Staudt Gábor, a Jobbik főpolgármester-jelöltje „a kialakult kettős mérce feloldásaként” megtiltaná a Budapest utcáira nem illő felvonulásokat. Szerinte annak a hajléktalannak, aki nem fogadja el a felkínált munkát és szállást, el kell hagynia Budapestet.
Ön a valaha indult legfiatalabb főpolgármester-jelölt. Mikor kezdett politizálni?
Ha politizálásnak számít a közügyekkel foglalkozni, már a gimnáziumi diák- és az egyetemi hallgatói önkormányzatot is vezettem, utána a német kisebbségi önkormányzatban voltam képviselő, és amikor 2003-ban a Jobbikhoz csatlakoztam a XXII. kerületi önkormányzatban, akkor vált ez igazán politikává.
Már többször szóvá tették, hogy vállaltan német kisebbségi létére főpolgármester-jelölt egy olyan kampányszlogen alatt, miszerint Budapest a magyarok fővárosa. Hogy tudja feloldani ezt az ellentmondást?
Már lemondtam a német kisebbségi önkormányzati és a XXII. kerületi önkormányzati képviselőségemről. Anyai ágon igazi kuruc vidékről származom, apai ágon vannak sváb felmenőim. Bennem nincsenek konfliktusok, hogy németnek vagy magyarnak érzem magam, mert mindkettőnek, de úgy gondolom, hogy – természetesen a sváb hagyományokat felvállalva – a magyar kultúra elsődlegességét nem lehet elvitatni.
Ez sohasem okozott problémát, mert egyik kultúra sem törekedett arra, hogy rátelepedjen a másikra. Az viszont nem tetszik, hogy erőszakos módon, szélsőséges liberalizmussal a Budapesten élő magyarokra rá lehet erőltetni olyan dolgokat, amikre ők nem kíváncsiak.
Mire nem kíváncsiak?
Például melegfelvonulásra.
Benne is van a programjában, hogy a felvonulásokat száműzni kell a városból. Mire vonatkozik ez? A melegekre, a Critical Massra?
A melegfelvonulásra mindenképpen, de azt hangsúlyoznám, hogy a tiltással nem a sport- vagy kulturális célú programok ellehetetlenítése a célunk. Egyebekben kellő szabad terület áll rendelkezésre, ahol egyéb rendezvényeket meg lehet tartani.
Van gárdafelvonulás is, arra is vonatkozik?
Mindenre vonatkozna, ami elsőre keménynek tűnhet, de azért került bele a programunkba, mert eddig kettős mérce érvényesült a felvonulások kapcsán. Azokat, amik a hatalomnak nem tetszettek, betiltották, általában a forgalom zavarására hivatkozva, de amikor a melegfelvonulás volt, akkor nemcsak az Andrássy utat, a párhuzamos utcákat is lezárták.
Én azt mondom, húzzunk egy vonalat. Vagy vonulhasson mindenki, aki betartja a normákat, vagy ne vonuljon senki. Mivel eddig a nemzeti oldalhoz köthető rendezvényeket sorra betiltották, ezért így kívánok tiszta vizet önteni a pohárba. Azt viszont hangsúlyoznám, hogy ez nem vonatkozna az egy adott helyszínen megtartott rendezvényekre.
Megjelenik a programban egy utalás Budapest multikulturális aurájára, méghozzá pozitív felhanggal. Eddig ez nem volt jellemző a Jobbikra.
Mert eddig ezt nem akarták meglátni. Azt, hogy ez egy pezsgő, színes város, én nagyon jó dolognak tartom. De szerintem ez csak akkor tud kiteljesedni, ha rendezett körülmények között élhetünk. Ha elmegyek éjszaka szórakozni, akkor ne kelljen félni attól, hogy kirabolnak a buszon, vagy megkéselnek az utcán. Azaz mi értéknek tartjuk a sokszínűséget, de olyan keretek között, hogy ne zavarják egymást az emberek. Ne az agresszív liberalizmus uralkodjon, ami mindent el akar nyomni.
Az elég sajátos kifejezés, hogy agresszív liberalizmus.
Ezt éltük húsz éven át. Demszky Gábor és köre becsapta a fővárosiakat. Azt hazudták, hogy ők elégítik ki az emberek igényét a pezsgő városi életre, de valójában az egészet átfordították az anarchiába.
Ezt hogy kell érteni?
Elég, ha elmegy szórakozni este.
Na jó, vegyük inkább önt, biztosan jár szórakozni.
Például kijövök egy szórakozóhelyről, és megtörténhet, hogy kirabolnak.
Ez konkrétan megtörtént önnel?
Hál’ istennek, óvatos voltam és vagyok, de sok ismerősömmel történt hasonló, és szemtanúja is voltam egy esetnek. Egy szórakozóhelyről kilépve egy egyetemi hallgató társamat egyszerűen leütötték.
Miért?
Szóváltásba keveredett egy rossz arcú emberekből álló társasággal.
Mit tettek?
Nem tudtunk segíteni, mert későn értünk oda. De elég rossz volt látni, hogy ilyen megtörténhet. Éjszaka és a térfigyelő kamerákon túl aggasztó a közbiztonság, a vidékhez hasonlóan a fővárosban is.
Gondolom, ezen segítene a „Budapest-őrség”, a Jobbik fővárosi programjának egyik alappillére. Mint a tíz gárdaalapító egyikét kérdezem, hogy ez a testület lenne hivatott, mondjuk, kiváltani a fővárosban a Magyar Gárdát?
A boszorkányüldözésnek kitett Magyar Gárda közösségének együtt tartása külön jogi és erkölcsi kérdés, a Budapest-őrség teljesen más dolog. A kettőnek semmi köze egymáshoz. A Budapest-őrség a rendőrség mellett létező, jelenlegi széttagolt szervezeti rendszer összefogását jelentené. Most sokféle szervezet van, amelyek valamilyen formában rendvédelmi hatáskörrel bírnak. Van több helyen városőrség, közterület-felügyelőség, működik a polgárőrség.
Elképzelésünk szerint a polgárőrség megmaradna laza, önszerveződő egységként, de közte és a rendőrség között lenne a Budapest-őrség, fizetett állománnyal és önkormányzati háttérrel. Ez centralizált szervezet lenne, a fővároshoz rendelve. Budafoktól Újpestig ugyanabban az egyenruhában, ugyanazzal az intézkedési jogkörrel dolgoznának, így, mondhatni, ugyanazzal a minőségi szolgáltatással találkoznának mindenhol a budapestiek.
