A kérdések után minimum három-négy válaszlehetőséget kínálnak, s rizikózni is lehet, ugyanis a játékos megkétszerezheti, megnégyszerezheti és megnyolcszorozhatja a nyerhető pontszámokat, vállalva ezzel azt, hogy a sikertelen válaszadás után ugyanennyit levesz a meglévő pontszámokból a gép.
A honismereti vetélkedőn csak Magyarországra vonatkozó kérdések szerepelnek. Például: A magyar történelemnek mely időszakát dolgozza föl a dubnici krónika? Mikor alapították az első ciszterci apátságot Magyarországon? Hány évig építették az Operaházat? Vannak aktuális kérdések is, így: Mikor szeretne Magyarország olimpiát rendezni? A három legjobb játékost hetente mobiltelefonokkal jutalmazzák.
Az In Style Kft. ügyvezetője, Faragó Tibor az Indexnek elmondta: körülbelül ötszáz óriásplakátot nyomtak eddig ki, amely a játékot népszerűsíti. A kérdéseket zömében történelem, filozófia szakos tanárok készítik. Eddig nagyrészt telefonos játékokat készítettek, s most megpróbálnak áttérni az internetes vetélkedőkre, egyelőre ez az első próbálkozásuk. Azonban jelenleg még csak erre a hónapra elegendő pénzük van, s további szponzorokat keresnek.