Ígéretszámláló

Kortesblog

2010. augusztus 25., szerda 15:50

Rendet a cunamiban! jelszóval elindítottuk az ígéretszámlálót, amiben a fővárosi kampányígéreteket tartjuk számon. A számlálóban nem a pártok programpontjai, hanem a kampányban elhangzott konkrét ígéretek jelennek meg. A választás előtt összegzünk: hányan ígérték ugyanazt, ki, mikor, és mit mondott. Addig is a Marhaságfaktor-mérőn értékelheti az ígéreteket: az 1-es a nem marhaság, a 10-es a nagy marhaság. Jó szórakozást!

 
A szavazáshoz be kell lépned Indapassal. Ha nincs regisztrálj.
 

01.

Horváth Csaba (MSZP) ingyenes BKV-t ígért.

02.

Horváth Csaba (MSZP) dugódíjat ígért.

03.

04.

05.

Horváth Csaba (MSZP) mélygarázsokat ígért.

06.

07.

Victora Zsolt (MKKP) ingyen sört ígért.

08.

Victora Zsolt (MKKP) hivatásos adakozókat ígért.

09.

10.

Victora Zsolt (MKKP) teleportáló lifteket ígért.

11.

A pártok Óbudán etikus kampányt ígértek.

12.

13.

14.

15.

16.

Galba-Deák Ádám (Zöld Baloldal) közös tulajdonú Főtávot ígért.

17.

Galba-Deák Ádám (Zöld Baloldal) nagykörúti kerékpársávot ígért.

18.

Galba-Deák Ádám (Zöld Baloldal) dolgozói tulajdonú BKV-t ígért.

19.

Galba-Deák Ádám (Zöld Baloldal) is dugódíjat ígért, a Hungária körúton belülre.

20.

Galba-Deák Ádám (Zöld Baloldal) fővárosi tulajdonú erőművet ígért.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

Staudt Gábor (Jobbik) beépítési stopot ígért a zöldterületekre.

28.

29.

30.

Makai István (Roma Polgári Tömörülés) minőségi oktatást ígért.

31.

Makai István (Roma Polgári Tömörülés) a romák visszavezetését ígérte a munkaerőpiacra.

32.

Tarlós István (Fidesz-KDNP) a fővárosi tulajdonú vállalatok igazgatótanácsainak megszüntetését, valamint a felügyelőbizottságok erősítését ígérte.

33.

Tarlós István (Fidesz-KDNP) a 4-es metró befejezését ígérte.

34.

Tarlós István (Fidesz-KDNP) sokszínű kulturális életet ígért.

35.

Tarlós István (Fidesz-KDNP) önkormányzati reformot ígért.

36.

37.

38.

Mándi Sándor (MDF) a nemzetközi yachtforgalom fogadására alkalmas dunai kikötőket ígért.

39.

40.

Mándi Sándor (MDF) a budapesti "őskáosz" megszüntetését ígérte.

41.

Ungár Klára (SZEMA) is dugódíjat ígért, de könnyített verziót.

42.

Ungár Klára (SZEMA) a fővárosi cégek teljes átláthatóságát ígérte.

43.

Schmuck Andor (MSZDP) lassabb mozgólépcsőt ígért.

44.

Schmuck Andor (MSZDP) fővárosi tulajdonú nonprofit bankot ígért.

45.

46.

Schmuck Andor (MSZDP) bérlakásokat ígért a rendőröknek.

47.

Schmuck Andor (MSZDP) sörsátor-látogatást ígért.

48.

Staudt Gábor (Jobbik) parkolási amnesztiát ígért.

49.

Staudt Gábor (Jobbik) a parkolási díjak csökkentését ígért.

50.

51.

52.

Jávor Benedek (LMP) rendes kerékpárút-hálózatot ígér.

 
A szavazáshoz be kell lépned Indapassal. Ha nincs regisztrálj.
 

Kommentek

  • 2010.08.25 22:08:11Andy15

    scooter_dj
    Igen, biztos igazad van, több mint a kétharmada a választóknak marha, Te biztos nem vagy az....
    Szerinted miért a Fidesz a legnépszerűbb párt kis hazánkban még mindíg? Azért mert mi marhák ezt a munkát vártuk egy kormánytól. És, hogy nincs kánaán fél év alatt? Ezt szerintem még te sem gondold komolyan. De valószínüleg a Jókai utcai szemináriumon Szanyi ezt oktatja nektek. Ne félj az őszi eredmények minket fognak igazolni, aztán lehet majd sírni-ríni, és persze 1000-rel félteni a demokráciát. Az MSZP egyébként nem nagyon csinált más az elmúlt fél évben.

  • 2010.08.25 22:23:27coco57

    A hozzá szólásokból azt veszem észre, hogy a fanatikus FIDESZ-es akkor is Orbánékra szavaz ha a sírját is ássa.
    Annyira tele vannak gyűlölettel az MSZP - iránt ha lenne fegyverük és nem félnének hogy lecsukják őket
    a Dunába lőnék őket.Vegye már végre mindenki , hogy
    egy csónakban evezünk.Az Én szerény véleménye az a kormány akinek nincs programja az nem is tudja kivezetni az országot a gödörből.Sajnos a FIDESZ - nek nincs ilyen. Hatalom kell nekik és az újra
    osztják a posztokat a pénz most a az Ő zsebüket tölti meg.Hiszen még a jó szakemberek is kirúgják
    de legjobb esetben is lefokozzák és megalázó beosztást ajánlanak fel.
    Vegyék már észre ez már rég nem arról szól, hogy a népnek jó legyen. Ha valami nem jól sül el az előző kormányra fogják még ha nem is igaz.Ez igy lesz még sokáig.
    No ennyit szerettem volna elmondani.

  • 2010.08.25 22:41:37scooter_dj

    Tudjátok én az MSZP-t és a FIDESZ-t úgy ahogy van leküldeném a Dunán. Komolyan azt hiszitek orbán az isten?
    Nem én vagyok marha, hanem TI kedves barátaim, ha VIKI szavaival akarok élni. :)
    Hány évesek vagytok ti? Nem voltatok az előző FIDESZ kormánynál az országban? Ezért birka nép a magyar, mert képtelen észrevenni, hogy ezt a két pártot már réges régen el kellett volna felejteni.
    És coco57-el teljes mértékben egyet értek. Itt minden csak arról szól, hogy nekik meglegyen a sok pénz. Szarnak ezek arra, hogy a többivel mi van. Nézzük csak meg az új adóterveket!
    Ennyit erről!