Mit őriznének leginkább a Budapest-őrök?
Főleg a köznyugalom, a közrend elleni szabálysértésekkel, kisebb bűncselekményekkel foglalkoznának. Emellett szerepel a programunkban az egységes bűnügyi információs rendszer, amit hatékony, újszerű diszpécserszolgálatként kell elképzelni.
A közterület-felügyelők legnagyobb őszi-téli dilemmája, hogy a legforgalmasabb aluljárókban tábort verő hajléktalanokkal tenniük kellene valamit, de nincs joguk hozzá. Mit tenne ön?
Szerintem a hajléktalanoknak csak egy része szenved ettől a helyzettől, a többiek életformaszerűen űzik ezt a tevékenységet.
Nem mindegy, hogy szenvedve vagy belenyugodva élnek, ha nincs más választásuk?
Nem. Mi szétválasztanának azokat az embereket, akik szeretnének kimozdulni ebből az állapotból, munkát, élelmet, szállást kínálnánk nekik, például a hajléktalanszállók bővítésével, biztonságosabbá tételével.
Aki eddig nem ment be, az később sem fog bemenni a szállóra.
Ha valakinek megvan a lehetősége, és nem él vele, akkor viszont karhatalommal el kell távolítani a közterületekről.
Hova?
Az már az ő dolguk, a választás lehetősége megvolt, Budapest területét el kell hagyniuk.
Milyen alapon? Ha nem bűnözött, akkor nem vonható felelősségre.
Már a Belügyminisztérium honlapján is fent van az a tervezet, amely szabálysértéssé nyilvánítaná a közterületen lakást. Például ez is megfelelő módszer lehet, de önmagában nem elégséges, persze. Azt gondolom, ha kiszakadási lehetőséget, emberi körülményeket kínálunk valakinek, akkor utána már joggal kérhetjük számon, hogy miért helyezi törvényen kívül magát. Aki pedig törvényen kívül helyezi magát, annak a következményeket viselnie kell.
Mitől lenne kevésbé „bűzös nagy lepény” Budapest? Vona Gábortól idéztem a kifejezést. Egyetért ezzel a jellemzéssel?
Ez a tény. A légszennyezettségi mutatók a határérték többszörösét érik el, ha pedig a közlekedést nézzük, járhatatlan az egész város.
Politikai kampánysláger idén a dugódíj. Sokak szerint ki kell szorítani a belvárosból a forgalmat, hogy ne legyen szmog.
A Jobbik véleménye gyökeresen más.
Be kell szorítani?
Természetesen nem. Szerintem az elmúlt húsz év alapvetően a büntető szemléletre épít. Ha nem úgy fogjuk fel a dolgot, hogy a gonosz autósokat milyen díjakkal lehet távol tartani a belvárostól, hanem úgy, hogy megnézzük, miért jön be, más lenne a helyzet. Ha megbízható, olcsó, jó közösségi közlekedés lenne, ha elegendő P + R parkoló épülne, sokkal kevesebb autós jönne a belvárosba.
Ez nem új dolog, erre jó ideje törekszik már a fővárosi vezetés is.
De nem teszik. Nincs a gödöllői HÉV összekötve a 2-es metróval, nincs észak–déli 5-ös „metró”, az 1-es villamost még nem hozták át Budára, és nagyon hosszan sorolhatnám, illetőleg soroljuk is a programunkban.
Még 4-es metró sincs. Ön szerint kell egyébként a 4-es metró?
Metró kell, sőt sokkal hosszabb vonalon kell, mint ahogy most épül. Legalább Gazdagrétig és a Bosnyák térig meg kell építeni. A 4-es metró elfogadott költségvetését pazarlónak tartom, azt szerintem mindenképpen felül kell majd vizsgálni.
Ezt mondja a Fidesz is. Mennyiben számíthatnak majd a Jobbik támogatására a fővárosi közgyűlésben?
Menjünk sorban. Az MSZP-vel kizárt az együttműködés. Az LMP-t az SZDSZ utódpártjának tartom, de ha lesz olyan beterjesztésük, ami pozitív a város szempontjából, akkor nem zárom ki, hogy támogassuk.
A Fidesz a legnagyobb kérdés. Ha valóban el akarnak számoltatni, és kérik a segítségünket, akkor abban partnerek leszünk. Ha viszont elkezdenek sumákolni, akkor a választóik nagyon gyorsan ki fognak ábrándulni belőlük. De tény, hogy a Fidesszel való együttműködést önmagában nem zárom ki.
Nekünk azonban tételes programunk van, a szakma által régóta megfogalmazott és új elemekkel együtt, ami tényleges megoldást jelent a fővárosban élők részére. Tudjuk, mikor és miből lehet megvalósítani, és azt is tudjuk, hogy négy év alatt mennyit lehet megvalósítani belőle, ha van rá szándék. Rajtunk nem múlik, mi elkötelezettek vagyunk a cselekvésben.

Kommentek
2010.09.14 16:26:13SoL
sunshine bobby
Te meg miért nem húzol el a fenébe..szerintem Te nem viszed előrébb a dolgot, hogy itt sírsz.. meg nyomod a GERINCTELEN dumádat.
2010.09.14 16:29:49bballs32
Én szoktam Jobbikos szórólapokat osztani, osztottam már az egyik legjobb barátom feleségének is aki zsidó származású, ennek ellenére hetente 3szor szoktak átjönni hozzám beszélgetni mert a gyerekek mindig kapnak tőlem egy kindertojást vagy valami más nyalánkságot. Tök jóban vagyunk. Van egy fél cigány barátom is, hát vele szoktam filozofálni, ö fideszes, de ami a legfontosabb, hogy mindannyian Magyarnak érezzük magunkat és ez így jó! Külömben elmondom neked egyikőjük sem zárkózik el a Jobbik-tól. HOPPÁ
2010.09.14 16:30:30sunshine bobby
SoL: anyád sír te baszadék, hogy ilyen ostoba segg kölke lett. így beszélek veled, mert egy korlátolt barom vagy. itt vered a nyálad már egy ideje és ontod a sok baromságot, csak fégig kell olvasni., aztán képbe kerül veled az ember.
2010.09.14 16:31:18bballs32
Sol, ne mocskolódj, csak tudatlanságából fakad a dolog, de biztosan jó ember.
2010.09.14 16:31:36Mesterlövész
Az nagyon szép, ha betiltanak bizonyos felvonulásokat, ugyanis onnan kezd leépülni a demokrácia. Azt hiszem, nekem ez így is megfelel. Ha meg az embert nem érdekli valami, akkor nem megy oda, és nem nézi meg.
