Előd
7 °C
16 °C

20 másodperces filmszerepben Hiller István

2007.06.28. 09:45
Az Oktatási Minisztérium 5-10 perces reklámfilmben ismertetné meg partnereivel tevékenységét, a filmet készítő stúdiót közbeszerzési eljáráson választották ki. A pályáztatásnak azonban sehol nincs nyoma, a nyertes cég nevét pedig nem árulják el, annyit lehet csak tudni, hogy a film elkészítésének költsége 10 millió forint, írja a Bors.

Az Oktatási Minisztérium saját tevékenységét akarja reklámfilmben bemutatni, ezért a tárca állítása szerint közbeszerzési eljáráson választotta ki azt a céget, amelyik leforgatja az 5-10 perces filmet, számolt be a Bors. A lap ugyanakkor pályázati felhívásnak nem találta nyomát, a minisztériumban sem tudtak válaszolni kérdésükre, mikor és hol jelent meg a pályázati felhívás és az eredmény, valamint azt sem árulták el, ki nyerte a pályázatot.

A minisztérium sajtóirodája a reklámfilmről annyit árult el, hogy mivel Hiller István a miniszter, ezért szerepel benne, azonban mindössze 20 másodpercig. Közölték továbbá, hogy kommunikációs szempontból sokkal hatékonyabbnak tartanak „egy célzottan az érdeklődőknek vetített, tehát vizuálisan is megerősített információs eszközt”, mint egy tájékoztató füzetet.

A reklámfilmet televízióban nem fogják bemutatni, ugyanis „nem célunk a közvélemény úgymond megdolgozása”, írta a sajtóosztály. A minisztérium ezzel szemben partnereihez juttatja majd el a filmet, hogy megismerhessék, milyen tevékenység folyik a tárcánál.