Ambrus
-7 °C
3 °C

Répássy ismét a szőlőügyeket feltáró újságírót támadja

MTI
2005.07.02. 18:26

Kétségbe vonta a Tokaji borcsaták című cikksorozat szerzőjének szakmai szavahihetőségét Répássy Róbert, a Fidesz frakcióvezető-helyettese. Répássy a Magyar Nemzet szombati írására hivatkozva mondta: felvetődik a kérdés, hogy Rajnai Attila hány százalékban költötte csak az Orbánné szőlőcégéről szóló cikksorozatot. A cikksorozat egyes állításáért a közelmúltban jogerősen helyreigazításra kötelezték az ÉS-t.

A napilap információi szerint Rajnait 2002-ben egy kitalált tudósítás miatt bocsátották el a Petőfi Népe című laptól. A Bács-Kiskun megyei lap azért szüntette meg kapcsolatát külső munkatársával, mert a szerző egyik tudósításába súlyos tévedés került.

Répássy Róbert ismertette a Magyar Nemzet értesülését, mely szerint az újságíró kampányrendezvényről írt tudósításában azt írta, hogy Harrach Péter bírálta a jövendő kormány szociálpolitikáját, pedig az Orbán-kormány minisztere nem volt jelen a rendezvényen. Rajnai Attila a Magyar Nemzetnek azt mondta, nem várta meg a rendezvény végét, előbb leadta tudósítását. A Petőfi Népe akkor közleményben elismerte a hibát, és közölte, hogy a továbbiakban nem tart igényt a külső munkatárs tevékenységére.

Répássy Róbert újra elmondta, hogy szerinte "lejárató kampányt" folytat az MSZP a Fidesz elnöke ellen. Szerinte Rajnai Attila most másodszor "égett meg", mert korábban kiderült, hogy 2004-től szerződésben áll a szocialista többségű Bács-Kiskun megyei önkormányzattal.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!