2010.09.14 16:32:39oncogito
bballs32, igen, az fontos, hogy nálunk is, ahol a milliárdok tűnnek el, rendőr által védve legyenek a hajléktalanoktól... :-/
Mert még esetleg látná az a hajléktalan, hogy hova tűnt a meg nem kapott jövedelme...
2010.09.14 16:32:56bballs32
Na látjátok ez a baj Magyarországon. Valakik szembefordították ezt a népet saját magával. Össze kell fogni az országunk romokban van!!!
2010.09.14 16:33:12SoL
sunshine bobby
A Te hozzászólásaidat végig se kell olvasni de rájön hamar az ember, hogy egy Szánalmas féreg vagy. Akit elnyomtak az ovodába és most próbálja kiélni magát az interneten.
2010.09.14 16:33:25sunshine bobby
bballs32: hazudsz mintha olvasnád.
képzeld geci, pár napja kurvára megáztam, tiszta víz lettem, aztán hazamentem és ruhástól beálltam a zuhany alá. meg is száradtam 2 perc alatt. HOPPÁ.
2010.09.14 16:34:06sztárvendég
tehát jelenleg van sok ellenőrizhetetlen piaci alapon működő biztonsági szolgálatakiktől én jobban félek mint Benket vízionált gestápóitól.(megjegyzem minden nap többeket rabolnak ki, vernek meg kisebb nagyobb bűnbandák, míg olyanról nem igazán hallotam hogy bőrszinük vallásuk miatt embereket aláznának meg vagy hurcolnának el rendőrök, gárdások, stb.)
Szóval inkább attól féljünk ami létezi és ne olyantól ami nincs és nem is lesz.
Szemetelésért meg igen is büntessünk, én megismerem a hajléktalant is és a pénzt a városnak nem ő hanem a túrista hozza. Abból is a többet az igényes gazdag túrista aki nem akar kéregető koldusokat és vizelettől meg fekáliától bűzlő hajléktalanokba botlani.
Sajnos a városon kívülhelyezés nem a legjobb megoldás hiszen ez tovább ronthatja a külvárosok biztonságát és könnyen átcsphat gettósodásba.
A hajléktalanok egy része akiket a kitaszítottsággal járó megpróbáltatások a teljes leépülésbe taszítottak már sajnos legtöbbször menthetetlenek.
2010.09.14 16:34:31Scheißwaffe
Senki nem szólta le EGYBŐL ezt a kellemes arcélű urat, de lássuk be, sok elképzelése kiforratlan, csiszolatlan baromság. Nem a felszínt kell kapirgálni, mélyre kell ásni ha valamit meg akarunk ismerni, utána lehet ötletekkel előállni. A szocionisták legnagyobb hibája a párbeszéd hiánya volt. Tanuljunk mások hibáiból, hmm?
2010.09.14 16:34:57SoL
bballs32
Igazad van. De nehéz higgadtnak maradni ha valaki ennyire...
2010.09.14 16:35:35bballs32
Na jól van, szebb jövőt! And why you think im lying? do you think you are the person i want to fool?
2010.09.14 16:37:38sunshine bobby
SoL: ne erőlködj fosputtony, az szánalmas dumád nem visz sehova, csak még jobban magadra lapátolod a szart. az a baj az ilyen hülyékkel, hogy megpróbálnak valami nagyon okosat mondani. inkább kussolj, mindenki jobban jár.
2010.09.14 16:38:48SoL
sunshine bobby
Hoztad a papírformát. Grat
2010.09.14 16:38:53Balance Of Power
2010.09.14 16:17:35Ernoke
Na ja, a HOK-osok mar elsoeves korukban rendkivul ellenszenvesek, aztan indulnak HOK-valasztason, meg irritalobbak lesznek, majd par evvel kesobb tenylegesen felbukkannak a politika valamelyik oldalan. A legnevetsegesebb az egeszben, hogy jo esetben dolgoznak 2-3 evet egy helyen - milyen alapon osztjak akkor az eszt barmirol is elettapasztalat es konkret szakmai sikerek nelkul? Egyszeruen nem lehet komolyan venni oket.
Tarlos valoban egy ostulok, de ugyis o fog nyerni, ezert nem szavazok senkire. Obudai ismerosom ugyanis meselte, hogy o szemely szerint evekig elegedett volt vele. Hat akkor probaljuk meg. Rogan szinten nem szimpi, de belvarosikent, igaz nem 5-keruletikent abszolut tamogattam volna. Na mindegy, igy alakult.
2010.09.14 16:17:14bballs32
Es ettol Losziban megoldodik a problema? Szonyeg ala soporjuk, es...? Nalunk a haz elott mindig ott basszak a rezet a csovik, nem szeretem oket, de nem toltene el jo erzessel, ha Staudt polgarmestersege alatt egyszercsak eltunnenek egyik naprol a masikra...
2010.09.14 16:38:58oncogito
"A szocionisták legnagyobb hibája a párbeszéd hiánya volt."
Lehet, hogy van igazságod.
Azonban hogy lehet párbeszédet folytatni olyannal, akinek minden mondatában burkolt zsidózás van...?
2010.09.14 16:39:27Balance Of Power
2010.09.14 16:17:35Ernoke
Na ja, a HOK-osok mar elsoeves korukban rendkivul ellenszenvesek, aztan indulnak HOK-valasztason, meg irritalobbak lesznek, majd par evvel kesobb tenylegesen felbukkannak a politika valamelyik oldalan. A legnevetsegesebb az egeszben, hogy jo esetben dolgoznak 2-3 evet egy helyen - milyen alapon osztjak akkor az eszt barmirol is elettapasztalat es konkret szakmai sikerek nelkul? Egyszeruen nem lehet komolyan venni oket.
Tarlos valoban egy ostulok, de ugyis o fog nyerni, ezert nem szavazok senkire. Obudai ismerosom ugyanis meselte, hogy o szemely szerint evekig elegedett volt vele. Hat akkor probaljuk meg. Rogan szinten nem szimpi, de belvarosikent, igaz nem 5-keruletikent abszolut tamogattam volna. Na mindegy, igy alakult.
2010.09.14 16:40:185perc
Dehát a jobbik az szdsz utódpártja. Deviáns kopaszok, ultraliberális parasztruhás szerepjátékos felvonulások, utcai anarchia. Ki ne emlékezne ezekre?
2010.09.14 16:41:17SoL
Nah jólvan Nekem ebből elég :) Sok szerencsét emberek... Hányingerem van már :D
2010.09.14 16:41:23oncogito
5perc, az utcai anarchia inkább a rasszista szélsőjobbosokra illik...
