Tony Curtis az egyhetes forgatási idő alatt egy budapesti, egy magyar borászati és egy gyógyfürdőket reklámozó klipben szerepel majd. A filmek elkészítéséhez olyan operatőrt kerestek, aki már dolgozott az amerikai piacon, és az esetleges kommunikációs nehézségek leküzdendő beszél angolul.
Az MT Rt. marketingigazgatója elmondta, hogy a három országimázsfilm kizárólag az amerikai piacon lesz látható, és főként az ottani idősebb korosztályt célozza meg. A Tony Curtis filmekhez új országszlogent is kitalálnak. Kerecsényi szerint a tízmilliós várható költség azért "ilyen alacsony" mert felhasználják a különböző témakörökben eddig elkészül országreklámok részleteit is.
Az MT Rt. képviselője az Index kérdésére elmondta, hogy a korábban egy másik film szereplőjeként emlegetett Baumgartner Zsolt csak akkor kerül majd hasonlóan reklámfilmekbe, ha állandó szerződést kap a Forma 1-ben. Az rt. viszont a jövőben sem mond le arról, hogy egy-egy piacon híres magyarokkal reklámozza az országot.