Akadályelhárítás riportbelengetéssel

Dugóhíradó

2011.01.27. 15:06 - Tenczer Gábor

Egy olvasónk jelezte szerdán felháborodottan, hogy az autósok már két hete kerülgetnek egy aknafedlapot a legnagyobb dugóban a Hegyalja úton, mert az akna üzemeltetője azóta nem tudja azt a hiányzó pár centis betonréteget rásimítani a tetejére. Az olvasó még azt is kilátásba helyezte, hogy maga betonozza le azt a kis részt, kvázi állampolgársági engedetlenségi mozgalom keretében, amelynek rögzítésére mi természetesen vevők voltunk. Ám a videó nem készült el, mert a hivatal meglepő gyorsasággal reagált.

Szerdán 10 óra 42-kor futott be egy e-mail Tamástól, aki autós lévén kiakadt a Hegyalja úton található elterelésen, amit le is fényképezett.

hegyalja 2
A terelőt a felirat szerint a DMRV ZRrt. tette ki, ami elég furcsa lenne

"Ez legalább 2 hete így van változatlanul a főváros egyik legforgalmasabb útján. Kész röhej szerintem. Kb. egy negyedórás munkával ki lehetne aszfaltozni azt a max. 3 centi mély és már alapozott részt, amely a csatornafedőt veszi körbe. Egyébként elismerem, hogy ez nem a világ vége nyílván, de engem iszonyat dühít."

Levelét továbbítottuk a Csatornázási Művek sajtóirodájára egy nagy kérdőjel kíséretében, ahonnan délre már meg is jött a válasz: "A jelzett fedlap nem közcsatorna-fedlap. A Csatornázási Műveknek nincs a Hegyalja úton fedlap-rekonstrukciója. Ha jól tudjuk hírközlési kábelek vannak ezen a részen."

Egy gyors levélváltás Tamással, aki közölte, hogy lehet, este kimegy a Baumaxba egy kiszsák gyorscementért és megcsinálja ő maga, ha besegítünk. Természetesen vállaltuk, sőt megbeszéltük, hogy az akciót videóra rögzítjük, és riportot csinálunk belőle.

hegyalja 1

Fél egykor ment a fővárosi önkormányzatnak, az út tulajdonosának a sajtóirodájára a levél a fedlapbeton-ügyről, amiben arról érdeklődtünk, hogy kié az akna, és miért akadályozza a forgalmat már két hete. Az e-mailhez hozzáfűztük hogy egy kedves olvasó engedetlenségi mozgalommal fenyegetőzik, hogy egymaga lebetonozza azt a kis részt, és eldobja a táblát.

Ezután rákészültünk, hogy csütörtökön megcsináljuk a kissé provokatív videót, ám Tamás üzenete már reggel lelohasztotta a kedvünket. A fedlapot az éjszaka helyreállították, a terelőtábla eltűnt. Tortahabként délben megjött a főváros, azaz a Budapesti Közlekedési Központ sajtóirodájának az e-mailje:

"Az FKF Zrt. szakemberei az I. kerület Hegyalja úti szerelvény javítási munkákat a T-COM-nál, mint a hálózat üzemeltetőnél megsürgették, mert nem a Fővárosi Csatornázási Művek aknájáról van szó. A járművezető által is megemlített 3 cm vastagságú - szakszerűtlen és a jövőben emiatt ismételt meghibásodásra hajlamos - burkolat helyreállítást meg kellett ismételni. A javítás és a terület forgalomnak történő visszaadása január 27-én reggelre megtörtént.

A vonatkozó jogszabályi előírások alapján a közút területét rendkívüli üzemzavar miatt 72 óráig lehet igénybe venni a közútkezelő egyidejű értesítése mellett. Az értesítés a T-COM részéről megtörtént, a határidő be nem tartása miatt azonban az FKF Zrt. szabálysértési eljárást indít ellene."

Egy videóval kevesebb, de (legalább) egy boldog autóssal több.

Kommentek

  • 2011.01.27 15:30:26theutat villám

    ennyi, valaki baszott rá két hétig, majd holnap, majd holnap...