2010.09.14 16:41:31Balance Of Power
Bocs a duplaert.
2010.09.14 16:42:53Scheißwaffe
Mindenkivel meg lehet találni a megfelelő hangnemet, csak akarni kell.
2010.09.14 16:43:49Benket
sztárvendég!
Oké amit mondasz, rend fegyelem, de az előttem szólóhoz csatlakozok, akkor fordítsuk ezt a pénzt a rendőrségre és akkor legyen olyan jogkörük mint az amcsi rendőröknek, vagy más országbelieknek és akkor senki se sírjon ha durvábbak a kelleténél és emberi jogok, meg szegény rendbontó aki épp kitépte a telefonfülkét a helyéről, meg semmi okból gyújtogat autókat....!!! Tudom eltúlzom, csak nem is olyan rég volt rá példa is....!!! Tudom Gyurcsány a hibás...!!! Csak ezt a monológot már nagyon unom és ez egy jó ürügy volt feltüzelni a csürhét....!!!
Ami meg a kirabolós, leütős közbiztonságos dolgot illeti, ha lesz még egy csapat aki majd megvéd minket hányasával fognak járni, mit fognak tenni egy sötétebb arcú több fős társasággal akik ép a ruhánkat vagy épp valami darabolós dolgot terveznek velünk!!??? Nehogy azt mond hogy két gizda gárdista nem fog szanaszét szaladni ilyen láttán....!!! Ne haragudj de a polgárőrös dolog is csak addig terjed amíg négy öt nagyon kemény gyerek lemegy a lakótelep parkolójába feszíteni a kicsi kocsin és beszólogatni embereknek, meg felszedni a primkó csajokat....!!! ( ezt tapasztaltam már....)
2010.09.14 16:47:47bballs32
Bobby: Miért mentél ki az esőre ha Sunshine a neved? lol Barátom egy viccet csináltál magadból. látod ennyire állja meg a helyét az amit te próbálsz mondani. most már tényleg goodbye
2010.09.14 16:50:24walter77
Jajj már megint egy ifjú titán kuruc magyar bohóc! aki speciel német, de ez nem gond "mert egyik kultúra sem törekedett arra, hogy rátelepedjen a másikra". Most én emlékszem rosszul vagy tényleg egy ideig egy bizonyos osztrák monarchia része voltunk? És talán arra sem emlékszem jól, hogy a náci németország éppen ugyanúgy megszállta Magyarországot, mint az oroszok? Ja, tényleg a jobbik az oroszokkal is jóban van.
2010.09.14 16:51:08Balance Of Power
SoL
"A média már szép lassan tényleg felépített egy képet a Jobbikról... aminek még a fele se igaz."
Az viszont igaz, hogy korlatoltak. De mielott megsertodsz: szerintem mindenki az, aki partoldalra all. Ugyanis ez birkamentalitas. Egy varosnak plane partsemlegesen kellene mukodni es ez lathato is sok helyen, keruletben: ahol jol mennek a dolgok, a sima valasztason meggyozodes szerint szavaznak az emberek, de onkormanyzatinal oldaltol fuggetlenul.
Korunk egyik legviccesebb kozhelye pedig a zsido/cigany baratokkal rendelkezo jobbikos. Ezt mindig minden erintett kommentelo elmondja, nem is ertem, hogy terjedhetett el roluk, hogy antiszemitak ;)))))
2010.09.14 16:54:00sunshine bobby
bballs32: ezt a szar szöveget, te jó ég..
honnan jön ez a sok kretén csíra??!
2010.09.14 16:55:29sunshine bobby
SoL: ja, remélem magadtól.
2010.09.14 16:56:33bballs32
ésszel Bobby! Nem Bobby-nak hívják az angol rendőröket? lol Hawaii-Bobby-Sunshine, azt hiszem te csak szeretnél az én cipőmben járni.
2010.09.14 16:57:54Benket
sztárvendég!
Az a baj barátom hogy te nem hallottál! Csak egy példa sőt nézz utána annak idején ( kb egy két éve)benne is volt az újságokban Feneketlen tó, fekete fehér pár kontra szélsőjobb....!!! Magyar sziget!!!! Érd új magyarok kontra kisebbség!!!
Amúgy a rend fegyelem terén egyetértek veled nem kicsit, csak nem úgy ahogy te szeretnéd egy új pénznyelő csoporttal, mihaszna emberekkel, akiknek a világnézete ismert ezt ne az én adóforintjaimból, akkor már inkább legyen a rendőrnek még nagyobb jogköre.....!!!
2010.09.14 17:01:37edwardluis
Hihetetlennek tartom, hogy Dem-sky lovag rémtettei után bárki el mer indulni polgármester jelöltnek. Egy századfordulós tempóban élő Orbán mutáns is, meg egy ilyen utolsó lehetőségként a seggünkből előrángatott nyikhaj. Te jó ég! Szavazz Budapest!
2010.09.14 17:07:57raly
"Mi a jó fenéért kell az Indexnek mikrofont dugni a szélsőjobbos szarháziak orra elé? A média csinál valakit ezekből a senkikből. Nem kéne egyáltalán foglalkozni velük és akkor elfogyna körülük a levegő."
egyetértek
2010.09.14 17:09:56steverubellreborn
"Szerintem a hajléktalanoknak csak egy része szenved ettől a helyzettől, a többiek életformaszerűen űzik ezt a tevékenysége"
Egy szociális munkás nincs a Jobbik kampánycsapatában.
"Budapesten élő magyarokra rá lehet erőltetni olyan dolgokat, amikre ők nem kíváncsiak.
Mire nem kíváncsiak?
Például melegfelvonulásra."
Idióta, a felvonulók is magyarok. Meg nehogy már egy jobbik-proli (Csurka I) döntse el,hogy mire kiváncsiak a városlakók.
2010.09.14 17:11:04bballs32
Azok a "szarháziak" közel egymillióan vannak, az pedig hogy így vélekedsz ennyi emberről az a te intelligenciádat minősíti!
2010.09.14 17:13:06kubatov_kommunista
Ennek is és az összes jobbikos/ballikos/fidesznyik/stb. politikusnak üzenem, hogy mélységesen leszarom, hogy ki volt a felmenője.
Itt és most és ő van.
Attól, hogy az ük-ükapja Esze Tamás volt ő még lehet mérhetetlenül hülye.
2010.09.14 17:14:13mikhail
Ejha, ez az első emberarcú jobbikos. Van még ilyenből ott?
