. A többi már új módszerekkel pumpálja ki a pénzt a zsebetekből, vaze. Egy tipp: a pazarlás visszaszorításával sokat lehet tenni a lopások ellen. Ott ahol nagyvonalúan méretezik a kiadásokat, mindig lopás lesz a vége.
2009.09.07 14:40:04A Nép - Te vagy!
Ez csak egy tünet. A probléma, hogy az országot kibulizták:
www.kibulizottorszag.net
De miért nem akarják az emberek levonni a nyilvánvaló következtetést? Bólogatnak, és megy, megy tovább az egész amit utálnak. A részvételükkel. Állítólag a nő rejtély. Nem. A magyar nép az.
2009.09.07 14:44:32A Nép - Te vagy!
Komment Elek:
Igen, összefogással csodákat lehetne művelni. Azt is amit mondsz, és sok, sok akár még nagyobb mást.
2009.09.07 14:55:04Új Nick
2009.09.07 09:42:50 WUT
Szerintem csak azt akarják elkerülni, hogy egy vezércserével elsikálja a főváros az egészet. Ez lett volna a kényelmes megoldás. A SZADESZ is ezt akarta elkerülni, ezért nem is sikerült átverni, bár a szocik rendesen nyomták, már előre nyilatkozták is.
Egyébként, MVM ügyben úgyis rászálltak, itt viszont fölösleges lenne, mert egyik szerződést sem ő kötötte azokból, amik most dőlnek ki a szekrényből.
Az lesz majd a szép, ha azért kell innen mennie, mert beborulnak az MVM-es dolgai...
2009.09.07 14:58:57Új Nick
2009.09.07 13:21:20 manager2008
ennyi hülyeséget is régen olvastam. Sztálin és az AVH idejében NEM azok mentek a gulágra/recskre, akik a stikliket csinálták, hanem azok, akik ezt észrevették, szóvátették. Kovács úr akkor is rendes Kovács et. lett volna, a pártnak ugyanúgy jattolt, még ki is tüntették, ha jól csinálta - csak az újság nem írt róla.
2009.09.07 15:09:56McSzomorú
Engem miért nem kérnek fel tanásadásra. Tök mindegy a téma. Vagy ide sógorság - komaság kell.
2009.09.07 15:22:55Strilitz
Nem olvastam mindent el...DE:
A mai irodatechnikai világban a multifunkciós gépeket a szolgáltatók gyakorlatilag nyomati költségekért helyezik ki a userekhez. A nyomtatási konszolidációt pedig a jó üzlet reméynében ingyen elvégzik...
A kihelyezés márkától és teljesítménytől függően nettó 1,50Ft és 3,-Ft A4-es nyomatonként...és ebben minden benne van a fehér papír kivételével. Kellékanyagok, karbantartások és egyéb a működéssel kapcsolatos költségek, beleértve a szervíz djak is...
Általános igazság: az asztali nyomtatók, kis irodai multifunkciós gépek (kb. 70-80e Ft-ig bezárólag - havi néhány 100 db nyomatig javallot) nyomtatási költségei 5-6 Ft közt alakulhatnak. Ezeket kapják a dedikált személyek. Az irodisták meg használják a folyosói gépeket (havi 3-5 ezres nyomatszám felettől).
Ha bárkit ismételtem, attól sorry. Lassan mindkét világban szakértő leszek: az IT világból kb. 20 év után elegem lévén most megvalósítottam a gyermekkori álmom: sikeresen D kategóriás jogsit szereztem PAVII-vel (ez is minek?... :))). Irány a BKV. :)
2009.09.07 15:36:57ygan72
A haveroknak munkát adni annyit jelent, hogy magamnak pénzt adni. Mocskos , összefonódot, önkényeskedő, hatalommal visszaélő brancs!!!!
Az éjjel-nappal villamosokat és buszokat vezető dolgozók meg alig tudják ellátni a jövedelmükből a családjukat.
Nincs és ne legyen bizalom azok számára, akik gátlástalanok és aljasok!!!
" A bizalom jó dolog, de az ellenőrzés mégjobb!"" mondta Lenin
2009.09.07 15:45:43skovalsky
Vicces, hogy a "A cigányok nem szeretnek dolgozni?" tényfeltáró! bejegyzést nem lehet kommentelni de odarakták mellé ezt, hogy lehessen azért dühöngeni...
2009.09.07 15:48:24Sicc
HOL VAGY DEMSZKY?!
2009.09.07 15:59:04nagor
Szívemből szóltál skovalsky, és a bajnai-féle szlovák trutyi megatöbbimegatöbbi, idecsapnak egy csontot, rágjad büdös paraszt!! és mit ad a jó Isten, aparaszt rágja, naná
2009.09.07 16:26:18Rózsa Misi
skowalski!