  • 2011.01.27 15:32:37balibaa

    több ilyen kellene ...

  • 2011.01.27 15:33:34Parasite

    az egész ország így működik

  • 2011.01.27 15:34:37LouiS

    Több ilyet...

  • 2011.01.27 15:36:05tlantos

    Ezt ugye ugy kellene, hogy kernek engedelyt az illetekes hivataltol, aki megadja 72 orara, es a 73. oraban ott van ellenorizni, es ha nincs kesz, mar buntet is. Durvan.
    Szerintem hamar tanulnanak a cegek.

  • 2011.01.27 15:36:30k_archie

    hehheh, idevele: [link]

  • 2011.01.27 15:37:23...Ahoj...

    így van, az autózz blogot ki kéne terjeszteni ilyenekre is :) legalább így sikerült elintézni nem úgy mint nálam hogy 2 hónapig b..sztak kikátyúzni egy utcarészt

  • 2011.01.27 15:41:50drRoot

    Na végre, egy polgári engedetlen. Több ilyen kéne.

  • 2011.01.27 15:42:44igloii

    Asszem kedden volt 2 hete, hogy így hagyták. Minden nap köpködtem én is, mert arra járok...

  • 2011.01.27 15:45:11Cocu

    Itt legalább látszik az útlezárás...
    Volt január 21-én a Hegyalja út alsó részén is egy kátyú, de ott csak egy fém állvány zárta el az utat, fényvisszaverő tábla nem volt rajta, csak egy pislákoló fény, ami alig látszott a közvilágításban. Épphogy megálltunk az előttünk pánikszerűen fékező autós mögött, aki utóbb elmondta, h már az előtte lévő is éppen csak ki tudott vágni a másik sávba. Sajnos a mögöttünk jövő belénkszállt, és az előttünk állóba tolt, így elöl-hátul összetört az autónk (18 éves lévén ezzel befejezte pályafutását az amúgy műszakilag szuper Mitsubishi, amire 100ezer fölött költöttünk tavaly, a téligumi szettünk 1 hónapos volt, az akksi 3 hetes...).
    Arra jött egy autószállító, és mesélte, h előttünk 1,5 órával ugyanilyen baleset történt itt, most vitt el egy összetört autót innen, és mondta is, h le meri fogadni, h újabb baleset lesz ugyanott. És tényleg.
    A rendőr annyit mondott, h valóban jó lett volna, ha ki is táblázzák eőre az útlezárást/szűkületet, de szabályos, mert "ki van világítva"...
    A kátyút még ottlétünk alatt betömték, és a lezárókat félretették a járdára. Nekem is vannak fotóim, sokra megyek velük. :S

  • 2011.01.27 15:46:21Cocu

    hol a hosszú kommentem???

  • 2011.01.27 15:47:05Cocu

    ja, OK, megvan

  • 2011.01.27 15:48:03gozos

    Zalacsány - Zalaegerszeg között már 1 éve építik az utat. Tavaly kora tavasszal már fel volt túrva, azóta bármikor arra járok, 40 km/h-s tábla, út szélén 30 cm mély bemarás.

    Munkavégzés tábla kint.

    Munkagép nincs, hétköznap sem.
    Munkásember nincs, hétköznap sem.

  • 2011.01.27 15:49:34Charlie100

    A legszebb, hogy péntek este 7 órakor, majd kicsivel 8 óra után is volt egy-egy karambol a Pest felé menő, így lejtő sávban. Egyikben 2 kocsi a másikban 4 ütközött össze, a meredek lejtőn "jól kivilágított" tábla miatt.
    Én sem értem, miért nem az ilyen építő cégeket bűntetik olyan szélsebesen a hivatalok, mint pl. a lejárt parkológyes autókat.

  • 2011.01.27 15:56:43fbal

    A büdös kurva anyjukat!

  • 2011.01.27 15:59:35Peredhil

    KÉT boldog autóssal több... Ha Tamás is ezen a környéken jár nap mint nap (mint én), rám bármikor számíthat társadalmi munkában... (És jó néhány szülőtársamra is.)