2010.09.14 17:17:08Buci-Bigyo
hejespasi :)
2010.09.14 17:21:04steverubellreborn
"Ellenben ez lehetetlen a PC liberalizmus szerint, hiszen ez már-már szörnyűség, hiszen nem kényszeríthetem az embertársaimat munkára. Cserébe sokkal humánusabb és liberálisabb, ha megfagy az utcán részegen. sőt, ha adok évente pár forintot, akkor még a hippi lelkemet is megnyugtatom, hogy én mennyit segítek..."
Komplex pszichoszociális rehabilitáció kell meg egy lakás,vagy akár csak egy stabil szoba. Aki évek óta az utcán él,nem fog elkezdeni dolgozni mert egy jobbik-proli lapátot ad a kezébe és ráparancsol,hogy dolgozzon.
2010.09.14 17:25:53steverubellreborn
"osztottam már az egyik legjobb barátom feleségének is aki zsidó származású, ennek ellenére hetente 3szor szoktak átjönni hozzám beszélgetni mert a gyerekek mindig kapnak tőlem egy kindertojást vagy valami más nyalánkságot"
Kár,hogy nem vágott pofán a nő.Akkor a helyedre kerülnél náci szar.
2010.09.14 17:29:03steverubellreborn
" a Rózsadombon, (üzleti megbeszélésen) ott tényleg nem láttam hajléktalant viszont lehetőségem "
Hazudsz,a budai hegyvidéken (2,12) és a 3.kerületben (láttam) is sok helyen élnek hajléktalanok.Egy magyar dokumentumfilm is készült belőle pár éve.
2010.09.14 17:29:38walter77
bballs32
A közel 1 millió, az inkább van közel a 800 ezerhez, mint a millához, és ők a szavazók voltak és nem a Jobbik párttagsága.
Nagy különbség.
...nem mellesleg: mióta minőségi meghatározódás a mennyiség?
(Súgok. Marx óta. De persze, ő egész máshogy értette, úgyhogy itt ez inkább amolyan költői kérdés volt.)
2010.09.14 17:34:58jack o'neill
Érdekes lesz ez a választás. A jelöltekből kapásból nálam kiesik a Horváth Csabika és az LMP-s (nem jut eszembe a neve) kölök. Horváth olyan ki*aszott sötét, hogy az ritka. Ha rálőnének, a golyó visszafordulna...
LMP-s meg vegyen fel cipőt és vágja le a körmeit. Érettségije meg van?
Fidesz különös kérdés. Tarlóst nem tartom soknak, semmilyen téren. Nem bírom.
Ennek a Staudtnak vannak jó gondolatai (Tarlósénál több), de van benne pár, amire ránézésre meg lehet mondani, nem lesz belőle semmi. +Jobbikban nehezen bízom.
Buziparádét el kell törölni a p*csába. Nem lenne bajom velük, csak minek mutogatják?
BKV akkora sz*rban van, hogy ember legyen a talpán, aki megoldja. Ha csak azt nézzük, pusztán eszközből (busz, villamos, metró, HÉV, fogas, MILLFAV, troli, stb) mennyi új kell, már hatalmas pénzről van szó.
Közbiztonság? Este? Béka segge alatt. Ebben igaza van.
Csövesek, hát érdekes amit mond, a megvalósítást nem tudom, hogy képzeli. De, valamit kell tenni. Mert a mostani (Ferenciek tere, BKV-n, stb...) tarthatatlan.
Ja, valamelyik hozzászóló írta, hogy Rózsadombon nincs csöves. És? Tájékozott ember-e? Húzzon már fel 29-essel, vagy 65-össel. Sajnos évekig jártam arra melóba. Több csövest láttam, mint pl XI.-ben, vagy XXII.-ben.
2010.09.14 17:38:53steverubellreborn
"LMP-s meg vegyen fel cipőt és vágja le a körmeit. Érettségije meg van?"
A doktorija is megvan.Látom,Diogenészt is csak Armani öltönyben hallgatnád meg:-)
2010.09.14 17:40:05steverubellreborn
"Buziparádét el kell törölni a p*csába. Nem lenne bajom velük, csak minek mutogatják?"
Gyülekezési jog mindenkinek jár.Azt meg nehogy már Te döntsd el,hogy ki és milyen formát választ az identitása megélésére.
2010.09.14 17:42:50- Rendi -
@sunshine bobby:
Szerinted ilyen stílusban előadva mennyire van súlya annak, amit mondasz?
2010.09.14 17:43:47jack o'neill
"A doktorija is megvan.Látom,Diogenészt is csak Armani öltönyben hallgatnád meg:-)"
Meg van neki a doktorija? Zsír. Ettől még szerintem, kicsit komolytalan az egész LMP. Jávorszarvassal együtt.
"...Armani öltönyben..." - Valószínü... LOL.
2010.09.14 17:45:03stv
Mocskos rasszista állatok ezek.
Ezt főpolgármesternek?
Takarodjon el dolgozni.
2010.09.14 17:45:23walter77
"Buziparádét el kell törölni a p*csába. Nem lenne bajom velük, csak minek mutogatják?"
Ha nincs velük bajod, akkor miért zavar ha mutogatják? Ha nem mégy oda, akkor nem is látod.
A pornófilmekben gondolom a leszbikus jeleneteknél automatikusan kikapcsolod a tévét, nemdebár? (Persze, lehet, hogy te még soha nem néztél ilyesmit sem filmet sem magazint...)
2010.09.14 17:45:27CApa
Praktikusan be kellene tiltani a futball meccseket is, mivel szeintem az utcai tömegverekedés és lovasrendőrökkel csatázás, Budapest utcáira ez nem illő.
2010.09.14 17:45:51jack o'neill
steverubellreborn:
Jól van. Akkor gyülekezzenek **szom...
"Azt meg nehogy már Te döntsd el,hogy ki és milyen formát választ az identitása megélésére."
És olvasni tudsz-e???
2010.09.14 17:45:58CApa
Praktikusan be kellene tiltani a futball meccseket is, mivel szerintem az utcai tömegverekedés és lovasrendőrökkel csatázás, Budapest utcáira nem illő.
2010.09.14 17:52:21frontember876
Muad\\\'Dib
én meg szívesen megmondom, veled mi a baj. Veled az a baj, hogy ki a faszomnak képzeled te magad, hogy te bárkit bármire kényszeríteni akarsz? Munkára kényszeríteni? Te hülye vagy? Olvastál már könyvet? Szolzsenyicint? Próbáld ki. Én nagyon szívesen kényszerítenélek téged például munkára egyetlen próbahétre, hogy utána soha életedben ilyen gyalázatosan nagy baromság ne jusson az eszedbe.