  • 2010.08.25 22:42:42Ajtony

    @coco57 - kár volt, hülye vagy. A Dunábalövős dumádnál meg magadból indulsz ki.
    Ha már jó szakemberekről írsz - legalább egyet említs meg

  • 2010.08.25 22:45:10scooter_dj

    Ja és Tita nick: igazán értelmes volt a hozzászólásod!
    Kár, hogy értelem az nincs benned! Meg nem fogod fel egy szöveg mondanivalóját!

    Andy15: Milyen munkát vártál pontosan a FIDESZ-től? És mi az ami tetszik abban amit eddig csináltak?
    Én kíváncsi vagyok a TE véleményedre is!

  • 2010.08.25 22:48:22Ajtony

    scooter_dj - bunkó fasiszta vagy

  • 2010.08.25 22:54:13scooter_dj

    Ajtony: Ha neked így tetszik, akkor a kedvedért az leszek!

    De tudod, ha egy "kis király"-nak kikiáltott ember a kispénzűeket húzza le azért, hogy a gazdagabbak még gazdagabbak legyenek én ahhoz már nem tudok jó pofát vágni.

    Örülök, hogy ti mind az utóbbiba tartoztok.

    De majd veszek egy LOTTÓ-t. :)

  • 2010.08.25 22:57:59Ajtony

    scooter_dj - a Dunába lövés, és annak emlegetése. Rémlik valami?

  • 2010.08.25 23:00:53scooter_dj

    Ajtony: Én nem lőttem senkit sem Dunába, te emlegeted folyton. Olyanról nem hallottál még, hogy felteszel valakit egy hajóra?
    Akkor most ki a fasiszta?

  • 2010.08.25 23:03:13pier01

    Hiányoltam a "Select All 10" gombot.

  • 2010.08.25 23:03:45scooter_dj

    Egyébként ez a vicc, hogy ilyen hülyeségeken vitatkozunk.

    Akkor voltaképpen mit várunk a politikusoktól?

    Majd 4 év múlva, ha egy évben legalább kapok fizetés emelést és többet fogok keresni 4 év múlva reálbérben mint most, akkor azt fogom mondani, hogy tévedtem. És személyesen kérek majd tőled bocsánatot!

  • 2010.08.25 23:05:14Ajtony

    scooter_dj - szerencsére mások tudnak olvasni. Funkcionálisan is

  • 2010.08.25 23:06:04scooter_dj

    Ajtony: Értelmesen is tudsz írni? Vagy csak ennyire telik?

  • 2010.08.25 23:07:23Ajtony

    scooter_dj - most igazad van, csak elegem van a zsírnácikból legyenek bármelyik szélen

  • 2010.08.25 23:09:00scooter_dj

    Ajtony: Olyanról nem hallottál még, hogy valaki független?
    Mert én az vagyok! Egyik pártot sem szeretem, mert tudod az a baj, hogy amint bekerülnek a parlamentbe elfelejtik, hogy miért is vannak ott!

  • 2010.08.25 23:16:49scooter_dj

    Ajtony: Nekem meg elegem van az ígérgetésekből, meg a sok álszent politikusból! Végre valaki megmutathatná, hogy nem csak a saját zsebét és a rokonai és ismerősei zsebét tudja tömni. Hanem tehetne valamit mindenkiért!
    Hogy ne menjenek tönkre családok és életek!
    És ne ilyen baromságokat ígérjenek mint amiket fentebb lehet látni. Természetesen a kivételek erősítik a szabályt.

  • 2010.08.25 23:19:42Teremb ura

    Az a szomorú, hogy ami kicsit is jövőbe mutató, illetve a környezetet kímélő lenne, nem tetszik a népnek.
    Az ingyenes bkv HÜLYESÉG, LEHETETLEN. Már szerintem.
    Meg miért 8 millió ember fizessen azért, mert 2 millió közlekedni akar? Báááá! Felháborító ígéret.

    Amúgy én is hiányolom a FIDESZ-t innen.

  • 2010.08.25 23:25:31scooter_dj

    Teremb ura: Valóban hülyeség az ingyen BKV. De amúgy sem fizetne 8 millió ember érte. Hiszen ha az adófizetőket nézzük, az jó ha van 3 millió. Sajna a pontos adatot nem tudom. Ha valaki tudja írja ide légyszi. :)

  • 2010.08.25 23:29:38Teremb ura

    Oké, ott a pont!
    De így mg pláne.

  • 2010.08.25 23:32:48vanek64

    NA, most kiviccelődtük magunkat.
    Abszolút függetlenként úgy gondolom, hogy itt már nincs hiteles párt, hiteles program.
    Spekuláns és dilettáns politikusok? kezében volt és van az ország. Ez itt a vég kezdete!

  • 2010.08.25 23:43:23vanek64

    Vera, Kőhegyi

    Érdemes a világsajtóban is kutakodni. Van internet és ez már nem is bonyolult.
    Az igazságnak van ára de a hazugságnak is.
    Miután közelről megéltem szerette fideszesek és híveik piti ügyleteit ezért se bennük se másokban nem tudok hinni eme silány politikai palettán.
    Gondoljuk csak végig az ő 4 évüket is rájövünk, hogy egyik 19 másik egy híján húsz.
    Ember küzdj és bízva bízzál!!!!!!!!!

  • 2010.08.26 00:34:17vanek64

    nango

    Persze én azért vettem fel 3 gyerekkel chf hitelt mert akkora guru vagyok mint Csányi. Ki akartam menni a nemzetközi tőzsdére.
    Az IMF szükséges rossz. Az EU viszont nélkülük nem fog érdemben tárgyalni velünk. Miért, - érdemes ezen elgondolkozni! Miért ,mert a világot 3 erővonal mozgatja USA, Japán és nagy Európai országok. Mi kicsi pont vagyunk ezért sem értem miért néz minket Orbán kísérlet egereknek.
    Lássuk Kina példáját. Máris vannak buktatók eme sikeres gazdaságban.
    Orbánék elöbb utóbb beadják a derekukat. Arról azonban mi semmi konkrétumot nem fogunk tudni csak annyit, hogy Orbán a nép megmentője szerepben fog tetszelegni. SAJNOS!!!
    Itt a politikusok abból élnek ha a nép összerúgja a port. Ha egyszer véletlenül megszünne ez a társadalmi széthúzás a jelenlegi politikusaink Orbánnal az élen elmehetnének sót bányászni.
    Nekem már most sincs szükségem se rájuk se az előzőekre.
    Amikor felvettem a hitelt arra se gondoltam, hogy lesz olyan kormányunk akinek sz...rt sem érek. Nincs politikai, gazdasági érzéke és még nem is empatikus. Szóval egy nagy 0.
    Szóval nano viselem a következményeket. Majd reggel leülök a 3 gyerekemmel és elmesélem nekik, hogy nano bácsi úgy gondolja, hogy felelőtlen vagyok ezért a 2 és fél szobás lakásból elköltözünk egy 1 szobásba.