  • 2011.01.27 16:01:31Peredhil

    Pálinka, forralt bor éjszakai betonozás... jó hangulat... másnapra sima út... Sokan leszünk...:-DDDD

  • 2011.01.27 16:05:18MakacsMacska

    Kimehetne az Index a Szentmihályi útra is.
    A Pólus és az Ázsia között legalább egy éve tátong a szélső sávban egy hatalmas lyuk! Tábla van a sáv közepére! helyezve hónapok óta! De a múlt héten már az sem volt, mert a kivilágítása elég gyér lett, valaki nem látta, és összetörte. A tábla ki volt hajítva az út szélére. És tényleg hónapok óta van ez az állapot, nem túlzok!

  • 2011.01.27 16:06:00durcás

    Minden így megy. nézzétek meg az M1-et. Mennyi ideig le volt zárva a külső sáv több kilométeren keresztül! Átadták és már fúrják, javítják mert kifelejtettek belőle nemtudommiket. Mi fizetjük!! Kiváncsi vagyok az Andor u.-i 2x2 sávot mikor kezdik javítani. Egy kabaré, csak nagyon drága a jegy...

  • 2011.01.27 16:11:26Jankanéni

    Ebben a qrva országban semminek nincs gazdája. Valamit megcsinálnak, zenével tánccal átadják és utána rohad szét minden. Normális életért tényleg el kell menni ebből a qrva országból, akár a fejlettebb Romániába vagy Bulgáriába is...

  • 2011.01.27 16:18:24Zoleeee

    A Zeg-Zalacsány már 2009 vége óta fel van túrva. Végig 30-as, 40-es tábla kb. 25 km-en keresztül.
    Nevetséges.
    Az is megérne egy Index cikket...

  • 2011.01.27 16:23:27ezittenkéremmagyarország

    Janka néni, csak ne olyan hevesen, mikor tetszett a két említett ország bármelyikében is járni?
    Vannak szar dolgok itthon, nem vitatom, de ne legyen már etalon egy ro. vagy bg. ha kérhetném.

  • 2011.01.27 16:25:56Pártok nélküli demokráciát!

    Gratulálok Tamás és Tenczer Gábor konstruktív, példamutató és nem utolsó sorban sikeres akciójához! Jó ilyet olvasni, bárcsak mindennapos dolog lenne.

  • 2011.01.27 16:27:02*fox*

    Kb.1 hete jártam arra, csak éppen fölfelé mentem. Akkor kb. 4 autó ment egymásba a "jó" kitáblázásnak köszönhetően.
    A Fehér úton (a Gyakorló utcánál) két hónapja süllyedt meg az aszfalt olyan szinten, hogy kerülni kell, különben kiesik a futómű.
    Zuglóban a vasúti sinek vannak olyan állapotban, hogy ha elmegy egy vonat azt hiszed földrengés van.
    Soroljam... De a benzint emelik, a súlyadót szedik!
    A vasutas sztorinál magam telefonáltam be és addig hajtottam a dolgokat, amig megcsinálták ami a feladatuk lenne. Egyszerűen nem kell bennük hagyni!
    Az útbontásoknál néha az is eszembe jut, hogy direkt csinálják. Rostokolj csak a dugóban és pöfögtesd a benzint! Végülis annál több fogy és az államnak bevételt csinálsz... Itt én már semmit nem hiszek el! :(

  • 2011.01.27 16:27:05PulsarGTI-R

    Szarnak a fejünkre :)

  • 2011.01.27 16:33:20gopak

    Az Andor utcára én is kiváncsi leszek. Ami az út építését illeti - laikus szemmel - jónak tűnik, nyáron mindennap arra jártam, szerintem jól megcsinálták. És a terelések is jól voltak kihelyezve, rendesen követték az aktuális állapotot. Már kezdtem örölni, hogy végre egy felújítás, amire nem lehet panasz. Aztán szeptemberben jöttek a csatornások... Hadd ne soroljam fel mi mindenet csináltak. Jó magyar szokás szerint felbarmolták a már lealapozott, lebetonozott, több réteg aszfalttal hengerelt utat, majd a lukakba mindenféle törmeléket tömtek összevissza, a végét leaszfaltozták. A vége elött nem sokkal még keresztbe átvittek vmit, persze megint a "magyaros" szakszerűséggel feltúrva, visszatemetve (bár lehet, hogy azok nme a csatornások voltak, hanem a forgalomirányítást kivitelezők). Ezeken a részeken alakulnak majd ki legelőször a kátyúk.