Ez a megoldásotok. Felkínálod pl egy 32 éve az utcán élő, csontig legyengült, mentálisan nagyon súlyos állapotban lévő embernek, hogy jövő héttől havat kell lapátolni. Azt sem tudja, hogy mi van, azt sem tudja, ki vagy, évek óta aki hozzászól, az vagy megveri, vagy lehugyozza, vagy elveszi az utolsó szelet kenyerét, vagy átbassza. Szerinted meg ha nem mond rögtön igent, deportáljuk a városból valahová a jó édes anyjába. Ahol nem látod. Mert neked kényelmetlen. Mert arról ugatsz, hogy ne fagyjon neked halálra a szemed előtt. Fagyjon meg inkább Martonvásárnál, azt már leszarod.
Visszataszító álszent senkik vagytok, akik még soha életetekben le nem álltatok egy hajléktalannal dumálni 1 szónál többet. Én rendszeresen járok hozzájuk, meg dumálok velük.
Fingotok nincs róluk. De a kibaszott nagy ugatás, az van. Okoskodás, az van. Csempe a francba a van.
2010.09.14 17:53:10- Rendi -
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy ha ugyanez az interjú egy lmp/fidesz jelölttel készül, akkor is ilyen fröcsögés lenne?
2010.09.14 17:54:18bballs32
Steve: Olvasd már végig amit írtam, én azt írtam hogy aznap nem láttam de ha végig olvasod a hozzászólásomat akkor meglátod hogy azt írtam hogy egyébként már láttam. Felszínes vagy nagyon és kapkodsz. És az hogy ott nincsenek hajléktalanok azt nem én állítottam. Előttem más tette. Fogadjunk nincs benned annyi hogy elnézést kérj amiért hazugnak hívtál.
2010.09.14 17:57:16Quentin vagyok, Montargis-ból
E220
"Pl egy angol mondas amit egy kocsmaban hallottam Londonban: You can become British, but you never can be English..."
Valószínűleg ezt is egy britissé bekamolt mondhatta, mert angolul sajnos hibás.
2010.09.14 18:01:11bballs32
Walter: Ne légy butuska, 800 ezer v 1 millió mindkettő jelentős egy ilyen kicsi országban. Különben is ez nagyon gyenguci alul ütés volt. lol P.S. olvasd végig az összes hozzászólásomat, ott rengeteg információt találsz amit bogozgathatsz.
2010.09.14 18:04:48satho
Nagyon gáz ez a faszi és primitív faszságokat beszél! Nesze neked Európa.....
2010.09.14 18:13:16walter77
bballs32
:) jesszus ember! Szerinted én végig akarom olvasni az összes hozzászólásodat? Ne vicceljünk.
Nem vitázni akarok veled, mert te kinyilatkoztatod az igazságot és értékíteleteket alkotsz. Ugyanmár ennél jellemzőbb ismérve nincs is a szűklátókörűségnek.
Talán csak ez: "Valakik szembefordították ezt a népet saját magával. Össze kell fogni az országunk romokban van!!!"
Aha. Már csak arra kéne rájönni, hogy kik is voltak ezek a gonoszok? Miért? Kiknek is kellene összefognia pontosan? Kivel szemben? Milyen cél érdekében? És hogyan?
Egy kicsit populista. Amúgy persze minden oké.
2010.09.14 18:14:57Muflonka
Szánalmas kecseg vagy-e Staudt?
2010.09.14 18:15:16Ne szavazz a "leverem a szemüveged" Tarlósra
[link]
2010.09.14 18:18:50bballs32
Egyetértek, minden oké, Magyarország a Magyaroké és ez így is marad barátom.
2010.09.14 18:23:22walter77
Igen, Magyarország a Magyaroké. Ilyen derék emeberké, mint ez a Staudt, a Kassab Adonis és gondolom van még egy pár nemzettudatból kitűnő versenyző.
Agyarország az agyaraké. Barátom.
2010.09.14 18:23:31Kotyomfitty
E220: tiltakozom, én eléggé magyarnak érzem magam, de bocs nem vagyok vallásos. Se muzulmén, se keresztény, és nem is akarok egyik se lenni. Még ősmagyar izé sem vagyok, bár ha nagyon választani kellene, arra szavaznék, csak nem abban a formában, amiben ezek a mai "táltosok" művelik. Úgyhogy vallást hagyjuk ki ebből, hagyomnány ide vagy oda.
2010.09.14 18:26:45sivatagi n.
Szimpatikus. Biztos hogy inkább rá szavazok, mint valamelyik hungarofób liberálbolsevikra.
2010.09.14 18:30:12oncogito
frontember876, nagyon sok igazságod van...
2010.09.14 18:38:12vakvarju
Akkor tessék az igazi kurucvidéken képviselőnek jelöltetni magát!
2010.09.14 18:39:00oncogito
:-))))
2010.09.14 18:41:19bballs32
Jól van Walter, igazad van. Mindenkinek jó pihenést kívánok
2010.09.14 18:50:21Quentin vagyok, Montargis-ból
oncogito
"Annyi forintom lenne, ahány nem hajléktalan szemetel -- dobogós helyezésem lenne kis hazánkban a leggazdagabb emberek között!"
Ez ugye max. 10 millió forint lenne, még ha úgy vesszük is, hogy mindenki szemetel (mondjuk én nem, úgyhogy máris mínusz 1 Ft).
Nemhogy dobogós helyed nem lenne ennyiből, de még tisztességes budapesti lakásod sem.
2010.09.14 18:50:31legendaryjugs
apai ágon meg tulok.
2010.09.14 18:54:37Quentin vagyok, Montargis-ból
Ernoke
"24-36 órás műszakok is vannak"
24 van, 36 nincs, mert a törvény nem engedi.
De ezek egyike sem fizikai munka (amit, ahogy látom, te sem láttál még közelről), és közben pihenőt kell biztosítani.
2010.09.14 18:55:13oncogito
Nem, kedves Quentin vagyok, Montargis-ból, ez nem ilyen egyszerű. Egy ember nem csak egy helyen és egyszer szemetel.
Ha csak az eldobott csikkeket számolnám egy villamosmegállóban, már gazdag lennék.
És akkor még nem beszéltem arról, amit a kutyák gazdái hagynak ott a kutyáik után és amit a parkokban lehet találni...
Szóval, lehet hogy Bill Gatesnek is konkurenciát jelenthetnék még akkor is, ha forintban kapnám a lóvét...
