Pató Pál projektjei
További Belföld cikkek
- Rosszul lett és villanyoszlopnak hajtott egy szegedi buszsofőr
- Már vizsgálja a Lánchíd-botrányt a Nemzeti Nyomozó Iroda
- „Aki nincs vele, az ellene van” – így uralkodik Orbán Viktor Dobrev Klára szerint
- Berobbant híd maradványaitól szabadították meg a vízitúrázókat
- Abúzus a gyermekotthonban: újabb botrányos eset került napvilágra
A 3-as metró meghosszabbításaVillamos jár metró helyett Káposztásmegyerre (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: A '90-es évek eleje
|
|
Villamosvonal a Lágymányosi hídonLegalább a villamosvágányok helye megvan (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek
|
|
Ferihegyi gyorsvasútEz még nem a ferihegyi gyorsvasút (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: '80-as évek
|
|
Déli autópályaKi tudja, mikor szeli át Szegednél autópálya az M5-öst (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1991
|
|
M9-es autóútAz M9-esbol egyelore csak a híd van meg (Fotó: pont-terv.hu)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek második fele
|
|
5-ös metróA felújított szentendrei HÉV-vonal átadásán pöfögo nosztalgiamozdony (Fotó: Index)
Pató Pál kigondolta: 1988
|
|
M8-M4-es autóútAz M8-as hídja – egyelore a semmibe (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek második fele
|
|
M0-ás elkerülőAhol nem megy tovább az M0-ás (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1942
|
|
Körvasúti körútNeve már van (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: '90-es évek elso fele
|
|
Budapesti kerékpárút-hálózatFestékkel is építik (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1990
|
|
Aquincumi hídA hajógyár a vasúti hídról (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: ’90-es évek elso fele
|
|
4-es metróAz alagút vége (Fotó: Barakonyi Szabolcs)
Pató Pál kigondolta: 1972
|
|
A Margit híd felújítása1988-ban kellett volna felújítani (Fotó: Huszti István)
Pató Pál kigondolta: 1988
|
|