  • 2011.01.27 16:44:20tabukajano

    javitásra szorul majd ha a idő engedi

  • 2011.01.27 16:47:40RobinGood

    T-Com. De nem lep meg.
    Amúgy meg azoknak az okosoknak akik szerint jobb Románia meg Bulgária tényleg el kéne oda menni egy kicsit. Aztán majd rájön.

  • 2011.01.27 16:50:51mizie

    De ebben az a szép, hogy minden lehetőség megvolna rá hogy jó működjenek a dolgok, de csak azért sem.

  • 2011.01.27 16:55:51pity-pity

    bezzeg ha egy magán személy követ el legapróbb hibát jön a százezer forintos büntetés

  • 2011.01.27 17:02:56Kage

    Jellemző, ez ma Magyarország..
    Másrészt ez ma a téhóm, elment a neted? 72 órájuk van megjavítani. Hamarabb ne is reménykedj..

  • 2011.01.27 17:05:32karacsi_maci

    komolyan ezek még mindig papírral dolgoznak vagy mi a rák van?

    az én fejemben ez úgy nézne ki, hogy felviszem gépre, amikor kiadok egy ilyen engedélyt, és beállítom, mikor jár le. lejáratkor automatikusan figyelmztet, hogy vége, és kiküldöm azt, akinek az a dolga, hogy ezt ellenőrizze. ennyi.

    számoljuk már, ki, ha napi mondjuk 100 ember emiatt csak 10 percet késik, és mondjuk 10 munkanappal számolunk, akkor az 10 * 10 * 100, azaz 10 000 perc, ami 166 óra. ha csak 1000 Ft -os órabérrel számolok, akkor az 166e forint. és akkor nagyon engedékeny voltam. jo jó, tudom, hogy nem lehet ezt így forintosítani.

  • 2011.01.27 17:13:22Pozse

    Heh. Menjetek végig a 32 sz. FŐÚT (vagy valami olyasmi) Hatvan és Jászberény közti szakaszán. Azaztán a móka, kacagás! Ha nem kerülgetsz, akkor ottmarad a kocsi! (vagy legalábbis az egyik kerék)

  • 2011.01.27 17:21:24dömötör

    Ugyanez a helyzet a Bartók Béla út - Csóka utca sarkon. Eddig kábé háromszor-négyszer bontották ki a kereszteződés közepén a csatornafedelet, majd úgy hagyták pár hétre/hónapra (most épp jan. eleje óta áll felbontva, nem történik semmi), majd egy idő után megint feltúrták, gondolom,, hogy idővel kezdhessék az egészet elölről.
    Legyetek szívesek a 11. kerületi önkormányzatot hasonló módon befenyíteni :-) Köszönöm.

  • 2011.01.27 17:25:30katarakta

    Egyszerűbb (és olcsóbb) az ellenőrzésért felelőst "elsimítani", mint az úttestet!

  • 2011.01.27 17:32:32katarakta

    Debrecenbe (is) kéne menni, és a Monostorpályi-Vécsey u. kereszteződésben 5(!) hónapja tátongó gödröt valahogy eltüntetni. Bizony, szerintem sem Romániában, sem Bulgáriában nem engedné egy önkormányzat sem, hogy az autósok ezrei(!) kóvályogjanak egy gödröt kerülgetve, ahol élő embert dolgozni nem láttam.