2010.09.14 19:02:40örihari
Sunáznám.
Az 50-esnél nagyobb IQ, kizáró ok a Jobbik felvételin? Nagyon gyanús.
Miért van az, hogy a náci nem mondja ki, hogy náci?
Annyira hülye, hogy magáról sem tudja, vagy mert sunyi féreg? Nem tudom melyik a szimpatikusabb opció.
Válaszoljon már erre valamelyik ilyen "német kuruc". Esküszöm ezek önmaguk paródiái.
2010.09.14 19:06:46örihari
"agresszív liberalizmus" - ez talán a legszebb, Tompikáékat erőssen zavarja ha lehet/szabad gondolkodni. Sokkal megnyugtatóbb ha megmondják nekik, hogy mit gondoljanak/hatnak.
2010.09.14 19:12:53legendaryjugs
igazi "kuruc" vidék alatt a Rákóczi teret és a fóti utat érti? :D
2010.09.14 19:16:34Hableány
Az utcán ne feküdjön és ne piszkítson senki.
Erről jut eszembe a kutyaszar. A kutyások megbüntetése nem a közterületesek feladata? Mért az a legnagyobb probléma, ki hová parkol, mért nem a tisztaság?
2010.09.14 19:22:56imperial
Jó fej gyerek, remélem még sokáig fognak miatta hörögni a judeonácik :))
2010.09.14 19:32:33kvadrillio
..hát igen !
Ilyen egy mai kuruc vidékről származó tökös gyerek ! :O)
Labanc vidékről származó most itt nincs, de egy kis idő múlva, ha így haladunk, biztosan lesz ! :D
2010.09.14 19:36:07oncogito
Hableány, te mit tennél, ha nem lenne lakásod és ágyad?
A többi szemét gondatlanságból van, de a hajléktalannak nincs más lehetősége.
2010.09.14 19:40:12kvadrillio
Erre mondja az anya a gyerekének: Ha a hülyeség fájna, akkor te most ordítanál ! :)
2010.09.14 19:42:27Áron(alul)
Jávor Benedek
Középiskolai tanulmányait a Pannonhalmi Bencés Gimnáziumban végezte, majd az ELTE biológus szakán szerzett diplomát 1997-ben, ugyanitt 2006-ban biológia tudományokból doktorált. 1998-ban ösztöndíjjal Brüsszelben, 2007-ben Párizsban kutatott.
1998-tól a Pázmány Péter Katolikus Egyetem környezetjogi tanszékének oktatója, vendégoktatóként több más intézményben is megfordult (ELTE ÁJK, ELTE TÁTK, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem). Kutatási területe a környezeti etika és filozófia (ezen belül megkülönböztetetten a jövő nemzedékek érdekeinek megjeleníthetősége), az ökopolitika, a vallások és az ökológia kapcsolódási területei, valamint a társadalmi részvétel és a civil szervezetek lehetőségei és szerepe a környezetvédelemben.
Közel félszáz hazai és nemzetközi publikációja van, társzerzőként és szerkesztőként a környezeti filozófiától, az ökoteológiától és a politikai ökológiától a környezetvédelmi közigazgatás vizsgálatán át az ökológiai rendszerek matematikai modellezéséig széles témakörben vett részt különböző publikációkban és munkákban. Feleségével Budapesten él.
2010.09.14 19:43:09Hableány
Kár ugrálni, Budapest koszos és élhetetlen.
Mért nem oldották meg eddig a problémákat?
Aki itt okoskodik, jelöltesse magát főpolgármesternek majd 4 év múlva.
2010.09.14 19:48:43gmx
hülye látens buzi
2010.09.14 19:52:57sunshine bobby
- Rendi: ki nem szarja le?! mi vagy te, illemtanár?
ez itt nem a lányiskola. itt valóság van geci.
2010.09.14 20:26:43Buzzword
"Már a Belügyminisztérium honlapján is fent van az a tervezet, amely szabálysértéssé nyilvánítaná a közterületen lakást. "
Move, move! No loitering!:
[link]
2010.09.14 20:40:39Hableány
Oncogito:több lakás és munkahely?
Átmenetileg szálló, a terrorközpont árából?
2010.09.14 20:42:49a budai paraszt
Magyarorazág a cigányoké, zsidóké, hajléktalanoké! Jól is van ez így, nem kell rajta változtatni!
2010.09.14 20:49:01Bebes
Szupi! Van a rendőrség meg a polgárőrség. És a kettő között nincs semmi, csak a nagy űr (van ugyan közterület felügyelet, de az nem számít). Ezt valóban orvosolni kell, még szerencse, hogy a Jobbik érzi a horror vacui-t és kész is betölteni. De ez csak a minimálprogram. Állítsunk rendőrt minden állampolgár mellé!
2010.09.14 21:11:33tururú!
volt hök elnök, tehát tapasztalt tolvaj.
2010.09.14 21:21:53Johann Bernhard Fischer von Erlach
A hajléktalankérdést illetően jó lenne végre olyan szociológusokat, szervezeteket stb. megszólaltatni, akik kifejezetten ezzel a témával foglalkoznak már évek óta, és ismerik az érem mindkét oldalát. Nyilván varázsütésre csodát tevő megoldás nem létezik, de talán vannak szakemberek, akik valamivel közelebb vannak azokhoz a válaszokhoz, hogy milyen hatása lenne egyes lépéseknek a kérdést illetően.
2010.09.14 21:41:31Johann Bernhard Fischer von Erlach
A "buziparádékkal" és hasonló felvonulásokkal kapcsolatos ellenérzések sok esetben szerintem nem (kizárólag) abból fakadnak, hogy történetesen meleg embereknek van egy nyilvános, sokakat megmozgató rendezvényük. Ha egy meleg ember, meleg pár épp úgy tud viselkedni, mint ahogy átlagos, normális emberek teszik, csak épp a nemi érdeklődése különbözik, oké a dolog. Ilyennek született, ez van.
Itt a gond szerintem alapvetően az ilyen felvonulásoknál az 'ízléstelenséggel' van. Az, ahogy ilyenkor kinéznek, ahogy ilyenkor viselkednek, amire ilyenkor kihegyezik ezt az egészet. Nyilván egy csomó normális meleg ilyenkor baromi rosszul érzi magát, hogy egy ilyen megnyilvánulással a teljes csoportjukat lejáratják.