  • 2010.08.26 03:36:28banurr

    ELSZÁMOLTATÁST?!?
    Sukoró már megy, de hogy miért kezelik még mindig kiemelt beruházásként és miért jár neki kiemelt támogatás, ha korrupciógyanús ügy van mögötte nem értem. És remélem Sukoró alatt előveszik Páty-ot, Sávolyt, a tavai rádiófrekvenciás botrányt és jól megbűntetik a bűnösöket. És feloldják a 2000 környékén 80 évre titkosított olajaügyet és ott is jól megbüntetik a bűnösöket. Ugye nem mondok marhaságot??

  • 2010.08.26 03:38:41banurr

    ...tavalyi....
    bocs beugrott a dislexiám
    :)

  • 2010.08.26 07:57:03záporjózsi

    "Ugye nem mondok marhaságot??"
    MÁV Talent beszerzés.
    Siemens forgalomirányítás Budapesten.
    Elephant csoport telekszerzései és építkezései.
    Hungária gyógyfürdő lerombolása
    Nagyicce fogadó lerombolása

  • 2010.08.26 08:01:02Gatling-

    Nagy hülyeség ez az egész. Az ellenzéknek esélye sincs a 2/3 -os FIDESSZEL szemben bármiféle programot végigvinni.Gyakorlatilag beleszólásuk sincs a politikába a fennt felsorolt pártoknak. Kiváncsi lennék, hogy miért hagyták ki a FIDESZT. Mi is van pl. azzal az elszámoltatással, rendcsinálással és adócsökkentéssel stb-stb.. ?

  • 2010.08.26 08:24:10someoneelse

    Pöppet meglepődtem, hogy FIDESZ-es ígéreteket nem látok itt...aztán néztem a címsort: "index.hu".
    Jaaaa, akkor már mindent értek!
    FIDESZ ígéretekből talán hangyányit több is volt, mint amennyit ez az egész lista felsorol.
    Kezdve az egészségügyi dolgozók 400, azaz négyszáz!!! százalékos bérfejlesztésétől -melyből úgy 8% teljesült is- a 11, azaz tizenegy milliárdos nyugdíjfejlesztésen át addig a nyolcezer milliárd forintig, amit beígértek városfejlesztésre, a mezőgazdaság, a kultúra, a sport, hajléktalanok helyzete, az egészségügy fejlesztésére...

  • 2010.08.26 08:33:00Zka

    A legnagyobb poén, hogy az ingyen BKV jóvan nagyobb marhaság a szavazatok szerint, mint a Duna bevezetése a belvárosba, vagy a teleportáló liftek vagy az örök élet+20 év stbstb :DDD

  • 2010.08.26 08:36:14tibro

    coco57, teljesen igazad van, ezért kell a kis pártokra szavazni!

  • 2010.08.26 08:43:14Kolompár Szándokán

    Az LMP részvételi költségvetést ígért.
    [link]

    Az LMP behajtási díjat, belvárosi forgalomcsökkentést ígért.
    [link]

    Az elsőnél ugyanaz a link. Bár lehet hogy a cikkben - rejtve - mindkettőről szó van, de szerintem csak a másodikról.

    Amúgy csak a Jobbik programjából kiemeltek között nem találtam hülyeséget.

  • 2010.08.26 08:45:29pudliho

    vanek64: látom legalább 4x leírta hozzászóéásában orbán de azt, hogy miért vette fel azt a chf hitelt egy szót se írt ? érdekelne

  • 2010.08.26 08:47:29Kolompár Szándokán

    ööö a linkeléssel csak azt akartam üzenni, hogy fönt valószínűleg rossz cikkre mutat a link.

  • 2010.08.26 09:09:00Sallina

    bérlekásépítési - Ezt nem értem :D

    Amúgy egy pl a Fidesztől:
    Tiltsuk ki a vidéki bűnözőket Bp-ről.
    Vagy dalnokunk:
    Gyorsak a mozgólépcsők :D

  • 2010.08.26 09:27:05ampelmann

    Schmuck Andor ingyenes koncertet ígért.

  • 2010.08.26 09:31:24Kabarka

    Persze, hogy hazudik mind. De mi mást is tehetne - eltekintve attól az apróságtól, hogy mindegyik eleve koruptgyanús?
    A 2010-es költségvetés szerint a bevétel 15 693,9 milliárd forint. Kiadás 16 754,3. Hiány:1060 milliárd. Ha ma több nagyon becsületes, ráadásul szakértő honfitársunk összeülne és alapítana egy új pártot. Majd folytatva az összeülést csinálnának egy olyan költségvetést, amely csak a bevételekre építene.(és az ideális esetet veszem, amikor ennek az összegnek egy része nem folyik el magánzsebbe) Majd erre meg kellene fogalmazni egy programot. Mit tartalmazna ez a program? Minimum 1060 milliárd elvonást. Honnan lehet elvonni?: egészségügy, oktatás, beruházás, stb. Ergó megszorításokat jelentene. Egy ilyen programra ugyan ki szavazna? Csodaváró nemzet voltunk és vagyunk. Erre építenek a politikai pártok. Erre épülnek az ígéreteik is. Azt, hogy egymást ezekkel túllicitálva eljutnak a komlett idiotizmusig - számonkérni rajtuk lehet. Csak nem érdemes. Abban az országban ahol a latin amerikai filmsorozatok hőseinek a felszabadítására, vagy szemműtétére gyűjtés indul - ott van helye bármilyen ígéretnek. Ha mi választók egyszer képesek lennénk szembenézni a valós helyzetünkkel, akkor talán mai politikai pártok egyike sem lenne a parlamentben és a politikai élet is egészen más lenne. Uff!

  • 2010.08.26 09:40:54ikarus

    Engem az zavar, hogy mindegyik hazudik, mindegyiknek vannak kétes ügyletei, az egyik mégis megmondja, hogy ő a szent és soha nem hazudott és ezt az ország fele el is hiszi, mert ő mondja, a másik része meg hiába bizonyított, hogy a másik is lop, de nem baj ő demokrata.... elmegy mind a sunyiba....

    De mi vagyunk a hibásak, akik be is nyalják ezeket és jól megosztják a népet, addig sem őket zavarja el a nép míg egyik része ide húz, másik meg oda, mondhat akár vagy tehet akár bármi baromságot...