  • 2011.01.27 17:37:47Grifter

    Beszarás. Ez biztos, hogy ebben az országban történt?:P (Addig hihető volt, hogy 2 hete nincs leaszfaltozva egy 20 centis sáv, de onnantól tiszta nyugat :DDD)

  • 2011.01.27 17:50:51Uninstall

    úgy gondolom ez Lehet a jövő útja: nemcsak pótkereket, cementet is vigyünk magunkkal. Viszlát magyarország, viszlát következményeknélküli ország, viszlát mindazoknak akik: Birkák

    szándékosan kisbetűvel, mint nemecsek esetében: röhej és szégyen

  • 2011.01.27 17:51:44RosszQtya

    3 hete van így, az hogy nincs a fedlep körbebetonozva egy dolog, de legalább 5-7 centivel magasabbra sikerült beépíteni! úgy körbebetonozás után meg egy jó nagy pukli lesz ott!

  • 2011.01.27 17:54:18Alfonzo

    Kérjük meg Tamást, hogy intézzen már valamit a svájci frank árfolyam ügyében is.

  • 2011.01.27 18:02:33ninimimi

    "egy boldog autóssal több"

    Sok ezerrel! A kiesett munkaidő kárszámításhoz pedig hozzá kell adni a két hét miatt több tízezer járművel szorozva:

    - a fölösleges fékezések, gyorsítások (erős emelkedő!) okozta többletkiadást (fékrendszer + üzemanyag),

    - a helyszín szerint sehol nem összesített koccanásokból eredő biztosítási károkat,

    - az összesíthetetlen, de sokakban sokszorozódó egészségügyi károkat a fölösleges stresszhelyzetek miatt.

    Biztos, hogy tízmilliós nagyságrend. Tessék már mondani, aki ennek az okozója volt, az fizet-e annyi büntetést emiatt, mint egy tilos helyen várakozó?

    A kettő közötti nemzetgazdasági kár különbségének szorzója mekkora az előbbi "javára"?

    Azért tart itt az ország, mert az ilyen akcióknak a napilapok címoldalán lenne a helye!

    Naponta.

  • 2011.01.27 18:06:20ddrum77

    Törökbálinton ez így zajlott: Adott egy magasról induló utca, aminek a tetején szétment az aszfalt, és csatornázás is szükséges volt, hogy az esővíz ne hömpölyögjön az úton. Valamikor szeptember közepén kijöttek, felvágták az aszfaltot a csatornafedél szélességében, és otthagyták. Hetekig állt a víz a gödörben eső idején, semmi nem történt. Kérdés az önkormányzat felé: Ezt így hogy? Miért nem fejezik be? Válasz: Az alvállalkozó október 30.-at kapta határidőnek. Tehát felbontotta, majd másfél hónapig hagyta a gödröt úgy ahogy van. Ez aztán az ütemezés, baszki! Azért annyit tettek, hogy LEZÁRTÁK az utcát felül, hogy sehogy ne lehessen ki-be hajtani, addig legalább lehetett tervezni az útvonalat arrafelé, ezután már döcögve se lehetett arra menni... Gratulálok.

  • 2011.01.27 18:06:58ddrum77

    tlantos

    Ezt ugye ugy kellene, hogy kernek engedelyt az illetekes hivataltol, aki megadja 72 orara, es a 73. oraban ott van ellenorizni, es ha nincs kesz, mar buntet is. Durvan.
    Szerintem hamar tanulnanak a cegek.

    +1

  • 2011.01.27 18:29:33ninimimi

    Tíz perccel előző bejegyzésemet követően rájöttem a válaszra, miért nincs a sajtóban, amit hiányolok.

    Storyban a válasz: egy jelentős (állami) költségvetésű cég vezetője mondta el, hogy amikor nem tetszett neki az egyébként kedvenc újságjának egyik cikke, akkor behívatta a főszerkesztőt az irodájába(!). Közölte vele, hogy az adott hónapra tervezett melléklet megrendelést, meg az azt követő párat "takarékossági" okokból visszamondják (húszon felüli millióról volt szó). Továbbá ez a helyzet így is marad, amíg az ominózus cikknek nem lesznek személyi konzekvenciái.