Ugyanez az analógia nálam a Budapest Parádé esetén. Habár én személy szerint annyira nem szeretem a stílust, semmi kifogásom nincs az ellen, hogy legyen egy kellemes nyári délután/este, amikor az elektronikus zenét kedvelők kimennek az utcára sokan együtt bulizni. Itt is az a kérdés, hogy milyen formában megy ez az egész. Amikor jópár éve kimentem nézelődni, ugyanolyan ízléstelennek tartottam, mint bármelyik "jellegzetes" melegfelvonulást.
Szóval nem tudom, miként lehet a felvonulásoknak törvényileg keretet adni, de az, hogy legyen egy minőségi kritériuma az egésznek, nem ördögtől való dolog...
2010.09.14 23:30:33zsírzselé
folyt.
LMP:
A hatalom rossz magyarországi megjelenési formái hozták létre válaszként. Hatalomtagadás. Ez egyfajta liberalizmus, bár egy átláthatatlan hatalmi rendszerben, zavaros viszonyok között veszélyes a liberális elveknek nagyobb hangsúlyt adni. A konstruktív ellenzékiség a megfelelő pálya számukra, amint megerősödve, eltökélten képviselik a jogállamiság normáit, de szigorúan a rendteremtés irányából közelítve.
2010.09.14 23:31:31zsírzselé
A politika a csalók sportja.
Magyarország egy hatalmi szinttől kezdve alapvetően korrumpálódik, csak mások a szlogenek és mások a színek.
A hatalomban résztvevő egyének a köz által rájuk ruházott hatalmat a saját egyéni hatalmuk növelésére használják. Ebben természet szerűen létrejönnek csoportosulások kisebb szorosabb és nagyobb lazább kohézióval. Az egyéni hatalmak megnyilvánulása a közösből kimart részek megszerzésében akár pártszínűen is megfigyelhetőek.
Azaz.
MASZOP:
nagy párt sok apróbb de tömör csoportokkal. A hatalmi struktúrájuk alapján sok helyre elérhet a résztvevő egyedek keze ismeretség alapján. Jellemzően nem centrális szerkezetű. Mottó: "Te is a mi kutyánk kölke vagy!" Alapelv: nagy a húsosfazék senkinek sem tűnik fel. Ma nekem, holnap neked. A szétszórt csoportosulások miatt nem látják be sosem az egész fazekat, így a kárt sem képesek felmérni, amit okoznak.
FIDESZ:
Hierarchikus szerkezet, ezért törekszik a fazék teljes kontrolljára. Mindenki csak annyit, és azt veheti ki, amit jóváhagynak neki. Ez lehetőséget teremt a szisztematikus fosztogatásra, ami a lehetőségek közül talán a legkevesebb kárt okozza, amennyiben ésszel csinálják, és csak a profitból csípnek le, nem pedig a tőkét kezdik rabolni. Így maga a fazék tartalma viszonylag állandó maradhat, illetve nőhet is.
2010.09.14 23:33:59zsírzselé
JOBBIK:
A nagy elégedetlenség, és kiábrándultság miatt és a hirtelen jött népszerűségből fakadó vákuumban sok még számukra is ismeretlen egyén jutott hatalomhoz. Mivel alapvetően alulról építkezik,és még nem alakult ki az egységes szerkezete,és ideológiája, ezért rendkívül instabil. Rendre nagy az igény, de ehhez először jól beazonosítható rendteremtő elvek is kellenek. Jelenleg a legegyszerűbb alapon tartoznak össze, ami a felelősök bármilyen formájú azonosításának igényét jelenti- faji, pártkötődés, vagy bármi alapján, azaz reaktív módon. Az egymás mellett álló csoportok is ekképp kapcsolódnak össze, ami hosszabb távon paranoid jelenségeket okozhat, köztük is és a kívülállók között is. Szigorúan betartatott etikai normákra van szükség nyilvánosan publikálva ahhoz, hogy stabil széles bázisuk jöjjön létre.
2010.09.14 23:34:31zsírzselé
folyt.
LMP:
A hatalom rossz magyarországi megjelenési formái hozták létre válaszként. Hatalomtagadás. Ez egyfajta liberalizmus, bár egy átláthatatlan hatalmi rendszerben, zavaros viszonyok között veszélyes a liberális elveknek nagyobb hangsúlyt adni. A konstruktív ellenzékiség a megfelelő pálya számukra, amint megerősödve, eltökélten képviselik a jogállamiság normáit, de szigorúan a rendteremtés irányából közelítve.
2010.09.15 08:58:43Ernoke
@Quentin vagyok, Montargis-ból:
"24-36 órás műszakok is vannak"
24 van, 36 nincs, mert a törvény nem engedi.
De ezek egyike sem fizikai munka (amit, ahogy látom, te sem láttál még közelről), és közben pihenőt kell biztosítani.
álomvilágban élsz. pékségben kemencézni 50 fokban nem fizikai munka?:D szerintem próbáld ki, csak egy kicsit, nem 36 órára (lehet, h a törvény nem engedi, de ilyen van, tudom, láttam, a pékség nevét mondjuk nem írom le), csak 24-re. még a sok éve pékek sem bírják spuri nélkül azt a munkatempót.
2010.09.15 14:54:05unabomber
Azért szerencsétlen ez az újbarna. Az Indexen szembemegy a gárdafelvonulással:) Ha már Budapesten csak 9%-ra elég a cigányozás meg a zsidózás, hátha ez bejön:)
2010.09.19 15:04:56Mindenlacaszerűnévfoglaltmárezenaszarindán
Roppant figyelemreméltó moderálási rendszer működik az indexen. Ha idejön egy tróger, és telefossa trágárnál trógerebb kifejezésekkel a cikket, akkor ugyan kidobják a trógert a kukába, ahova való, de a mocskát itt hagyják díszelegni. Ha azt vesszük, az efféle hozzáállás pont ide való: jellemzően nem rendet kíván rakni az index sem, csupán büntetni. :)
2010.09.19 15:09:05Mindenlacaszerűnévfoglaltmárezenaszarindán
A cigányozáshoz: a fenenagy liberállatokat megkérném mutassanak már 3 URL-t amin olyan cigányok láthatók, akikről sugárzik a törvények tisztelet, a társadalmi írott és íratlan szabályokhoz való alkalmazkodás képessége! Eddig kizárólag olyan képeket, videókat láttam, amin nagyobbnál hatalmasabb fukszokat viselő, rossz arcú, illegális fegyvereit mutagató börtöntöltelékek büszkélkedtek cigány származásukkal. Nem ritkaság a magyargyalázó 8 éves purdé a youube-on, amit egyszerűen hiába jelentesz rasszista tartalomért, valahogy sosem törlődik.