Vendel
6 °C
21 °C

A kormány 5,7 milliárdot költ Budapestre

2016.10.21. 07:05

Egy pénteki kormányhatározat szerint a kormány idén 1,9 milliárd forintot, jövőre pedig 3,8 milliárd forintot költ Budapest városarculatát építő nemzetközi városmarketing-kampányra. A kampány rövid távú lesz és intenzív, ezért kerülhet ilyen sokba. 

Megkérdeztük Tarlós István főpolgármestert, aki nem értette, hogy a kormány miért nem a főváros saját, erre a célra létrehozott Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.-jét bízta meg a városmarketinggel. Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes már 2015-ben kifejtette lapunknak egy interjúban, miről kellene szólnia egy ilyen kampánynak. 

A kormányzati arculatépítő kampány tartalma egyelőre nem ismert, ezért megkérjük olvasóinkat, segítsenek (ingyen), mivel dicsekedhet Budapest, amivel más város nem.

Forrás: I bike Budapest Fb-oldal (David Kinoranyi)
Forrás: I bike Budapest Fb-oldal (David Kinoranyi)

Mi legyen a kormányzati városmarketing kampányban?

  • 1321
    a világon egyedülálló füstölő metró (aka smoking subway)
  • 470
    virtuális szuperkórházak a város minden pontján
  • 460
    minőségi utcai hajléktalanújságok, rangos újságírók közreműködésével
  • 265
    olimpiai kerékpáros versenypálya Behajtani kerékpárral tilos táblákkal a Várbazárnál
  • 243
    borbike-ok agglegénypartizó briteknek