Árpád
-1 °C
9 °C

Gyurcsány pert nyert a Magyar Nemzettel szemben

MTI
2004.01.08. 13:24
Sajtópert nyert a sportminiszter első fokon a Magyar Nemzettel szemben; a Fővárosi Bíróság csütörtökön kihirdetett ítélete szerint a napilap valótlanul írta, hogy Gyurcsány Ferenc 100 millió forintot kapott a Paksi Atomerőműtől. A nem jogerős ítélet kimondta, hogy az októberben, novemberben megjelent cikkek azt a hamis látszatot keltették, mintha a Gyurcsány Ferenc üzleti érdekeltségébe tartozó cég által a Paksi Atomerőmű Rt-vel kötött szerződésből Gyurcsány Ferencnek közvetlen anyagi haszna származott volna.

Ezzel szemben Gyurcsány Ferenc egyetlen szerződést sem kötött az atomerőművel, az rt-vel nem is állt jogviszonyban. Ezért a Magyar Nemzet állításával szemben Gyurcsány Ferenc nem kapott, és nem is jutott 100 millió forinthoz a Paksi Atomerőműtől. A valóság az, hogy az atomerőmű 1997-ben az Agora Marketing Tanácsadó Kft.-vel kötött szerződést, amelynek Gyurcsány Ferenc akkoriban az Altus Befektetési és Vagyonkezelő Rt.-n keresztül volt a kisebbségi tulajdonosa. Októberben Koltai Tamás fideszes országgyűlési képviselő a parlamentben tette szóvá, hogy Gyurcsány Ferenc cége százmilliós megbízást kapott az atomerőműtől, miközben fontos biztonsági intézkedések maradnak el Pakson.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Pihenjen Szép kártyával!

Egy kis lazítás Önnek is jár! Íme a Szép kártya elfogadóhelyek.