    Az érintett rovat munkatársai a rovatvezetőig felmenően egy héten belül repültek.

    Még az is lehet, hogy néhány érintett olvassa most ezt, és egészen biztosan felismeri a történetet.
    Szóval lehet, hogy ha a T-Com hirdet az Indexen, akkor nem sokáig lesz címlapon ez a cikk sem...

    Így néz ki a sajtószabadság ma Magyarországon. (Ja, a történet az előző kormány idején esett meg.)

    Erre pedig rögtön van egy polgári kezdeményezés ötletem, amit felkarolhatna a sajtónak az a része, amelyiket érdekel a sajtó szabadsága:

    tessék elkezdeni aláírást gyűjteni egy olyan törvényért, amelyik perelhetővé teszi a hirdető cégeket, ha hosszú távú hirdetési megállapodást mondanak fel kellő indok nélkül, vagy felmerül a bizonyítható gyanú, hogy "más" okból tették. Tudom, abszurdnak tűnik, de valamikor a múlt század elején ugyanilyen abszurdnak tűnt, hogy bíróságon lehessen megtámadni az indokolatlan felmondást.

    Itt egy lehetőség! Hajrá Index!

  • 2011.01.27 18:41:03boldii

    A végeredmény ugye az lesz, hogy kikalkulálják a városnak okozott károkat, és 125 millió forintra büntetik a Matávot?! Félek, hogy nem.

  • 2011.01.27 18:53:42uzsonna

    a 72 orat rendeletileg egy nullaval megtoldani 720-ra, engedetlensegi olvasot meg rabositas mellett elozetesbe tetelezni es mar rendben is vagyunk...

  • 2011.01.27 19:06:04Anarchy

    Hol tart ez a világ, remélem majd Szalai Annamária rendet rak!

    Méghogy a hatalom féljen a sajtótól?
    Féljen csak az ilyen interneten Névtelenségbe burkolózó, beteg pszichopata a narancshatalomtól!

    Újságcikkel zsarolni a hatalmat, hát mit képzel magárol ez a balliberális zsidónáci indexes banda..?

    Orangepower, je!

  • 2011.01.27 20:06:15négykarika

    több ilyet!

  • 2011.01.27 20:20:08happy birthday mr. president

    Két hét alatt megoldódott? Lehet én is írok az indexbe, csak az a baj, hogy nem ilyen forgalmas úton van a hiba. A X.ker Liget utcában fél éve van egy kb 10 centi mély, út közepéig belógó gödör. Tábla hol van, hol nincs, persze fél év mocskával. Múltkor teszteltem a barátnőmet, hogy észrevenné-e, ha 50-nel mennénk arra. Nem látta, pedig "remek" gyér közvilágítás van ott. Én is már párszor elhagytam volna a futóműveket, ha nem tudnám, hogy ott van. Tamás for president!

  • 2011.01.27 20:30:45KissGecihuszár

    nálunk valamilyen érdekes "együttrezgés" okán azok a fránya fedlapok soha nem tudnak egy szinbe kerülni az aszfalttal, pedig amikor egy utat felújítanak és felmarják még a kopóréteg alatti rétegeket is,olyankor a fedlapok rendszerint akkor kerülnek a helyükre, amikor már az összes réteg-beleértve a legfelső, kopót is- terítve lett. Ennek ellenére, rendszeresen előfordul, hogy az úttest közepén elhelyezett kerek "ú.n. összefolyó" nyílást záró fedlapok megsüllyednek, illetve,ha egyszer -valamilyen közműjavítás okán- felbontanak egy utat, akkor a gödrök visszatömörítése soha nem sikeredik 100%-ra, minek következtében ott az út megsüllyed,megrepedezik, megáll benne a víz, mely ugye télen meg is fagy és szépen töri,repeszti az aszfaltot,a betont. Viszont ami a gigabrutál drágán -a mi pénzünkből- épített, völgyhídakkal, alagútakkal gazdagon teletűzdelt M6-ot illeti, nos az a meló már AK-47.(Kalasnyikov)-ért kiált!!!
    Aki meg Romániába, Bulgáriába vágyik,annak elmondanám, hogy autózgasson már el -mondjuk- Kolozsvárig az 1-es számú halálúton és ha épen, egyben megérkezett,akkor gyönyőrködjön a sok "szép", a belvárost is "megszépítő" légvezetékdzsungelen, mert ott aztán tényleg nincs ilyen jellegű -kábelaknás- probléma, ugyanis NINCS se földkábel, se kábelakna... És akkor már a 40 év feltti trolikról és az 50 éves -hátsó tengelynél is szimplakerekes- "csodabuszokról" már nem is beszéljünk!