  • 2010.08.26 09:41:54Player 1

    someoneelse

    Te ugye nem nézed az indexet sűrűbben?Csak mert akkor nem írnád, hogy kormánypárti.

  • 2010.08.26 09:42:24Macropus Rufus

    namost hol is vannak a FideszMPSZ-KDNP ígéretei?
    Ez így eléggé marhaság...

    Nekem akkor is a mindenkori kedvenc ígéretem amit még 1998-ban Mikola sütött el (tudom, nem önkos választás volt)
    A 400%-os béremelést.
    Horn apó az ingyé' repűlhetsz ha nyugger vagy ígérete

    ja meg a Vitkorunk azonnal kánaán beindítása idén (ezt mondjuk tavaly mondta, de idénre ígérte)
    Ebből látjuk, hogy annyi lett megvalósítva, hogy sorra dőlnek be a hitelesek...

    Na szóval lehetne egy blogot csinálni az elmúlt 20 év ígéreteiből. Mi az ami nem valósúlt meg és mi az ami igen, esetleg elkezdődött de leállították.
    Ez is megérne egy szép nagy tmát + az ígérgető arcokat szembesíteni az ígéreteikkel 20 év távlatából. Égnének mint a rejszták az fix.
    Bár amilyen bőr van a pofájukon... valószínűleg leperegne róluk. Csak utánna úgy kell nyomni, hogy megkérdeztük a hazudús xy-t. Ha perel akkor meg ott van az amit 14 évvel ezelött mondott. Oszt ennyi. :))

  • 2010.08.26 09:45:26Player 1

    Kolompár Szándokán

    Akkor példaként a hazugság korának lezárása az mi?Csak mert az az egyik legnagyobb baromság a listában.Persze, jó lenne, de ilyen nem létezik.Ha pedig egyértelmű, hogy nem lehet megvalósítani, akkor már ezt is hazudta..Lassan csak vége a Jobbik varázsának, hogy ők a becsületesek. :)

  • 2010.08.26 09:51:32Kivlov

    Olyat mikor ígér valaki, hogy felszámolja a bkv-t???

  • 2010.08.26 10:00:10kukahontas

    murdock25
    csak adatok a svájci frankhoz.
    15.000 Ft-os törlesztő részlet esetén
    2009. 08. hó és 2010.03. hó között összesen +97 Ft volt a növekedés
    2010.04. hó és 08. hó között +970 Ft volt a növekedés

  • 2010.08.26 10:42:57Sallina

    Én nem értem miért megy még mindig a szájtépés a hazudott, nem hazudott témakör körül. Mindenki hazudik, nagyot mond ha arról van szó, hogy kell a hatalom. Ezen miért rágódik még mindenki. Senki sem szent. A politikus főleg nem. Kíváncsi vagyok, hogy mit tenne a magyar ember ha mindig tudná az igazságot. Nekem se tetszik amit művelnek, de szerintem nem a hazudozással vannak a legnagyobb gondok.

  • 2010.08.26 10:50:01Kivlov

    2010.08.26 10:42:57Sallina

    persze, hogy nem. hanem a tolvajlással...

  • 2010.08.26 10:57:20Kolompár Szándokán

    Player 1: Egyáltalán nem egyértelmű számomra, hogy nem lehet megvalósítani. :) A Jobbik varázsának nincs vége és nem is lesz vége. Fidesz szavazóként mondom, hogy ha Orbán nem kapkodja össze magát és a csapatát, 4 év múlva a Jobbikra szavazok, és még sokan mások.

  • 2010.08.26 11:10:00Sallina

    Kivlov: na igen, én is valami ilyesmire gondoltam :D

    Kolompár: Igen a Jobbik sokkal jobb a nacionalista propagandájával. Komolyan mondom lassan ott tartanak, hogy a nyilvános wc-knek is csinálnak egy Budikommandót. Ha szeretnéd maximális felügyelet alatt tölteni az életedet hajrá, szavazz rájuk. Nem tagadom vannak szép elképzeléseik. De, hogy miből fogják finanszírozni az egy nagyon jó kérdés.

  • 2010.08.26 11:27:56Kivlov

    2010.08.26 11:10:00Sallina

    Pedig ennek a buta magyar népnek maximális felügyelet és szigorú szabályok kellenének.
    Mert nemhogy azt nem tudja felmérni a többség, hogy a közösség számára jól (vagy legalább is ne rosszul) cselekedjen, azt sem tudják felmérni, hogy saját maguk részére hogy lenne jó…

  • 2010.08.26 11:29:42Bűvös Vadász

    Várom a nagyarányú adócsökkentést idén nyáron, ami rendehozza a magyar gazdaságot/költségvetést. Még van 5 nap.

  • 2010.08.26 11:36:12Bűvös Vadász

    Sallina: miért mondod azt, hogy mindenki hazudik, amikor van olyan politikus is aki büszkén hangoztatja, hogy még soha sem hazudott.

    Kivlov: ha olyan rendszert szeretnél, ahol megmondják, hogy neked mi a jó, akkor jó hírem van, már nem kell sokat várnod.

  • 2010.08.26 11:40:42Kivlov

    2010.08.26 11:36:12Bűvös Vadász

    Nekem nem kell megmondani, mert én tudok gondolkodni.
    De pl a sok magát „hitelkárosultnak” nevező agytröszt, a sok dohányos, aki a szemetét csak kidobja az autóból az országúton stb, stb…
    Na ezeknek meg kell modani. Meg kéne. Többek között…

  • 2010.08.26 11:43:57Sallina

    Vadász: Nem mondod :D Nem is tudom ki lehet. Azt megtudtam az elmúlt pár évben, hogy van: hazugság, füllentés, nagyotmondás, finomítás, terelés attól függ kinek a szájából hangzik el :D Amúgy én is várom az adócsökkentést, tiszta bűvész a kormány ha tud 0-ból valamit csinálni :D

    Kivlov: Hát nem tudom. Én úgy érzem felügyelet nélkül is megy nekem az élet.

  • 2010.08.26 11:45:39Sallina

    Amit te mondasz, arra lennének jók e közteresek állítólag. De lehet, hogy én kicsit hisztis lennék, ha egy újabb hatalommániával tűzdelt szervezet dirigálna nekem. Nem szokásom szemetelni, hitelem nincs :D. És mégis élem kicsiny világom.

