Elemér
5 °C
16 °C

Az NTV újságírói tiltakoznak az új tulajdonos ellen

BBC
2001.04.04. 13:07
Az NTV, orosz független televíziós társaság alkamazottai kijelentették, nem ismerik el a társaság új tulajdonosát, a Gazprom Mediát, amely része az állami tulajdonú gázipari cégnek. A televízió újságírói egész éjszakás virrasztást tartottak a társaság központjában, azt követően, hogy a Gazprom úgy döntött az NTV egész vezetését leváltja, és egy amerikai befektetési bankárt nevez ki az állomás élére. A tiltakozás jegyében a dolgozók egy bejáratot eltorlaszoltak, és az adásokban e-mail üzeneteket sugároztak, melyek a megmozdulást támogatták. Az újságírókat Mihail Gorbacsov korábbi elnök is támogatta, aki felszólította Vlagyimir Putyint, hogy lépjen közbe. Az újságírók szerint a cég átadása a Kremlnek állt érdekében, mert meg akarta büntetni az állomást, amiért kritikus hangot ütött meg Putyin elnökkel szemben.

Wellness hétvégék belföldön

A kényeztetés egész évben jár Önnek! Válasszon a legjobb ajánlatokból. -10%

Tavaszi hosszú hétvégék

Töltse az ünnepeket külföldön, London, Párizs, Róma városnézés, olasz hajóút, síelés Ausztriában.