  • 2011.01.27 21:31:34Eighttil

    De jó, h pont a héten emlegettem ezt fel én is...
    Szegény hollandiai ismerőseim is panaszkodtak nemrégiben... Ott is hasonló gondokkal küzdenek. Péntek este kiteszik a kereszteződésben a munkálatokat jelző táblát, hétfőre körforgalom van... szegényeknek meg hetente frissíteni kell a GPS-t... hogy is van ez???

  • 2011.01.28 02:17:33donfuligjimmy

    @Eighttil: én el tudnám viselni, és most épp van 5 percem, azt rájuk szánom. sajnálom őket ;)

  • 2011.01.28 02:23:32Zsola777

    "Áááá, majd szól valaki" - Néma gyereknek...
    Talán az állami cégek is azért vannak azon a szinten, amin, mert fentről nem motiváltak a hatékonyság növelésében (inkább a kitalicskázás, ugye), lentről meg a kutya nem kérdez rá, ergo minek dolgozni.
    Erre találták ki a médiát, tessék csak dolgoztatni őket a pénzükért!

  • 2011.01.28 07:38:02closedown'

    No Salgótarján kis város Pesthez képest, de gödör, kátyú és aszfalthiány van benne dögivel. Arról nem beszélve, hogy szinte nincs egy rohadt csatornafedél sem az egész városban, ami legalább megközelítőleg azonos szinten lenne az úttal, vagy nem lennének körülöttük 10-20 centis lyukak. A 21-es főútról nem is beszélve.

  • 2011.01.29 11:00:05KissGecihuszár

    Na, ja closedown, csakhogy ha megnézzük, hogy S.tarján mennyi GDP-t állít elő és mennyit Bp, akkor viszont már azt mondhatjuk, hogy Tarjánban a kátyú még "elfogadható", viszont ebben a sumákság és a korrupció "szentéjében" viszont totál nem!!! Ami a 21-est illeti, nos az miatt a Megyei Közútkezelő a felelős, még a városon átvezető szakaszért is. Mellesleg, tényleg botrányos, hogy a pár éve átadott 2x2 sávos szakaszok is -főként a külső sáv- olyan állapotban vannak, mintha szőnyegbombázták volna. Asszem, a 21-es (de akár az M6-os építése)korszerűsítése kapcsán is 1-2 embert fel lehetne rántani a lámpavasra, vagy akár beépíteni a még nem korszerűsített, szélesített szakaszokba, lehet, hogy jobb lenne az útpálya minősége???

  • 2011.01.29 11:11:44KissGecihuszár

    Hát tudod, kedves Zsola777, az a fő baj, hogy ebben az országban -még mindig- kevés az 1m2-re eső "forradalmárok" száma! Itt még mindenki deffenzíven -értsd; bírka módon- él, gondolkodik, itt '56-óta egy egész nép -az "Istenadta NÉP"- retteg, kussol, csak otthon, csendben mer beszélni olyan dolgokról, amelyek miatt más országokban -lásd: Egyiptom, de akár a 80-as évek eleji Lengyelországról is beszélhetünk- FORRADALOM robbant ki. Mi meg... Jó lenne már végre, ha itt is rájönnének arra az emberek, hogy ez a "békés rendszerváltás",ahol igaz, hogy egyetlen puskalövés nem dördült el, nos ennek a "módszerváltásnak" a következtében csökkent 20 év alatt az ország lélekszáma 10 millió alá. kérdésem: mi érte volna meg jobban, egy lövöldözősebb,azaz radikális RENDSZERVÁLTÁS, a senkiházi ÁVÓ-s (zsidó)kommunista hiénák eltakarításával, tehát pár ezer hullával, vagy ez a jelenlegi helyzet, félmillióval kevesebb honpolgárral, csődben lévő, 21000mrd államadóságot maga előtt görgető, szétrabolt, lezűllesztett, megerőszakolt Magyarországgal,ahonnét egyre többen húznak végleg a halál retkesébe, "ausländer-ként" ismételten a 0-ról kezdeni az életüket. Ez kinek jó???