Az Index elég irányítottan nézi hülyének az olvasóit. De ahogy láthatjuk az itteni tombolásokból, végülis igaza van. Ennyire hülyék. :-)
2009.09.07 16:35:22Rózsa Misi
Mr. Kobayashi!
Akik itt tépik leginkább a szájukat, alacsonyan képzett munkanélküli, vagy bizonytalan egzisztenciában élő emberek. Számukra ha az Index kimondja azt a bűvös szót, hogy milliós munka, már ettől negatív előítéletek tömege ugrik be, hiszen lehet ők egy év alatt sem tudnak ennyi pénzt keresni.
Azok akik dolgoztak már felelős beosztásban nagyobb vállalatnál, nos azok tisztában vannak azzal, hogy a BKV esetében is felhozott tanácsadói szerződések abszolút nem irreális az üzleti világtól idegen összegekről szólnak. Én egy igen nagy magáncégnél dolgozom vezető beosztásban, mi is szoktunk kérni kommunikációs szakértőktől tanácsot és bizony pontosan tisztában vagyok azzal, hogy egy komplex kommunikációs tanácsért a brutto 50 millió forint nem is nagy összeg, sőt kifejezetten alacsony árnak számít. / Igaz nem mindegy mit is adnak pontosan ezért. /
Hogy a nyomorult kisemberek mitől hőbörögnek, azt értem. Hogy az Indexet mi motiválja ezek vadításában, arra nem találok igazán reális magyarázatot, ha nem akarok politikai érdeket keresni a dolog mögött.
2009.09.07 17:35:56zauberpferde
Rózsa Misi
Igazad van!
Örüök, hogy valaki elmagyarázta végre, mi is a dolgok valódi állása...
2009.09.07 23:02:35Nyomott Áron
Bazmeg, már rég lecserélhették volna a buszflottát!
2009.09.08 08:20:23félreértitek már megint
Rózsa Misi,
Ezek szerint az aki nem olyan okos mint te ("Én egy igen nagy magáncégnél dolgozom vezető beosztásban") az csak azért háborodik fel mert irígy!
Nos ha te valóban egy "nagy magáncégnél" dolgozol (amit erősen kétlek) akkor ezzel a mentalitással már rég ki kellett volna rúgjanak!
Én valóban egy nagy cégnél dolgozom és valóban vezető beosztásban. Talán pont ezért van az, hogy rohadtul idegesít amikor a kemény munkával megkeresett pénzem adóforintjait, noname még az átkosból ittmaradt gizikék meg palibátyámok lopják!
Ha valóban felső vezető lennél akkor ismernéd a felelősség fogalmát!
Úgy gondolom, egy hülye kis fasz vagy!
2009.09.08 10:55:39Janovszki Zsolt
@Fotos
"Azert jol osszeveszhettek ott a penzen ha igy nekialltak szennyest teregetni!
Gyerekek, valami azt sugja lesz itt meg moka boven!"
Ott a két pont, nagyjából ilyesmi történhetett, mindenhol ez van, csak most először van olyan, hogy megbomlik a nagy büdös közös akarategység, és a szocik két csoportra bomlanak hatalmi érdekből, és így az egyik csoport a Fidesszel karöltve kicsinálja a másik csoportot (BKV, VII. ker.) Mindenhol máshol meg tovább folyik ugyanez, csak az nem lesz nyilvános, mert fennáll a nagy büdös közös akarategység. Hát javarészt ezért erősödik a jobbik, mert amúgy a szent korona alkotmányát kötve hiszem, hogy 14% akarná bevezetni...
2009.09.09 22:00:32papu
Én adok ingyen is tanácsot! Az utazóközönségnek: 1 hónapig senki ne vegyen se bérletet, se jegyet! A BKV-s buziknak: rohadjanak meg és basszák szájba a rohadt kurva anyjukat!
2009.09.09 22:08:03papu
Rózsa Misi! Te akkora fasz vagy, hogy ha nem volna vállad, baszni lehetne veled! A szövegedből ítélve, max. egy szippantós kocsi "felső" vezetője vagy! Az a magáncég, ami kifizet "tanácsadásért" 50 millát, nem létezik vagy nem magáncég. A másik pedig faszkalap, hogy a BKV nem üzleti alapon működik, hanem közszolgáltatást végző állami/ önkormányzati cég. Ezt pedig lehet fejni, mert a magadfajta idióta, korrupt köcsögök vezetik !Inkább fényezd tovább a bohócot, ne itt szítsd a feszültséget!