  • 2010.08.26 11:49:23Sallina

    Kezdeti megoldás ennek az országnak talán az lehetne, hogy megpróbálni előre nézni. A múlt sajnos megtörtént, változtatni nem lehet rajta. A kesergéssel meg még senki nem vitte semmire. De hát világéletében ilyen volt a magyar. Kesergünk, szomorkodunk, de tenni nem teszünk semmit. Miért is lenne más a politikánk. Ilyenkor szokták mondani: menj és csináld jobban. De sajnos a szarkupacot akárhogy díszítjük, attól még ugyanolyan büdös marad.

  • 2010.08.26 11:50:53Kivlov

    Sallina

    világos. mindenki úgy érzi megy neki.Csak akkor is érezze úgy, mikor nem tud hiteltörleszteni, ne az államnál sírjon. Meg segélyért és társai.
    a cigicsikket eldobók + füstöt a buszba befújók meg a feketelista élén vannak nálam…

  • 2010.08.26 11:52:34Kivlov

    Kezdeti megoldás az lenne, hogy a „hozzáadott értéket nem produkáló csoportot” nem támogatjuk közpénzből, nem finanszírozzuk a gyerekgyártást.
    A felszabaduló összeget adócsökkentésre fordítani. A nyugati árakhoz közelíteni a balkáni béreinket.

  • 2010.08.26 11:54:43Sallina

    Na ebben egyetértünk :D

  • 2010.08.26 12:02:51nicsakegy

    A Jobbik, ha végre felnőne, és elhagyná az idegesítő baromságait, mint a gárda erőlködés, meg a folyamatos cigózás, alapvetően egy egész korrekt párt képét festené. A témáik alapvetően jók, szerintem sokkal jobban tükrözik a többség akaratát, mint a többi bohócpárt. Szar ember meg mindenhol lesz, nincs az a szűrő ami ezt kivédené. Sajnos.

  • 2010.08.26 12:17:48citrix

    Akik CHF alapú hitelt vettek fel (mert jó ócsó),lehetett volna annyi eszük,hogy a munkaszerződésükben a bért is CHF-ban kérjék atól a naptól.Akkor ugyanis tudnák fizetni a részleteket.A sok toronyeszű azt hitte,a magyar fizuból és némi kölcsönkéből majd úgy fog élni ezután mint a német kamerádok.Na igen,szép álom volt...

  • 2010.08.26 12:20:42nagno

    vanek64!

    Tudod az a baj a magyarsággal, hogy mindent a legolcsóbban akarnak megoldani és nem törődnek a következményekkel, mert úgy vannak vele, hogy azt majd más megoldja helyettük.
    A chf alapú hitel azért volt olcsóbb a forint alapú hitelnél, mert van árfolyamkockázat. Amikor felvetted a hitelt, ezt vállaltad, most viseld a következményeit. Ha az a következménye, hogy egy 1 szobás lakásba kell költöznöd a jelenlegi 2.5 helyett, akkor ez van.

    Azt azonban viccesnek tartom, hogy a kormányra mutogatsz, hogy oldja meg a TE (és sok más felelőtlen ember) általad okozott problémát az adófizetők pénzéből. A többi adófizetőnek semmi köze a te hiteledhez és én sem járulok hozzá, hogy az ÉN ADÓMAT más ember felelőtlenségének helyrehozatalára költsék.
    Tudod azt a pénzt, amiből ezt finanszírozni fogják, valahonnan el kell vonniuk. Tippelsz, hogy honnan fogják? Oktatás, egészségügy, szociális ellátások, amely az egész országra kihatással van és a gyerekeid jövőjét is érinti (és nem csak a te gyerekeidét).
    Ennek ellenére sajnálom, hogy így alakultak a dolgaid.

  • 2010.08.26 12:21:45Sallina

    Ezzel még nem is lenen baj, ha nem minden szaros luxus holmira vették volna fel. Ha nem telik plazma tv-re akkor nem veszek. A hitelkérdésben azért a bankok is hunyók, mert sajnos vannak olyan emberek akik nem értik a devizahitel lényegét. De ha nem muszáj és nem létkérdés miért vesz fel hitelt azt én sem értem.

  • 2010.08.26 12:33:46Bűvös Vadász

    nagno: nem az árfolyamkockázat a probléma, mert azt minden felnőtt ember mérlegeli és vállalja vagy nem vállalja.
    A gond az amikor a kontár kormány szándékos és/vagy kretén működése miatt feleslegsen és értelmetlenül buknak százezrek összességében milliárdokat (lásd még csak a forint zuhan mint a kő).
    A kormány harcáról csak annyit, hogy az IMF azt szeretné látni, hogy az állam csökkenti a hiányt (értsd nem növeli az adósságot). Na ezzel szemben folytat szadbadságharcot a Fidesz, mert ők tovább akarják növelni az adósságot (gyengébbek kedvéért a nagyobb államháztartási hiány nagyobb adósság).

    OV az racionalitás ellen küzd, mint Don Quijote a szélmalmok ellen. Csak ő szamárháton teszi.

  • 2010.08.26 12:35:54SumQuiSum

    "gabor.voros:
    Most viszont nézz meg pl egy 5 hónapos forint, cseh korona összehasonlítást:
    [link]
    jól látható mióta van fityesz kormány. kissé kinyilt az a bizonyos olló a grafikonon."
    És ezután nézz egy 10 éveset. Jól látható, mióta van maszop kormány. kissé kinyílt az a bizonyos olló a grafikon... :)

  • 2010.08.26 12:37:09GerzSonka

    murdock25 2010.08.25 16:48:47
    A legnagyobb baj nem az, hogy soha nem látott magasságba emelkedett a svájci frank. A legnagyobb baj az, hogy amint egy kicsit megnyugodott a piac, ez a dilettáns vadbarom Matolcsy azonnal korrigált, és még mélyebbre lökte a forintot. Csak nem tudom, hogy akkor miből akar adót csökkenteni ez a jótét lélek?

    Dugódíj: nagyon remélem, hogy lesz, de addig játszani sem érdemes a gondolattal, amíg nincsenek P+R parkolók, és egy mesterségesen csődbe vitt BKV, aminek a helyén új, fővárosi tulajdonú céget hoznak létre. Persze ez egybevágna egy normális korrupció-ellenes törvénnyel, és annak betartásával. Ha látnék ilyen irányú indíttatást, nyugodt lennék. Sajnos vezetőinknek 8 év kihagyás után kell degeszre tömni a zsebüket, ezt pedig csak a forint árfolyam ingadozásával tudják rövid időn belül elérni. Deviza-hitelesek védelme? Bullshit. Őket nem úgy kell védeni, hogy az állam a rossz adósok védelméről papol, hanem úgy, hogy kiegyensúlyozott kormányzás mellett stabilan tartják a forintot, így mindenki tudja fizetni azt a törlesztőt, amit bevállalt. Ennyi.