  • 2011.01.29 15:20:24pirimámika

    Húha van itt csatornafedéltől a forradlomig minden.
    Bár minden mindennel öszefügg. A bolsevikek alapelve, hogy ahol anarchia van, ott lehet lopni, mert mindenki asaját életét , kenyerét félti. Ilyenek az utak, a politikai közélet, és minden. Anarhikus. Magyar ember aztmondja a zavarosban jól lehet halászni.
    Budapest nem sokáig fog gondot okozni, mert a megnövekedett autoforgalom, a metro lukai, a felújítatlan 100 éves lakások előbb-utobb a nyakukba fognak omlonai, csőstül.

  • 2011.01.29 18:05:18KissGecihuszár

    írtam egy kommentet, válaszképpen pirimámika írására, de az a küldés során -valamilyen "érdekes együttállás" folytán elveszett. No comment, index!

  • 2011.01.31 17:28:21ZéGé

    KGhuszár te valóban az vagy amit a neved diktál...remélem nem sokan vagytok.Általában azok akarnak fegyvert ragadni és felégetni mindent,akiknek semmijük nincs.Az ilyen nincstelenek akarnak olyanoknak ártani, akik semmiről nem tehetnek.Hisz olyan szépen égnek az autók és olyan erősek vagytok ha fegyver van a kezetekben és olyan jó játszani mások életével!

  • 2011.02.02 21:35:17KissGecihuszár

    Kedves ZéGé! Igen, nomen est omen,ahogy a művelt Albán mondaná, persze némi kiegészítést azért hadd tegyek; mégpedig azt, hogy ugye -bár,lehet, hogy neked nem- neked sincsenek kétségeid abban a tekintetben, hogy ebben az országban nem jól mennek a dolgok, sem most,sem 15-20 évvel ezelőtt nem mentek jól. '89-ben, 18 évesen én -kis naív- azt hittem, hogy majd mi MAGYAROK, na majd mi megmutatjuk a környező szláv hordának, hogy is kell ezt csinálni... Úgy látom, az elmúlt 20 év megmutatta, hogy miként nem lehet, nem szabad csinálni, azaz kábé úgy, ahogy mi csináltuk. És, hogy miért csináltuk "így", hát csak azért, mert a senkiházi, bűnöző bal-lib horda (igen, én és sokan mások őket szeretnénk likvidálni) így akarta; hiába lett az MDF az 1. választás győztese, őt ott maradtak a háttérben és kezükben tartották a szálakat, minek logikus következménye lett a jelen helyzet. Én nagyon kérek mindenkit, hogy ne jöjjön nekem a "pusztító erejű világgazdasági válsággal, ugyanis 2005-ben még híre, hamva nem volt semmiféle válságnak és itt már akkor is csak 15-os GDP "növekedés" -én inkább agóniának aposztrofálnám- volt, miközben a többi Visegrádi országban rendre 6-8% volt ez a szám. válaszolva a kérdésedre; én nem vagyok nincstelen, igaz, nincs 10-15 millás autóm, 40-50 millás kéróm, nyaralóm, nem utazgatok egzotikus utakra, viszont nyugodtan fekszem és nyugodtan kelek -ha érted, miről beszélek?- és ez nekem mindennél többet ér!!!

  • 2011.02.02 21:39:16KissGecihuszár

    bocsi, lemaradt a lényeg, tehát 1.5%-os GDP "növekedés"...

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Parkolási szégyenfal

Keresés