  • 2010.08.26 12:49:54zizu83

    Itt mindenki szídja a fideszt.
    Akkor ki a tököm szavazott rá?
    Vissza kell állítani a szocializmust,mert a demokrácia a magyarnak nem való.
    Európa egyik vezető országából a legutolsók lettünk.
    Amikor még Margareth Teacher kért tőlünk tanácsot!
    Lassan szégyenlem,hogy magyar vagyok.

  • 2010.08.26 12:58:04Kivlov

    2010.08.26 12:37:09GerzSonka

    A fityesz már tavasszal elejtette, hogy 280-290 körüli ojró lenne jó a gazdaságnak rövidtávon. Így is kommunikáltak a választások után…
    Ki szavazott a fityeszre? Meg fogtok lepődni: a maszop. Az elmúlt 8 év dilettantizmusával, elqrásával előidézte a helyzetet, hogy áprilisban nem volt más választás, mint a fityisz. Ennyi.

  • 2010.08.26 13:18:57johannes vatatzes

    egyetértek azzal, hogy be kell a bringásokkal tartatni a szabályokat, és azzal, hogy vannak bringás tahók, de

    - néha azért megyünk a járdán, mert az úton életveszélyes, és nem praktikus olyan szempontból mert feltartanánk 200 autót, persze a járdán fokozott körültekintéssel kell bringázni és nem rácsengetni a gyalogosokra

    - a kresz szabályait hagyjuk, mert a bringa nem autó, de sztem inkább azt kéne csinálni, hogy a kresz vizsgát kötelezevő tenni

    - alkohol, egyáltalán nem értek egyet. Hány bringás balesetről hallottál, amit az ittas állapot okozott? Tudod pont (csak többnyire pont) azért járunk bringával szórakozni, hogy ihassunk. Persze ez nem azt jelenti, hogy csont részegen szerencsés lenne bringázni. Szóval ha kiterjesztik a zéró toleranciát a bringára, akkor terjesszik ki a hátizsákos gyalogosokra is, mert mi van ha rádőlnek vkire. Pont az lenne a lényeg, hogy az emberek inkább üljenek 3 sör után bringára mint autóba. Az arányérzék barátom, tudod az arányérzék.

  • 2010.08.26 13:24:57nicsakegy

    Lehet fikázni az embereket a chf miatt, de nekem pl még most is olcsóbb a hitelem, mintha forintban vettem volna fel. Erről ennyit.. Kb 240-re kell mennie a franknak, hogy egálba legyen. Lehet, hogy lesz is annyi, de két évig ennek a töredékét kellett fizetnem. Szóval nem az volt a hülye, aki CHF hitelt vett fel, hanem az, aki kicentizte vele a költségvetését.

  • 2010.08.26 13:29:28Káros és megfontolatlan a kormány kommunikáció!

    Ne szavazz a 20 évünket elcseszőkre! fidesz- szocik-mdf-szdsz!

  • 2010.08.26 13:35:40Kivlov

    Káros és megfontolatlan a kormány kommunikáció!
    +lmp...

  • 2010.08.26 13:41:18igazi hős

    Quentin,
    igen a bringás tahók azt hiszik, hogy nekik mindent szabad. Bezzeg az autós tahók tudják, hogy nekik mindent szabad (hiszen a rendőrök szinte sosem büntetnek) és még meg is ideologizálják azzal, hogy mennyibe kerül autózni.

  • 2010.08.26 14:01:33sanyix

    Gratulálok a szavazóknak! Látszik az eredményeken, azon kívül hogy az utált/szeretett pártjuk mond valamit azon kívül nem látnak semmit, így leszavaznak egy rakás egyértelműen reális, és jó ígéretet, mert a tv-ben azt mondták nekik hogy azt a bizonyos pártot utálni kell, akármit is akar, mond.
    Hülye idióták!

  • 2010.08.26 14:15:33johannes vatatzes

    jesus christ elhagyott a bringás barátnőd, vagy a barátnőd lelépett egy bringással?

    :DDD

  • 2010.08.26 14:27:56scooter_dj

    Citrix: Valóban igazad van. Aki CHF hitelt vett fel elcseszte.
    De vegyük azért figyelembe a következőt!

    A kedves kormányunknak köszönhető, hogy ennyire magasra ment az árfolyam. Ugyanis két idióta (Most nem nevesítem meg őket)egy nap leforgása alatt elérte, hogy 30 forintot ugorjon az árfolyam. Ráadásul ugye eltörölték a sávhatárokat ami korlátok közt tartotta a CHF árfolyam mozgást.
    Igazán egyébként nem csak ettől lesz olyan sokkal több egy deviza hitel, hanem attól, hogy eközben a bankok a duplájára emelik a kamatot, mert nekik még több nyereség kell. És a kormány ez ellen nem tesz semmit.
    Persze, most bevezetik a bank adót. Na és, ezzel sem segítenek sem a CHF sem a forint hiteleseken!

    Szóval ha valamiről írsz, előbb tájékozódj.

    Egyébként pedig ha az emberek meg lennének fizetve, úgy ahogy az EU többi országában (hiszen mi is az EU-ba tartozunk, de sajnos csak az árak vannak EU-s szinten a fizuk nem), akkor nem kellene hitelt felvenniük lakásra az embereknek, vagy ha már van hitelük, akkor sem érdekelné őket, hogy mennyire ingadozik az, mert ki tudnák fizetni.

    De azért örülök, hogy neked jól megy. Viszont azért kicsit együtt érezhetnél egy olyan családdal aki ez miatt elvesztette mindenét! Ha már magyarok vagyunk tartsunk össze!

  • 2010.08.26 14:41:44mizrolist

    Aki a Fidesz ígéreteit hiányolja, az nézzen utána: a Fidesz nem tett közzé programot a főpolgármester-jelöltjének, ergo nincsenek számonkérhető ígéretei ;)

    Quentin: olvass bele az autózz! blogba. Van egyirányú utcában szembemenő autós ("túl hosszú kerülni"), piroson áthajtó autós ("ez csak narancssárga), szabályosan haladó autóst/kerékpárost/motorost/gyalogost veszélyeztető autós szép számmal... Azokról ne is beszéljünk, akik szimplán lehetetlenné teszik a közlekedést parkolás fedőnéven.

  • 2010.08.26 14:44:05scooter_dj

    johannes vatatzes: A KRESZ szerint biciklit sem lehet ittas állapotban vezetni! Egyébként a bicikli is jármű! Ennyi erővel akkor akár motoros is ihatna!
    És én sajnos láttam már nem egy biciklis balesetet ami alkohol fogyasztás miatt történt.
    Örülök, hogy veled még nem történt semmi. De tudod elég ha egyszer fog! Úgyhogy vigyázz magadra és ha iszol akkor inkább menj tömegközlekedéssel! Minden jót!

  • 2010.08.26 15:07:42johannes vatatzes

    az oké, hogy mit ír a kressz, az is rendben van, hogy mindenki vigyázzon magára és a másikra, de

    - most attól, hogy bringára azt írja a kressz, hogy jármű az egy dolog.

    - érted a részeg gyalogosok is ugyanúgy veszélyeztetik az éjszaka kocsival közlekedőket meg gyakorlatilag mindenki mást. Tényleg akkor be lehetne vezetni, hogy ha részeg vagy nem vihetsz kaszát magaddal, sarlót, öt kilósnál nehezebb csomagot, talicskát stb. Tényleg a talicska jármű a kressz szerint?
    - praktikai szempontok alapján továbbá ez a rendelet vagy törvény vagy tököm tudja teljesen betarthatalan. Az egész gödör klubbot meg lehetne birságolni és az összes bringást este vagy éjszaka. Ezt azonban nem teszik, ezért mi értelme van? Azért vannak jogalkotók és jogfilozófusok, hogy valahogyan megoldják ezt a problémát, nem feltétlenül a büntetési tételek szigorításával. Pontosabban a politikusok oldják meg a problémát az előbbiek csak megoldási utakat kínálnak.

    szóval szerintem ez az egész piálva bringálós törvény egy bullshit, de ez privát nézőpont

    maradok tiszt.

  • 2010.08.27 21:48:48takimaki

    Ez a jacht kikötő téma elég egyedi!
    Mándi Sándor MDF-es jelölt 6-os villamos körjárattá alakító ötletét is díjazom!
    Úgy gondolom a tulipános párt nagyon kitesz magáért, ez az új felfogás, az újjászületés kezdete lehet.

    A MDF ígéretes színfolt lehet a fővárosi politikai palettán!

    Gratulálok, HAJRÁ MDF!!!!

  • 2010.08.28 00:57:00medlock

    Nehéz is lenne FIDESZ ígéreteket találni, mivel most is ugyanaz a koreográfia, mint legutóbb: gyerünk emberek szavazzatok ránk, mert mi szidtuk a legjobban az előző kormányt, és mi annyira hitelesek és királyok vagyunk, hogy még érdemi programot sem kell írnunk. Úgyis megtudjátok mit akarunk, amikor kormányzunk. Felhatalmazás, minek?
    És akkor még nem is tértem ki az önkormányzati választás átszabásának gyors "testhez igazításáról".
    Az MSZP bűnhődjön az elmúlt évekért. A Jobbik neonácik gyülekezete, akik annyira magyarnak érzik magukat, hogy már én félek magyarnak vallani magam. Az LMP amatőr balos, zöldes figurák, akik látszik, hogy vagy buták és azért nem akarnak a hatalom közelébe kerülni ütőképes jelöltek állításával, vagy pedig a Fidesszel van megállapodásuk, hogy megosszák a Tarlós elleni szavazatokat.
    Nagyon sajnálom, hogy az ajánlószelvény-központú rendszer miatt nem lehet majd minden érdemi jelölt a szavazólapon, de remélem az MDF-es Mándi bekerül a közgyűlésbe (nem azért, hogy legyen hol parkolni a nem létező yachtomnak), rá férne már Budapestre egy kis rendteremtés!!!

  • 2010.08.28 02:17:50bozsy

    Mennyi idiótaság, komolyan nehéz ezek közül választani...
    Mondjuk talán a programokat kéne inkább összehasonlítani. Már akiknek van olyan!

  • 2010.08.31 22:34:06Bekre Pál

    Ingyen sört mindenkinek! Ez a legreálisabb ebből a hazugsághalmazból.

  • 2010.09.02 16:43:18Garbai Sándor

    Kérdés: külvárosiként miért szavaznék olyan pártra, amelyik dugódíjat ígér?

    Vagy azt hiszik, hogy Budapest csak a belvárosból áll, és a Nagykörúton vagy Hungária körúton kívül élők már vidékiek?

    Rendben, de akkor boldoguljon csak a belvárosi szavazatokkal.

  • 2010.09.03 10:29:45narancsköd

    Éljen Scmuck Andor!!! Gyönyörűen tud énekelni! :)

  • 2010.09.03 10:34:24narancsköd

    De most komolyan, ki az az idióta, aki a jelenlegi tömegközlekedési állapotok mellet be akarja vezetni a dugódíjat. Európai (Magyarország nem tartozik ebbe a kategóriába!) városokban ez működik kíváló tömegközlekedés mellett, itthon ez csak egy burkolt adóztatássá silányult.

  • 2010.09.03 15:48:56Petyat

    Bár nekem most nincs autóm, de úgy látszik,
    bármelyik nyer, dugódíj lesz. Ez azért vicces,
    mert a dugót nem a belvárosiak csinálják,
    hanem a külváros, az agglomeráció és azok,
    akik kívülről jönnek.

    Mégis, ahogy a parkolási díjjal, úgy majd a dugódijjal is azokat szivatják majd akik itt
    laknak, nem azokat akik máshova fizetik az adót.

    Parkolási díj dettó...

  • 2010.09.03 16:10:42Petyat

    Tarlós István (Fidesz-KDNP)
    sokszínű kulturális életet ígért. :D

    Na ez az egyetlen amit nem kell csináni, mert van.
    Ebből is látszik, hogy fogalmuk nincs a primitiv
    politikusoknak, hogy egyálltalán mire van szükség.

    A tanácsadóik összeírnak mindenféle baromságot,
    amivel amúgy soha nem fognak foglalkozni, mert
    a nagy pénzeket hozó mutyizásokra kell koncentrálni.

  • 2010.09.03 16:20:32Petyat

    Jééé, itt is kialakult az autós bringás harc.
    A fröcsögöknek üzenem, hogy nem a bringások
    vagy az autósok tahók, hanem az emberek
    túlnyomó többsége közlekedési eszközre
    és foglakozásra tekintet nélkül.

    Az autósok ne hazudják azt, hogy ők minden
    szabályt betartanak, csak azért, mert féltékenyek
    arra, hogy a bringásokat ritkábban bűntetik.
    Annyi tahó autós van a városban, hogy ihaj!

    A bringások meg ne akarjanak több jogot,
    mert csak olaj a tűzre, és már most balhé
    van az egyirányú utcában kerekezés miatt,
    mert sokan nem tudják, hogy csak ott él a
    lehetőség, ahol kiegészítő tábla van és ott
    is jobb szélre kell húzódni. Szóval talán
    el kéne olvasni a jogszabályt. Az autósoknak is!

  • 2010.09.03 17:03:14nápolyi maszti

    Tulajdonképpen nem idetartozik, de olyan szép, hogy tiszteletbeli versenyzőként indítani lehetetett volna Matolcsyt is, aki most jelentette ki, hogy 2030-ra meghaladjuk az EU fejlettségét! Ilyen merész kijelentéseket legutóbb talán Hrucsov engedett meg magának. Matolcsy ígéretének marhaságfaktora verhetetlen, egy különdíjat mindenképp megérdemel szerintem.

  • 2010.09.03 17:47:21trufalgar

    azért ez a szavazás nem annyira egyértelmű. Sok esetben ugyanis nem kizárólag magának az ígéretnek a marhaság-faktorát kellene értékelni, hanem annak tükrében kellene értékelni, hogy kinek a szájából hangzik el. Mert pl. egy mszp-s Horváth Csaba ha bármit még képes ígérni, az alapból 10+ szintről indul, míg egy pl. LMP-s, Jobbikos vagy Tarlós ígéret nem feltétlen tűnik marhaságnak...

  • 2010.09.03 18:54:15atpijkamo

    A BKV igenis, legyen ingyenes. A többi marhaság.

  • 2010.09.16 14:08:46Kiváncsi Fáncsi

    "Makai István (Roma Polgári Tömörülés) a romák visszavezetését ígérte a munkaerőpiacra."

    Lesznek fokozatok, vagy egyből Indiába?

  • 2010.09.21 22:40:03Seqi

    blablabla
    LMP: marhák gyülekezete
    Fidesz: nuku program, nuku ész
    Mszp: bűnözők
    Kizárásos alapon marad a Jobbik.

  • 2010.09.29 12:49:14Mindenlacaszerűnévfoglaltmárezenaszarindán

    "Makai István (Roma Polgári Tömörülés) a romák visszavezetését ígérte a munkaerőpiacra."

    A Jobbik programban volt ilyen tavasszal. Tegnap idéztem egy blogban a hozzászólásomban, akkor le lettem nácizva. Ezek szerint Makai István nem más, mint egy mazo-náci cigány. :))))))

  • 2010.09.29 12:50:47Mindenlacaszerűnévfoglaltmárezenaszarindán

    MKKP: "Több mindent! Kevesebb semmit!"

    Ez is kimaradt. Azt meg hogy kell érteni az első kommentben, hogy a fidesz ígéretei kimaradtak? Itt van Tarlósnak (majdnem) minden ígérete.

  • 2010.09.29 12:53:43Mindenlacaszerűnévfoglaltmárezenaszarindán

    A KiSchmuck ígérete viszi a pálmát: "lassabb mozgólépcsőt"! Kész vagyok. Esetleg le kéne fogyjon, akkor fürgébben tudná implementálni a mozgólépcsőre való fel- és az onnan való lepattanást, és nem kéne lassítani az amúgy Európa-szerte egységes sebességgel közlekedő mozgólépcsőket. Ennek a KiSchmucknak agyára ment a Tisztelet Társasága.

  • 2010.10.02 17:30:07aretap

    Csak egy gondolat a BKV-ról, egyszerűsített számadatokkal. Mikor a szüleimet meglátogatom, észak Pestről, dél Budára, az oda-vissza 25 kilométer, hétvégén, autóval 50 perc, BKV-val oda-vissza 120 perc. Tíz literes átlagfogyasztással, 300 Ft-os benzinnel ez kilométerenként 30 Ft. BKV-val ez négy jegy, darabja 300 Ft, az kilométerenként 48 Ft. Ha a háromfős családom tömegközlekedik, az 144 Ft/km. Autóval ez még mindig csak 30 Ft/km. Nincs gyaloglás, várakozás a buszra, mindenki ül, nincs láb és hónaljszag, csövesek... Felőlem lehet a jegy 320,-Ft, de az legyen érvényes egész napra. Ja és még valami. A BKV létszáma 13.000 fő. Ez annyi mint Norvégia teljes légiereje a légvédelemmel együtt...

  • 2010.10.02 18:03:48Deszkás

    aretap, miért nem valami másik ország tömegközlekedésével hasonlítod össze a tömegközlekedésben dolgozók létszámát? Tudod, ennek a 13e főnek a nagy része járművezető. Gondolkodtál már ezen? Aztán ott vannak a szerelők is. Ne keltsük azt a látszatot, hogy ez egy olyan hatalmas szám.

  • 2010.10.02 19:00:21Deszkás

    aretap, közben persze a számolásban érdekes módon, csak benzint számoltál. Azt kihagytad, pl idegeskedhetsz vezetés közben, BKV-n meg nyugodtan ülhetsz, nem fogja senki összetörni a kocsid. Aztán ha kocsival mész, mi van a biztosítással, a szervizköltséggel, az amortizációval?

  • 2010.10.03 08:20:52RosszQtya

    aretap egyedül vagy ennyire ostoba, vagy segít valaki a 3 tagú családból? :D

    köteleződ van-e a kocsira?
    casco?
    olajat szoktál cserélni?
    fékbetétet?
    agyat?

    és a BKVnál még van némi költség ami neked nincs...
    karbantartás (munka), karbantartás (alkatrészek), megállók takarítása (igen azt is a jegyből fizetik), pályaépítés, orkok alkalmazása, SOFŐRök fizetése, egyebek...

    bírom mikor valaki csak az üzemanyag költséget számolja egyedüli költségként -.-"

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Pontozza a Demszky Gábor székére vágyókat!

Galba-Deák Ádám (Zöld Baloldal):
3,01 p. (11373 sz.)
Horváth Csaba (MSZP):
2,45 p. (11628 sz.)
Jávor Benedek (LMP):
4,77 p. (11678 sz.)
Makai István (RPT):
2,40 p. (11353 sz.)
Mándi Sándor (MDF):
2,82 p. (1571 sz.)
Schmuck Andor (MSZDP):
1,97 p. (11502 sz.)
Staudt Gábor (Jobbik):
3,03 p. (11653 sz.)
Tarlós István (Fidesz-KDNP):
5,03 p. (11973 sz.)
Ungár Klára (SZEMA):
3,57 p. (11547 sz.)
Victora Zsolt (MKKP):
6,19 p. (12543 sz.)

Ígéretszámláló

A kampányban eddig 052 ígéret hangzott el.

Keresés